<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Suurensuuret onnittelut Dadalle, Woodoolle ja Harhikselle!

Itsellä on viikot mennyt vauvan munuaisten kontrolliultraa odotellessa, aika on vihdoin ensi viikon tiistaina. Eipä tässä oikeen muuta osaa kuin jännittää sitä..

Maon ja vauveli 27+1
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä jännää. ONNEA Harhis ja Dada pienistä murusista! :flower: =) Niin ja Woodoo tietty myös onnittelut! :flower:

Alkaa jo malttamattomana odottaa omaa vuoroa, kun lukee näitä iloisia vauvauutisia. Toivottavasti nämä uutiset antaa toivoa kaikille, jotka on sen menetyksen kokeneet ja pelon sekaisin tuntein nyt toivovat parasta. Se on meille kaikille täällä niin tuttua.

Täällä odotellaan ensiviikon kokoultraa. Maha on valtava ja turvotus melkoista. Mutta voi sitä onnea, kun tuntee pienen Sisun möyrinät tuolla mahassa. Kyllä on mennyt kuitenkin äkkiä tämä raskaus, kun nyt ollaan jo näin pitkällä.

Barbapörrö ja Sisu :heart: 36+0
 
dadalle ja woodoolle onnittelut lapsukaisten syntymistä :flower: :flower: :D :D


Omaan napaan ei ihmeempiä tänään. Huomenna on edessä viimonen neuvola lääkäri, niin sieltä sit palailen kuulumisten kera.

pinkkimieli ja pallopää 35+3
 
Huomenta!

Eilen oli kyllä niiin karsee olo, ettei jaksanu sitten millään päivitellä mitään kuulumisia.

Ensiksi onnea kaikille vielä kertaalleen jotka on vauvan saaneet, eli paljon paljon onnea dadalle, woodoolle ja harhikselle!

Sitten eilen tosiaan oli sit se neuvola käynti, siellä pikkunen poksutti, ensin kuunneltiin dopplerilla ja sit katottiin vielä päälle ultralla, niin siellähän se toinen pötkötteli ja liikuskeli. Kovin vahvasti sykekin siellä poksutti.
Paino oli tippunu alkupainosta 5,5 kg, että miten niin on tää pahoinvointi hieman vaikuttanu????
Mutta onneksi siitä ei tarvi kantaa huolta kun on tuota ylimäärästä vieläkin. Täällä on edelleenkin tosi pahat pahoinvoinnit väliin. On ihan hirveetä tää että pitää oksentaa joka päivä...Mä jo niin ajattelin, että kun viikonloppuna oli pari päivää tosi hyvä olo, et nyt ne jäi taakseen, ni mitä vielä, sunnuntaina alko uudelleen ja edelleen jatkuu... :/
No, jää tentti tältä päivältä multa väliin, kun en oo ehtiny edes lukea siihen tän pahoinvoinnin kans. Huomenna sit menen kokeileen kouluun, pakko ois tällä viikolla olla siellä, kun pari tärkeetä päivää...ens viikosta vois sitten jäädäkkin taas pois. =)
Ai niin, ja tosiaan np-ultra on sitten 2 viikon päästä, eli sitä odotellessa!
Mutta kyllä tähän nyt jo uskaltaa alkaa luottamaan, että kaikki menee hyvin kun vauva selkeesti kasvaa masussa paljon ja on joka kerta kun ultrattu ollaan niin ollut huomattavasti isompi ja kasvua tapahtuu.

Mutta oikein paljon tsemppiä kaikille joilla tänään oli ultraa ja muita juttuja!!!

buam 9+6 (huomenna pääseeki jo kaksnumeroisille luvuille!!!)
 
Dada ja harhis Oikein paljon onnea vielä kerran!!! :flower: :heart: :hug:

Buam Vielä tätkin kautta voimahalit oksentelun takia :hug: Ihanaa, että siellä masussa kaikki hyvin :heart:

On: Vituttaa ihan järjettömän paljon. Pitihän se arvata, että turha reissu se ultraus oli. Mitään varmaa ei näkynyt.. Jokin piste siellä kohdussa oli, mutta gyne ei voinut varmaksi sanoa, että onko se alkava elämä. Nyt viikon päästä hcg-mittaus ja kahden viikon päästä uusi ultra. Vi*uttaa, kun tuosta tyhjästä sitten joutuu maksamaan 27 ?. Ite en olis ultraa halunnut näin aikaisin, ku tiesin, ettei siellä mitään näy, mutta gyne oli näin halunnut... aRGHH!! Niin huono alotus aamulle, että... :headwall: :kieh: Ja nyt olen ihan varma, että tämä ei tiedä hyvä.. Jotenkin tuli vain semmonen fiilis, ettei tätäkään kääröä saada syliin asti :'( :'( Ihan paska fiilis.

