<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

Terve!

Kalaöljykapselit Ostin eilen apteekista Möllerin Omega-3, ei röyhtäytä kapseleita ja lisäksi tosiaan syön Multitabsin raskaus monivitamiineja.

Koko yön on koskenut mahaan ja alaselkään. Vuotoa ei ainakaan vielä ole.

Ultra Aika sairaalaan tuli ja on 5.5. Toivottavasti saisin lastenhoidon järjestettyä,että pääsen yksin ultraan.Mies on silloin ulkomailla työreissussa.

Toiveikasäiti Toivottavasti kaikki menee hyvin ja vuoto olisi harmitonta.

Kaikille onnea odotukseen!

Trallaa 8+1
 
Kävin tänään taas ultrassa, koska panikoin mahdollista keskenmenoa. Kaikki oli kuitenkin hyvin edelleen, kaksi pientä siellä vilkutti äidille! :):heart:
LA muuttui kuitenkin 13.11, A sikiö vastasi 8+4 ja B sikiö 8+3.

-Jennae-
 
Onnea kaikille jotka ovat ultrassa käyneet :)

Ja jaksamisia vuotelijoille, toivottavasti vuodot olisi vain turhaa säikyttelyä eikä mitään vakavaa. :hug:

Pahoinvointi on nyt kyllä todella outoa. Saattaa viikon olla pois ja ihan yks kaks tulla taas. Tänään aamulla kerkesin nousta sängyllä istumaan ja sitten saikin juosta jo pää kolmantena jalkana :/ Ollut monta päivää todella hyvä olo niin aina yllättää kunnolla kun yhtäkkiä taas tulee. Ehkä kroppa vaan yrittää kertoa, että kyllä siellä vielä hengissä ollaan vaikka ollutkin helpompaa :D
Sunnuntaina lähdetään vanhempieni luokse viikoksi. He tietävätkin jo raskaudesta kun suutanu en osannut pitää kiinni :saint: 20pvä on np-ultra, jos siellä kaikki hyvin niin kerrotaan sitten miehen vanhemmille ja muillekin :)
Kamala väsy, vilu ja heikko olo, joten taidan vaan kääriytyä viltin alle lepäämään =)

Tiukutus ja Heluna POKS rv 10 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jospa minäkin mukaan ilmoittautuisin =) Eli Pikkupirkko, 36v ja kolmas olis tulossa. Synnäri KOKS. Eilen kävin epäilevänä alkuraskauden ultrassa ja siellä se meitin pikkuinen papu oli ja sykekin kuului ;) Neuvolassa en ole vielä käynyt ja laskettuaikakin hakusessa.. Eilisen ulltran perusteella 19.11, vikoista menkoista 14.11 (säännöllinen, lyhyt kierto). Mutta neuvolasta varmaan laittaa 17.11...Joten sen voi nyt laittaa sitten la:ksi.

Pikkupirkko & SiiriAapeli 7+3 (tuo ultran mukaan)
 
Minä eilen niin innokkaana kirjoitin tänne, sitten vasta illalla muistin sängyssä, että viikkojahan poksahtikin jo 9 eikä 8 niin kuin olin kirjoittanut :D Eli tänään jo 9+1. Kyllä menee nopeesti tämä aika. Sain soitettua ultraan ja se on vasta loppukuusta pääsiäisen jälkeen rv 12+2, eli sitten jos kaikki on hyvin niin sitten vois vappuna ilmoitella kaikille hyvät vaput ja meillä kasvatetaan vappupalloa masussa :D Toivotaan nyt kovasti että kaikki olisi ok. Ensi viikolla onkin jo eka lääkäri ja kai siellä kuunnellaan ekat sydänäänet.
 
Onnittelut kaksosten odottajille:)
Täällä olo on muuttunut koko ajan huonompaan suuntaan, oksettaa ihan mahottomasti. Ruuan jälkeen pitää päästä vähäksi aikaa makuuasentoon, jotta ei oksennusta tulisi. Aamut varsinkin on raskaita. Eka oksentamaan, sitten syömään ja töihin. Aamulla pitänyt herätä paljon aikasemmin kuin yleensä, jotta kerkee tehä kaikki aamutoimet.

sairasloma Miten paljon jäätte kotiin lepäilemään. Olin viimeviikon ke-pe saikulla ja nyt niin huono omatunto, että pakko raahautua töihin, vaikka aamulla olo olisikin huono. Miten te muut?

