<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

vautsi vau Lilli88 aivan saakelin paljon lähetän onnen ruusuja sinulle häitä varten :flower: voi onnea kovasti murunen :heart: mie siirrän siut taustalle, mutta tulehan edes joskus kertomaan kuinka pyyhkii, viimeistään sitten kun plussaat ;) oikein aurinkoista kevättä ja mukavaa hääsunnitteluaikaa sekä rutkakaupalla plussakortteja ja puhureita ++++++++:whistle:

Chiba juuri näin, ei kierrellä eikä kaarrella, asiat sanotaan suoraan ;) kiitti chibatsu :heart: sinua kaipasinkin! kiitti muru :heart:

Ansku83 kuinkas pitkälle sie oot jo päässy hääsunnitteluissa? =) vai onko kaikki vielä ihan auki? saanko udella, onko tulossa isot vai pienet häät, vai keskikokoset? :D mieki haluun :ashamed:
 
Sokruli onnea valtavasti! :) :flower:

Kommentoin nyt tohon keskusteluasiaan. Mä oon kanssa ihmetelly miten ihmiset voikin loukkaantua vähän vaikka sun mistä. Mä oon ollu asiakaspalvelualalla vuosia ja oppinut pikkuhiljaa siihen, etten ota kaikkea henk.koht. sillä meitä on moneksi ja oon itekkin sellainen, et saatan sanoa jonkunmielestä töykeästi vaikken todellakaan oo ite niin tarkoittanu. Yleensä tajuan asian vasta myöhemmin. Ja jos joku asiakas on mulle tosi kiukkunen, saatan ajatella, että ehkä sillä on huono päivä tai jotain ja toisekseen, kaikkia ei voi miellyttää! Toiset tykkää äitistä ja toiset tyttärestä. Niin se vaan täälä maailmassa menee! En usko ollenkaan, että täällä on kenenkään tarkoitus loukata ketään ja jos yrittääkin niin se voi olla hankalaa koska täällä voi kuka vaan olla mitä vaan emmekä tunne toisiamme, eli siis tarkoitan, että kenenkään on edes turha mennä loukkaantumaan mistään. Ihminen lukee toista hyvin pitkälti kehonkielestä ja netissä sen höydyntäminen on mahdotonta. Mut se siitä.

ON: Voi kevät miten paljon tekis jo mieli alottaa vauvan yrittäminen! Innostuin ihan hulluna jo niistä ovistikkujen viivoista. :ashamed: Kaikesta päätellen ovis oli maanantaina tai tiistaina. Oli kyllä niin menkkamaisia kipuja, jomottelua jne. varsinkin oikean munasarjan paikkeilla. Eikös nuo ole vähän ovisoireita? :) Rinnat ei kyllä oo ollu tällä kertaa kipeet yhtään, mutten muista kyllä muutenkaan, et ne ois kipeytyny edes kuukautisten lähestyessä ennen kuin aloin syömään pillereitä. Jännityksellä odotan miten pitkä tästä ensimmäisestä luomukierrosta tulee. Normaalisti mun kierto on ollu kyllä tosi säännöllinen, myös yhdistelmäpillereiden lopetuksen jälkeen ennen kuin aloin syömään minipillereitä. Ja viime menkatkin kesti juuri sopivat viis päivää ja niistä keskimmäiset kaksi oli kunnon vuotopäiviä. Näitä lisää. :D
 
t84
Mä oon kanssa pahoillani että oon liikaa täällä vieny huomiota, että on jääny muut asiat sitten vähän tän varjoon, ja varmaan on sitten tuntunu että ignoorataan. Ei mun todellakaan ollu tarkotus näin tänne avautua, sen vaan kun alottaa niin se ei meinaa loppua ollenkaan... Kyllä mä sen ymmärrän, vauva asioita tänne on ihmiset tullu jakamaan ja jännäämään, ei todellakaan tällasia asioita.
 
t84 vauva ja parisuhde kulkee käsikädessä joten kyllä ehdottomasti tollasistakin asioista täällä voi, saa ja pitää puhua! Vauvan teko ja parisuhde on isoja asioita elämässä, niitä suurimpia, joten jos jommassa kummassa tuuli kääntyy suuntaan tai toiseen niin täällä me kuunnellaan ja ollaan sitä varten! :) :heart: Ja jos jollakulla on huolia niin sen kuuluukin viedä hetkeks huomio, kyllä niitä muitakin sitten huomioidaan omalla ajallaan! :)
 
