.

Eipä tullu kahta viivaa testiin , kaippa se vuoto jossain vaiheessa alkaa (n) Jotenki jo melkeen epätoivo alkaa tulla , ihmettelen et miks kestää nyt raskautua ku esikoinen tärppäs kuitenki aika nopiaa :unsure:
Kauhia stressi kyllä nyt ollu viime aikoina jne... Mutta plääh ..
 
@mimmik pahoittelut negasta :(
Itsellä alkaa oleen kans jo aika epätoivoiset fiilikset kun uutta raskautta ei kuulu kohdunulkoisen jälkeen. Kohdunulkoinen raskaus tärppäsi tokasta kierrosta ja nyt menossa jo yk8 tauon jälkeen. Laitettiin yritys tauolle pariksi kuukaudeksi KU:n jälkeen, koska olin ite niin rikki kaikesta siitä koko jutusta kun se pitkitty jne.. 1/18 alettu kuitenkin alunperin yrittään :(
 
No hittojen hitto.
Onko toi (kuva) nyt vasta sitten kuitenki plussa? (n)Ja mä olin varma jo eilen siitä ja olevinaan tunsin oviksen tänään aamupäivällä ku vihloi niin kovaa vasenta puolta. No ainakin nyt talleteltu sit siihen maagiseen -2 :whistle:. Tää nyt vahvistaa mun epäilykset tosiaan että ovuloin myöhään. Myöhemmin siis vielä kun luulenkaan. Ehkä nyt vielä kuitenki tänään valvon ja kaadan miehen. Vaik aamulla olis kyl ihan sika törkeen aikainen herätys ja mies kotiutuu taas yöllä vasta :ROFLMAO:
Mulle voi päivittää huomiselle dpo0 ja siirtää sitämyötä taas piinailee.
Vika kerta sit tässä ketjussa ja tämän myötä kiitän @Wintersun sua kaikesta ja toivon että kuulen teidän jatkosta vielä sitten tän jälkeenkin. Käy edes jossain vaiheessa kertoo kuulumiset tuolla toisessa ketjussa jos vaan mitenkään viitsit. Käyn kyllä välillä lukee myös noita muita ketjuja, niin ehkä bongaan sut sieltä. Älä menetä toivoa vielä!:love:
 

Attachments

Kiitos kaikille seurasta ja erityisesti @Wintersun sinulle kun jaksoit päivitellä listoja. Tsemppiä tulevaan ja toivotaan että itse kunkin taistelu muuttuu aurinkoiseksi poluksi kohti unelmia.

Itselleni ei jouluvauvaa suotu vaan tänään alkoi vuoto ja starttasi kp1 ja yk5. Siirryn ainakin hetkeksi pois näistä ryhmistä. Ehkä törmäillään myöhemmin. Tsemppiä matkaan kaikille ☀
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay ja hitvetti
No hittojen hitto.
Onko toi (kuva) nyt vasta sitten kuitenki plussa? (n)Ja mä olin varma jo eilen siitä ja olevinaan tunsin oviksen tänään aamupäivällä ku vihloi niin kovaa vasenta puolta. No ainakin nyt talleteltu sit siihen maagiseen -2 :whistle:. Tää nyt vahvistaa mun epäilykset tosiaan että ovuloin myöhään. Myöhemmin siis vielä kun luulenkaan. Ehkä nyt vielä kuitenki tänään valvon ja kaadan miehen. Vaik aamulla olis kyl ihan sika törkeen aikainen herätys ja mies kotiutuu taas yöllä vasta :ROFLMAO:
Mulle voi päivittää huomiselle dpo0 ja siirtää sitämyötä taas piinailee.
Vika kerta sit tässä ketjussa ja tämän myötä kiitän @Wintersun sua kaikesta ja toivon että kuulen teidän jatkosta vielä sitten tän jälkeenkin. Käy edes jossain vaiheessa kertoo kuulumiset tuolla toisessa ketjussa jos vaan mitenkään viitsit. Käyn kyllä välillä lukee myös noita muita ketjuja, niin ehkä bongaan sut sieltä. Älä menetä toivoa vielä!:love:
Hieno plussa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Kysymys voiko ovulaatio olla vaikka ei näkyisi ovulaatiotestissä? Mä ihan uteliaisuuttani halusin testata et onko mulla edes ovulaatiota (yritys alkaa vasta kesän jälkeen). Flo apin mukaan ovulaatioon vasta 5päivää, mut tänään ihan selkeät ovulaatiokivut ja vähän muitakin ovisoireita. Testi näytti negaa.