Hyvä keskustelu vitamiineistä Itekki pitäis alotella syömään kalaöljy kapseleita, kun ei tuu tota kalaa syötyä, raskausvitamiinit jo käytössä..

Oon kanssa jo ostanu vauvalle varmaan 20 bodya(vaikka vannoin itelleni etten osta kun vasta ekan kolmanneksen jälkeen), ja oon kattonut kaikkia ihania talvihaalareitakin. Ajattelin ostaa aika pientä kokoa, jotta menee talven ekat kuukaudet päälle, ettei oo turhan iso.

Meillä vasta neuvola tuloillaan ensi viikolla, joten sinne asti pitäis jaksaa odotella:D

Pikkuinen 7+4
 
Mä jäisin sairaslomalle, jos olisin niin huonovointinen, etten pystyisi kotonakaan muuta tehdä kuin maata sohvalla. Ehottomasti silloin pitäisi muidenkin lasten olla hoidossa. Jos töissä ei joudu koko ajan ramppaamaan oksentamassa, menisin töihin. Pelkkä öllöolo ei mielestäni ole tarpeeksi iso syy jäädä kotiin.

Ystäväni, joka kärsi järkyttävästä aamupahoinvoinnista, kukisti sen siten, että kerta kaikkiaan laittoi kellon viideltä soimaan ja meni syömään. Eli hänellä liian alas laskenut verensokeri yön jälkeen laittoi yrjön liikkeelle. Ateriavälit kannattaa ehdottomasti pitää pieninä (pari tuntia) ja syödä aina pikkuisen, vaikka jogurtti, hedelmä tms. välipaloja. Mä olen huomannut, että kun syö pikkusen ja usein, öklötysolo pysyy paremmin poissa. Mutta eihän tämä tietysti tehoa kaikille.

Tsemppiä!
 
Heippa!

Kirjoittelen myös tuolla neljättä odottavien ketjussa, mutta pakkohan se on tännekin kuulumisia rustailla :)

Kävin eilen yksityisellä ultrassa, niin epävarma olo oli ja km kummitteli mielessä. Kaikki kuitenkin hyvin, pieni alku siellä uiskenteli ja syke näkyi :heart: LA siirtyi, on nyt 15.11.

Välillä olo on ok, aamuisin hyvä mutta iltaan mennessä huononee. Pakko on syödä koko ajan jotain, mutta mitä, ei tee oikein mitään mieli...töissä on ärsyttävää kuljetella eväitä mukana ja joka välissä syödä : / Väsymys on omaa luokkaansa, kotitöitä ei paljoa huvita tehdä...ja seksi: mitä se on??! :LOL:

Isebel 8+1
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsemppauksesta. Mä oon hiukan hermoheikko mukana pysymisestä, vaikka ei oo sen kummempaa ollut koskaan, mitä nyt esikoista odotettiin pitkään ja hartaasti. Mulla meinaan hävi se kuvotus ton oksutaudin myötä huoh. Nyt kun toi toinen pää lopettaa kunnolla niin olo on ok. nyt jo huomattavasti parempi kun on saanut syötyä. Mitä nyt maha täynnä ilmaa ja pulisee ja pörisee huoh

Mikä muuten teijän annoskokojen on käynyt? mulla on taas laskenut, varmaankin ton taudin takia, mut viimeksi ei ihan näin nopeaan pienentynyt kun nyt. Ei siis muka jaksa syödä kun maha on täynnä.

Tost lasketun ajan muuttamisesta, mulla muistaakseni esikoisella sanottiin, että pitää siirtyä enemmän kun viikon että muuttavat korttiin. en tiiä onko joka paikassa näin. Mut tollanen mielikuva mulle jäi.

Myy, mä en olis pystynyt oloni mukaan lentämään, mutta jos vointi on hyvä nii eikös johonkin 28viikolle saanut lentää, jos kaikki on sujunut hyvin.