Minä olen nyt ihan pihalla kuin lumiukko! En tiennytkään, että täällä on meneillään joku loukkaantumisjuttu. Ihmettelinkin kirjoituksista, että onko jotain tapahtunut vai onko asia muuten vaan nostettu esille. Harmillista, että joku on loukkaantunut. Toki me olemme erilaisia ja hyväksykäämme se. Toiset ovat herkempiä kuin toiset. Ja etenkin vaikean elämäntilanteen ollessa päällä tunteet ovat pinnassa ja saattaa loukkaantua hyvin pienistäkin asioista. Toisille nämä "hyvin pienet asiat" voivat olla suuren suuria asioita. Toivottavasti kaikki saisivat kuitenkin hyvän mielen, toivon sitä todella (vaikken pysykään nyt ihan perässä, että mistä tässä on kyse) :heart:

Chiba Et varmastikaan ole tarkoittanut loukata ketään!! Älä siitä syytä itseäsi millään lailla. Täällä on lupa kertoa omista ajatuksistaan, purkaa tuntojaan ja jakaa kokemuksiaan. Ja minusta on kiva, että tulit tänne kommentoimaan ja tarkentamaan, mitä aikaisemmissa kirjoituksissa olet tarkoittanut. Toivotaan, että se selkeyttäisi tilannetta! Kun kerroit tuosta, että jos raskautuisit ja saisit keskenmenon, niin tietäisit ainakin sen, että raskautuminen on kohdallasi mahdollista. Minä voin kertoa omakohtaisen kokemuksen juuri tuosta. Tuolla aikaisemmin kirjoittelin jo, että meillä meni noin 1v2kk ennen kuin raskauduin. Sain kuitenkin varhaisen keskenmenon. Kokemus oli kamala ja suru oli järjettömän suuri! Suru on helpottanut ajan kanssa, mutta tapahtuma ei koskaan unohdu. Ja nyt toivon raskautuvani uudestaan mahdollisimman pian. Minä olen vähän tällainen, että kaikki heti mulle nyt. Koetan ajatella kaikesta positiivisesti, vaikka helppoa se ei aina ole. Olen kuitenkin sitä mieltä, että huonoilla asioilla on aina myös jokin hyväkin puoli - tämä auttaa ainakin minua elämässä eteenpäin. Vastoinkäymisiä on ollut tähän nuoreen ikään niin paljon, että joskus olen miettinytkin, että miten yksi ihminen jaksaa kantaa näin paljon menetyksiä, surua, kaltoinkohtelua jne. Vastoinkäymiset ovat kasvattaneet minua henkisesti ja tehneet minusta vahvemman ihmisen. Mutta toisaalta sitten sitä kautta olen saanut myös huonoja luonteenpiirteitä, jotka ei aina ole kovin hyvä asia. Keskenmenon positiivinen asia minulle oli se, että olen kerran raskautunut eli tiedän voivani raskautua uudelleenkin, olen ovuloinut edes kerran. Se antaa toivoa uuden yrittämiseen. Mutta vaikeaa tästä tekee se, etten tunnista ovulaatiota ja en ole raskautunut uudestaan yrityksistä huolimatta. Takaraivossa painaa mieltä, jos meissä jommassakummassa onkin jotakin vikaa. Mutta jos se on jo yhden kerran onnistunut, niin ei kai tässä nyt ihan epätoivoinen tapaus kuitenkaan olla =)

Toivon kaikille hyvää mieltä ja aurinkoista päivää!!
 
vai että tällaista. kyllä suoraan aikasempaan sanoin et mun juttuni jää aina jotenkin varjoon mut sekin on varmaan mennyt ohi kaikilta. JA kun olette tuota keskustelua tuolta lukeneet niin varmaan luitte senkin että hermostuneena kärjistin tilannetta ja sain teidät kuulostamaan hirviöiltä mitä minä nyt sit taas en tarkoittanut. oon tälle hetkellä niin turhautunut ja hermostunut oman kehoni toimintaan ja yritin sitä täälläkin ilmaista aika köyhin tuloksin. siksi ajattelin josko saisin sitä jostain muualta. joten minut voi poistaa listoilta sen suuremmitta itkuitta/kanssa sisarten puolustamisitta/minun haukkumisitta kauniisti kiertäen. kiitos.
 
