<3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

Olen uusi täällä ja kolmatta kans haaveilen... Mulla on 2 tyttöä: 4v ja 7kk. Tämä jälkimmäinen sai inseminaatiolla alkunsa ja sen takia ei taida olla heti 3. tulossa. Minusta ja miehestä ei löydetty mitään vikaa. Vaikka meillä on vasta 7 kk:n ikäinen vauva ni haluaisin jo kolmannen mut mies ei oo innoissaan. Ehkäisyä meillä ei oo ollu kahteen kuukauteen, mut ei oo tärpänny. Viime kierrossa mulla oli lämpöilyä ja kaikenlaisia oireita, mut ei... lämpöilyt johtu poskiontelotulehduksesta...Nyt kp 28/29-31 eikä mitään eriskummallisia oireita, eli menkat taitaa olla tulossa...Voi p...a!!!
 
Huomenta rakkaat kanssasisaret!!

Aamu alkoi onnellisempana kuin koskaan :heart: Itkettää ja tärisyttää :heart:
Nyt uskon että pieni ihme yrittää kasvaa ja kehittyä masussa. Ja toivottavasti saisimme hänet syyskuussa syliimme hellittäväksi :heart:

Nyt uskallan siirtyä jo plussanneisiin!

Kiitos teille niin tärkeästä vertaistuesta :hug: Tulkaa kaikki pian perässä odotuspuolelle++++++++++++++ :heart:

Tervetuloa uusille :flower:

Ja lopuksi päivän polttavaan kysymykseen :D
Kuka haluaisi jatkaa päivittäjänä?! Jotain taikaa siinä täytyy olla ;) :heart:
 
paljon onnea jennyli :heart: ihanaa...

pakanmaankartta, halaus ja voimia!


tervetuloa uusille!

ite eilen testasin. kp 28, ja ihan täys nega tuli. tein sen kyllä pissasta, mikä oli ollu vaan parituntia rakossa... ja oviksen mukaan tädin pitäis tulla huomenna/ylihuomenna. ihan vielä en täysin heitä kirvestä kaivoon, mut tunne on vahva et ei oo tärpänny...

mä en taida viitsiä ottaa ainakaan tota päivittäjän hommaa. muutenkaan en täällä ihan päivittäin jaksa käydä...
 
Onnea kovasti kaikille plussanneille!!! :flower: :heart:

Minä pudottaudun pois pinoista, aloin syömään pillereita taas, kun menen naimisiin heinä-elokuun vaihteessa. Puku nääs katottu ja kirkko varattu :heart:
jos sitä mahtus siihen pukuun, ni siksi pillerit. silti kuumeilen ja osaltana voivottelen kun näin pitää tehdä ja raskaaksi ei tulla vielä....
Kp on 1 tänään, kauheilla kivuilla. :ashamed:
KÄyn täällä silti pyörimässä aina kun aikaa riittää, ja sitten varmaan kesä kuussa jätän nuo pillerit taas pois ja jos esim. heti tulee raskaaks(taas näitä superhedelmällisiä odotuksia) niin se ei haittaa enää, kun se masu ihan heti tule.. viuna kun ei kuitenkaan maistu häissä mulle niin joka tapauksessa on helpompaa ;)

onnea vielä kerran jennylille ja kaikille jotka saavat plussan ja saavat jäädä kuumeilemaan(*vihreä kateudesta*)

Ipa ja sen kaks karvasta kakaraa.. ja kissat ja gorilla... :heart:
 
Onnittelut Jennyli :flower: !

Pakanamaan kartalle :hug: ! Tuntuu tosi inhottavalta, olen itse niin malttamatonta sorttia et tuo olis isku vasten kasvoja. Uuteen yritykseen! =)

Tervetuloa kaikille uusille!

Tässä yritän kärvistellä vasta ekoja päiviä (kp 5/26-31) Näköjään tuon kierukan pois ottaminen hieman vielä sekoittaa kierron pituuksia, mutta toivottavasti jo nyt normalisoituisi...eikä enää tätiä pitkään aikaan. :D

Oliko tässä pinossa joku, joka asuu parhaillaan ulkomailla?

Minusta ei ainakaan taida olla päivittelijäksi ku täällä missä asun voi netti olla toimimatta joskus useita päiviä. Toivottavasti joku löytyy :)
 
Jennyli onnea vielä kerran :D Toivottavasti täältä tullaan pian perässä!
Kukahan se sitten olis seuraava päivittelijä. Toivottavasti innokas löytyy. Mie nyt en ainakaan viel uskalla lupautua aikataulukiirreitten vuoksi.
 
Jennylille super onnittelut...ihanan vahva plussa

Muille lisää plussa onnea.

Täällä oireillaan edelleen vahvasti...(pahaa oloa, rinnat kipeä ja palelua useana iltana) mutta plussa ei vielä ole vahvistunut sen kummemmin.
Toisaalta Kp 24 vasta menossa, edellisessä raskaudessa ei tahtonut näkyä kunnolla vasta kun 6-7rv.
Joten toivotaan edelleen...

Laitan pari kuvaa että näkyykö nuo haaleat plussat ollenkaan...

http://www.aijaa.com/v.php?i=3425930.jpg

tämä on tämän aamuyön testi...(sama kun tuo ekan kuvan alempi)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3425937.jpg


Näenkö näkyjä...?
 
Heippa Kaikille.

Tässä minun jännitykseni tulos...

Eiköhän tässä uskallaudu lähteä odottajien puolelle... :heart: ??????????????????

http://www.aijaa.com/v.php?i=3432031.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3432041.jpg

Koska näin hyvin vahvistunut 1,5vrk:n jälkeen =)

kp25/jotain maan ja taivaan välillä.