Sairaslomasta, riippuu työstä, mutta jos se huonovointisuus haittaa sitä tai aiheuttaa vaaratilanteita niin ehdottomasti pois. Jos taas saa omaan tahtiinsa tehdä rauhassa ilman paineita (onkohan missään noin) niin tilanteen mukaan riippuen kuin huonovointinen on. Silloinkin jos tuntuu ettei kykene nii pois vaan. Nimimerkillä nukahti ekaa odottaessa istuvilleen töissä kesken hommien, juu oli kyllä sitten paikka sairaslomalle.

Huomenna oli sitten se neuvola, jos ne sit jonkun lasketun ajan antaisivat. Tosin kun lukee teidän ultra aikoja niin ei taida olla mahiksia päästä ennen pääsiäistä sinne ultraa harmi vaan. Mutta huomenna sen näkee. Muistaakseni terkka varas sen ultran käynnillä.
 
Annoskoot ovat mullakin pienentyneet, mutta tulee kyllä paljon useammin syötyä. Ja vahingossa aina ottaa normaalin annoksen ja jo puolessa välissä tuntuu ettei vaan jaksa enempää syödä. Onneksi on noita ahneita koiria joille maistuu aina jos itse ei pysty ahtamaan :D

Ja laskettuaika muuttuu täälläkin vain jos yli viikon heittää.

Meninpäs sitten nukahtamaan päivällä sohvalle useaksi tunniksi. Mies katsoi että nukun niin sikeästi, ettei raskinut herättää. Toivottavasti saa nukuttua vielä yölläkin kunnolla.
Huomenna pitäisi jaksaa shoppailemaan lähteä. Kauheasti astioita yms pientä tavaraa ostettavana ja olo vain sellainen ettei jaksa ja huvita yhtään vaikka normaalisti riemusta kiljuen menisin :D No pakko kait se on yrittää kun mieskin kerrankin ilman pakottamista haluaa lähteä mykaan =)

Tiukutus&Heluna rv 10+0 :heart:
 
Huomenta kaikille marrasmasuille!

Täällä kans väsymys painaa edelleen, tuntuu että illalla pitää mennä paljo aiemmin nukkumaan mitä normaalisti ja uni tulee saman tien ku halolla löis päähän... ihan ku ois jonku rankanki urheilusuorituksen tehny, vaikken kykene enää pitkille lenkille koirankaan kanssa, on vaan niin laiska ja väsyny olo töitten jälkeen ettei jaksa kunnolla urheilla :/ Poden tuosta kyllä huonoa omaatuntoa ku ei pysty urheilemaan mutta kai tää on ohi menevää.. nuha vaan yltyy ja muutenki flunssainen olo.. Valivali :D

Annoskoot on suurentunu mulla, syön enemmän iltaisin mitä normaalisti.. sitten kauhea turvotus koko illan päällä :( Ehkä tää helpottaa ku saa tän ekan kolmanneksen pois..

Äh nyt ei ehi enempää ku töihin pitää juossa taas :/

Karoliina rv 9+1
 
Mulla on annoskoot pienentynyt, koska en pysty kunnolla syömään pahoinvoinnin takia.

Saikkua oon joutunut itsekin miettimään, mutta vielä en ole siihen "sortunut", työmatkat ja työpäivät yhtä helvettiä ja aamusin meinaa itku päästä kun joutuu väkisin raahautua töihin. :ashamed:

Toivottavasti tää helpottaisi pian! Kun ei kotonakaan pysty enään mitään tehdä, enkä kykene esin kaupassa käymään. Ei kivaa. :(

-Jennae 8+5?-
oon ihan sekasin noista viikoista, kun LA on 13.11, A sikiö 8+4 ja B sikiö 8+3. MIKÄ ON NYT SE OIKEA?!?:O
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille! :)

Annoskoot: Mulla pysyny suunnilleen samana, ehkä hiukan suurentuneet. Muutama viikko sitten oli vielä semmoinen olo että on KOKOAJAN NÄLKÄ, mutta nyt ehkä hieman rauhoittunut. Onneksi. :)

Koitin taas tuossa äsken kuunnella sydänääniä dopplerilla vaan eipä kuulunu vieläkään. : /

Meilläpäin muutetaan LA:ta, jos heittää viidellä päivällä.

