.

@Wintersun Täällä menossa kp 26, dpo 10 (ehkä), menkkoja odottelen perjantaille tai lauantaille. Hirveen suuria toiveita en elättele tällekään kierrolle, joten jos kaikki haluaa jo siirtyä uuteen ketjuun, niin mun puolesta voi siirtyä :) Minä tulen perässä sitten jos ja kun menkat alkaa.
 
Kyllä me ehditään sinunkin kierto katsoa loppuun! Ajattelin että jos vaikka tämän pääsiäisen yli vielä. Sit varmaan suurin osa ainakin on siirtynyt jompaan kumpaan suuntaan.
Plussatuulia sulle vielä :love:
Joo tuolloin varmasti on kaikki saaneet kiertonsa loppuun :) Sovitaan, että tämä ketju loppuu pääsiäiseen.
Niin se vaan taas toiveet kasvaa, kun kiertopäivät lisääntyy. Välillä ihan menkkamaiset jomotukset, välillä muka tissejä kivistelee vaikka yhdessäkään aikaisemmassa raskaudessa oo kivistellyt :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@minttu-82 täällä tosiaan vielä piinaillaan. Nyt kp 10, menkkojen kuuluisi alkaa lauantaina. Vielä ei ole ollenkaan menkka-olo, tosin väsyttää ja mieliala heittelee. Mitään vuotoja ei vielä ole ollut. Mulla on ainoastaan noita rfsu 25 herkkyyden testejä ja vaikka nyt onkin vielä liian aikaista testata tuolla niin tein äsken yhden. Siihen saattoi tulla haalea viivanpaikka mutta silmät saattaa myös valehdella eikä luotto tuohon testiin nyt hirveän kova ole muutenkaan. Yksi testi on jäljellä ja sen ajattelin tehdä lauantaina. Mietin vaan että pitäisikö käydä ostamassa joku herkempi ja luotettavampi testi tähän väliin. En oo aivan varma jaksanko odottaa lauantaihin asti...
 
Teen aamulla vielä uuden... Huhhuh... En meinannutkaan vielä testata, mutta kyllä eilen ja tänään on ollut niin raudan maku suussa, ällö olo ja nokka tukossa, että oli pakko testata ennen kuin otan lasin viiniä. Jotenkin vaan pari päivää on ollut olo, että jotain tapahtuu. Ne alkuviikon menkkajomouksetkaan ei vahvistunut. Jos tästä oikeesti jotain tulee, niin tosiaan meidän tallettelut oli miehen reissun vuoksi ainoastaan dpo -3 ja 1, joten ilmeisesti ne simpat tosiaan elää siellä jonkun päivän... En ihan tätä vielä usko todeksi... La ois 28.12 :love:
 
@minttu-82 oi ihanaa! Paljon onnea plussasta! :love:

Testasin aamulla apteekin testillä ja vaikka mun aivot kuinka yritti siihen haamua heijastaa niin eipä siinä mitään tainnut olla. En vielä heitä kirvestä kaivoon kun menkkojenkin pitäisi alkaa vasta huomenna, ei ole edes tiputellut vielä yhtään eikä ollut sellaista tasaista menkat lähestyy-kipua mikä yleensä on nyt jo alkanut. Rinnat sentään on järkyttävän turvoksissa ja koko ajan nälkä o_O
 
Kyllä tämä totta vissiin on. Aamulla testattu liuskalla vahvempi viiva ja RFSU:n digilällä YES+ :love:
Näiden tulosten kunniaksi muutaman päivän kuvotus toi mukanaan ekan oksennuksen... elävästi muistui mieleen aikaisempien raskauksien, jotka on kestänyt noin rv 6->12-18 taukoamatta...Katsotaan mitä tästä tulee, mutta kai minut saa siirtää plussanneisiin :love:
Toivon totta totisesti kaikille plussatuulia ja @Wintersun sinulle erityisesti kaikkea hyvää tuleviin hoitoihin. Tämä ryhmä on ollut minulle erittäin tärkeä, kun tästä projektista ei ole tiennyt kukaan. Kiitos ihanat :love:
 
Ei vieläkään kuukautisia eikä varmaa plussaa. Testit näyttää hämmentäviä haamuja ja eiliseen testiin oli yön aikana ilmestynyt selvä viiva, olin siinä näkeväni haamua eilen mutta tuo taitaa vaan olla viivanpaikka/false positive. Tämän aamun testi taas ehkä haamuilee o_O

Taidan testata seuraavan kerran vasta maanantaina, ellei vuoto tosiaan ala.
 
Menkoista ei vielä tietoakaan, on itseasiassa hämmentävän oireetonta.. Viikolla oli sentään jotain vatsatuntemuksia ajoittain sekä rintoja kivisteli mutta nuo kaikki ovat hiipuneet. Yleensä vaan yltyvät ennen menkkoja ja nyt ei edes varsinaisesti turvotakaan o_O Ihan sellainen olo että kierto tulee muuten vaan jostain syystä venymään, ajatus raskaudesta on aika kaukainen, eilen kyllä tuntui toiveikkaalta, ailahteleva mieli ainakin on! Ja väsymys! Ja naama kukkii :cautious:
 

Yhteistyössä