Käytetty: terolut, clomihexal ja pregnyl
 
Onnea Vilver ja Jennyli!! :flower: =)

voi, mä olisin enemmän kuin onnellinen kuukautisista! nyt on kp 46 ja mitään oireitakaan tädin tulemiseksi ei ole :( :( (normaalikierto joskus kaukana menneisyydessä oli 30-32pva) mut nyt en jaksa vielä edes moisia odotella, syksyllä oli yksi kierto liki 80 pva, sit 20 ja nyt on toi 46 menossa. Kunnon kuukautisiakaan ei ole ollut viime kesän jälkeen kertaakaan :( Mä en oo oikeesti koskaan odottanut kuukautisia yhtä paljon kuin nyt! Eilen tein r-testin ja odotusten mukaisesti se oli nega ja en usko, että voinkaan tulla raskaaksi kun tosiaan tuntuu, että kroppa on ihan sekaisin ja kun ei ole kuukautisia niin tuskin on ovulaatiotakaan.

Mut se siitä. Yritystä on ainakin :) meillä "peittoja heilutellaan" suurinpiirtein kerran päivässä joten jos jossain vaiheessa tärppi ylipäänsä on mahdollinen, luulisi, että osuu kohdalle :) vaikka eilen kyllä miehelle naureskelin, että kun me yleensä tehdään se pimeässä niin eihän siittiöt löydä perille :D :D mut tosiaan, kuukautisia odotan kuin kuuta nousevaa niin sen jälkeen voi edes jotenkin kuvitella, että raskaus olisi pienimmissäkään määrin mahdollinen
 
mä en tiedä miten päin olisin. Tein tossa apteekin raskaustestin ja testiajan sisällä ei tullut mitään, katsoin sitä sitten muutaman tunnin jälkeen niin siinä on selkeääkin selkeämpi viiva??? Viimeksi kun näin kävi olin erittäin vahvasti raskaana ja se muksu jo pyörii jaloissa, mutta että taas?
En mä luota tuohon tulokseen kun tuli vasta testiajan jälkeen, mutta eihän noihin pitäisi vääriä plussia tulla ja tuo ei oo mikään haamu vaan selkeä viiva!

koskakohan sitä kannattaisi tehdä uusi testi ja oikeasti... me jätettiin ehkäisy pois vasta 2viikkoa sitten ja nyt tuli tollanen?!?!
 
Onnea Vilver sinullekin plussasta :heart:

Ja tatomiralle peukkuja jotta huomenna testiin tulisi kaksi viivaa testiajan puitteissa. Kyllähän se periaatteessa mahdollista on tulla noin nopeasti raskaaksi ehkäisyn jälkeen =) Tuo kiertojen epäsäännöllisyys on kyllä todella raivostuttavaa. Omanikaan ei varsinaisesti ole mitään oppikirja tyyppiä :kieh: .

Tervetuloa kaikille uusille mukaan :wave: =)

Jos kukaan muu ei halua tuota päivittäjän pestiä, niin minä voin sen ottaa. Tosin en todennäköisesti tule tekemään päivityksiä joka päivä ja aloittelen vasta ensi viikolla. Huomenna on papan hautajaiset ja luulen etten ole surffailutuulella viikonloppuna, ehkä. Mutta mikäli joku muu innostuu pestistä niin saa ilmoittautua.

).( Itselläni on nyt varaa ottaa tuo pesti vastaan, koska tänään, dpo 14, tuli nega testiin:kieh: . Eli ainakin kuukausi (minun tapauksessani lähes puolitoista) tulee täällä vielä pyörittyä. Viimeistään siis huomenna se typerä akka tulee kylään :kieh:

Terkuin P123 yk 2 ja dpo 14 *en mitenkään pahalla päällä...*
 
Heips!
Onnea plussanneille. Mulla kp2 ja mieli maassa. Ei se vielä mitään mut mieheni käyttää nivelpsoriasikseen salazopyrin-nimistä lääkettä ja se vaikuttaa siemennesteen laatuun... (luin netistä)Meillä toinen lapsi saatu inseminaatiolla alkunsa ja meissä ei silloin löydetty mitään vikaa, tai toisessa siemennestenäytteessä siemenet liimautui yhteen ja se voi vaikuttaa lapsettomuuteen. Mieheni ei vielä silloin syönyt tuota reumalääkettä... Että taitaa olla erittäin epätodennäköistä ettei meille enää kolmatta vauvaa tule... KYLLÄ MASENTAA! Mut täytyy olla onnellinen kun on 2 ihanaa lasta!!! :) Mut kyllähän me vielä yritetään vauvaa!
 
Justiina82 Mulla on sama homma kuin sulla. Ennestään 2 lasta mutta 4 raskautta. Kaikki alkaneet yk1. Nyt menossa yk4. Miehellä reumalääke azamun, joka vaikuttaa siittiöiden muodostumiseen ja muotoon tai jotain.... :( mutta kovasti yritellään. Jos ei tulosta ala tulemaan niin sitten keskustellaan lääkärin kanssa olisiko jotain muuta lääkettä mitä voisi kokeilla siksi aikaa että siittiötaso palaisi normaaliksi..kurjaa olisi mennä lapsettomuushoitoihin tämän takia kun kummassakaan ei kumminkaan ole mitään vikaa kun ennen on niin helposti tullut raskaaksi, eli todennäk. tuo lääke sen aiheuttaa. Silti toivon ja rukoilen että meille vielä suotaisiin yksi lapsi.
Toivottelen zemppiä teillekkin. :hug:
 

Yhteistyössä