On se jännä, miten eritavalla jokainen nainen oireilee raskauden aikana. Musta tuntuu, että mä olen lähes elämäni kunnossa. :) Ei pahoinvointia, ei kaameeta väsymystä yms. Sama oli esikoisen aikaankin. Jaksan tehdä asioita, käydä kaupassa, tehdä kotitöitä, ulkoilla esikon kanssa yms... Ja kyläilläkkin jaksan. Alkuviikko ollaan esikon kanssa oltu melkoisia kyläluutia. Tänäänkin lähdetään kyläilemään puolenpäivän jälkeen. Te joilla on kaameeta pahoinvointia niin saatte kyllä täydet sympatiani!

HelenaM, ihana että joku muukin on jo ruvennu hömpöttämään vauvan vaatteiden kanssa. :D Minäkin ostanu jo varmaan 7 bodya ja kolmet housut.

Minäkin kävin ostamassa kalaöljykapseleita. Ostin semmosia vitaplex original omega 3. Niissä ei oo A-vitamiinia joten kait sopii ihan odottajalle. Onko kellään muulla samaa merkkiä käytössä?

Diinu & Pipana 10+0 POKS!!
 
Diinu: kokeilin kanssa eilen ja ei sieltä mitään kuulunut. Lukemaa näytti kyllä edelleen ja nyt se ei edes kadonnut näytöstä heti vaan pysyi siinä. Äänet oli kuitenkin edelleen jotain masun ääniä. Ajattelin kokeilla taas viikon päästä uudelleen :)

Huh huh, täällä on kyllä pahoinvointi pahentunut. Väsymys ei ole enää niin kova ja herään helposti aamulla. Pari viikkoa meni sillain et sai pakottaa itsensä väkisin ylös vaikka olisi kuinka paljon nukkunut. Mieli on siis reipastunut, mutta olo muuten pahentunut. Toissapäivänä tuli ensimmäinen oksennuskin. Ja ummetus jatkuu. Kai tässä pitää jotain oikeita droppeja kohta hakea.

Oijoi, huomenna tulee kasaan jo 10 viikkoa =) Ja ensi viikon perjantaina np!! Ei enää kauan, ihanaa ihanaa.

Leeniliini ja Papu 9+6
 
Ja oksetus senkun jatkuu :( Aamuisin kerkeää vain nousta ylös, ei siinä kerkeä mitään suuhunsa pistää. Vessassa sitten aina hanasta äkkiä vettä, että olisi edes jotakin mitä oksentaa. Pitäisiköhän itselläkin laittaa eka herätys aina aamuyölle, käydä syömässä ja sitten jatkaa nukkumista : / Jos ei oloa helpottaisi niin ainakin olisi jotakin mitä tulla pihalle..
Vali vali vali vali :D

Pitäisi itsekin apteekkiin mennä ja kysellä kalaöljykapseleista kun syömme myös aika vähän kalaa ja nyt vielä raskauden takia tuntuu ettei pysty menemään lähellekkään kalatiskiä :p

Ja kahden viikon päästä np-ultra, ei millään jaksaisi odottaa =)

Tiukutus&Heluna 10+1
 
Moi!

Täälä muutetaan La, jos on yli 3 päivän heitto. Minulla on juuri tuo kolme päivää, joten ei muutettu. Eli laskettu aika on 11.11, vaikka tavallaan pitäisi olla 14.11.
Varmaan muuttavat seuraavassa ultrassa, jos on iso heitto.

Möllerin Omega 3 nämä ei oikeasti röyhtäytyä. Huippu.

Ostokset Osa on jo käynyt innoissaan shoppailemassa. Minä en ole ostanut mitään. Vauvan vaatteita on vielä paljon jäljellä ja , jos tulee poika kaikki käy. Lisäksi otan toki äitiyspakkauksen. Kolmelle edellisellekkin olen ottanut.