Tänään pitäis olla 5+6
 
oi ihanaa dada! onnittelut pikku prinsessasta! :heart:

ihania ultrauutisia oli buamilla ja jaksuja pahoinvoinnin kanssa.. :hug: mun yhel tutul kesti n.16 viikolle asti tosi raju pahoinvointi, mut sit loppuki ku seinään.. voimia!!

alisa onpa kummaa toimintaa et gyne halunnu jo noin aikaisilla viikoilla ultrata.. kyl siel kaikki kunnossa on, yritä olla huolehtimatta, niille keskenmenoille ku ei kuitenkaa mitään voi jos sellanen on sattuakseen.. jaksuja tuleviin viikkoihin! meinaatko käydä uudessa varhaisultrassa viel kuhan viikkoja sen verran et näkyis.. ? 6+2 jälkeenhän periaatteessa pitäs sykkeet näkyä, mut harvoin suosittelevat ees noin aikasin käyvän, koska raskaudenkesto voi vaihdella vaik muutamalla päivällä ni seki jo vaikuttaa.. ite kävin edellisessä keskenmenneessä 7+2, sykkeet nähtiin, mut kuitenki sit 9+6 todettiin sikiön kehitys loppuneen 9+0.. :/ tässä en käyny varhaisuässä..

tääl ei uutta.. oon ehkä kuvitellu, mut joissain asennoissa oon tuntenu pienenpienenpieniä kuplia.. voi toki olla että ovat ilmavaivojaki, joita niitäki kyl ollu, mut aika näyttää vahvistuuko nuo sit loppupeleissä liikkeiksi.. jotenki tuntuu uskomattomalta et vielä tuntus.. esikoisesta tunsin n. rv 17-18 ekat varmat kuplat, ehkä 16 viikolta asti olin ollu pienessä epätietoisuudessa, mut noista ei sit voinu olla epäilystäkää.. :)
 
MLL
Alisa :hug: Ainakin pieni on oikeassa paikassa kasvamassa, jos tästä jotain positiivista halutaan hakea :hug: Nyt sitten vaan malttia, kaksi viikkoa ei ole ikusisuus vaikka se siltä välillä tuntuukin :(

Buamille onnea hyvistä kuulumisista :) :flower:

Ite täälä odottelen puntti tutisten iltapäivän ultraa..Jotenkin on ollu niin varma olo alusta asti vaikka välillä onkin pelottanut, mutta nyt sitten oisi totuuden hetki..Joitain tärkeimpiä rakenteita pitäisi näkyä jo. Elossa vauva on, tai oli eilen, kuuntelin dopplerilla ja illalla oli kauheeta melskaamista alakerrassa kun olin nukkumaan menossa. Riiviö meinasi potkasta multa pissat housuun :LOL: Sopivasti oli rakko täynnä. Mutta palailen iltapäivällä uutisten kanssa...

MLL :heart: 15+6
 
MLL
Harhaanjohtaja ihuna :heart:

Tulin just äitipolilta ultrasta ja lekurin tarkastuksesta. Kaikki oli hyvin! Pieni taisi nukkua tai ainakin ei kauheesti heilunu, oli tosin vähän litistyksessiä kun mulla oli rakko ihan mega täynnä :) Sielä se kädet poskilla oli :heart: Supistelullekkaan ei löytynyt mitään syytä, niinkun epäilinkin. Lepäilen nyt tän viikkoa ja sitten palaan normisti kouluun, jos uusii niin sitten ihmmettelen tarkemmin. Tietty täytyy vissiin vähän tota jumppailia rajottaa kun sen jälkeen alkoi. Täälä oli muutes yöllä tullu vähän lunta ja aamulla oli pieni kipakka pakkanen, täytyy vissiin alkaa haeskelemaan talvivaatteita :)
 
oi että ihanaa!! onnea kaikille vauvautuneille :flower: :flower:

täällä ei kummallista. sokerirasituksessa käyty eikä se ollu niin kauheeta mitä luulin.. sanovat et litku maistuu kokikselle mut ei kyllä mun mielest maistunu.. kädet on vaan niin mustelmilla kun on moneen kertaan verta niistä otettu..
maha on niin turvoksissa että tuntuu et se räjähtää |O
 
Onnittelut pikkukääröistä! :heart:

Itsellä hiukka epävarma olo kun liikkeitä ei oikeasti tunnu, pieniä hipaisuja edelleen. Kuumeisesti odottelen milloin ne vahvistuis ja nämä kauhuskenaariot häviäis päästä.
Jospa ne tässä pikku hiljaa. Seuraavaa neuvolaa odottelen ja sydänäänien kuuntelua.

ilona 15+1
 
harhis aivan ihana :heart:

Neuvolalääkärissä tuli tänään käytyä. Eipä siellä sitten ihmeempiä, kun ei vauvan koosta sanonut mitään. Oma paino on noussut n. 1000g / viikko, verenpaineet oli edelleen koholla, joten laittoi lähetteen äippäpolille, et sinne sitten taas katsomaan mitä sanovat. Ensiviikon maanantaille sain jo taas uuden ajan terkkarille, eli nyt alkaa siis tää viikottainen ramppaaminen. Tosin neuvolaan meen klo 11 ja naimisiin klo 15 samana päivänä :LOL: Sanoinkin terkalle, et tuun sillä ehdolla, ettei mun tarvii sinä päivänä synnyttää. Ei ollut vauva vielä laskeutunut, eikä ihmeempiä sanonut kohdunsuun tilanteestakaan tuo lekuri, eli oli mielestäni turha käynti. Luita se jotenkin kokeili ja se sattui ja totesi lapsen kyllä mahtuvan sieltä tulemaan.

Sekavakirjoitus ehkä, mut nyt en pysty parempaankaan kun särkee selkää. Oon kyllä yrittänyt vauvalle sanoa, ettei syntyis ennenku viikonpäästä, niinku yksi ennustaja on ennustanut, eikä ainaskaan huomenna kun on mun äireen sytymäpäivä (pallopään serkku syntyi viimeviikon maanantaina mun isän syntymäpäivänä).

pinkkimieli ja pallopää 35+4
 
Vielä kerran onnea kaikille jakautuneille :flower: :flower: :flower:
Aivan ihania kuviakin olitte laittaneet :heart: Ja kiva Harhis kuulla miten hyvin teidän tyttö voi!

Tulin vain pikaisesti poksumaan, kova väsy...mutta nyt se on 30 viikkoa täynnä! :D

Meritähti :heart: Pömppis 30+0 ( POKS !!! )
 
onnittelut kaikille jotka on juuri saaneet pienet nyytit syliin :flower: :heart:
Ihania kuviakin olette laittaneet!

Tsemppiä kaikille joita paha olo vaivaa, itellä ei onneks vielä pahemmin, mutta voin kuvitella että se ei todellakaan ole hauskaa...

Alisa; :hug: ja jaksamista vielä pari viikkoa. Mullakin tänään tosiaan se ultra edessä, en odotakaan että mitään kovin paljoa näkyisi, sen haluaisin vaan varmistaa että jotain sentään näkyy ja varsinkin että se jokin on oikeassa paikassa. Vielä ei jännitä hurjasti, mutta eiköhän tuossa vähän ennen puolta päivää ala jo vatsaa vääntää... apua.

jaaha ja se olis kai poks ja 6+0 varovaisen laskukaavan mukaan. Voi olla myös 7+0. Ehkäpä tänään sekin selviäisi?
 
Meritähdelle onnittelut poksuista!! Tulen perästä parin viikon päästä :D Tuntuu uskomattomalta, että ollaan jo näin pitkällä! =)

Harhiksen Ella on aivan supersöpö pikkuruinen typykkä :heart:

riiriille tsempitykset ultraan! Odotellaan kuulumisia :D

Vernis ja Baby-J 27+6
:heart:
 
Täällä niin ihania uutisia että pakko tulla onnittelemaan!

Aivan valtaisat onnittelut Woodoolle, Dadalle ja Harhaanjohtajalle pienten tyttövauvojen syntymän johdosta! :heart: :flower: :flower: Syntyi oikein tyttökolmikko :)

:hug: kaikille huonono olon ja epävarmuuksien kanssa kamppaileville...
riiriille tsemppiä ultraan!

Elisar ja poikanen 28+3
 
Hei kaikille!

Täältäkin tosi isot onnittelut Harhikselle, Woodoolle ja Dadalle!! :flower: :heart:

Pikanen merkkaus.. Täällä kaikki hyvin, Tigu pitäny myllerrystä massussa jo rv16+5 saakka.
Rakenne ultraa odotellaan 20.10 ja 2.10 taas neuvola.
Hyvää vointia kaikille..

--BabyHope ja Tigu 17+3--
 

Yhteistyössä