<3 <3 Kullankerät 2008 <3 <3 Kesäkuu

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Meillä on kans manduca joka päiväisessä käytössä, kun tehdään minilenkki koiran kans aamuisin. Ja mä oon kantanu etupuolella, kun en yksin saa sitä selkään viritettyä :kieh:
Se on yllättävän yksinkertasta virittää selkään...koitappas ajan ja iloisen lapsen kanssa :D ...nii ja tietty ohjeet o hyvä olla lunttina ;)
 
Onkin jo aikamoinen taapero.. tuhahdus kuului tyyliin pois häiritsemästä kun kävin äsken kurkkaamassa pientä nukkujaa. :)
Otettiin viime viikon lopulla tyyny käyttöön kun rupesi myttäämään peittoa päänsä alle ja siellä se nyt nukkuu iso mies pää tyynyllä. :heart:
 
Mei yö ol ku vanhan kertausta...ensimmäisen 3h unien aikana heräs jo 4 kertaa vaik maidottomalla r.valiol nukku ekan pätkän 4-5h heräämättä.
No tietää sit taas varautuu noihi huutoihi ja merkataan ylös ni saadaan kerrottuu mitä toi maitoaltistus meille tekee.

urs ja Viljami 1v 10pvää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Mei yö ol ku vanhan kertausta...ensimmäisen 3h unien aikana heräs jo 4 kertaa vaik maidottomalla r.valiol nukku ekan pätkän 4-5h heräämättä.
No tietää sit taas varautuu noihi huutoihi ja merkataan ylös ni saadaan kerrottuu mitä toi maitoaltistus meille tekee.

urs ja Viljami 1v 10pvää :D

Toi on kyl oikein kidutusta. Jos toinen on tyytyväisempi ilman sitä maitoa, miksi se altistus pitää jo nyt tehdä?! Koitahan jaksella :hug:

Mitäköhän mä täällä teen? Mulla on vielä vauva B) Viikko vielä!!

Tein muuten eilen loistolöydön kaupasta: IMUKUPPILAUTANEN! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Mei yö ol ku vanhan kertausta...ensimmäisen 3h unien aikana heräs jo 4 kertaa vaik maidottomalla r.valiol nukku ekan pätkän 4-5h heräämättä.
No tietää sit taas varautuu noihi huutoihi ja merkataan ylös ni saadaan kerrottuu mitä toi maitoaltistus meille tekee.

urs ja Viljami 1v 10pvää :D

Toi on kyl oikein kidutusta. Jos toinen on tyytyväisempi ilman sitä maitoa, miksi se altistus pitää jo nyt tehdä?! Koitahan jaksella :hug:

Mitäköhän mä täällä teen? Mulla on vielä vauva B) Viikko vielä!!

Tein muuten eilen loistolöydön kaupasta: IMUKUPPILAUTANEN! :attn:
Toi on niiin perseest et kela vaatii sen altistuksen vaik verikokeest näkee että allergine...ku ei tarpeeks isot luvut ni altistusta vaan
:kieh:

Meilläkii imukuppilautanen...ei oo pitkää aikaa ollu käytös,mut taas otan ku jäbä heittää kaiken lattialle jos hermostuu :whistle:

Nautis vauvasta viel hetki :D
 
Meillä on kans Manduca ja sit vielä kantorinkka (muistaakseni Graco jotakin). Jälkimmäistä ollaan käytetty enemmän. Mulla on pidemmillä vaunureissuilla Manduca mukana vaunuissa. Jos vaunuissa alkaa kyllästyttään, niin otan Manducan käyttöön. Mies tykkää tuosta rinkasta enemmän. Se on ollut kätevä matkoilla. Pariisissa meillä oli lähes aina vaunut + rinkka mukana, ja sit vaan vaihdettiin Lelle kulkuvälineestä toiseen, kun alkoi hermostuttaan (Lelleä siis). Joskus lähdetään lyhyille ulkoiluretkille pelkällä rinkalla/Manducalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Mä laitan tännekin puolelle meitin neitin 1-vee mitat...
Pituus 73,7cm ja paino 8460g

Bamse ja Leona (ylihuomenna 1v.)
:eek: Kuinka likat kasvaakin samoilla käyrillä =) (2cm ero,taas?)
Niiden pitää kyllä tavata joskus toisensa B)
Meiän neiti on pikkasen lyhyen läntä :D

Ursu toi altistus on ihan älytön,mut mikä nyt ei kelan jutuissa olis...

 
Nyt silmät kii...pitkä valitus tulossa :attn: :ashamed:

Miuta niiiin ottaa kaikki päähän,oon levoton ja väsyny!
Kuitenkin haluisin lähtee bailaamaan ja vetää kunnol perseet ja käydä tanssiis :whistle:
Koton kökkiminen ärsyttää ja siivous sekä ruuanlaitto on pakkopullaa jonka teen pitkinhampain.
Viljamin kiukku ja huuto....ei nyt vaa jaksais yhtää!
Kun vaan pääsis jonnekkii ihan yksin ja olla möllöttää hiljasuudessa aikasa ja sen jälkee ottaa ilo irti oikein kunnolla.
Karkkii tekis miel aivan hirveest...hyvä etten karju jo pää punasena ku haluuun irtonamei :kieh: No eihä niit voi ostaa ku täytyy laihuttaa jotta pääsee ostaa sukulaisen häihi uutta vaatetta :headwall:
No,Elämä On B)
 
Kaikki on näköjään vielä tuolla vauvapuolella...
Eiköhän kohta sieltä ala valumaan porukkaa tännekin :) ¨
Meillä on tänään synttärijuhlat isovanhemmille ja sunnuntaina sit kavereille ja kummeille.
Kinkkupiirakka on uunissa,ja täytekakku vielä vaiheessa,mut ehtiihän tuota :D
Eilen käytiin 1vee kuvassa ja pienen alkukankeuden jälkeen saatiin neiti kuitenkin hymyilemään ja nauramaan.
 
Nyt alkaa tän äipän jaksamine ja kärsivällisyys olla loppu...ei auta edes hoosianna laulu :headwall:
Oikeest en tiiä mikä hiton vika mius on et pitäs jaksaa ja porukka luulee et vaa jaksan ja jaksan vaik mitä paskaa satais niskaa :attn:
Mei muori siis miun äiti koko eilis illan laitto viestei ja syylisti ku olin kiukkune ku peru Viljamin oton...ku en ymmärrä et hää on väsyny :kieh:
Ja joo...vaik toi keskeytys olikii iha omaa hölmöyttä ansaittu nii enpä oo viel siitäkää yli päässy vaik kuulemma jo pitäs...ei sitä enää pidä miettii :eek:
Hitto,miehä mietin ja märehdin vaik koko elämäni jos haluun *hyppii kiukust tasajalkaa*

En nyt vaa oikee kestä sellasii kärpäsest härkäseks tehtyi vaikeuksii ku tuntuu et oikeest oma pää hajoo :ashamed:
 
Ursulainen- ei kyllä ole kovinkaan ihailtavaa käytöstä omalta ÄIDILTÄ :hug: Ei ole kyllä oikein mitään, mitä voisin sanoa et sun olo helpottuis , muuta kun mä yritän tällai virtuaalisesti jaksaa sun kanssas :hug:
 

Yhteistyössä