<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Täällä vielä yhtenä kasana... PLÄÄH... Välillä on lupaavia supistuksia, mutta eivät kuitenkaan kestä kovin kauaa kerrallaan. Rupeaa olemaan jo väsyksissä, kun yöt menee melkeinpä valvotessa, kun koko ajan täytyy vaihtaa asentoa noiden lonkkakipujen takia.

Tänään oli neuvola, kaikki ok. Terkkari hieman arvuutteli, ettei kauaa enää menisi, kun kerroin että olin iltapäivällä oksentanut muutaman kerran ja sitten mulla on ollut vasenta jalkaa särjennyt viiltäen.. kuulemma vauvan mennessä alaspäin, on jokin hermo jäänyt jumiin ja siitä syystä on kuin iskiaskipuja lonkasta varpaisiin asti. Mutta usko nyt tuota nuorta terkkaria, kun lääkäri on ennustanut että todennäköisemmin menee yliajalle, kun esikoinenkin meni. Eli taidan olla viimeisten joukossa..

Tsemppiä kaikille viimemetreille! Kyllä meidänkin vuoro tulee, uskokaa pois.. (vaikka tällä hetkellä oikein jaksais ittekään tuota uskoa) =)

Manzu 38+6 (huomenna paukkuu 39)
 
Täälä ilmottaudun mäkin yhtenäkappaleena olevaksi |O |O
Huomenna poksuis sitten se kuuluisa 4-kympin viiva, saapa nähdä tuleeko vaavi eräpäivään mennessä ulos :LOL:

Monen sukulaisen synttärit on täs tällä viikolla ollu ja toivomuksia on esitetty et hänen synttäripäiväx vois tulla maailmaan mutta kaippa kamu ymmärtää varata ihan oman päivän itelleen kun ei kuulu eikä näy :p

Viime yönä oli nukkuminen sitä sun tätä, ihan tosissaan jo meinasin isännän herättää avux kun kylkee käänsin....niinku jotain betonipalloo olis yrittäny saada heivattua sängyn toiselle puolelle :x Ja jos jonki sortin lonkkajumppaa piti tääläkin yön aikana tehä :kieh:

outokumpu 39+6
 
AAM
Piin joo sen näkee maanantaina X:)X

Nellikille :wave: joo vyöhärillä ja akulla pitäis olla sut sama perusvaikutus.. ko tolla osteopatialla mitä mä kokeilin tänään. Ajaa siis omilla nesteillä je kehon jutuilla ulos.. :D mene ja tiä !! mut mulla tosiaan toimi ykkösen kohdalla nojoo toimi ja toimi.. uskoo ken tahtoo :whistle:

Outokumpu.. :D :LOL: mä olen "nelikymppinen, nelikymppinen" takana on luja kausi raskausodotuksen... :LOL:

Manzu teretuloa "ikiodottajat" klubiin.. :whistle: ainakin fiilisten puolesta ;)

Mitäköhän Ruttanalle kuuluu oisko jo beebe sylissä =) ?

Vaaveli ja mamma-1 on olleet hissukseen jo tovin..

Am & hippunen 40+3 :heart:
 
Kadak Mulla oli melkei heti synnytyksen jälkee mielessä et joko toinen :whistle: Tiesin että menee liian rankaks kauheen pienellä ikäerolla, joten ooteltiin... Mutta ei siis älä huoli jos pyörii toinen vauva, raskaana olo yms. mielessä, normaalia. (kai?? Lienenkö minäkään normaali :LOL: )

Minä kävin ylimääräsen kerran tänään neuvolassa, paineet kahto ja pissan.
Kädet ja jalat ihan turvoksissa, ja aamulla koski päähä nii soitimpa sitte neuvolaan ja sano että voit tulla käymään nii katotaan paineet ja pissa. Kaikki ok. Sydänäänetki kuunteli; olikohan 107-145...

