<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

t84 Mä yritän parhaani mukaan oottaa siihen sunnuntaihin saakka. Eli ehkä sit testaan vuorokauden vaihtuessa sunnuntaiksi :LOL: Ei vaan, kyllä pitäis nyt malttaa ootella vaan, kun ei se plussa mitenkään vois näillä kiertopäivillä (25/30-32) näkyä - tai on ainakin erittäin epätodennäköistä! Makaronilootasta tulee sitten vaan jauheliha-makaronimössöä, mut ihan syötävää varmasti. Ainakin jos on kova nälkä :D
 
dremming onpa ihana kuulla että saitte sovittua ja yhteiselo jatkuu :)
jomi meillä onki jännätpaikat aika lähekkäin, mulla kp21 ja kierrot ennen kkm ollut 28-30... nyt tosin tuntuu että täti tekee tuloaan vahvasti. tosin en muista taas aikaa jolloin ei tuhruakaan olis päivän aikana tullut.

ON mä en ymmärrä tätä jokakeväistä juttua ku näkee jostain naapurinpojasta märkiä unia!!! nyt näin unta yhdestä monta vuotta nuoremmasta pojasta joka käy mulla asiakkaana jotain seksiunta. musta on tulossa jäätävä puuma.:$ en ymmärrä mikä tässä on homman nimi ja mistä näitä juttuja tulee. kyse ei ole mistään ihastuksesta tai mitään mut joo en tiedä. pari kertaa oon baarissa tätä poikaa katsonut että vau onko tostakin kasvanut mies. niin komea ja pitkä ja lihaksikas ja siistit vaatteet ja ja...mä oon lyhyt,lihava ja mitään sanomattoman näkönen joten onneks kukaan ei mun hiirulaisolemukseen kiinnitä mitään huomiota,muuten olisin varmaan jo seonnu :D miten tällasesta junttilasta voi löytyä miehiä joista syttyy 1000x enemmän ku yhdestäkä johhny deppistä tai brad pittistä. oonko ainoa jolla on tällaisia kevättä rinnassa juttuja?
 
t84 Joo teen :( Aamut oon kaupalla ja sitten iltoja teen yhellä pakkaamolla..tosin toi pakkaus on homma semmosta että teen sitä vaan 1-2 kertaa viikossa, saisin enemmänkin, mutta en jaksa..enkä taas haluu ajaa itteeni ihan loppuun. Ollaan sitten vaikka rahattomia, päätin että kuuntelen enemmän omaa kroppaa ja jaksamista. Eiköhän tässä jotenkin selvitä..vaikka pyhällä hengellä :saint:

dremming Ihana kuulla, että ootte taas sovussa. Pitäiskö sanoa, että tervetuloa takaisin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Joo, kyllähän mä tiedän, että harvinaista se on jos pillerit pettää, mutta olisipahan sitten ainakin varmuus. Kattoo nyt, on niin saakelin pitkiä koulupäiviä, ettei täällä käpykylässä ehdi apteekkiin käymään. Parastahan mun opintojen kannalta siis olis, jos plussa tulis vasta heinä-elokuussa, mutta mä tiedän jo nyt että tuun niin itkemään sitä ettei ekalla kerralla onnistu...Mä niin riemuitsen siitä, että enää muutama pilleri ja sit pääsee kattoon miten kroppa reagoi. Jos tuota painoakin saisi vähän laskettua ensi kuussa alkavan kuntoilun avulla...

Miten muuten valmistaudutte mahdollisesti raskauteen? Että koetatteko treenata jotenkin enemmän tai yms.