Se mikä musta tuntuisi hassulta tän ovulaation ajankohdalle olis se et on kp14 (no se varmaan ok), mut menkkoihin on tästä päivästä viel joku 17 päivää (Eiks se oo jotenkin erikoisen pitkä aika?)

Tiiän et oon vähän hassu ku ennakoin, mut oon utelias
 
Huomenta! Se on kp28 ja oletettu dpo13 tänään, tein aamupissasta raskaustestin ja ihan sairaan haalea haamu/viivanpaikka taas tuli. Se vähän huolettaa että kun menkkojen tänään tai tässä lähipäivinä pitäisi alkaa, että eikös pitäisi sitten jo olla ihan selkeä positiivinen jos se positiivinen meinaa olla? Yhden tuulimunan kokeneena tulee taas se mieleen...

Edit tässä vielä testi:
https://aijaa.com/Hl5bHA
 
Viimeksi muokattu:
@Tiukuna Kipuja voi olla jo muutamana päivänä ennen ovulaatiota. Ja myös sen oviksen jälkeen. Kipupäivien määrä voi myös vaihdella eri kierroissa.

@blue-bell Ei tuossa vaiheessa vielä läheskään kaikilla ole ihan tummaa viivaa. Joten hyvältä vaikuttaa! (y) Meinaatko testata jollain toisellakin testillä?

@hamae Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Toivottavasti tässä uudessa kierrossa tärppää (y)
 
  • Tykkää
Reactions: hamae
Saa oottaa minut pois
Kp1 ja viimeinen mahdollisuus tämän vuoden vauvaan joka syntyisi laskurien mukaan 30-31.12 mutta ajattelin keskittyä tämän kierron nyt kaikkeen muuhun.

Miehen testi+tulokset on ja tulee vasta parin vkn päästä joten vauva2020 sitten ellei joku luomuihme tapahdu :)

Kiitos teille kaikille, ja toivottavasti emme näe seuraavassa vauvahaaveketjussa vaan odottajissa :love:
 
@Tiukuna Mää en viime kierrossa saanu ovista tikkuun, testit oli ihan valkosia koko ajan ja oviskipuihin lopetin testaamisen. Kivuista laskin dpot ja dpo12, muuttui kp1 eli menkat alko ajallaan. Tässä kierrossa tikutan myös, nyt menossa kp8 ja sunnuntaina aloitan tikuttaan. Oviksen pitäisi olla ensiviikolla ti-to akselilla edellisten kiertojen mukaan.

@blue-bell Hyvä viivahan tuo jo on :) Itse testaisin myös toisella merkillä. Pc:t on ainakin hyviä!
 
Testasin tänään aamulla dpo 10 Onestepin herkän varuiksi, jos tän päivän hammaslääkäriin tarvii mainita mahdollisesta raskaudesta. Ja siinä on haamu mun silmään! Mitäs tuumaatte?
Googlasin luotettavuutta heti ja luin kyllä jo monta kommenttia, että nää Onestepin herkät ei ole kovin luotettavia.. Huomenaamulla täytyy ottaa pc kehiin. Testasin myös eilen ja muistaakseni edellispäiväkin, mutta ne ihan blankkoja.

https://aijaa.com/pvYJme
 
@Utuliina kyllä tuo haamulta näyttää! :)

Voiko ovulaatiotesti näyttää haaleaa haamua jo 10 päivää ennen ovulaatiota vai onko mun ovulaatio vaan tulossa tavallista aikaisemmin? o_O

Alun perin ei edes pitänyt vielä testata kun tosiaan niin pitkä aika oletettuun ovulaation.. Hätähousu kun olen niin testasin varmuuden vuoksi ettei ainakaan mene ohi :ROFLMAO:

Superhaamu tuli.. Eli pitääkö tässä nyt alkaa testailemaan päivittäin vai uskallanko vielä odottaa hetken ennen seuraavaa testiä?
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Utuliina
@Utuliina Kyllähän siinä viiva näyttäis olevan! (y) OneStepeistä ei kyllä oo minkäänlaista kokemusta. Niilläkö testasit edellisinä päivinäkin? Hauskaa muutes, huomasin että meillä on sama kp, dpo ja yk :)
Joo, oon katsonut kans, että ollaan ihan samoissa päivissä ja yrityskerroissa :D
Samoilla Onestepeillä testasin edelliset päivät.. niin se vois kyllä olla lupaavaa..
 

Yhteistyössä