<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Terve,

Nyt kyllä kateus nostaa katalan päänsä, Dada on tässä matkassa päässyt sitten ilm eisesti tänään päätepysäkille...... Mä haluan kanssa!!! Ja onnea Millukalle, tais viime viestissä unohtua!!

Minä itse: Limainen jojovuoto muuttui yön aikana aivan kirkkaaksi ja kohtalaisen runsaaksi verivuodoksi. Soitin sitten sairaalaan ja siellä käskettiin heti näytille. Tämän päivän vietinkin sitten tarkkailtavana. Kirkas veri on päivän aikana muuttunut vähän limaisemmaksi, mutta sitä kyllä edelleen tulee, ihan sillai kuukautismaisesti. Kaikki kuitenkin masussa on hyvin, eikä PERKELE (anteeksi :ashamed: ) yhden yhtä kivuliasta supistusta. Näin olleen lopulta lähetettiin kotiin. Tämä tilanne ei nyt ilahduta minua. Sanottiin, että "jos nyt paljon lisääntyy vuoto" ni takas, ja "seuraa liikkeitä". Minusta on aika vaikea analysoida, että lisääntyykö vuoto paljon tai vähän, ja liikkeiden suhteen taas koko ajanhan tuo on ollut aika hiljanen, koska se olisi normaalia hiljasempi? Jotenkin tuntuu, että sen huomaa vasta kun se lopettaa liikkeet kokonaan.. Ja kuinka kauan tällanen lorina on normaalia? Yleensä kuitenkin sanotaan, että kirkas veri ei ole hyvä juttu. Lääkäri sanoi, että varmaan lähtee viim parin pvän jälkeen käyntiin, mutta entä jos ei lähde? Mä en nyt oikeesti tiedä, että missä mennään, toki lekuri sanoi, että kaikki hyvin, mutta sitten just vasta kotimatkalla aloin miettimään esim, että kuinka kauan kaikki on hyvin näin? Ekan kanssahan meni vedet, eikä se olisi ilman käynnistystä lähtenyt... Ja tuli kiirekin kun tulehdusarvot nousivat.. Olla tässä sitten rentona.

Hyvä puoli on se, että jättiläisvauvani kutistui ultran mukaan alle nelikiloiseksi, ehkä se sieltä ulos mahtuu kun vaan lähtee tulemaan..

Mistä niitä supistuksia sais...? Huomen na ois kummitytön synttäritki, mut ny on kyl fiilis sellanen, että en mee minnekään.. Lahjakin on ostamatta... Nyppii..

Voikaa hyvin!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
MLL Ihanan aikasin liikkeet sulla tuntuu :heart: Sitä kovasti odotellen.

Marjutti Eiköhän nuo neuvolan aatamin aikaset vehkeet oo sellasia, että ei niillä vielä sydänäänet kuulu :D Onneks sulla on ultra piakkoin.

Dada Teillä jo nyytti onkin sylissä, ihanaa! :heart: Onnea koko perheelle :heart:

Millukka Oikein lämpöiset ja vauvantuoksuiset onnittelut koko perheelle! :heart: :flower:

riirii Mulla tosiaan ultra tiistaina ja pelkään sitä kuollakseni :ashamed:

ElinaMaria Oi mikä söpis teillä on :heart:

Buam Saisko masukuvaa? :D Voi, masun kasvua odotellessa, vaikkakin itse toivon myös, että se ei pomppaa ihan heti esille :D

Julietta Ois kiva nähdä sunkin masukuvaa :D Mites sun sf-mitta?

woodoo Onpas kurjaa :hug: Varmasti kurjaa yksin pohtia, että mikä menee normaalin rajoissa ja mikä ei :hug: Heti kun alkaa huolestuttaa, ei muutakuin puhelin käteen ja soittoa sairaalaan.

