2v heräilee 1h välein yöllä!! mistä voi olla kyse!

  • Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti
väsynyt
alkaa yöunet olla meillä vanhemmillakin vähissä. päiväkodissa lapsi nukkuu päikkärit 1-2h illalla menee nukkumaan klo 20-21 ja aamulla herää klo 6,30
nyt noin 3 viikkoa öisin herännyt tunnin välein ja kitisee sellaista puoli itkua.
 
ap
korvatulehduksissa meillä ylensä rupeaa korvat vuotamaan kun lapsella on putket. takana myös 25 tulehdusta. olen kyllä miettinyt pitäisikö ne käydä näytämässä jos siellä jotain olisikin mutta..
 
ne 25 kuuria..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
korvatulehduksissa meillä ylensä rupeaa korvat vuotamaan kun lapsella on putket. takana myös 25 tulehdusta. olen kyllä miettinyt pitäisikö ne käydä näytämässä jos siellä jotain olisikin mutta..
käy tarkistuttamassa toki koska on putkikorva! putket voi olla tukossa ja painetta kovin!

meillä ei vuoda joka tuleehduksessa, välillä on vuotanut ja välillä menty vaan siksi kun nukkuu huonosto --> tulehdus!
voimia! tiedän kuinka raskasta on..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ne 25 kuuria..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
korvatulehduksissa meillä ylensä rupeaa korvat vuotamaan kun lapsella on putket. takana myös 25 tulehdusta. olen kyllä miettinyt pitäisikö ne käydä näytämässä jos siellä jotain olisikin mutta..
käy tarkistuttamassa toki koska on putkikorva! putket voi olla tukossa ja painetta kovin!

meillä ei vuoda joka tuleehduksessa, välillä on vuotanut ja välillä menty vaan siksi kun nukkuu huonosto --> tulehdus!
voimia! tiedän kuinka raskasta on..
täytyykin käydä näyttämässä korvat heti huomenna. just loppui estolääke viikko sitten. särkylääkettä en ole antanut kun jotenkin typeränä en ole osannut ajatella että olisi kipua. pitääkin antaa kun nyt kohta varmaan taas herää.
 

Yhteistyössä