nyt mie alan sit kahlaa pääsiäisen juttuja esiin kun on himppusen aikaa.. :D eihän siinä mennykkää ku 3 päivää

lemonade kävitkö sie verikokeissa? saitko tulokset? kyllä saa työajalla käydä verikokeissa koska ne on lääkärihommeleita ja työnantaja on velvollinen maksamaan palkkaa siltä ajalta, mutta voi vaatia sitten jotain todistusta siitä, jos on ilkeä :D

Laretzki, onneksi meitä on kaksi :D mieki oon ihan hirvee jos en saa seksiä tiettyinä väliaikoina ja viime viikolla mie olin niin saakelin vihanen ku oviskin meni sit ohitse sen takia ku meillä oli känää ukon kanssa, ja mie siis olin kärttynen ku mikä! siulla on ihana mies joka jaksaa muistaa sua kaikella ihanuuksilla! :heart: ihania ylläreitä!

syysmyrsky, ootko uutta testiä tehnyt milloinka? mulla ne liuskatestit (oliko sulla liuskatesti?) niin menee välillä sellasiks et ne on vähä osunu johonki ja täynnä lommoja.. mut siis kannattaa nyt oikeesti ottaa lekurii yhteyttä jos ei menkat ala normalisoitumaan koska siulla jo yli vuosi yritystä!!!! niin voisivat pistää vähä pikkusen töppösiin vauhtia ;) mie se en vielä kehtaa mennä lääkäriin kun vasta on sen puoli vuotta takana yritystä.. ja teillähän on tulossa kunnon reissuputki, mieki haluisin! ollaan nyt 5 vuoden aikana käyty joka vuosi jossain lämpimässä, haluaisin taas lähteä, mie niin ihastuin korfuun (kreikan saari), aivan mahtava paikka! me ollaan käyty bulgarian sunny beachissakin, mutta toiste en mee kun viimeksi miehen lompakko varastettiin ja koko viikon satoi vettä, meni ihan pipariks koko loma, toivotaan että teillä on parempi tuuri
:) minne te menette tarkallee ottaen?


Dremming vautsi vau :) tästä se hei lähtee muru, toivotaan, ettei kierto veny ja kohta pääsette sitten vauvapuuhiin ;) ja ihan selkeitä ovisoireita sulla ollut! hyvältä hei näyttää, eli jos siulla olis ovis ollut vaikkapa eilen niin tänään ois dpo1 jos vauvapuuhamielessä mentäis.. eli kahden viikon päästä kuuluis menkkojen sitte alkaa, mie pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin ja kierto pysyy kurissa! :)


olipas kyllä tekstiä tullutkin :D

ja lisäksi..

t84älä nyt yhtään sie siellä murunen vähättele asiaasi :heart: tää paikka on just sitä varten tarkoitettu, että oli ongelmia missä osa-alueessa vaan, niistä saa puhua!!!! ja sinun elämässäsi tuo on nyt tärkeä juttu ja me muut ollaan oltu aidosti kiinnostuneita ja tahdottu sinuu tukea (ja halutaan jatkossakin, ainakin minä haluan olla tukena ja kuunnella), niin anna tulla vaan!!!!!!!! mie ainaki kuuntelen :) pakkohan sun on jonnekki saada tuo asiasi purkaa, älä vaan patoo sitä sisälles! PISTE
 
t84 Et varmasti ole vienyt liikaa huomiota!! Sitä vartenhan tämä paikka on olemassa, että tänne voi tulla purkamaan asioitaan. Ja kun on huolia, niistä saa ja pitääkin puhua! Ei aina / koko ajan voi olla toisen tukena, välillä pitää muistaa ajatella myös itseään. Siitä huolimatta voi olla huolissaan toisista ja toinen olla ajatuksissa, mutta aina ei jaksa ottaa kantaa toisten murheisiin. Älä edes ajattele, että olisit liikaa avautunut omista huolistasi! Sinulla on nyt vaikeaa ja sinun täytyy nyt ajatella omaa hyvinvointiasi ja purkaa tänne ajatuksiasi heti, jos siltä tuntuu. Kun sinulla itselläsi on parempi hetki ja koet olevasi valmis kuuntelemaan toisten murheita, niin sitten on sinun vuorosi olla taas toisten tukena :heart: Voimia sinulle hurjan paljon :hug:
 
