25v...

... ja mahtava ikäkriisi :D Edestäni sulkeutuvat ovet ahdistaa, tähän asti elänyt sellaisessa omassa 'kaikki on mahdollista'-kuplassa.
Lisäksi joka vuotinen kevätvilliintyminen painaa päälle, tarve juosta villinä ja vapaana vaikkakin se juna meni jo. Hyrrrrrr!
 
40 +
Mitä ovia tuossa iässä sulkeutuu..? Totta kai, jos on perhettä, niin ihan villinä ja vapaana ei voi aina liihottaa, mutta kyllä sitä villiintyä voi myöhemmälläkin iällä. Kevättä rinnassa on ihana tunne =)
 
En voi esimerkiksi ryhtyä luomaan menestyksekästä mallin uraa. :D Tai lukea lääkäriksi! Ei sillä että lähtisin välttämättä koittamaankaan, mutten pidä siitä että nyt se ei ole enää mahdollistakaan :D
 
"Nelikymppinen"
En voi esimerkiksi ryhtyä luomaan menestyksekästä mallin uraa. :D Tai lukea lääkäriksi! Ei sillä että lähtisin välttämättä koittamaankaan, mutten pidä siitä että nyt se ei ole enää mahdollistakaan :D
No ehkä se mallinura voi olla hankala toteuttaa, vaikka toisaalta kaikenlaisiin mainoksiin tarvitaan aina aikuisiakin, mutta opiskelu nyt on mahdollista milloin vain. Kyllä se siitä!
 
Tukka T eikö sulla ole tätiolo jos eksyt baariin, jossa käy pääosin 18-20v ihmisiä? Mulle tulee ja se on väärin koska olen vielä nuori! On myös väärin että täysi-ikäistymisestäni on jo SEiTSEMäN vuotta vaikkei tunnu siltä.
Kaikki alkoi kun sain postissa lehtimainoksen. Kyseessä ei ollut enää cosmopolitan, vaan seura ja apu!! Pahinta on, että cosmo on mielestäni susihuono, kun taas MeNaisia luen mielelläni. Ärh, kai minusta tulee sellainen nelikymppinen brittimamma joka kulkee minihameessa ja tahtoo olla 'kuumempi kuin tyttärensä'.
Aikaviha.
 
  • Tykkää
Reactions: versatile
Tukka T eikö sulla ole tätiolo jos eksyt baariin, jossa käy pääosin 18-20v ihmisiä? Mulle tulee ja se on väärin koska olen vielä nuori! On myös väärin että täysi-ikäistymisestäni on jo SEiTSEMäN vuotta vaikkei tunnu siltä.
.
Ei koska mä pidän "nuorista" ihmisistä, niiden kanssa on hauska jutella ja viettää aikaa. Koulussakin mä olen se tyyppi joka hengaa niiden 17 vee tyyppien kanssa ja nää tyypit jopa pitää minusta :D
 
20-30
Tukka T eikö sulla ole tätiolo jos eksyt baariin, jossa käy pääosin 18-20v ihmisiä? Mulle tulee ja se on väärin koska olen vielä nuori! On myös väärin että täysi-ikäistymisestäni on jo SEiTSEMäN vuotta vaikkei tunnu siltä.
Mulle ainakin tulee vähän tätiolo baarissa, jossa on lähinnä just täysi-ikäistyneitä, mutta musta se on vain positiivinen tunne. Ja lääkäriksihän voi lukea missä iässä vain, jos hoksottimet riittää.
 
kieltäminen
Mä en meinaa millään sisäistää, että täytän tänä vuonns 23v. Ihan oikeasti unohdan sen jatkuvasti ja jos joku kysyy ikää niin meinaan sanoa 21. Ihan kuin olisin jämähtänyt siihen.
 
-
Minullakin on. Tajusin, että minulla on vain muutamia vuosia jäljellä olla sellainen "kuuma parikymppinen tyttönen". Sellainen joista puhutaan tyylillä "miehet kuolaa vaan niiten parikymppisten perään".

Vaikka en ole kyllä tyyliltäni mikään miesten huomiota kerjäävä heitukka vaan olen panostanut opiskeluun ja muuhun järkevämpään. Ristiriitaista. Mutta kyllä ulkonäkökin minulle merkitsee.
 
Mullakin tuli järjetön ikäkriisi, kun viimevuonna täytin sen 25. Mutta nyt olen päättänyt laittaa mun kropan järjettömään tikkiin siihen mennessä kunnes täytän 30-v, niin sitten voin aloittaa uuden vuosikymmenen hyvissä mielin. :D
 

Yhteistyössä