Huomenna ois jo 39+0 :eek:

Vyöheketerapeutti käypi ukon vanhempia hieromassa muistaakseen joka toinen viikko, pitäs kysellä sattusko se ens viikonlopulla olemaan menossa hieromaan, jos minäki sinne hierottavaks(terapoitavaks, sanotaanko noin?? :D ) änkäytysin... Kaikkee muuta on jo varmaanki tullu koiteltua, että tulis tuo massuasukki ulos! :LOL:
 
AAM
kadak mä mietin kans tuota ehkäisyjuttua ko ykkösen kanssa oltiin ja neuvolassa kysyivät respasta, otettiin siis resepti mutta ei käytetty koskaan.. että ois saanut tulla aikasemminkin jos ois tullut mut ei suotu.. hoiti vissiin tuo imetys meillä sen ehkäisypuolen vähän liiankin hyvin.. :kieh:
ja sit vasta ko lopetin silloi 08 tammikuus imetyksenkin kokonaan niin sit vasta suvaitti hillotkin tulla (tosi kitusina silloinkin että kesti ennenkuin kierto edes normalisoitui) ja aktuaalinen raskautumisyritys pääsi siis normisti käyntiin taas.. että sitä ennen en siis edes ovuloinut käytännössä juuri tuon imetyksen takia.. :| mutta kyllähän meillä kaikilla se kroppa toimii eri tavalla. Tutulla tuli menkat jälkivuodosta kolmen viikon päästä.. ei ollut kovin onnellinen ja se imetti pidempään kuin minä ja vauvantahtisesti. vähänkö oli katkera...

toisaalta on kiva ollut rauhassa katsoa millainen pieni mies tästä pojasta on kasvanut sinä aikana kun että jos ois toinne ollut häsättävänä niin oisko pystynyt keskittymään samalla tavalla ? Ehkä, ehkä ei.. :)
 
Heh, vai toinen. Jos nyt ensin oikeesti valmistuis tän ekan jälkeen. :D
Mun sisko kyllä teki toisen niin, että lapsille tuli ikäeroa 1v5kk, ja silti se valmistu välissä. :LOL: Mut joo mä en oo yhtä tehokas (eikä oo opiskelut ihan niin hyvässä vaiheessa)... :D

Huomen aamul sit Skanssin ostoskeskuksen avajaisiin.. :LOL: Sit pitäis viel ommella niitä naamiaisasuja edelleen... :D Katotaan miten pitkään pysyn yhtenä kappaleena ku riehun näin. :D Punkerokin kyllä villikoi sit kostoks, nytkin kauhee reuhona ollu mahassa koko illan. :D

Mut sellasta, nyt hyviä öitä. Vien miehen kuudelta aamul töihin että saan auton, niin pitää mennä nukkuu nyt. :)

Laala ja Punkero rv39+2
 
AAM
|O onkohan täällä "kaikki" taas synnyttämässä... :headwall: :D *patoutumia* :kieh:
no ei nyt... Poksahdelkaa rakkaat siskot !! Poksahdelkaa ja täyttäkää maailma ihanilla vaaveleilla :heart: :heart:
 
Ei olla synnyttämässä. :D
Eipä tänään kerkeiskään ku pitää shoppailla ja ommella ja kaikkea sellasta. :D Jos sit vasta viikonlopun jälkeen ku oon saanu taas kämpän siivottua. :LOL:

Laala ja Punkero rv39+3
 
Ei täälläkään olla mihkään menosssa..lääkäriin lähen kohta kun toi flunssa on niin paha että ottaa jo kylkiluihin hengittäminen ja ei pysty yskii.Kaks yötä oon valvonu jo eikä panadolit ja kuumat juomat kyllä tosiaan auta.Ajatella jos tästä joutus viel synnyttämään lähtee ni ei tulis mitää..

Heidi ja Yömöyhijä 39+5.
 
AAM
heikku :hug: :snotty: paranemisia.. toivottavasti ei valitse vaavi tulla hetkellä pahimmalla..

( . ) tänään neuvola taas ja pojan kanssa pitäis mennä aamusta perhekahvilaan vähän viihtymään.. :| tai sit vaan ulos.. ilma harmaa ka koleannäköinen :/ brrrrh... vitsi mikä vinkuiita-olo.. :headwall:

am & hippunen 40+4 :heart:
 
juu KOTONA täälläkin :LOL: yö taas nähty unia lapsivesien menosta :whistle: kohta ois neuvola, varmaan täti pudottaa silmät päästään, niin varmaksi sanoi, että pässiäispyhinä lähdet kyllä synnärille..ja mitä vielä :D
olo on kun laulusta "pienen pieni veturi"..onneksi mies tulee kotiin tänään, saa vähän huokasta!!
mietin vaan ittekseni teitä neljänkympin kerholaisia, itte kun JO Niin täynnä ja kipee, että mitä se mahtaa olla teillä, jaksuja :hug:
niin ja kaikille muillekin mahan raahaajille :D neuvolakuulumiset tulee perästäpäin!!