Olo ei ole hyvä. Jomottaa ja on etoo koko ajan. Ainut plussa edelliseen raskauteen on, ettei koske päähän.
Nukkua haluaisin ennemmän, jostakin syystyä uni ei vaan tule.

Vielä ei ole tunnetta kumpi tämä tulokas on. Näin kyllä unen, ennen kuin tiesin olevani raskaana. Ja sen mukaan meille tulisi Poika.:)

Trallaa 8+3
 
Heipä hei!!

Voi että kun ois samat olot kuin Diinulla!!! Mä todella toivoisin olevani elämäni kunnossa!! mulla jo nyt on alkanu nivusessa tuntuu pikkuruista venymistä, ei voi kivuks sanoo, mutta tiedän ett ä kivuksi se vielä jossain vaiheessa yltyy, just sillon ku pahaolo on pois ja mieli ois virkee! mutta nyt tosiaan viimeistä kertaa koen tämän kaiken ja haluisin jotenkin nauttia... kai se luonto vittuilee mulle ihan kunnolla että tajuun sit kans et tää on vika vauva...

tänään taas työpäivä... huoh... ihanaa kyllä et mun pomo oli laittanu mulle pääsiäiseks viikon vapaa putken!!! ihanaa!!! no täs onnyt kaks viikko0 viel töitä enen sitä!

nyt kuopus nukkumaan ja jos jotain koittas puuhata, sain jo pyykkiiki koneeseen :)

toivottavasti huomenna sais taas arskaa, ku ois vapari! :)

nallemakarooni tytöt x 3 ja öhkömönkiäinen 8+4
 
Hei taas kaikki!

On taas ollut niin paljon kaikkea,että olen ehtinyt vaan vilkaisemaan teidän tekstit läpi. Nyt kuitenkin ehdin itsekin vastailla :)

Mun pitäis ehdottomasti mennä käymään apteekissa! Mulla ei ole vielä mitään vitamiineja tai omega3 öljyjä. Ajattelin käydä Ruohonjuuressa hakemassa (nyt pätkii muisti!) oliko se nyt seesamöljyä jossa on just omega3 luonnollisemmassa muodossa. Tai Hamppuöljy? Just eilen luin silmät vääränä ja nyt jo unohtui,tyypillistä! No anyway. D-vitamiinia ja rautalisää käytän nytkin. Rautaa tosin kuuriluontoisesti.

Täälläkin ollaan asenteella että Seksi- mitä se on? Kuten joku hauskasti sanoi. Ei innosta sitten yhtään. Ajatus siitä että pitäis kiikkua eestaas ja ylösalas saa yrjön kurkkuun ja muutenkin kyllä himot on ollu aivan nollassa! Muilla samaa? Mies raukka laittaa joka ilta toiveikkaasti mun suosikki-liukuvoiteen sängyn viereen..ja joka aamu nöyränä nostaa sen käyttämättömänä takas laatikkoon. Raukka :ashamed: Mutta muuten romantiikka leiskuu mukavasti ja vietetään aikaa yhdessä.

Ens tiistaina on neuvola! Odotan innolla. Tuntuu,että te kaikki ootte jo käyneet neuvolassa ja ultrassa ja vaikka mitä ja toivon niin, että itsekin saan varmuuden raskaudesta! :) Nyt tuli kyllä niin "itsekäs" teksti että..
Voikaa hyvin! <3

Mandi ja nuutti 7+3
 
Toiveiskasäiti Miten sillä menee? Onko vuoto jatkunut vai loppunut? Ootko miettinyt ultraan menemistä,jos sillä selviäis mikä on tilanne.. Toivottavasti vuoto on harmitonta ja kaikki onkin hyvin! Pidetään kovasti peukkuja! :)
 
Ihanaa kun täällä vaan pino kasvaa. Päivittäin käyn lukemassa mutta kirjoittelu jää vähemmälle.