Ja ai niin. Oli tänään kiva ylläri postilaatikossa, kun viimein tuli netistä käytettynä ostamani pikkuruiset bodyt :rolleyes:
 
syysmyrsky: Joo mulla on kans kevätkiima aina, eli tiedän tunteen ja varsinkin tuon puuma-tunteen :D Ja mä sit tosiaan toteutinkin sen ja otin sen monta vuotta nuoremman komistuksen itelleni :p Ja itse en kuitenkaan ole hehkeimmästä päästä =)

ON: Nyt taas labraan ja gynelle ultraan...
 
t84
Huomenta!
Taitaa tää ovis mennä meiltä ohi... Eilen sammuin ennenkun mies tuli kotiin eikä siis tullu hommailtuu. No onhan tässä vielä toivoa jos plussa oliski tänään mutta eilinen testi oli kuivuttua kyllä melko lailla plussa :(
 
t84
Epa_88 Ei voi olla totta! :'( Mä oon niin kovin pahoillani teidänkin puolesta! En keksi nyt millään muuta sanottavaa kun että kovasti voimia teille :hug: Näitä ei vaan pitäisi tapahtua... Koitahan jaksaa, ja pidä itsestäsi huolta :heart:
 
t84, kiitos. Olihan se aika järkytys kun on melkeen 12vkoa hehkuttanut turhan takia ja on kaikki oireet mitkä "vahvistavat" että olet raskaana ja sitten tulee tämä pommi. Oishan se pitänyt arvata ettei kaikki mene niinkuin haluaisi. Tästä viisastuneena jatkossa menemme varhaisultraan. On kuitenkin ihana huomata kuinka paljon saa tukea ns. tuntemattomilta ja sitte tietysti läheisiltä.
 
Ajattelin pikaisesti kirjoitella...

Epa_88 Pahoittelut ja voimia! :hug:

t84 puhuit jossain kohtaa noista sun virtsatulehduksista.. mulla on ollut kans tosi paljon tulehduksia ja olen joutunut syömään aika paljon ab:ta.. sain kuitenkin hyvän neuvon terkkarilta.. aina kun tulee pieniäkin oireita, niin kannattaa ottaa c-vitamiinia poreena! Ja täytyy sanoa, että sen ohjeen jälkeen en ole syönyt yhtään ab-kuuria ja kaikki oireet on hävinnyt todella äkkiä, kun olen vetäny tuota ceetä.. Sitä saa vetää reilustinkin, koska on vesiliukoinen eikä varastoidu.. Mulla on aina jemmassa poretabletteja ja vedän yleensä oireiden ilmaannuttua pari poretablettia aina kerralla.. ja parin päivän ajan.. Suosittelen kokeilemaan!

Nyt kaikille kovasti plussatuulia.... :heart:
 
t84
Pikkuhötö tota pitääkin kokeilla! En mä tosiaan tiedä miks niitä on nyt niin paljon ollu, varmaan liittyy tähän vauvaprojektiin... Koska ei mulla siis ikinä ollu ennen tätä. Karpalomehua ostinkin jo kotiin mutta se on niin kamalaa etten yksinkertasesti pysty juomaan, pari kertaa ihan yökkäsinkin sen jälkee... Joku täällä suositteli karpalotabuja, ja ne onkin ostoslistalla mutten oo vielä kerenny ostaa.

ON Täällä taitaa ovista sittenkin pukata vasta tänään! On vähän alavatsaa pistelly ja tikkuun tuli hurjan viiva, jopa paksumpi kun kontrolli :D
 
t84
Epa_88 tosi kurja kyllä että noin pitkälle meni ennenkun selvisi, ihan kamalaa :( Mä oon kanssa aivan varma että varhaisultraan mennään jos joskus tärppää, jotenkin kun on nyt näitä huonoja uutisia ollu niin on tajunnu ettei se pelkkä plussa vielä takaa vauvaa...
 
syysmyrsky Kiva, saadaan siis jännätä samoihin aikoihin! :)

Laretzki Mä oon koittanut syödä terveellisemmin ja saanutkin jokusen kilon tiputettua. Nyt ruokavalio on kyllä (toivottavasti) tilapäisesti ihan perseellään raha-asioiden vuoksi, mutta kunhan taas helpottaa, niin olis tarkoitus palata jälleen ruotuun ja vhh-ruokavalioon! Oon miettinyt sitä, että selkälihakset mulla on varmasti aivan olemattomat ja alaselkä varsinkin vetää juntturaan hyvinkin helposti. Eli pitäisi varmaan yrittää vähän lihaskuntoa parantaa raskautta ajatellen.