Täällä kova väsymys päällä. Töissä jaksan hyvin, mutta sen jälkeen pakko päästä päiväunille. Illallakin uni tulee kyllä hyvin bb:n jälkeen :D Valkkaria lorisee heti roppakaupalla ja mahaa turvottaa ajoittain. Onkohan normaalia, kun joskus öisin, kun käännän kylkeä, niin alavatsa kramppaa. Tuntuu, että vatsalihakset menee ihan jumiin. Kipu kuitenkin hellittää melkein heti. :ashamed:

Milloin muilla on huono olo alkanut? :wave:

Alisa&Hippu 5+2 (vasta)
 
Alisa84 Mulla alkoi pahoinvointi, kun alkoi seitsemäs viikko. :wave: Ja noi krampit tms. on ihan normaaleja. Tulee just kääntyessä, noustessa seisomaan tms. Mulla tulee niitä kans vielä. :)

Mies tekee mulle pannaria. Mä voin nyt viimein levätä työpäivän jälkeen suolakurkku kourassa sohvalla. :p

Rv10+3
 
turvottaaa... :x maha aivan pallo, vois jo masukuvaa ottaa :D

mun tissit ei oo enää kipeet juur yhtään.. :| oletan sen olevan normaalia, et oireet vaihtelee, silti vähän väliä puristelen et olis nyt vähän viel kipeet, se on ollu ainut selvä oire mulla.

ultra päivä päivältä lähempänä..

iihana tyttö oli tuolla, ElinaMarialla :heart:

Alisa samanlaisia kramppeja täälläkin ollut välillä ja lisäksi vaikka minkälaista kipua, kolotusta ja jomotusta. eli normaalia varmasti =) mulla ei vieläkään 'oikeaa' pahaa oloa, parin viikon ajan noin nyt ollut hienoista etomista suunnilleen joka päivä, aamusin yleensä sit se helpottaa ja alkaa iltaa kohden uudestaan, välipaloja pitää syödä esim. hedelmiä niin pysyy loitolla =)

marjutti ja masuvauva 8+2
 
:wave: Heiat vaan kaikille!
Täällä olen ollut viikon nettikiellossa (itse langetin itselleni)
koska oli anatomian kurssi...eli tosi rankka viikko takana!
Tänään sen tentin ja nyt saa huokaista ja istuskella tässä
ihan hyvillä mielin...

Ensinnäkin täältäkin Unnukalle pahoittelut! :hug:

ja sitte on pakko onnitella Millukkaa jakautumisesta! :flower:

Ja Dada...kovasti harmittaa, etten oo viime päivinä sua ehtiny yhtään
tukemaan ja tsemppaamaan, mutta kaikki on varmasti mennyt hyvin
ja nyt siellä köllöttelee iki-onnellinen perhe synnärillä! :heart:
Oikein kovasti onnea! Kumpihan sieltä mahtoikaan putkahtaa...?

Ja Alisa ! Ihanaa nähdä sut täällä!!! :heart: :heart:
Sinä kyllä oot totisesti plussan ansainnut!

Muitakin uusia oli tullut, onnea teillekkin tasapuolisesti!

Woodoolle jaksamisia, toivotaan että sieltä nopeesti
putkahdetaan pihalle ja että kaikki sujuu varmasti varsin
loistavasti!!!

Ja harhiskin vielä yhes kasas...hyvä hyvä! :)

Ultrauutisia oli hyviä...onnea myös niistä! Ne aina niin kovasti
ylistää mieltä ja rauhoittaa...hetkeksi. Ja kovasti ainakin minä
itkin np-ultran jälkeen...oli se vaan niin... :D

EM joko siitä on todellakin noin kauan?? Äkkiä se aika menee..
(toivon mukaan tosi nopeasti maaliskuuhun asti)

(.) Täällä podetaan kamalaa räkätautia. :snotty:
Eipä ollut kovin mukava viikko opiskella, kun tuntu että toinen
silmä putoaa päästä päänsäryn takia...keskity siinä sitten...
Miehen sisko rupes viikko sitte kyseleen jumppaleluista, heillä kun
on laskeutumisaika joulukuun alussa. No empä ole kyllä suoraan sanoen
miettiny vielä jumppaleluja tai vaatteita yms.
Tuntuu jotenkin todella kaukaselta vielä...ja onneks koulu pitää
kiireisenä, niin aika menee nopeesti ja jää vähempi aikaa miettiä
ja varsinkaan murehtia!
No, nyt otan nenäliina-vuoreni mukaan ja hilaudun sohvalle aivasteleen..
Huomen pitäs mennä ralleihin...huokaus...kyl se tästä...
 
