<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

Lävistyksistä
Mä otin esikoisen odotukses napakorun pois vkol 20 ja laitoin kerran kuus korun läpi reiästä ja hyvin pysyi auki :) täs raskaudes oon tehny samoin..
Kikatus
Sä kun tunnut lävistyksist tietävän ni tiiäkkö tissien välii tulevast lävistyksest jotai? Paraneeko nopeesti? Kasvaako helpolla ulos?
Olis erittäin kova halu sellanen ottaa :)

Myy rv 26+4
 
raapale
Fb-ryhmä olis kyllä ihan kiva. :) Välillä ärsyttää kun palsta tökkii eikä pääse lukemaan tai kirjoittamaan, ja muutenkin fbssä tulee käytyä enemmän. Mutta tosiaan voi olla että keskustelu vähenee jos osa kirjoittaa fb ja osa tänne. Minun puolesta voitais siirtää kaikki keskustelu siis fb vaikka samantien. ;)

Onkohan täällä monta jotka ei ole fbssä tai eivät halua liittyä fb-ryhmään?

Tuntuu että mitkään yöunet ei riitä, silti väsyttää nousta ylös. Päivällä on ok kun pääsee vauhtiin mutta se herääminen työn ja tuskan takana.

Me saatiin kaverilta ikivanha sitteri joka väännetään siihen asentoon mihin halutaan eli ei kummoisia säätöjä ole saati että keinuisi tms. Olenkin miettinyt että pitäisikö olla joku uudenaikaisempi kun ei tuo vanha mikään kovin kauniskaan ole. :D

raapale 24+3
 
Kannatan FB:tä! Musta täällä ei tule sellaista yhteyttä, kun sitten kun kirjoitellaan oikeilla nimillä. Mä olen molemmissa aiemmissa raskauksissa kuulunut sellaiseen yahoo sähköpostilistahommaan ja me ollaan jopa treffattu ja ainakin suurin osa aktiivisista ollaan nykyisin FB kamuja ja siellä kirjotellaan välillä vieläkin. Niin siis meillä on nykyisin FB:ssä oma ryhmä. Eli peukut Feissille! :) Tää on kuitenkin kaikille julkinen palsta, joten ei tunnu niin kivalle kirjotella, jos joku vaikka tunnistaa.. ;) Sitä paitsi mulle ei mitenkään meinaa jäädä kenenkään nikit mieleen ja ei tavallaan opi tuntemaan tai muistamaan toisten juttuja niin helposti.
 
Miten haluatte?
Jos ryhmä on suljettu se ei näy missään eikä kukaan ulkopuolinen näe siitä mitään. Liittymiseen tarvitsee olla mun kaveri.
Jos ryhmä on salainen ryhmä ja sen jäsenet näkyy kaikille, ei tarvitse olla mun kaveri.
 
Lävistyksistä
Mä otin esikoisen odotukses napakorun pois vkol 20 ja laitoin kerran kuus korun läpi reiästä ja hyvin pysyi auki :) täs raskaudes oon tehny samoin..
Kikatus
Sä kun tunnut lävistyksist tietävän ni tiiäkkö tissien välii tulevast lävistyksest jotai? Paraneeko nopeesti? Kasvaako helpolla ulos?
Olis erittäin kova halu sellanen ottaa :)

Myy rv 26+4
Mulla on surface rintojen välissä.
Kasvaa ilmeisen helposti ulos mut mulla on pysynyt toistaiseksi ainakin.
Sellainen E-mallinen koru ilman keskimmäistä sakaraa siihen tulee :)
 
Miten haluatte?
Jos ryhmä on suljettu se ei näy missään eikä kukaan ulkopuolinen näe siitä mitään. Liittymiseen tarvitsee olla mun kaveri.
Jos ryhmä on salainen ryhmä ja sen jäsenet näkyy kaikille, ei tarvitse olla mun kaveri.
Mielummin suljettu ryhmä, saat vaa sit muutaman uuden fb kaverin jos sua ei haittaa :D

edit, laitoin bian sulle yksärillä mun fb profiilin osoitteen , lisää mut kaveriksi että pääsen salaseuraan ;)
 
Viimeksi muokattu:
raapale
Fbstä. Minusta parempi jos olis alusta asti suljettu ryhmä. Jos kaikki halukkaat laittais Bianalle yksärillä linkin fb-profiiliinsa, Biana voi pyytää kaveriksi ja liittää ryhmään. Voihan sitä poistaa ystävistä sen jälkeen ja silti pysyä ryhmässä.
 
menkää omaan profiiliin, kopioikaa se osoite osoitekentästä, viesti Bianalle ja kun ootta siinä yksityisviestin kirjoitus jutussa kaksplussalla niin painakaan hiiren oikealla liitä niin se osoite menee siihen.. näin sekavasti sanottuna :D
 
Fb-ryhmään olisin minäkin halukas tulemaan mukaan, pistinkin siitä bianalle jo yksäriä! :)

Lävistyksistä, mulla ei ookkun korvissa ja nenässä joten ei tarvii miettiä näin raskausaikana niitä sen kummemmin. :D

Ja sitten neuvolalääkärikuulumisia:

Verenpaine: 147/70 (viimeksi 129/64, nyt vissiin jännäsin jotain)
Hb: 106 (viimeksi 112) -> käski syödä rautaa 2 tabl./pvä
Pissa: Sokerit +++
Paino: + 375g/viikko (yht. 4,6 kg)
Sf-mitta: 25
Lapsivettä normaalisti
Vauvan syke: 135
Vauvan painoarvio: 1070g
Kohdunsuu: Pehmeä, sormella kokeiltaessa 2,5cm ja ultralla 4cm.

Kolmen viikon päästä uusi lääkäriaika ja katsotaan tuota kohdunkaulan tilannetta, kun mulla taipumus siihen että lähtee liian aikaisin paikat kypsymään. Aamupissanäyte pitää viedä labraan noitten sokereitten takia, mutta ilmesesti johtui nyt siitä että olin just ennen tuota käyntiä syönyt ja juonut monta desiä tuoremehua (nostattaa kuulema herkästi). Vauva on taas hoikkanen, niinkuin oli esikkokin, mutta ei siitä sen kummempaa. Varmaan tuota vauvan kokoa kuitenkin katsotaan sitten kolmen viikon päästäkin.

Diinu & Pipana 28+4
 

Yhteistyössä