<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Mä kanssa täällä jännään että missä se säde luuraa.. Eikai vaan tullut lähtö tositoimiin :D Ja kissendaalillakin jännätään..

Täällä ei taaskaan mitään kummost aoloa, samaa vanhaa. Missään ei tunnu miltään, paitsi potkut kyllä :)

Paljon Onnea Gimlille, Mannalle ja pumperolle pikkuisista ihmeistä :heart: :heart: :flower:
Perässä tullaan.. Ehkä vappuna.. Nyt tekemään pitsaa isännän kanssa, lohduttaa hiukan sitä ettei oma vauva taida olla kiinnostunut ulostulohommista..

Piin 38+3
 
Onnea vauvaantuneille :flower:

Voihan piiiiip... tietenkin nyt kun ensin on toivonu kovasti että tulis jo ulos niin toivon just nyt ettei vaan tulis nyt ainakaan ens yön aikana koska mulla on lonkka niin kipee kun se vaan voi olla. jalan liikuttaminen sattuu niin hemmetisti. en vois kuvitellakkaan jotain synnytystä tähän väliin :headwall: supistelee kuitenki kipeesti mut onneks epäsäännöllisiä.

Nellah ja Toni 40+0
 
Mun täytyy ikäväkseni ilmottautua paikalla olevaksi! Kotiuduttiin just naikkarilta. Ottivat käyrää ja sen puolesta olis kuulemma synnytys käynnissä ku supistuksia tuli 2-3 minuutin välein (melko korkeella käyrät kävi). Ainoo, että ku ne ei musta ollu mitenkää erityisen pahan tuntusia. Pienellä hengittelyllä niistä on selvinny niin pääsin kotiin. Yhdelle sormella olin auki ja kaulaa oli vielä se reipas sentti. Lapsivettä en ollu tipautellu. Tiedä sitte olinko kussu alleni kesken seksin :LOL:.

Voi ku näistä suppareista tulis ihan kestämättömiä :whistle:

Hemuli, on se jännä miten niin pienestä voi lähtee niin jäätävä haju :LOL:
 
No niin, nyt on sit saatu esimakua siitä, miltä ne supistukset tuntuu ihan oikeesti. Ymmärrän miks niitä sanotaan poltoiksi. 7-15min välein semmosia 20-40sec puristuksia, eli eipä täsä vielä olla mihinkään lähdössä, ellei mitään dramaattista tapahdu. Pahempi on kun huippaa koko ajan, ei oikein uskalla olla seisaalteen, eli on jäänyt kaik päivän hommat tekemättä. :ashamed:

Tuosta Tiliankin mainitsemasta nenän tukkoisuudesta, mulla on kans ollut nenu tukossa varmaan puol vuotta. Toivottavasti helpottaa sit pian kun saadaan tämä nassikka masusta pihalle.

Jaahas, ja sit taitaa tulla taas yks... mulla on lapun toisella puolella kutomuksien muistilappu ja toisella supparikirjanpito. :)

v+v 39+4 tahi 5
 
Pumperolle isot onnittelut vauvelista! :hug: :flower:

Jahas, entistä useammalla tuntuu olevan jännät paikat ja näytillä on käyty. Pitääpä käydä huomenissa vilkuilemassa, kuka/ketkä on jakaantunut. Tsemppiä kaikille suppaileville ja tositoimiin haluaville! :hug:

Vauvan kakasta ym. - joo, omasta ei vielä kokemusta ole, mutta kavereiden vauveleista (ihan pienistäkin) muistan, että pikkuriikkisestäkin lähtee kunnon aromit! Samoin parin nyytin kohdalla muistan miettineeni, jotta miten voi nuin pieni pieraista niin äänekkäästi ja mahottomat haisulit! :LOL:

Nyt saunapuhdas olo ja leffan kattomista tiedossa. Pitäsköhän käydä pakastimesta rohmuamassa kunnon jätskiannos vielä illan päätteeksi... :p

Jaksuja kaikille! :hug:

AuroraB + nasukki 38+4
 
millipilli
Onnea uusille vauvautuneille!!! Ja tsempit täältäkin kaikille loppumetrin kärvistelijöille.

Mä täällä jännään että näinköhän meidän perheeseen saatais toinenkin laskettuna aikana syntynyt vauva :D koko päivän on supistellut ja nyt iltaa kohti vähän kipeytyy ja väli on kymmenisen minuuttia nyt. Ei kuitenkaan vielä niin kipeitä etteikö pystyis puhuun tai oleen paikallaan. Huomenna olis hyvä päivä syntyä ;)
 
Ventin puolesta pääseekin siis jännittämään... :D Muista, ventti, että se ohje mikä meil annettiin valmennukses että vasta 5min väleillä lähetään synnärille, ei päde enää sinne maaseudulle vaan ainoastaan tähän TYKSin lähiympäristöön!! :D

) .) Oltiin miehen kaverin luona. :D Oltiin ainoat selvät siellä. Tai mies joi koko illan aikana kolme olutta, mutta eihän sillä saa edes hiprakkaa tollaselle miehelle. :LOL: Joten ei kauheen kurja ollu lähteä kotiin snägärin kautta. :D