moikkis =) tosi tosi vanha pinolainen teitä häiriköi :D

aina välillä tulee poikettua teidän kuulumisia kattomassa, kun täällä vielä joitakin sellasia pyörii joitten kanssa on samoissa pinoissa oltu

ja nyt pisti silmään julietan kysymys, moi vaan jos muistat vielä :wave: niin tosta napakivusta, mitään hajua ei oo mikä se on mut mulla oli monta kertaa raskausaikana sitä ja se on tosi ikävän tuntunen, en usko et mitään vakavaa on, mut kysy vaan vielä lääkäriltä jos siltä tuntuu, mulla se ei mitään aiheuttanu muutakun ikävän olon, toivottavasti helpottaa ja hyvää jatkoa =)

kaikille muillekkin ihanaa odotusta ja kaikkea hyvää

ja kyselkää tota kerhon salasanaa vaan rohkeesti kaikki vauvautuneet joita kiinnostaa!!

eliisa ja pikkuneiti 1v 2kk kohta jo =)
 
Millukalle ja perheelle onnittelut tytöstä :flower:

EMllä ihanan suloinen tytär :D Ei enää mikään vauvan näköinen.

woodoolle suppari puhuria täältä puhkun ========= :whistle: Ota sä nää mun kivuttomat, josko sulla ne olis sit kivuliaita :D

dadalla taitaakin olla jo nyytti sylissä =) Ensiviikon kuulumisia siis odotellaan jo kuumeisesti.

Miks ei oo jo lokakuu? Aloin tänään katselemaan itelleni mekkoa ristiäisiin / hääjuhlaan ja löysin vaikka mitä ihania, mitä haluisin päästä sovittamaan, mut tän masun kanssa on tarha ees haaveilla.
Mahakuvan päivitän kunhan ukko opettaa mut siirtään kuvia tosta uudesta kamerasta, siis varmaankin huomenna.

pinkkimieli ja pallopää :heart: :heart: 35+0 POKS!!! :heart: :heart:
 
Voi että!! Harhikselle ihan hirmuisesti onnea ja tsemppiä!! Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin ja tyttö on hyväkuntoinen. :heart: Ainakin hyvän kokoinen jo oli :D
Uutisia odotellessa :saint: Kiitos tiitu tiedotuksesta :D
 
Empuu Hyvä tietää, että krampit normaaleja :) Heh, repesin, ku kuvittelin miten makaat suolakurkku kourassa :LOL: :LOL:

MArjutti Toivottavasti päästäis vain ihan pienellä etomisella :)

Tinttamaaria Kiitos! :hug: Tuli melkein itku, kiitos vielä! :hug: Huh, toi anatomia ei oo mitään helppoa. Tiedän sen, kun sitä jouduin koulussa melkein 2 ekaa vuotta lukea koko ajan. Saanko kysyä mitä opiskelet? Ja mikä oli teidän kurssin aiheena? Paranemisia! :snotty: :hug:

Tiitu Kiitos tiedosta! :wave:

Harhiksen koko perheelle oikein lämpöiset ja vauvan tuoksuiset onnittelut! :flower: :heart: :heart: Toivottavasti kaikki hyvin!
 
MLL
Alisa mullakin alkoi pahoinvointi seiska viikolla. Pientä etomista oli välillä jo ennen tota. Toivottavasti selviät ilman tai pienellä sellasella :)

Marjutti oireet tosiaan voi vaihdella. Mulla tuli tissit kipeeksi vasta joskus kymppi viikon jälkeen ja nyt ne onkin tosi kipeät, ovat ihan turvoksissa ja tuikkii, varmaan maitorauhasia kehittyy tai jotain? Kaikki on varmasti ihan kunnossa, vastahan kävit sielä ultrassakin, eikös?

Tinttamaarialle pikaista paranemista! Mun mielestä raskausaikana sairastuminen pitäisi kieltää laissa, kun ei olo aina muutenkaan ole niin herkku.

Mies leipo tänään omenapiirakkaa ja kohta ehkä haetaan jotain lauantai-illan herkkua. Josko kokeilisi jotain uutta pizzeria-kebabpaikkaa, tekisi mieli kanapitaa tms. Tänään tullu pari supistusta ja hetken jo mietin synkkiä, mutta olivat kivuttomia ja loppuivat kun nukkui pikku päikkärit, että eipä kai niistä tarvi huolestua.