siis nyt mulla menee yli hilseen jo vähä, täällä ei oo kukaan sua haukkunut syysmyrsky yhtään millään tavalla, vai onko? missä kohtia? ja mä oon niin pirun pahoillani jos en oo aina muistanut kommentoida kaikkia samalla arvolla, Jomi, Gabi, Chiba ja t84 on ollu täällä vähintään yhtä kauan ku minä ja aina sitä vaan ekana menee ja lukee heidän kuulumiset, kun heidän kanssaan tulee niin kovasti keskusteltua ja muutenkin ovat tosi tärkeitä (niinku jokainen täällä tottakai) minulle! ja kaikki ´muutkin ootte kovin tätkeitä, mutta siis täällä on ihan hirveesti porukkaa ja tekstii tulee kovalla syötöllä niin ei sitä vaan aina EHDI oikeesti kommentoimaan kaikille ja silloin kattoo ne "tärkeimmät" kuulumiset! oon oikeesti tosi pahoillani, että sulle jäi noin hirvee paskan maku suuhun meistä, ja kyllä mä kävin lukemassa sen, mutta olit kirjoittanut sen monta tuntia myöhemmin! ja anteeksi vielä kerran, jos oon pahoittanu sun mielesi, ei todellakaan ole ollut tarkoitus :ashamed:
 
Kommentoin pikaisesti vain, hyvä syysmyrsky, että minä kommentoin tuota ignoraus-juttuasi mutta se taisi mennä sinulta itseltäsi ohi. Aina toisten jutuissa ei ole kommentoitavaa, etenkin näin vilkkaalla keskustelupalstalla. En puolustelee Chiban lausuntoa, joka oli minustakin hieman tökerösti sanottu, mutta en myöskään häntä ala syytellä omista tuntemuksistaan. Heikosta hetkestä siinä oli puhe. Sen sijaan minusta on varsin ikävää kirjoitella asiasta toiseen ketjuun ihmisille, jotka eivät ole lukeneet sen toisen henkilön kirjoituksia eivätkä siis saa kuin yksipuolisen kuvauksen asiasta. Hyvää jatkoa joka tapauksessa ja toivon koko sydämestäni, että saatte pysyvän tärpin mahdollisimman pian!

Ja kannattaa varmaan kaikkien hoksata se, että moni seuraa muitakin keskusteluja kuin vain sitä, jossa aktiivisena kirjoittelee :)

t84 Mä komppailen muita tytsyjä, tänne todellakin saa purkaa ajatuksiaan vaikka minkä asioiden suhteen. Ja parisuhdejutut on niitä kaikkein olennaisimpia kun vauvan yrittämisestä on puhe. :hug:

Nyt en valitettavasti ehdi enempää jutustelemaan, palailen sitten paremmalla ajalla! Plussatuulia kaikille!
 
t84
Mä en varmaan voi käydä täällä enää töistä koska mä täällä itku kurkussa aina luen teidän viestejä, ootte te kyllä mahtavia... :heart::ashamed:
Mä en saa nyt hirveesti muuta sanottua, monilla oli tosi paljon ja hyviä ajatuksia ja vinkkejä, kaikki olen lukenut ja kaikista oli apua. Vastailen niihin enemmän kun on parempi hetki...
 
syysmyrsky Et varmasti ole tarkoituksella saanut kuulostamaan tämän palstan kirjoittajia hirviöiksi! Kun on turhautunut ja hermostunut ja avautuu siitä täällä, niin totta kai sitä toivoo saavansa mahdollisimman nopeasti tukea, ja saada tunteen, että on tullut kuulluksi. Ja tulee sitten itseltäänkin ehkä sanottua asioita toisin mitä tarkoittaa. Minä ainakin olen täällä uusi kirjoittelija ja vasta olen tutustunut teihin. Koetan tasapuolisesti keskustella kaikkien kanssa. Vie vaan hetken aikaa ennen kuin pääsen jyvälle kaikkien tämänhetkisestä tilanteesta. Ja kun olen uusi, minullekaan ei ole kamalasti tullut kommentteja, varmaankin johtuu juurikin tuosta samasta syystä, että täällä pidempään olleet ovat tulleet jo niin tutuiksi ja on ehkä helpompi lähteä kommentoimaan ja kun tietää jo tapaukset. Älä kuitenkaan poistu täältä! Kukaan ei varmasti toivo sitä, että koet itsesi ulkopuoliseksi ja lähdet täältä pahalla mielellä. Minulle voit laittaa vaikka yksityisviestiä, jos haluat!
 