- nannuli ja tyyppi rv. 38+2 :heart:
 
:wave: täällä ollaan!

laalalle tsemppiä skanssi reissuun -siellä saattaa olla useampi moni muukin :whistle:

heikulle parane pian.

(.) piha alkaa olemaan kunnossa, harvaoitu ja nysvätty joka päivä. sisällä ikkunat pesty, matot ulkoilutettu, lattiat pesty, lasten huoneet siivottu jne... mitähän vielä keksisi? no joo, viikonlopuksi suunnittelin lasten leikkipaikan maalaamista ( mies rakensi heille leikkipaikan pääsiäisenä )

toisesta lapsesta:
itse olin esikoisen jälkeen heti valmis toiseen lapseen. joten eihän heille tullutkaan ikäeroksi kuin 1v1kk :D
aloitin opiskelun juuri ennen kuin tiesin odottavani kakkosta. kakkosen ja kolmosen välissä sitten valmistuin.
nyt harkitsen hakua tammikuussa alkavaan aikuiskoulutukseen mutta harkitsen haun siirtoa vuodella koska vauva niin pieni vielä tammikuussa. vaikkei tosin lähipäiviä olisikaan joka päivä. harkitaan... :D
tämä pikkainen taitaa olla meidän viimeinen tapaus -tosin niin varma en ole asiasta että sterilisaatioon menisin. kierukkaa olen harkinnut ehkäisyksi.

iltsu & beibe 39+0 ( 40+5 )
 
AAM
unet :) joo mäkin näin unta että meni.. Tilia kertoi että hään limatulppa läks just.. :) joo unissakin kaikille muille tapahtuu jotain :LOL: :kieh: on se elämä julmaa vaan :D

Eikös iltsu sun limatulppaa lähtenyt kans jo eilisaamuna ? no ei kai kauaan jos sä kolmosta saat niin enää pitäis mennä.. :| ?

Se Oxfordkin taisi sitten lähteä synnärille.. :whistle: kirjoitteli km listalla että supparit oli 15.4. iltakahdentoista aikaan aika säpäköitä..
 
ärrr ärrr ärrr kasassa edelleen... :kieh: ihan harmittaa teiän puolesta ketkä viel kärvistelee yli 40 kympin.... :( ei ole tarkoitus kerskua mut mulla onneks käynnistys 40+1 viikolla jos ei oo ite tullut pihalle kun vauveli on niin iso... :$ :$ kun vauveli kerta nyt jo oli alkuviikosta 3800g nii ihan hyvä et ei tarvii pelätä et 5kg joutuis ponnistaa pihal.. olin ihan varma et pääsen pian synnyttää kun kerta 3cm oon auki ja neuvola kortin mukaan kanavan löllöä reunaa oliski 1cm.. mut eipä taida tämä tulla ennen ku lähemmäs 40 viikkoa... on vaan nii kipeä olo jo et turhautuu ja ei millään jaksais tota betoni palloa niinku joku tääl hyvin sano... :D tuntuu et kikkojakin on kokeiltu jo suurinosa läpi... :ashamed: vali vali vali taas... :ashamed: mut koitetaan ny jassaa eteenpäin kaikki... :heart: kyllä ne vauvat sieltä tulee ku tahtovat... nii ja vauvelille kuuluu samaa kuin joka päivä.. eli isoja kipeitä myllerryspotkuja.. ja ihme tärinöitäkin olen havainnut mut jossain luin et vauva venyttelis..? ja supistuksia on mut ei mitään merkille pantavaa...:/

mamiti ja vaavi 38+4 :heart:
 
Huomenta!

Täällä on lupaavasti alkanut päivä kipeillä supistuksilla. 30min tuli 6min välein ja sitten se rauhottui, mutta nyt taas 10min välein on tullut viim. 50min ajan. Pitääköhän tässä pian soitella osastolle ja kysyä että pitääkö mennä näytille..

Ukko kyllä lähti aamulla töihin ja sanoi että jos kiirus tulee, niin soita taxi tai ambulanssi.. kun 30 min ajaa ukon töistä kotiin ja toiset 30min sairaalaan... sitten pitäisi tuota esikoinen saada myös hoitoon...

Täällä nyt sitten kellotetaan ja puhkitaan... pyykkikonekin on päällä ja pönttöuuneissa on puita palamassa... huh huh... täytyy mennä lepään..