Niin joo, Harhaanjohtajalle isot onnittelut!! :flower: :heart:
 
Harhaanjohtajalle paljon onnea ja pikkuiselle paljon terveitä päiviä ja voimistumiseen kovasti kaikenmaailman tuulia mitä vaan voi olla!!! :heart:

Täällä jännitttää huominen, nyt sit panikoi että onko kaikki ok. Ja se johtuu pelkästään siittä, että mä ostin eilen vauva lehden ja tietty luin jutun siitä kohtukuolemasta, niin enköhän sitten heränny yöllä sitten siihen oloon, että nyt se vauva on kuollu siellä...Okei, ehkä hiukka pienenpänä entä siinä jutussa, mut kuitenkin.
Mutta onneksi tää olotila kertoo ihan jotain muuta =)
Mutta huomennahan se viimeistään sitten selviää että onko kaikki kunnossa.

Mut nyt hörppäämään aamukahvia ja kattelis telkkua.

buam 9+4
 
millukalle ja harhikselle onnittelut pienistä! :heart:

tervetuloa uudet! :wave:

).) omissa oloissa ei muutoksia.. satunnaisia alamahanipistelyjä/jomotteluja, ei muuta.. mä kans odottelen kovasti jo niitä ensimmäisiä liikkeitä, ovat kuin pienen pienien ilmakuplien poksahteluja.. :) :heart:
soittelen varmaan ens viikolla neukkulaan et josko pääsis sit vaikka viikon päästä käymään näytillä et kurkattais että kaikki edelleen kunnossa.. pelko taas yrittäny nostaa päätään ku olotki on ollu nyt niin seesteiset.. :/


kellis ja masukki 12+6
, huomenna poksuu.. :)
 
Harhaanjohtajalle onnittelut! :heart: pienelle voimia kasvaa =)

MLL kävin pari viikkoo sitten rv 6+5 ultrassa, tuollonhan vauva oli pienempi mitä luultiin.. mut syke nähtiin mikä on tietenki pääasia.
ens perjantaina n. 9+2 oon menossa yksityiselle ultraukseen viel.
niin varmasti oireet vaihtelee pitkin raskautta, koitan olla huolehtimatta.

marjutti ja masuvauva 8+4

 
Ohoh, Harhiskin jakautunut, ihan oli jo kohtalaisesti neidillä kokoakin, ONNEA!!! Toivon, että kaikki hyvin ja neiti lähtee nopeasti kasvamaan ja vahvistumaan!!

Minä itse: Eilen aamuyöstä sitten heräsin kipeään supistukseen, nousin ylös ja totesin, että AIAIAI nyt se tulee. Melkein tuli kiire, alle kolme tuntia herätyksestä meidän neiti oli pihalla. Kyllä oli tuskien automatka ku noi edelliset vietiin ensin hoitoon!!! Mutta siis kaikki hyvin, eipä tartte pohtia enää onko verinen vuoto normaalia vai ei. Synnytys jo ihan puhtaasti nopeutensa puolesta oli ilman kivunlievitystä, kyllä se tuska sitten vaan on ihan %&¤##¤%#??, mutta kai se sen arvosta on. Kätilö sanoi että kyllä naamasta näki heti kun ovesta sisään menin, että tuossa ei kauaa mene.

Tyttö oli ihan ok kokoinen, 3800 ja 53. Ja toosa on palautunut hyvin, vähän repes mutta ei mua juurikaan enää satu. Tyttö on toistaiseksi kiltimpi kuin edelliset, ei ole oikeastaan itkeny lainkaan ja pärjää pelkällä rintamaidolla. Jännityksellä odotan, millanen tuosta tulee...

Kaikille tsemppiä ja hyvää mieltä!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
MLL
Woodoolle iso onnittelu!!

Täälä käytiin päivystyksessä hillumassa pari tuntia kun supistukset tuntui niin inhottavilta, tai siis tuntuu. Pari tunnissa vauhtia tulee vaan, mutta ikävästi nipistelee. Soitin eka äitipolille ja sieltä käskivät ensiapuun, mutta ihan turha reissu. Pissa- ja verikoetta lukuunottamatta mitään tutkimuksia ei tehty, lääkäri vaan totesi, että tulee jos on tullakseen, koita levätä. :headwall: Täällä sitä sitten taas levätään, niin kuin edellisenkin kanssa ja pelätään, että mitä seuraavaksi tapahtuu.

