2veen mitat

Meillä
Tyttö ollut 91cm/14kg ja poika 88cm/14kg. Joku mietti, paljonko vuodessa tulee pituutta, meillä molemmat olleet 1v n. 76cm. Eli pitkästi toista kymmentä senttiä tullut tuossa vaiheessa. Myöhemmin 6-8cm/vuosi.
 
oho
Mulla tyttö 1,5 v ja kotimittauksessa 86 cm pitkä. Ja väittävät pitkäksi !! Eihän hän mikään pitkä ole, normaalimittainen tämänkin gallupin mukaan. Ilmeisesti ne muut lapset ovat olleet sitten alamittaisia mini-ihmisiä..
 
Tai
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mulla tyttö 1,5 v ja kotimittauksessa 86 cm pitkä. Ja väittävät pitkäksi !! Eihän hän mikään pitkä ole, normaalimittainen tämänkin gallupin mukaan. Ilmeisesti ne muut lapset ovat olleet sitten alamittaisia mini-ihmisiä..
Oletteko itse alamittaisia mini-ihmisiä? Me ollaan lyhyitä, itse 160 ja mies 174, niin neuvolassa ja muuallakin normaalimittaista tyttöä pidetään pitkänä (kasvaa neuvolan oletuskäyränsä yläpuolella) ja ikäisiinsä nähden lyhyttä poikaa pidetään ihan normaalikokoisena.
 
äitee
meillä poika 2v:nä 11.6kg ja 91,4cm pitkäksi ja hoikaksi "haukutaan" neuvolassa.. ja tottahan se on, pelkkää luuta ja nahkaa, mut kun ei liho vaika syö kuin hevonen. :) ja 1 ja 2v välillä tullu 13cm pituutta.
 

Yhteistyössä