Onnittelut kaikille ultaissa käyneille! Ja tuplaonnittelut tuplasti odottaville. Itsekin haluaisin kaksoset. Mahdollisuus kuitenkin todella pieni. Miksi haluaisin kaksoset? No, olen siis yrittäjänä ja tässä laskiskelin että todennäköisesti pitää melko nopeasti ruveta tekemään töitä taasen. Teen pääasiallisesti kotona hommia. Mutta tavallaan haluaisi myös keskittyä vaan lapsiin.Ja jos tulisi kaksoset ei taatusti jäisi aikaa töihin, joten sillä se menis se homma. Kieroa.. tiedän!

Meillä on esikoinen ollut nyt yhteensä neljä viikkoa jonkun taudin kourissa. Tähän asit ollut melko terve lapsi. Nyt joka viikko uusi tauti. Viimeviikko meni vesirokossa ja nyt ilmeisesti jälkitautina korvatulehdus (ensimmäinen sellainen kuitenkin) ja hengitysteiden infektio. Tyttö tietenkin ihan tyytyväinen kun saa olla kotona eikä pahemmin ole mitään oireita (enää). Mutta itse olen ihan solmussa töiden ja hommien kanssa kun ei oikein pysty tekemään koneella mitään kun tyttö on hereellä. Kaikkea muuta voin tehdä mutta heti kun avaan koneen ja meen koneelle niin pitäisi päästä sylkkyyn. Mutta olen päättänyt ottaa ihan rennosti ja tehdä niin paljon kun huvittaa.

Kaikenlaisia jo kaikki ostanut ja miettinyt valmiiksi. Itse en ole mitään ostanut. Eilen ekaan kertaan katoin huutonetistä äitiysvaatteita. Niitä jotenkin haluaisi kun tuntuu että kaikki puristaa ja edellisen kanssa ei ollut oikeastaan kun parit housut ja pari paitaa. Nyt tekisi mieli enemmän. Vauvalle en ole ajatellut hirveesti ostella, vaikka mieli tekisi. Viimeksikin kävi niin että tavaraa ja vaatteita tuli ihan hirveesti joka paikasta. Toki siihen ihan alkuun pitää talvivarustus hankkia. Ja olen innostunut neulomaan. Villatakki kohta valmis (sininen).

Moni täällä kertoo että annoskoko on pienentynyt. Samoin minulla. Liharuuat eivät sitten millään mene alas. Kalaa ei myöskään. Peruna ja kaikki salaattijutut ym menisi kyllä. Ihan hassua. Esikoisen ajalta en muista mitään sellaista. Enkä silloin syönyt mitään vitskua. Nyt on varmaan pakko pistää harkintaan kun tää ruokailu on tälläistä. Kaikki raikas tosin menee. Siis hedelmiä saa kantaa selkä väärällä. Mut kun asutaan ihan korvessa niin tuntuu että loppuu heti ja kokoajan pitäisi olla hakemassa.

Seksistä - ajoittain tekee mieli. Mut tooddeella harvoin. Esikoisen aikana oli ihan hassu juttu - kun maha kasvoi saatoin saada orgasmeja ihan vahingossa.. ihan suurinpiirtein nukkuessa. :ashamed: Silloin muistaakseni oli haluja enemmänkin. Luulen että nytkin ne vielä herää. Kunhan päästään tämän alkuvaiheen ohi ja varmuus siitä että kaikki on ok lisäntyy. Ultra siis tasan kahden viikon päästä.

Omaa napaa tässä viestissä tuijottelen.. mutta ihanaa kun saa sitäkin tehdä. Voikahan hyvin kaikki ihanaiset!

HE ja 10 + 0 (ensimmäinen 1/4 siis takana :))
 
Oonkohan ensimmäinen joka pääsee np-ultraan? Mulla se on jo ens tiistaina.Neuvolassa kun mennään normaalikierron ja viime menkkojen mukaan niin pääsen jo aikasemmin.Neuvolan mukaan tänään 10+6, vaikka ultran mukaan 9+4.Itse kuitenkin menen koko ajan ultran mukaaan kun tiedän että pitää paikkansa ja on pitkä kierto.