tiuhti Meille tulee...tai siis kutsutaan n. 90 vierasta. Halutaan sinne vaan lähimmät sukulaiset ja ystävät. =) Ja hääsuunnittelut alkaa olla toteutusta vailla valmiit! Eli on värit, mallit, somisteet, kukat, ruoat ja puku suunniteltu! :) Nyt on vielä hyvin aikaa vaihtaa suunnitelmaa jos joku suunnitelma ei onnistukkaan! :D Puku siis ois tarkoitus tehdä itse, ellei löydy sitten just sellasta mikä lyö tajun kankaalle ku sen näkee ja ole hirveen kallis! =)
 
syysmyrsky Mä olen kans ihan ihmeissäni mun kropan toiminnasta! Se stressaa yllättävän paljon, tuntuu kuin olisi enemmän murehdittavaa ja stressattavaa ensin saada kroppa toimimaan normaalisti. Iso huoh! Mullakin niin kamala vauvakuume, mutta kun kroppa ei pelitä niin ei pelitä. Sulla ilmeisesti kans ongelmia kuukautisten kanssa, jos olen oikein ymmärtänyt, ettei luomumenkkoja ole nyt tullut kuin muutamat? Mulla mensut kyllä tulee luomusti, mutta kierrot niin jumalattoman pitkiä, ettei raskautuminen kovin todennäköistä ole näillä kierroilla. Siitä taisikin meillä olla tuolla aiemmin puhetta sinun kanssa.
 
jomi muistan kyllä että sä kommentoit siihen kun viimeksi sanoin tästä pimentoon jäämisestä. tässähän sitä ollaan kaikkien tökittävänä nyt sitten, sitä saa vissiin mitä tilaa. ja kuten sanoin niin kirjoitin siellä toisella palstallakin että hermostuneena kärjistin tilannetta. ja sain chiban kuulostamaan hirviöltä. silloin kun tästä keskenmeno asiasta puhetta oli niin sanoin chiballekkin ettei täällä tarvii kenenkään tuntojaan puolustella kun kerroin oman mielipiteeni tän asian tultua esille.

tiuhti en väittänyt että olisi haukuttu. tarkoitin kirjoituksen lopetuksella sitä että ei tästä suurempia spekulointeja ja arvosteluja tarvii tehdä mutta ilmeisesti täällä ollaan erimieltä.

ja tosiaan mulla on on lääkäriaika varattuna ja lääkäri sanoi heti että tarviin lääkkeet kuukautisia varten, yrittäminen on turhaa jos niitä ei ole. että sellasta. testi näytti eilenkin yllättäen negaa.
 
Laretzki
Ohoh hoh. Hetken aikaan huuli pyöreenä luin taas tekstejä, että onpas täällä mysrskytty laidasta laitaan. Mutta, toisaalta mitäpä muuta voisi odottaa kun laitetaan naiset hormooneineen samaan paikkaan keskustelemaan :D (ja kukaan ei sittten loukkaannnu tästä)

Mä olen kanssa sitä mieltä, että teksti on aina tekstiä, siihen on helvetin vaikee saada kaikki ajatukset kohilleen, oikeella äänensävyllä. Joten eipä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Toi ingnooraaminenkin on vähän, ettei millään pysty kommentoimaan kaikkea. Tai esim. minun tapauksessa kun ei oikein osaa sanoa juuta eikä jaata, kun ensimmäinen yritys vasta tässä meneillään. Vähän sama se on tuolla blogien puolella, että turha kommentoijan on vetää hernettä nenään jos kertoo "oi että oot kaunis" eikä saa vastausta. Kaikkeen ei välttämättä ole kommentoitavaa tai aikaa yms. Ja toivotaan ettei kukaan tässä sitten vedä hernettä nenään, kun en oikein edes kunnolla tajunnut mitä hittoa täällä on oikein ehtinyt tapahtua.