t84 Jospa vielä ehtisitte! Eikös se ovis tule 24-48 h plussan jälkeen? Ja munasolukin elää siellä kai sen 12-24 h, joten kyllä toivoa varmasti on :)

Epa_88 Voi ei :hug: Olen kamalan pahoillani teidän menetyksestä. Miksi näitä surullisia uutisia tulee ihan jatkuvasti :(

ON Hyvin nukuttu yö takana, koirien kanssa tehtiin lenkki heti kun herättiin ja nyt istun tässä kaffekupin kanssa ihmettelemässä. Täytyis tarttua pariin koulutehtävään, mutta jotenkin tuntuu nihkeältä. Ehkä yritän tehdä tunnin verran hommia ja palkita sitten itseni yhdellä jaksolla Private Practicea :xmas:
 
t84 Ite olen kans kokeillut tuota karpalomehua, mutta ei yhtään niin tehokas kuin tuo pore-cee!! Kantsii siis kokeilla! Ja luultavasti vauvaprojekti vaikuttaa jotenkin noihin tulehduksiin, sillä siitäkin terkkari tuumasi, että aina heti yhdynnän jälkeen pitäisi käydä pissalla ja pesulla.. näin ei pääse bakteerit leviämään ja nousemaan rakkoon..
 
Epa Syvä osanotto suruunne. Menetys on sanoin kuvaamaton. Tukea saat täältä ihan varmasti, tää on edelleen yhtä kiva pino. Ja vertaistukeakin on tarjolla, mä ja Memelisa ollaan myös jouduttu palaamaan kuumeilemaan odottajien puolelta... :'( Voimia suureen suruun... :hug: Muista antaa itsellesi lupa ja aikaa surra.
 
Epa_88: Voi Ei1 Toi on todella ikävää kuulla noin pitkällä! Valtavasti voimia surutyön tekemiseen :hug: Oon tosi pahoillani teiän puolesta. Mä puhuin avoimesti asiasta kaikille, se autto ainakin mua ja sain todella paljon vertaistukea tutuiltakin ihmisiltä. Näistä asioista vaan ei puhuta tarpeeksi avoimesti (mun mielestä). Kuten Gabrielle sanoi meistä saa vertaistukea, ja anna itsellesi lupa surra, jottei suru keräänny sisällesi. Jos suru tuntuu liian vahvalta kannattaa hankkia ulkopuolista apua, yksin ei kannata jäädä.

Tää mimmi aikoo kans juosta varhaisultraan tarkistamaan tilanteen vaikka mun kkm tapahtu vasta 14+5. Mut en toista kertaa oota noin pitkälle et saa kuulla ikäviä uutisia.

T84: mäpä taidan tietää mitä teillä tehdään tänään;) Pitäkää oikein hauskaa. Täällä pidetään peukkuja d:)b

Täällä on taas ihan ihme meiningit menossa. Oon koko viikon ollu itkuherkkä, maanantaina tosiaan itkeskelin autossa ku kuulin Jenni vartiaisen biisin Missä muruseni on. Sit oon muutenki ollu vähän turhan herkällä koko ajan. Tänään tuli iso itku ku tuttu kertoi et niille on tulossa poikavauva, sillä on viikot about samassa missä ite nyt olisin jos kkm ei olis tapahtunu. En mä normisti viime viikkoina oo itkeny jos näkee vauvamasuja, vauvoja, kuulee raskausuutisia yms. Muutenki oon ollu superpositiivisella tuulella, nyt mennään taas ihan toista ääripäätä. Mitähän tää nyt taas sit on??? Liekkö sit täti tulossa ja siks oon herkemmällä tuulella, tiiä häntä. Outoa on

-Memelisa-
 
Heippa!