Jännittää ihan kauheena ultra.Oon jo miettinyt valmiiksi mitä jos siellä ei olekkaan kaikki hyvin.Joudun jäämään taas pitemmälle sairaslomalle,vauvan yrityksessä pidettäisiin tauko,sillä tuo olisi toinen keskenmeno perään.Ottaa henkisesti tämmöinen, kun viimeksi keskenmeno oli viikolla 11+5 ja kahden päivän päästä ois ollut np-ultra.Tämä raskaus on ollut muutenkin ihan erillainen kuin ensimmäinen.Oksentanut oon vähemmän.huonoa oloa on kyllä ollut aamusta iltaan, mutta silti tuntuu että pääsen liian helpolla, ettei kaikki voi olla välttämättä hyvin masussa.inhottavia nämä ajatukset! Tänään ollut taas kauheita repäisy kipuja alavatsassa ja sivussa.Pitäisi olla normaalia ja sen takia oonkin nyt sairaslomalla.

kotidobblerista: Mulla kun esikoista odotin niin kuuntelin siinä 12 viikon paikkeilla sydänääniä.Äänet kuuluivat mulla tosi alhaalta ja sivusta.Kauan jouduin eka kerralla ettiin niitä mutta oli ihanaa kun ne yhtäkkiä löytyi.:heart: Mulla taakseäin kallistunut kohtu.joillain voi kuulua siis aiemmin jo.

seksistä: Täällä on kans halut kaikonneet.Ei sitten yhtään nappaa.Iltasinkin on yleensä huonoa oloa ja oon niin väsynyt, ettei jaksa kiinnostaa.Mies kyllä on aina iltasin toiveikkaana, mutta sanon sille aina että turha toivo.Kyllä nuo miehetkin joutuu sitten kestämään meitä.:LOL:

kertomisesta: Tuon yhden keskenmenon jälkeen ajattelin olla kertomatta juuri kellekkään mutta miten kävi.ensimmäisen ultran jälkeen kaikki läheisimmät tietää.Eli appivanhemmat ja omat.pari perheellistä ystävää.Muille ystäville en ole kertonut siis semmoisille joilla ei perhettä.Ja työpaikalla tietävät.Ajattelin sen niin, että jos menee kesken niin kertoisin siitäkin kaikille näille ihmisille ja olisi minusta tympeetä sanoa että OLIN raskaana ja meni kesken.

vauvanvaatteista: Aattelin odottaa ainakin tuo ensi viikon ultran ja varmaan jokusen viikon ennenkuin mitään ostelen.Kiusaus on kyllä suuri ostella pikkuselle vaatteita.Mutta ehkä mukavampi vielä jos se olisi tyttö kun pojan vaatteita on paljon esikoiselta.Ehkä odotan rakenneultraan niin sitten tietää kumman värisiä ostaa vaikka hyvähän olla noita neutraaleja niin menee kummallekkin.Bola bola korun ajattelin ostaa.esikoisella ei ollut semmoista.olen netistä katellukkin jo valmiiksi.

Reveria 9+4
 
Kaikki on jo niin pitkällä...mäki haluun.

Varhaisultrassa käyty tänään. Siellähän se sydän läpätti hienosti :) Ihanaa että kaikki oli reilassa ja toivottavasti tää tällanen tilanne pysyykin.

Paljon tsemppiä myös muille.

Diinu, meikän lasketuks ajaks voipi laittaa 28.11 ja synnytyssairaala on tuo keskisuomen keskussairaala.

:heart: Ritni & pallukka 6+2
 
Sori tää on nyt pelkästään tällainen oma napailu viesti, kun olo on niin kehno.. Oon siis ihan järkyttävässä flunssassa. Tuntuu melkein possunuhalta, tosin sairastin sen jo viime vuonna. Ahdistaa, kun mun on ihan pakko mennä kouluunkin vaikka ois toinen jalka haudassa, koska ei oo vaan varaa olla pois ja oiskin koulussa vaan istumista, mut kun kauheesti käytännön harjoituksia yms :( + tän päälle on vielä pahoinvointia jee (valivali :D). Toivottavasti masussa on kaikki kuitenkin hyvin, vaikka sairastankin :) Neuvolaan seuraavalla viikolla :)
Tuun lukemaan mitä täällä on kirjoitettu, kunhan tää olo tästä helpottais :p

8+1
 

Yhteistyössä