.

Onnea plussanneille :love:

Tänne vois päivittää kp1 :cry::cry:
Vuoto alko ihan puuntakaa. No nokka pystyyn laskuri sanoo 2.1 vois seuraava tulla tai voihan se viel tällekin vuotta (n)
Mä taijan siirtyä 2020 kuumeileviin. Mut roikun täälläkin loppuun saakka (y)

Kiitos @Wintersun :love: hyviä jatkoja ja paljon voimia.
 
Tulin katselemaan teidän kuulumisia ja ihanaa että on tullut plussia :love:

Mun omatilanne jäikin auki kun stressin takia ei vuoto ole alkanutkaan... eli meni mun viimeiset toiveet tämän vuoden vauvaan (n)

@Persikka123 saat kyllä kärsivällisyys pisteet minulta :D itse lähti vasta neljäs päivä myöhässä ja testejä (negatiivisia) ehdin tehdä jo kaksi :ROFLMAO: (luultavasti nyt alkaa seuraavalla vessareissulla, kun on pitkä ja v-mäinen työvuoro alkamassa ja tulin kirjoittamaan että myöhässä :D)

@quinque miten teidän tallettelut osui ? :)
 
Oliko sulla @W.we tietoa oviksesta? Oliko teillä miehellä näytteen anto jo mennyt vai tulossa. Toivottavasti nyt pian alkaisi joko menkat tai tulis plussa! (plussa tietenkin mieluiten).
Nyt olisi dpo14, ei ole ikinä näin pitkälle venynyt :eek:
Mies menee ensiviikolla labraan (siltä otetaan paljon kaikkia muitankin testejä muista syistä)

No tässä nyt mieli tekisi vielä plussata, mutta jos nyt menen hakemaan testin niin petynkö vai odotanko :notworthy::unsure:
Stressitaso on kyllä nyt normaalia suurempi ja todennäköisyys aika pieni kun tosiaan se yksi koti-inssi 4 päivää ennen ovulaatiota.. eli kamalasti ei ole toiveita mutta pettymyksen pelko silti suurio_O

Miten tämä on nyt näin hankalaa ja ristiriitaista koko touhu :oops:
 
@W.we Voi kumpa tuliskin plussa! <3 Mähän viime kierrossa aloin ihmettelemään kun menkat ei alkaneet dpo13, eikä edes dpo14. Aina mulla alkavat normaalisti dpo13. Mietin että mistä voi tuo myöhästyminen johtua, jos en kerta ole raskaana. Noh teinpä sitten joskus dpo14 illalla sen haalean plussatestin, mistä nyt ei mitään hyvää seurannut mutta käytännössä olin raskaana. Jos on kovin tarkka luteaalivaihe niin kyllähän se syy ihmetyttää, että miksi ei menkat alakkaan.. Toivottavasti sulla meinaisi kuitenkin plussaa ja lopulta vauvaa syliin :love:

@Persikka123 Sä oot kyllä sissi kun maltat olla testaamatta! Lupaavan kuulosia oireita :) Toivotaan plussaa <3

@quinque Sinun testiä myös jännityksellä odottelen.. :)

Miten jotkut osaa ottaa rennosti ja unohtaa kiertopäivät ja ovikset ja dpo:t ja kaikki? (n) Mä lasken jo innolla päiviä ja odotan ovista, ja oviksen jälkeen tiedän että piina jatkuu menkkoihin tai plussaan asti. Nyt on jotenkin tosi positiivinen fiilis.

Tosiaan kävin lääkärillä taas vähän muissakin syissä ja kerroin tästä kolmannesta varhaisesta keskenmenosta/kemiallisesta raskaudesta. Mulle tehdään parit verikokeet ja sitten lääkäri tekee lähetteen tutkimuksiin. Luulen kyllä että se lähete tulee bumerangina takaisin. Mutta oon myös omin päin menossa ensi viikolla sinne yksityiselle kohdun ultraan, jännittää löytyykö siellä jotain vikaa..
 
