2v9kk roikkuu jalassa ja naukuu. Muilla?!

sama täällä
Pari kuukautta ollu ihan kamalaa. Kunnon uhmis, joka onneksi nyt hieman lieventynyt äitiä kohtaan. Nyt sitten pitäisi päässä syliin koko ajan mm. ruokapöydässä. Olen myös huomannut että jos rupeat jotain touhuilemaan itsekseen, niin juur silloin haluaa syliin. Jos menee vessaan niin koputtelee oven takana jne. Luulin että tämä on pelkkää mustista siskoa 5kk kohtaan, helpottavaa kuulla että tämä onkin ehkä vaan joku kausi kun on muillakin. Meillä likka nyt 2v 10kk
 
lisään vielä
tuota naukumista siis myös. Välillä tuntuu että on päiviä jotka on koko ajan pelkkää kitinä. Olen ajatellut että tämä on tylsistymistä ja kaipaisi jo enemmän ikätoveriseuraa?
 
Enpä tiedä, veikkaan että tämä kausi johtuu osittain siitä että me tytöt, eli minä ja pieni sairastettiin tuossa useampi viikko ja nyt vihdoin palattu normaaliin päiväjärjestykseen päivähoitoineen ja työkuvioineen. Toisaalta myös tuleva sisarus varmaankin mietityttää myös, kenties joku itsenäistymisprosessi meneillään.

Pirun napakka saa olla, vaikka toki sitä syliäkin on tarjolla. Kai tuo tuosta ajastaan oikenee.
 
[QUOTE="sama";26266334]Meidän 5v7kk käyttäytyy ihan samoin...[/QUOTE]

No kauheen kiva :D Ja minä kun närkästyn jo muutamasta viikosta, tai lähinnä kyseenalaistan. Kai se on sitä kun ei tällaista ollut vielä hetki sitten. Surkuhan tuota välillä käy, tänäänkin maukui pesun jälkeen pyyhekääröstään ettei haluaisi äidin menevän töihin, kun sylissä on niin mukavaa. Päivähoidossa ollessaan kuitenkin viihtyy, kun on tutut hoitajat töissä.
 

Yhteistyössä