27v nainen ei halua naida kk tapailun jälkeen. Onko normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja "Sampo"
  • Ensimmäinen viesti
dsfd
Haluaa vakavan suhteen, ei mitään pelkkää seksiä? Haluaa tietää arvostatko häntä muutenkin kuin vain petikumppanina?

Itse olin jo kuukauden kuluttua kihloissa, joten... en edes tapaile, jos mies ei ole tosissaan ja oikea.
 
....
Tapailun? Hän haluaa ehkä seurustella eikä harrastaa mitään irtoseksiä. Luojan kiitos mun ei ole ikinä tarvinnut tapailla ketään, aina aloitettu suorilta seurustelu. Tapailu kuulostaa siltä, että tapaillaan vielä muitakin.
 
"Jaa"
Tota edellistä (9) en kyllä uskaltais lähteä testaamaan ;)

Sä et vaan kiihota sitä tarpeeksi. Jutusta voi silti tulla jotain, tai sit ei. Ootko yrittänyt tosissas? Jos oot niin joku mättää, voi olla teidän keskinäinen kemia tms. Kokeilisin teidän ekaan panoon jos ei ihan tolkuttoman monta kuukautta mee. Jotkut naiset lämpiää hitaasti mut on muuten mukavia.
 
"Liisi"
Kannattaisi ottaa asia puheeksi jotenkin varovasti, ei missään sängyssä tai intiimissä paikassa. Voi olla joku ongelma, tai sitten ei, mutta hyvä olisi pystyä puhumaan asiasta.
 
On se normaaliakin ap. Kaikki kato ei haluu sänkyyn muutaman viikon tapailun jälkeen. Vaan haluaa tutustua muuten ja viettää aikaa. Kaikilla ei oo se seksi mielessä heti kun tapaa uuden miehen. Varsinkin jos ette edes kunnolla seurustele. Mutta siis emme täällä voi tietää mitä tuo nainen itse ajattelee. Jutelkaa teidän tilanteesta ja oletteko pari vai ette.
 
"jeejee"
On aivan normaalia.
Omalta kohdalta voisin todeta, että jos en olisi ns koeajanut miestä kuukauden jälkee niin tuskin sukat kauheasti pyörisi jaloissa sen miehen suhteen. Mutta kuulunkin niihin ihmisiin joille myös fyysinen yhteensopivuus ja vetovoima on tärkeää parisuhteessa. :) suurin osa naisista kun arvostaa muita arvoja. Mikä on ok, paitsi jos mies on toisenlainen ja viriili. Se on sitten miehestä kiinni jatkaako vai ei.. Onko peittojen heilittelu tärkeää vai tyytyykö "antamiseen" sitten. Monet tyytyy saadakseen perheen
 
....
No, vaikea sanoa jos ei syytä kerro. Syitä voi olla monia... periaatekysymys, epävarmuus itsensä tai sinun suhteen, huonot kokemukset, kokemattomuus. Onko hän seurustellut ennen?

Minä kun tapasin oman mieheni niin ei olis tullut kysymykseenkään pano kuukauden jälkeen, en olisi antanut "kenelle tahansa". Tais siinä kolmekin kuukautta vierähtää... mutta olin 20 v ja mies sai sitten olla minun eka, edelleen yhdessä :) Nyt näin 27 vuotiaana tuskin enää kolmea kuukautta odottaisin...

Toiset taas panee jo ekalla kerralla 13-vuotiaana, ihmiset on erilaisia.
 

Yhteistyössä