@Wintersun Ymmärrän kyllä, varmaan helpottaa vähän omaa pääkoppaa ettei ole kokoajan laskemassa kiertopäiviä.. :)

@W.we Aijaa, ai siellä laitetaan joku liuos? Oletko sä ollut tollaisessa ultrassa, tehdäänkö se alakautta? No kumpa se auttaiskin jollain tapaa raskautumaan, vaikka edes lumevaikutuksena :D
Joo, sen ultran kautta selvisikin että toinen sarja piilossa eikä rakkuloita.. mulla oli silloin siinä lääkäri ja hoitaja ja ne sanoi että saattaa vähän sattua, siksi pitikin ottaa särkylääkettä etukäteen ja ottaa saattaja mukaan kotimatkalle, muttei minuun kyllä sattunut vaan olin enemmänkin kiusaantunut tilanteesta ja kotiin lähdinkin sitten ihan fyysisesti hyvinvoivana mutta henkisesti romuna..

Mutta hyvin sulla menee se, en kyllä kadu ja menen varmasti uudestaan availemaan jos se auttaisi minun tilannetta :D
 
@quinque Kiitos kysymästä ja vitsit, että olet kärsivällinen!
Minä olen testannut ja kyllä se viiva on inan vahvistunut. Tänään tein myös viikkodigin ja siihen tuli ihan oikein 1-2 :love::love:. En voi ihan uskoa tätä! Nyt on semmonen olo, että tietää ainakin voivansa tulla raskaaksi, kun ei ihan usko jotenkin kokonaisuuteen vielä:barefoot:. Sanoisin, että mut voi siirtää plussanneisiin ja jos jotain käy, niin seuraava osoite on 2020-ryhmässä...

https://aijaa.com/yG0RqG

Niin toivon, että maaliskuu olisi muillekin SE kuukausi :rolleyes:. Eilen tuttavien kanssa puhuttiin, että heidän lapsen luokalla on hirveä synttärirysäys marras-joulukuussa ja muuta ehdikään kuin käydä synttäreillä :LOL:
 
@Utuliina Voi miten ihanaa, paljon onnea :love: Kyllä hirveästi tekisi mieli testata, kun on samat dpo:t, mutta en vaan uskalla o_O

@W.we Ovis tuli tosiaan muutamaa päivää aiemmin kuin oletin, mutta ihan suht hyvin saatiin silti talleteltua: dpo -4, -1 ja 0. Piinaava tilanne kyllä sulla! Varmasti pelottaa testaaminen... Ootko miettinyt mitään päivää, jolloin viimeistään testaat jos ei vuotoa näy?

@peanut_butter Tsemppiä tutkimuksiin, toivottavasti saat hyviä uutisia! Ja jospa tuo munasarjojen tutkiminen tosiaan auttais raskautumaan (y)
 
Ihanaa että saatiin vielä tähän ketjuun lisää plussanneita :love: Paljon onnea siis plussanneille :) ja pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille.
@peanut_butter mulle on tehty ultraus reilu vuosi sitten eikä se sattunut :)
Täällä on ollut hirveet oviskivut dpo 1-3 ajan, ihan niinkun menkat olis kipujen perusteella o_O En sitten tiedä että missä vaiheessa nää kivut iskee mulla, ennen vai jälkeen ovulaation. Flon mukaan keskiviikkona piti olla ovulaatio ja kivut tuli torstaina illalla. Katotaan riittikö talletteluks oletetut dpo-3, dpo -1 ja dpo 0 :rolleyes:
 
Onpa meillä kyllä jo lyhyt lista. Toivottavasti vielä moni plussaa!

Mä jo meinasin ostaa huomiselle pc:n liuskoja, mutta mies sanoi, ettei mitään järkeä kun voi vielä näyttää negaa vaikka olisinkin raskaana :LOL: Jäi siis testit kauppaan. Mulla on kyllä kotona yksi YA:n testipuikko, mutta sitä jostain syystä säästelen :whistle:
 
@quinque toivottavasti plussa pärähtää! :love:
En tikuttanu ovista tässä kierrossa, mut vahvat oviskivut oli sillo torstaina, mut nyt eilen illalla ja tänää viel nytten aamulla juilinu vasemmalle puolelle, näiköhän irtoais toinen tai sitten vaa säteilee kivut:LOL: eilen oli myös tosi kosteet paikat..o_O
 

Yhteistyössä