Pitää kohta mennä nukkuu, ku huomiseks on luvattu aurinkoista, niin se tarkoittaa sitä, että nukkuminen on mahdotonta seitsemän jälkeen meidän makuuhuoneessa. :LOL:

Laala ja Punkero rv37+4
 
AAM
mp jahas toivottavasti olet lähtenyt laitokselle..
säde ikävää ettei ollutkaan sitä mtn.. :(
ventti siellä kans kokee esimakua tulevasta jaksuja :D :wave:
jouskis eikö sulla auta se veden juontikaan siihen enään ? :(
Tt on kai nyt sit lähtenyt punggertamaan ko mtn ei kuulu enään..
auroralla on kans herrrkullinen ilta siellä :D :p
Nellah :hug: oi nyt EI KIITOOOOS sit tänä yönä x:)x
Hemuli siellä.. :x |O hih sellaisia ne pienet haisulit on .. :D omaa "pahaahajua" odotellessa.. :whistle:
Piin, nellah ja usvis wappuja wappuja ;) mitäs me pikkukakkosen odottajat..
emmie ? missäs sie luurastelet ?? :eek: ooks jo tusahtanut kauniisti ilmaistuna ja ziki waaas.. huhuu :) ?

( . ) koska ei suppareita suvaitse täälläkään näkyile nyt NIIN, uudelleen nyt nukkumaan (juuri heräsin sohvalta ja tänne vaan viimoset tekstit) ja sänkyyn kuite tällä kertaa :wave: huomenna noitia oottelemaan heti aamusta pikkukakkosen jälkeen :whistle:

Mies lupasi ykköselle järjestää munanetsinnän pihalla :D jemmaa sinne niitä minimunia ja piirtää kartan missä niitä ois.. heh :d saas nähdä mitä siitäkin tulee..

Am & hippunen 38+6 :heart:
 
Vähän yli neljästä asti yöllä oltu enempi tai vähempi hereillä ja jalkeilla, ei pysty nukkumaan, jatkuvsti supistaa ja alkaa sattua ihan tosissaan jo. Taidanpa kiskoa tuon ukon tuolta vällyjen välistä jos lähdettäis käymään turussa... kun ei nää nyt yli 12 tuntiin oo ainakaan helpottaneet eikä harventuneet, pikemminkin päinvastoin. Oon yrittänyt kärvistellä kun en jaksais ees taas ajella.
 
Paljon onnea uneilmasäleikkö ja muut! Mä oon niin kateellinen teille, voisin itekki jo lähtee... mutta toisaalta tykkään vaan aika lailla kovasti tästä masustakin. =)

Katoin eilen uusintana jonkun sairaala-jakson, missä nainen synnytti kaksoset.
Olin ihan et WHAT? Noinko ne normaalit ihmiset synnyttää, et pikkasen vaan ähkäsee kun muksua ulos ponnaa???
Esikoista vääntäessä karjuin ja huusin niin että Tays raikui... :whistle:
No, jospa mä tällä kertaa oisin vähän hillitymmin... ;)
 
millipilli
Unelmasäleikko, onnea!!! :flower: :flower:

Täällä ollaan vielä. Sain kolmisen tuntia nukuttua, mutta kun poika aamulla herätti jatkui supparitkin ja alkaa olla kipeitä... saa nyt nähdä mihin tää tästä etenee vai eteneekö mihinkään. Miks kaikki synnytykset ei voi alkaa samalla tavalla, että tietäis onko tää sitä vai ei :D esikoisesta kun ei silloin yhtään tarvinnut miettiä kun olin heti niin kipee ettei mitään rajaa...

millipilli & Frank 40+0!
 
Täälläkin herätty sunnuntai aamuun supistusten kourissa, saa nyt nähdä mihin suuntaan nämä tästä kehittyy jos on kehittyäkseen, hope so että pääsis pikkuhiljaa jo tositoimiin! :)

Onnea jälleen vauvaantuneille ja tsemppiä oloissa kärvistelijöille!! ;)

Möyräinen 39+6
 
Huomenta!!

kylläpä täällä sattuu ja tapahtuu vaikka kellä!! =)  nää viimoset viikot on tällasia jännitysaikoja...

usvametsänneito mun mies on syntyny kiirastorstaina,niin oiskohan tälläki pikkusella sellasia suunnitelmia!! :D  jännäksi käy...


eilen illalla tuli ihan kivoja suppareita,ne vaan ei tuntunu juurikaa.lenkillä ne oli ihan tuntuvia,jalatki aika kovilla,mutta sitte kotona kipu hellitti. mutta eipä tainneet mitään "sen sorttisia" olla ku ei juuri edes valkovuotoa tuu,ei mitään limantapastakaa... =)

 tuossa eilen illalla ehotin miehelle,että käytäs laittaan tuolla makkarin puolella pikkasen vauhtia tähän hommaan,mutta ei kelevannu :D  kuulemma enstorstaina vois harkita uudelleen,ku mies tulee reissun päältä... okei sit

onnea unelmasäleikkö + muut synnyttäneet

miusta se vauvan kakka tuoksuu ihanalle :ashamed:  ;) ei ollenkaa pahalle...  =)

ja mikä kumma mulle on tullu ku herään sata kertaa yössä,ei tuu uni,tai muuten nukun niin koiranunta kokoyön!! |O  ja arvaa vaan oonko sitte päivällä väsyny... haukotus haukotuksen perään....