Tuli tänään tehtyä reisssu miehen luokse, kun myytiin meidän toinen auto joka on mun nimissä ja meni nopeammin kuin kuviteltiin, niin piti sitten viedä allekirjoitetut paperit miehen luo. Nyt on taas köyhällä opiskelijalla rahaa pämpätä hetken aikaa :D. Nyt aion ottaa mukaani kasvinsuojelu kurssin tenttiaineiston, lonkeron, kuulokkeet ja mennä pihalle lukemaan huomiseen tenttiin, ennen kevään viimeisiä opiskelijabileitä :)
 
pakko se on vähä nyt vitsiä murjasta väliin, niinku Laretzki sanoi, hormoonit ja kevät :D mä oon ainaki ku leijonaemo keväisin :D oisko se kiiman aika? nyt peitot tytöt heilumaan :D

syysmyrsky edelleen oot tosi tervetullut tänne pinkkaan, nyt kun ollaan saatu ns. ranteet auki kaikilta niin olisi hyvä jatkaa puhtaalta pöydältä, me kaikki ollaan väärinymmärretty toisiamme! ja se on vaan ja ainoastaan tekstin ja kirjoittelun syytä, mä luulen, et jos istuttais kaikki kasvokkain pöydän ääressä niin asiat ei ois näin monimutkaisia :) mutta mä kyllä poistan sinut listalta, jos et tahdo enää tässä pinkassa keskustella, niinkuin nyt siltä näyttää.. ja näin pikaseen sait lääkäriajankin, hienoa! :) pitäiskö munki mennä? kun eihän mullakaa ole kunnon kuukautisia :ashamed: josko se aurinko nyt alkais pasitamaan sinne risukasaankin ja saisit kunnon kuukautiset ja plussan plakkariin kun limakalvokin on paksumpi ja paikat pelaa? =)

olisko tää homma nyt loppuun käsitelty, vai vieläki flikat haluaa jotain sanoa asiaan? :) musta tää homma ois jo ruodittu loppuun, kyse siis ollut väärinkäsityksistä ja väärinymmärryksistä! josko me voitais taas jatkaa ihan sulassa sovussa? pääasia musta oli nyt se, että saatiin kaikki sanoa suut puhtaaksi, ettei kellekkään jää mitään enää hampaankoloon! vai jäikö? en mä oikeesti halua täältä ketään pois ajaa siksi, että tulee riitaa :ashamed:

t84 siun pittää käydä tilaisuuden tullessa lukemassa tekstejä, mieki oon välillä itku kurkussa töissä ja sepäs välillä onkin iha hölmistyttävä tilanne :D mie oon pari kertaa sanonu et eiku luin hirveen jutun vaan kaverista! :D

Laretzki onko siellä lämmin? :D mieki meinasin mennä ulos ottaa aurinkoa ja kevään ekat rusketukset! siullahan olikin jo rusketusrajat! :D mie oon kateellinen! mieki meinaan auton myyä kohta pois niin saa rahaa :D kunhan sais sen eka katsastuksesta läpi :ashamed:
 
Laretzki
tiuhti Mulla ei ole mitään tietoa lämpötiloista, mutta kyllä tossa auringossa tuulettomassa paikassa topilla tarkeni :D. Nyt vasta voikin sanoa että on rusketus rajat, meillä kotona meinasi äiti lauantai iltana heittää mua halolla, kun mulla oli iltapäivän jälkeen ihan tosi selkeet rajat topista ja sormuksista. Ja auton kaa kävi hyvä tuuri, siinä olisi meinaa katsastus ollut ihan näillä näppäimillä :D. Onneksi sillä pariskunnalla joka sen osti, oli vielä kiireempi, kun niiden auto oli kokonaan levinnyt. Nyt on sitten varaa katsella vähän vaatekaapin sisältöä uusiks tässä alkukesästä, kun toi auton hinta tuntuu vähän niinkuin ylimääräseltä rahalta...
 
Tuun taas pikaseen valittamaan tänne turhanpäiväisyyksiä... Mut siis oikeesti, mistä mä saan tähän lyhkäiseen pinnaani pidennystä, kun nyt jo meinaa paukkua :headwall: Äiti täällä poikaansa neuvoo vieressä muun muassa parranajossa ("älä tolleen päin aja") ja pastan keittämisessä ("otapa semmonen kattila ja laita siihen vettä") :kieh: Argh! Pakko purkaa tänne näin nopsasti, anteeksi. Yritän tulla huomenna ajan kanssa kommentoimaan teidän juttuja!
 