Mä olen heti alkuunsa pudonnut totaalisesti teidän kyydistä. Kovin olette vikkeliä kirjottaan. Olen monesti ollut kirjottamassa jotain, mutta aina tulee joku työkaveri seläntaa ja pitää äkkiä sulkea koko sivu. Sitten ei ole vaan enää jaksanut aloittaa alusta. Mutta nyt mä toivottavasti saan olla hetken rauhassa...

Oih ja voih Epa_88 :hug: Elämä on kyllä usein kovin epäreilua!

Laretzki Huomaan miettiväni kaikkia asioita siltä kantilta jos olisin raskaana... Syön terveellisemmin ja muutenkin syynään tuoteselosteita. Alotin myös kalkkitablettien syömisen, mä kun en juo maitoa. Ennen oon ollut tosi laiska niitä syömään, mutta nyt ajattelin että pitäähän se mahd. tulevan lapsen takia. Töissä yritän myös vältellä liuottimia ym. myrkkyjä. Sitten jos se plussa joskus tulee, joudun samantein kertomaan siitä töissä ja siirtymään turvallisempiin hommiin.

Mulla on nyt oletetusta ovulaatiosta kaiketi 8 päivää, yritettiin se toki hyödyntää, mutta saapi nähdä. Testailemaan en rupea ennen kun on pakko, pettymystä välttelen viimiseen asti. Vähän on menkkamaista kipuilua ollut nyt muutamana päivänä, olishan se kiva jos tää kierto ois vähän lyhentynyt tuosta edellisestä 60 päivästä.

No niin ja taas mua tultiin häiritseen........pikainen poistuminen taas..............
 
Hei leidit..

ajattelin vielä pikaisesti kirjoitella näin työpäivän päätteeksi jotain.. Ja taitaa täysin mennä
oma(.)iluun.. :ashamed:

Bongailin sitä niin kutsuttua ovislimaa tuossa eilen.. En koskaan aikaisemmin ole sitä bongannut! :ashamed: Olen jotenkin nyt positiivisin mielin liikkeellä.. nippailua on alavatsassa ja todella kovasti toivon, että se olisi merkki jostain.. Peitot ovat heiluneet kyllä tiuhaan ja kun se liukkarikin tuli vaihdettua siittiöystävälliseen, niin johan on jos ei onnistu =) No nyt kuitenkin täytyy ottaa rauhallisesti ja toivoa parasta, pelätä pahinta..

Plussapuhureita itse kullekin ! :heart:
 
Epalle Halauksia ja jaksamisia sylin täydeltä! :hug:

Sokruli Neljä vuotta nuorempi on miekkonen :heart: :D

ON: Tänään todettu kohdunulkoinen raskaus ja solusalpaaja-lääkkeet aloitettu. Vaihtoehtona olisi ollut myös leikkaus jossa poistettu toinen munajohdin kokonaan mutta toivottavasti lääkkeet auttaisi eikä leikkausta tarvita. Verta oli myös vuotanut jo vatsaonteloon josta kivut johtuivat. Lääkäri sanoi että ekat menkat kun tulee saa yrittämisen taa aloittaa.

Joten tiuhti minut saa poistaa tuolta haamuilijoista.
 
Heh heh pakko tulla tänne kommentoimaan.... Dr. Philissä on teini-äiti tai siis raskaana oleva 16v ja se arpoo pitääkö vai antaako adoptioon. Tossa haastateltiin just yhtä mimmiä joka tuli raskaaksi 20-vuotiaana ja teki abortin kun oli niin nuori. SIIS OMG MITEN NUORI!!! :D Vitsi noi amerikkalaiset on idiootteja, ihan oikeesti. Ne saa ajaa autoa 16-vuotiaana mut lasta ei muka voi kasvattaa hyvin jos ei oo vähintään 25v, naimisissa ja kokopäivätöissä?? En vaan ymmärrä miten ne voi olla noin tuomitsevia. Ei hyvä vanhemmuus katso ikää... Mur.
 
