.

Joo, oon katsonut kans, että ollaan ihan samoissa päivissä ja yrityskerroissa :D
Samoilla Onestepeillä testasin edelliset päivät.. niin se vois kyllä olla lupaavaa..
No joo, tuon perusteella kyllä kuulostais lupaavalta (y) Jännittävää! Ja ku on kerta samat päivät itellä, niin heti aloin miettiä pitäiskö käydä testikaupoilla :LOL: Mutta kyllä mä odotan ens viikkoon!
 
Pahoittelut menkoista @hamae @W.we ja @mimmik :(
Mun silmään selkeät haamut @Utuliina ja @blue-bell :love: peukut pystyssä että vahvistuvat(y)
Mut voi lisätä kans vikaa kertaa piinalistalle, eli huomenna dpo1. Tallettelut taaaas jäi vähän vähiin, sunnuntaina ja eilen, ja tänään jos vielä varmistelis, toivon kovasti että tärppäis:( ensi viikolla menen labroihin, niin on taas sitten vähän viisaampi..
 
@W.we Pahoittelut, mutta toivotaan sitä luomuihmettä kuitenkin! :love:

@mimmik Pahoittelut vuodosta :unsure:

@blue-bell Oikein hyvältä plussalta näyttää, onnea :love:

@Utuliina Ihan selvä haamu, ja one stepit ei herkästi mun mielestäni haamuja näytä. Kannattaa testata toisella testillä niin varmaan on ihan selkeä plussa jo. Onnea :love:

@Hemppanen Tsemppiä piinailuun ja toivotaan parasta! Kerro sitten, mitä labroista selviää :)

Täällä elellään tyytyväisenä kp7, kyllä tuntuu kivalta olla uudessa kierrossa ja odotella uutta ovista! Ensi viikon loppupuolelle vois osuakin :) Jännityksellä odotan ensi viikon ultraa.
 
kiitos tsempeistä <3 ihana toi 2019 äitiyspakkaus... kumpa saisin sen :D eli oikeasti pysyisipä tämä mahdollinen vauvanalku matkassa <3 huomisaamulle ostin apteekin oman testin. jännittää! (tein kyllä päivällä toisenkin sellaisen rfsu liuskan, kun niitä oli kaapissa ja myös se iltapäiväpissoilla tehty oli vaaleanpunainen!
 
@peanut_butter Täällä menkat vetelee viimeisiään, me roikutaankin sun kans täällä viimeisenä... :ROFLMAO:
Flo ennustaa ovista 6.4 ja mies valmennusreissulla 5-8.4, joten huonolta näyttää tämäkin kierto... Ovistestejä tilasin elämäni ekan kerran, jotta näön ovuloinko ees...
@mimmik Pahoittelut vuodosta, lista sen kun lyhenee... :unsure:
 
@blue-bell onnea plussasta, hieno viiva jo :)

@peanut_butter @minttu-82 mää roikun täällä myös viellä vaikka en kovin aktiivisesti kirjotakkaan :) Nyt kp9 menossa ja flo ennustaa ovista ensi tiistaille eli kp12. Tosin itse luulen, että ovis on vasta loppuviikosta, ehkä keskiviikko-lauantai akselilla. Tänään ovistesti vielä ihan valkoinen, en kyllä muuta odottanutkaan :D Mielenkiinnosta uitin tikun kun muistin :D
 
Vessakäynnillä paperiin tuli vaaleanpunaista joten eiköhän täällä starttaa nyt yrityskierto kahdeksan ja katse vuoteen 2020. Jään kyllä edelleen lukemaan teidän juttujanne mutta minut voi poistaa listalta, siirryn kirjottelemaan 2020 keskusteluun :)
 
Onnea plussanneet !! :love:

Täällä edelleen menkat myöhässä ja testi negaa eli aika selvä peli ettei ovista ollut. Harmittaa kun ajattelin että dieetti on hyvä asia kun paino tippuu, mutta se nyt pisti tietty kehon ihan shokkiin ja esti oviksen. No pitää vain olla kärsivällinen.. :unsure:
 
Onnea @blue-bell ja @Suspi :love:

Itsellä tosiaan huomenna kp34 ja viimeksi täti kurvas silloin paikalle. Nyt viikon olleet rinnat kipeät ja väsynyt olo. Tutut menkka jomoilut myös kuvioissa, joten oon jo asennoitunut uuteen kiertoon. Tosin mulla aina menkkoja edeltävänä päivänä on virtaa kuin pienessä kylässä ja siivoan kuin hullu nyt sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut. :ROFLMAO: Ylipäätään oviksen jälkeen paikat olleet kokoajan kosteat, eikä ns. Kuivaa kautta ole ollut. Nyt neljänä päivänä tosin vv lisääntynyt, joka sekin merkki menkoista, toki voivat liittyä myös mahdolliseen raskauteen. Voi kumpa olisikin meitä onni potkaissut, mutta jotenkin sitä on tottunut jo ainaiseen pettymykseen.. :unsure: Sunnuntaina ajattelin testata, jos merkkejä tätistä ei edelleen näy.
 

Yhteistyössä