3 alle 2 vuotiasta.... Vertaistukea?

Eli meillä on 9kk ikäiset kaksoset ja seuraava ilmoittelee tulostaan ja la olisi ehkä helmi-maaliskuulla jolloin pojat n 1½v. Kuinka siitä selviää?
Nytkin olo on kuin rekan alle jääneellä pahoinvoinnin takia...

Onko muita?
 
Äitikarhu vm84
on, on. Ihan alkuun PAKKO kysyä että ovatko kaksoset saaneet alkunsa luomuna? Että onko varmaa että vaan yks tulossa...? Meillä on tytöt 08/2007 ja 08/2008 ja nyt kaksoset tulossa, käynnistys viim lokakuun puolessa välissä. Että puuhaa riittää meilläkin. Mulla onkin oma ketju tuolla kans alotettuna. TOIVOTTAVASTI saat hoitoapua, varsinki pahoinvoinnin aikaan ja loppuraskaudessa. Meillä siis vietetään loppukuussa 1v ja 2v synttärit, ja supistukset mulla alko jo 16+6 ja sairaslomalla ollu jo yli kuukauden. Nyt 27+2. Ja Kaupungilta ei yllätysyllätys saa apua, ite pitäis ostaa yksityisiltä siivousapua.
 
täällä myös :wave: Mulla on la elokuussa, jolloin tuplapojilla ikää 1v9kk.

Teillä onkin jo tullut perheenlisäystä, joten miten on arki lähteny rullaamaan? Miten meni odotus ison masun kans? Oletteko saaneet kaupungilta/kunnalta hoitoapua ym?
 
Ohops... on jääny kokonaan täällä käymättä... :headwall:

On aikalailla ohjelmaa päivisin, tyttö syntyi maaliskuussa ja kaksoset on nyt jotain vuosi ja (pian) 7 vai 8 kuukautta...)

Ihan ok tästä on selvitty, aika väsy on eikä oikein ole apujoukkoja isin lisäksi. Kummeja ei näy ei kuulu, kenenkää... :$ mutta jaksetaan.. voi kun olis aikaa kirjoitella enemmän...
 

Yhteistyössä