MLL :heart: 15+4
 
Herranen aika täällähän on jakauduttu oikein urakalla! :D

Harhikselle ja koko perheelle onnea pienen pienen tyttären johdosta :flower: toivottavasti pieni voi hyvin :heart:

woodookin oli mennyt jakautumaan, tuhannesti onnea koko perheelle :flower:
Se onkin ollut tyttöviikko tämä!

MLL kovasti tsemppiä suppareiden kanssa, toivotaan että kaikki menee hyvin! :hug:

Julietta kiitos tsempeistä! Ja jos mulla on paljon viikkoja, niin niin on sullakin! Eihän meillä ole eroa kun pari hassua viikkoa :D Älä siitä mahan koosta niin huolehdi, kaitpa olisivat ottaneet neuvolassa puheeksi jos olisivat huolissaan. Kaikilla vaan tuo maha tulee niin erilailla. Mä taas oon ihan hervottoman kokoinen :ashamed: Siis oikeesti...ei oo kivaa sekään.

Mitähän muuta...ihan unohtui kaikki kun luki nämä jakaantumisuutiset =)

Omaan napaan vähän parempaa, liitoskivut oli ihan kamalia pari päivää mutta on nyt helpottaneet ja oon saanut kauheesti aikaiseksi viikonloppuna, mistä on hyvä mieli. Vaatehuoneesta on lähtenyt neljä jätesäkillistä turhaa tavaraa :eek: ja homma on edelleen kesken, mutta hyvällä alulla. Meillä on nyt suurprojektina hankkiutua eroon kaikesta vuosien varrella kertyneestä tavarasta, jos se ei ole enää käytössä. Vaatehuoneen jälkeen vuorossa on varmaan kaapit ja sit varasto...huh huh mikä homma mutta tuleepahan tilaa.

Sokerit olleet nyt huonompia, kokoajan menee ihan rajoilla ovatko ok vai ei ja joka päivä on yksi arvo ollut sillain ärsyttävästi juuri ja juuri yli sallitun :headwall: Ei ollutkaan ihan niin läpihuutojuttu kun viimeksi.

Eipä muuten kummempia, minä vanhenen huomenna, 25 sitten lasissa.

Meritähti :heart: Pömppis 29+5
 
Harhaanjohtajalle onnittelut pienestä neidistä, toivottavasti pieni voi hyvin.

Woodoolle myös onnittelut, nopeaa toimintaa on kyllä ollut!

MLL nyt vaan otat todella rennosti.. :hug:

(.) outo juilinta alapäässä, vauva painaa sinne aikalailla, jospa ois vaikka nyt laskeutunut ihan alas ja vaikka jo kiinnittynytkin..
Aika alhaallahan on jo jonkun viikon kyllä ollut.
Muutama tuntuvampi supistus on tänään tullut, mutta ei kuitenkaan sellanen kipee mitä ovat sitten kun tosi toimiin päästään.

Mukavaa sunnuntain jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille!
T:Rouva ja masukki 37+3
 
woodoolle paljon onnea tytöstä!!!!

MLL Paljon voimia ja lepotuulia nyt sinne ja vauvalle pysymistä nyt siellä massussa!!!

Tänne ei mitään ihmeempiä. Kuuntelin niitä ääniä sittenki päivällä ja kuulu vauvan syke siellä, et eiköhän siellä sit kaikki ole kunnossa. Huomenna joka tapauksessa pääsee kurkkiin ultralla masuun. Huomenna vihdoin ja viimein eka neuvola. Kamalan pitkä odotusaika siihen kyllä on ollu...Nyt tuskaa nää viimeiset tunnit, kun tietää et kuunnellaan ääniä ja katotaan ultralla.
Varmaan sitten alkuun onkin aika tiivis tahti näiden kanssa kun näin myöhään kuitenkin eka neuvola.
Mut nyt herkutteleen jätskillä, jos auttais vaikka tähän pahaan oloonki jälleen...On tää nii inhottavaa...

buam
 

Yhteistyössä