Tännehän oli tullut juttua! :eek:

t84, Paljon voimia ja haleja :hug: Pysy vahvana ja tuu tänne vaan purkamaan mieltä jos siltä tuntuu :flower:

Carne kyllä se kierto siitä tasoittuu :) paljon parempi tämä kierto kuin edellinen, eli hyvältä näyttää, ja viisaita sanoja sanoit, suhde eka kuntoon ennenku vaavi maailmaan! :heart: oikein kovasti tsemppiä muru suhdekiemuroihin! hyvältä jo kuulostaa se että miehesi on asioita selvästi miettinyt, munki mies aina tulee sit riidan jälkee kiehnää jos on miettinyt asioita, se on vähä niinku miehen anteeksipyyntö ;)
Kiitos :heart: On meillä nyt ollu pari päivää tosi kivaa.. vaikka tuo nyt tossa kavereidensa kanssa pelaakin, mut ollaan silti yhdessä tehty juttuja =) Ei munkaan pidä liikaa nipottaa..sillä ajan miehen vaan kauemmas :D Kultainen keskitie.. ;)
Ja omaa napaa nyt hieman tähän väliin..olin jo innoissani kun tänäänkään ei aamulla tullut kun jotain pientä tuhrua ja pientä mahakipua. Mut tässä päivän mittaan molemmat asiat on muuttunut. Äääh, inhoon tätä tätiä! =(

Ja ette arvaa... yks mein kaveri tuli multa tänää kysymään että oonko raskaana! :confused: Ei olla nähty livenä hetkeen niin mietin, että mistä se tommosta on saanut päähänsä. Sitten se selitti, että kun mä en oo ollut hetkeen missään bileissä tai muuten vaan juomassa niin hän siitä vaan päätteli.
Että täällä meillä voi vissiin tommosesta päätellä heti, että on raskaana.. Hiukan häkellyin kysymyksestä. Valitettavasti vastaus on että ei en ole.... tuli vähän huonoon aikaan kun just kirosin ja itkustin tätä visiitille tullutta tätiä! :ashamed:
 
kuumeilija jostain syystä en saanut sulle yv:tä lähetettyä, mun koneessa jotain hämminkiä ja ukko on kasvanu taas kiinni pöytäkoneeseen :( ihana kuulla että joku ymmärtää<3 (näin lyhyesti :))
joo siis ei luomu menkat tule kunnolla, erittäin vaisua tuhrua vain ja sitä tulee lähes kokoajan.. lääkäri on kolmen viikonpäästä ja sanoi jo puhelimessa että "pakko niihin kiertoihin on joku tolkku saada. ennen sitä on turha yrittää yhtään mitään." olo on helpottunut kun saan näinkin nopeasti selkoa asioihin.
tiuhti varaa aika perheensunnittelu neuvolaan ja puhu terveydenhoitajan kanssa ja kysele mitä mieltä hän on. tuskin sille kropan toiminnalle mitään taka tai eturajaa on missään lyöty. ite odotan kans kerta tyrmäystä kunnallisesta kun soitin mut vastaanotto oli päinvastainen. kannattaa soittaa ehdottomasti. jos soittaminen on vaikeeta aluksi niinku mulle esim on niin kysy tän foorumin lääkäriltä mitä mieltä se on... kyl tässä pähkäilyssä itse kunkinn henkinen hyvin vointi on vaakalaudalla. helpommalla pääsee kun ottaa vaan härkää sarvista ja vaatii vastauksia.
 
Ansku83 Meilläkin on häät juurikin heinäkuussa! :) Kirkko varattiin eilen ja juhlapaikkaa päästään huomenna katsomaan. Hirmuisesti onnea sinnekin! Ja nautitaan suunnitteluajasta! ;)

"kuumeilija" Kiitos kovasti! Toivottavasti sulla Terolutit tepsii paremmin kuin mulla! Mulla näytti aluksi hyvältä, mut taas tuli liian pitkä kierto..Pidän vähän taukoa noista ja haen sit lisää. Reseptiä on vielä 3 kk jäljellä.

tiuhti_ Kiitos muru! :heart: Voi kun tuli hyvä mieli sun sanoista! Oot aina niin aidon onnellinen toisen puolesta! Ihana ihminen olet! Varmasti tulen kertoileen kuulumisia aina välistä! Ja käyn myös teidän juttuja lueskelemassa. Haluan puhaltaa erityisen suuret plussapuhurit sinulle! :whistle:
 

Yhteistyössä