3 ihanaa asiaa tänään

Eilisen mukaan
1. kun kävimme koko pikku perhe yhdessä kaupassa (hyvin harvinaista meillä nykyään !)
2. kun kävimme koko pikku perhe yhdessä puusaunassa saunomassa (sekin erittäin harvinaista meillä kotona, kun sauna on eri rakennuksessa ulkona)
3. kun tytär söi ekan kerran äidin lempikarkkia ja tykkäsi siitä kovasti ! :)


Tänään on ollut ihanaa auringonpaiste ja lintujen laulu ja kukkien kastelu ja kissan naukuminen.. Ja tietty oma pikku perhe !
 
A) Muutama tippa vettä tuli jo taivaalta - eli on sateen mahdollisuus olemassa! =)

B) Kuopus oppinut kävelemään jo muutaman metrin ennen pepulleen tuiskahdusta. Kasvoillaan on niiiiiin onnellinen ilme

C) Mies kehui minua kovaksi työmieheksi, kun oikein urakalla takapihalla hiekkaa lapion paikasta a paikkaan b! :LOL: <br><br>
 
well
1. Poikamme ( 3v. ) tuli aamulla herättämään suukoilla ja halauksilla.
2. Sain itestäni irti ja kävin kävelemässä kuusi kilsaa.
3. Ollessani lenkillä mies oli sillä aikaa valmistanut ruuan.
 
Okei, okei... pakko on taas vastata....

a) Painonpudotus tuntuu onnistuvan hyvin!

b) Ihana sade tuli vihdoin ja kasteli KAIKKI!! =)

c) Kuopus käveli, käveli ja käveli tänään pihalla taaperon kanssa...ja sitä onnellista ilmettä! Sai iloiseksi minutkin! :heart: :heart: :heart:
 
:) -Sain autoon virtaa kun akku oli mennyt tyhjäksi, "valot jäänneet päälle" ja oli tosi ystävällinen kaveri . Vaikk ei se auttanutkaan ei saanut virtaa, huonot kaapelit, oma mies + sen kaveri sai sit työntämällä. Ihanaa ei tarvi tavaroita raahata bussille ja kotiin
:) -Poika söi päärynä sosetta melkein purkillisen ja oli nannaa.(kiinteiden alottelija)
:) -Kivaa kierrelä korkeasaaressa ja hyvä ilma.
 
1. Jäärapa löytyi viime talven jäljiltä ja auton ikkunat saatiin puhdistettua kuurasta.
2. Flunssainen tyttö heräsi hyväntuulisena.
3. Hammastahnatuubin korkki pyörähti käsistä eikä tipahtanutkaan vessanpönttöön...

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
B) aurinko paistaa

:heart: esikoistyttö 17v. tulee tänään viikonloppua viettämään kotia opiskelupaikkakunnalta...ja kuopustyttö 1v7kk on siitä iloinen myös =)

:p mokkapalat syömistä vaille valmiit!!!!

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
1) Ilma on ihanan viileä! Aurinko paistaa ja pikkuisen tuulee! :)

2) Esikoinen tuli juur esikoulusta, viikko mennyt kivasti, poika niin hyvällä tuulella ja aulis kertoilemaan kuulumisistaan! :)

3)Illalla tulee Heartbeat eli Sydämen Asialla, suosikkisarjani!! Aivan alusta asti olen sitä seurannut. Ja luin tänään hyviä uutisia lehdestä, toinen suosikkisarjani NYBD Blue palaa ruutuun sunnuntaina! :) :) :flower: :heart:

Siinähän niitä taas oli!
 
1) Mies heräsi lasten kanssa ylös ja antoi minun nukkua hieman pitempään! =)

2) Pieni kullannuppuni sanoi ruokapöydässä:" Äitikkä, äitikkä" ja hymyili ihanasti päälle

3) Rentouttava sauna illalla, töllöstä suosikkiohjelmaa!
 
:heart: rakas pieni poikani nauraa hekotti tänään ihan kunnolla ekaa kertaa,ikää vähän vajaa 4 kk
:heart: samainen pieni poika söitänään ensimmäistä kertaa päärynäsosetta,tykkäsi hirmuisesti ja odotteli aina seuraavaa lusikallista suu ammollaan
:heart: pieni poika sai tänään serkkupojan ja minusta tuli "taas" täti
 
- 3-vee joka osoittaa tunteitaan tosi paljon, laidasta laitaan. Ihanimpia ovat olleet "äiti, sä oot maailman kaunis, sä oot valkoihana!" (mulla oli vanha virttynyt valkoinen pyjama päällä ja pötköteltiin sängyllä). Myös kertoo lähes joka päivä useaan kertaan: "Äiti mä rakastan sua."
Sitten kertoo kyllä myös että olen maailman tyhmin äiti, ja jos joku juttu menee pikkasenkin hänen mielestään pieleen niin "tää oli maailman surkein päivä" (tuon surkea-sanan oppinut isoveljiltään).

- Olen saanut hyvin luettua tenttiin, ruotsin kielellä vielä (viimeksi lukenut ruotsia about 16v sitten)

- Ukko oli eilen tehnyt "bravuuriaan" . :heart: italianpataa, niin sitä sain lämmitellä, eikä tarvinnut alkaa kokkailemaan - ehdinpä hetken istua koneella.
 

Yhteistyössä