Manzu 39+0
 
:wave: täällä myös yhdessä kasassa ollaan

eilen tuli sitten pestyä sauna,pesuhuone,lattia ja pyykit sekä imuroitua ja ulkoiltua tytön kanssa ja illalla vielä sitä kolmatta ässää..tuloksena pari supistusta illalla :headwall: :headwall:

viimeyönä tuli käytyä vessassa viis kertaa..meinas hermot mennä siihen ravaamiseen :kieh:

tänään taidan ottaa ihan rennosti ja olla tekemättä mitään erikoista..

lumi-enkeli+masuasukki 39+3 :heart:
 
täälläkin ollaan vielä yhtenä kappaleena! menkkajomotuksia tulee ja ne tuntuu myös selässä, mutta eivät ainakaan kolmessa päivässä ole mitään saaneet aikaan :D valkovuoto haisee edelleen veriselle (sori), mut ihan valkosta se on. kauhee pettymys aina pissalla käydessä kun ei mitään muuta ole tullut pikkareihin.. kohdunkaulaa on sentti jäljellä ja suu on pehmeä mutta suljettu.

synnytysintoa nyt meille kaikille! ja onnea taas kaikille vauvan saaneille, teitä on jo paljon!

kissendaal ja vauva rv 39+4
 
:wave: Kokonaisena pakkauksena tääläkin. Yön nukuin harvinaisen hyvin mut aamuyöstä sit ei ollu ku yx kylkiasento käytös, toinen käsi oli aivan jumis tosta hartian kohdalta ei puhettakaan et olis sillä kyljellä maannu :| No nyt onnex vähän toennu :D

Mä oon tän viikon peljänny et yöllä tulee lähtö, isäntä ku on joutunu lähtemään töihin jo kahen tai kolmen aikaan ja tullu suurin piirtein samoihi aikoihi päivällä kotiin, mut onnex nappula on ymmärtäny pysyä pesäs pahimmat ajat :saint:
Nyt viä olis toi vkonloppu ees ja miekkonen lähtöö huomenna saunailtaan eikä TODELLAAKAAN koutiudu sieltä ajokuntosena, et taas saapi jännätä mistä taksikyyti irtois kun täälä mettän keskellä asutaan :headwall: :headwall:

Jaaha taas rupes lunta tupruttamaan....
Iltsukos se oli jo puutarhahommat tehny :flower: , täälä ei viä puhettakaan lunta on viä joka paikas, juuri ja juuri pihasta sulanu :'(
Mut täytyy yrittää tänään terästäytyä kaikesta huolimatta ja siivota tää läävä |O , oon täs salaa aatellu et siskon tyttö siivois seuraavan kerran, hän ku lupas käydä siivoomaas kun oon laitoksella, mutta ei aivan mun aatokset käyny toteen.

ISO POKS RIKS RAKS 40, outokumpu
 
Huomenta!


Täällä on taas valvoskeltu supistusten seurassa aamuyöstä
Veristä limmoo tulloo, tai tuli, ja alavatsalla on jotain painon tunnetta. Siinä aamun saldo. B)

Kiitti AM ja Piin myötäiloitsemisesta limiksen suhteen! :D


Esikoisen synnytyksen jälkeen menkat alkoi täälläkin ihan pari viikkoa jälkivuodon loppumisen jälkeen.

Tänään neuvolaan ja sitten päästäänkin viikonlopun viettoon =)
Vielä ei onneksi neljänkympin kriisiä pukkaa päälle, vaan fiilikset on ihan hyvät, kun tietää että ihan kohta se vauva on täällä tavalla tai toisella :heart: :)

Tsemppiä kaikille, puhaltakoot supistustuulet halki Suomen


Kesis ja Nuppu 41+0
 
Täälläkään ei mitään merkkejä. Päinvastoin kaikki menkkamaiset jomotukset sekä vatsassa että selässä on hävinneet ja olo on parempi kuin viikkoihin. Tyyntä myrskyn edellä, I hope. B) Kohta neuvolaan...

Nellikki 40+6
 
Huomentapäivää vaan kaikille! :flower:

Täällä kans ilmottautuu pikaisesti yhtenä kappaleena olevaks ja "ikuisesti raskaana"-projektiin (tai ainakin siltä tuntuu). :wave:

Nyt pitää lähteä neuvolaan, lisää tekstiä ja omaa napaa vähän myöhemmin.

Tsemppiä, kyllä se tästä (vaikkei välillä siltä tuntuiskaan)! :hug: Pian on pikkunyytit ite kullakin viekussa.

AuroraB + nasukki 40+3
 

Yhteistyössä