Laretzki
Wuhuu! Nyt saa tämä tyttö tiukan pepun, ostin nimittäin vihdoin ja viimein monen vuoden haaveilun jälkeen: rullikset. Alkoi niin tekemään mieli rullaluistelemaan kun päivän tein koulutehtäviä ja ikkunasta katselin ulos. Iltatuntien jälkeen poikkesinkin sitten Citymarkettiin ruokaostoksille ja piti käydä katsomassa mihin hintaa saisi. 110 rullikset ja suojat (kypärä on omasta takaa). Mä kun olin varautunut laittamaan niihin yli 200 euroa! Ja aattelin myös niin että ei ekoiksi kannata ostaa mitään huippukalliita...Nyt lähtee kyllä kilot karisimaan, tulee nimittäin 6km päivittäin pelkästä koulumatkasta :).
Mä oon ajatellut alottavani pieni muotoisen kuntokuurin, mies kun lupasi kesäksi kustantaa mulle salikortin. Kun molemmat ollaan sitä mieltä, että olisi hyvä saada kuntoa kohotettua ja painoa laskettua, niin on sitten raskaudestakin helpompi toipua.

Namppis Toi on vähän kaks piippunen homma, mulle meinaa päivitellään miten mä voin haluta lapsen näin nuorena. Mä olen valmis siihen. Ja mä haluan olla nuori kun saan lapsen. Mutta sitten taas, jos ei ajatus maailmaltaan ole tarpeeksi vanha lapsen saantiin, niin useimmiten se tulee muodossa mä olen liian nuori, vaikkei välttämättä iällä ole mitään tekemistä vanhemmuuden kanssa vaan asenteella ja ajatuksilla.
 
Helou taas pitkästä aikaa! Mun päivitysvälit sen kun kasvaa...

Tulin vain ilmoittamaan, että listaan kp 6/31 ja yk7. Terolutit loppuivat toissa kierrossa ja täti on niiden jälkeenkin kurvannut paikalle, harmi vaan, mutta onneksi sentään ajallaan! Nyt on sitten vuorossa ensimmäinen clomikuuri.. Mulla todettiin PCO ja nyt on sitten eka clomikuuri meneillään. Gynen mukaan kaikki muuten kunnossa, mutta pieniä munarakkuloita paljon, eikä johto follikkelia. Nyt sitten Clomien ois tarkoitus auttaa kasvattamaan sinne sellanen ja saada ovulaatiokin siten aikaan. Toivo on taas pitkästä aikaa korkealla, eli tippuminen taas kova, jos sikseen tulee..

Gabrielle, Epa ja Memelisa: paljon voimia ja jaksamista teille kaikille ja toivottavasti pääsette pian takaisin odottavien puolelle!!
 
t84
Lare mä kans joskus innoissani ostin rullikset, no kerran pari vissiin niitä käytin ja sen jälkeen ne on pölyttyny kaapissa :D Olin myös tosi fiksu, päätin kerran toisen koiran kanssa lähteä rullistelemaan... No voitte varmaan arvata mitä siinä kävi, koira nykäs mut kumoon vauhdin huumassa ja lensin suoraan perseelleni ja murtu häntäluu, nice! Olihan toi vähän tuhoontuomittu idea alunperinkin :D No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

Namppis Mä katoin ton jakson kans, ja olihan se vähän hassua kun itse parikymppisenä olisin ollu enemmän kun valmis äidiks. Mutta toisaalta kun miettii mun kavereita, niin samanikäsinä ei varmaan yksikään olis ollu. Jos tosiaan on mielessä vaan viina ja baarit niin parempi myöntää ettei ole siihen ja tehdä se abortti...

tiuhti missä sä oot muru :O

viida voi kamala! :hug:

ON Onpa vähän huono omatunto eilisestä, melkeenpä väkisin vedin ukkosen peittojen väliin ja saatiinkin talletus tehtyä! Ihmettelin kyllä kun oli vähän vaisu... No, eihän sillä ollu kun 38,5 kuumetta ja raukka ei viittiny mitään sanoa...
 

Yhteistyössä