ummetus tahtoo vaivata,obsidanin syytä,aivan varmasti koska alotin sen perjantaina ja siitä asti kärsiny siitä :/ 

koittakaahan pärjäillä niiden suppareitten kans ja toivotaan että pääsette pian tositoimiin.
minä tuun sitte pääsiäisenaikoihin perässä tai jopa sen jälkeen vasta.käy seki..

-Pai ja Nuppu :heart: 38+5- (esikoinen synty samoilla viikoilla)
 
Unelmasäleikkö onnittelut pikku rinsessasta! :heart:

Mulla kans puutuu kolme sormee aina yön aikana, mut onnex ei päivällä. Aina on toi oikee käsi kyseessä ja peukusta keskariin mitkä puuttuu. Neuvolatäti lohdutti ei loppuu sit kun vaavi on pihalla :saint:

Mun unet tuntuu kans olevan koiranunta, kaiken maailman ääniin heti havahtuu. Eilenki ponkasin päikkäreiltä ylös ku pari joutsenta lens tuvan yli ja huutivat mennessään :whistle:

Jäämpä tänne taas vartoomaan kuka laittaa seuraavat vauvauutiset =) itellä ei taas minkäänlaisia tuntemuksia et joku haluis pihalle tulla ;)
 
JOUSKIS ja muut ranne/käsiongelmaiset, kyllä se synnytyksen jälkeen helpottaa mutta ei kylläkään heti. mulla oli esikoisen syntymän jälkeen vielä noin viikon ajan kädet turrana mutta kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa. ja mulla vähän erijuttu kun rannekanava oli oireillut jo ennen raskauttakin, ja toinen käsi leikattiinkin tuossa männä vuonna. nyt se on ollut oireeton mutta leikkaamaton käsi on ollut kyllä senki edestä taas kipeänä. Helkkarin ärsyttävä vaiva tuo.

Gardenia ja Kapris vielä yhden päivän massussa! 38+6 :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Oi :heart: Taas tullu uusia vauvoja!! Paljon onnea :flower: :heart: !! Ja tsemppiä kaikille, jotka kärvistelee suppareiden kanssa sekä laitoksella olijoille! :hug:

Täällä vaavi ei oo tuloillaankaan laisinkaan. En tosin oo ootellukaa ku oon nii varma et menee paljonki yli.

Mie varmaa koitan luomuna synnyttää vaikka esikoinen onkin. Ainaki kovasti toivon ja uskon pystyväni siihen :heart:

SS / mytty 39+2
 
Onnea uneilmasäleikkö!!

Ootteko työ kaikki nyt lähössä synnyttämää?!?!? :eek: elekää miuta jättäkö yksin! :( mie oon varmasti tän mahan ja kipujen kaa viel kasassa toukokussa! kovasti tulollaa pelottelee mut tää täältä mihikää tule! "tuumpas,empäs tuukkaa" :headwall: :kieh: et täällä ollaa vielä AM :wave:
huomenna pääsee sinne äitipolille ronkittavaks.. :)

ziki ja kerttu 37+2
 
Suuret onnitelut kaikille vauvan saaneille :heart: :flower: :heart: :heart:

Tulkaahan kirjoittelemaan tuonne vauva puolelle kunhan jaksatte.

Me käytiin eilen tytön kanssa ekaa kertaa kaupassa ja hyvä että ulos päästiin sieltä kun neiti hurmasi kaupan väen. Jaksoi vielä olla heräillä ja ihmetteli kovasti että minne äiskä hänet on tuonut.
Meillä muuten pojalla on sama synttäripäivä mummin kanssa ja tämä pikkuneiti syntyi pojan nimpparipäivänä.
Ja ainakin meidän vauvan kakka tuoksuu hyvälle ;)
Nyt on kummit vauvalle pyydetty ja kaikki kolme suostuivat ketä oltiinkin ajateltu. Ensiviikolla tarkoitus kävellä srk talolle sopimaan kastepäivä ja etuniminkin on jo päätetty. Vaikkakin vielä salaisuus.... kaksi nimeä tulee jatkoksi ja ne ovat vielä vähän työn alla.


t: Solina ja Neiti 13vrk
 
Hei mitä on tällanen kun mulla on ollut jatkuvaa menkkakipua eilisen päivän ja kun heräsin yöllä-jatku vaan ja nyt aamulla herätessä sama juttu.Tää alkoi eilen kun salama kirkkaalta taivaalta.Eli en tiedä onko tää supistusta kerta koko ajan on kipu päällä eikä lakkaa.Nyt apuja,kiits! :wave:
 

Yhteistyössä