<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Niisku, ei kukaan oo tippunut listoilta, kun tää on ihan uusi pino johon on halukkaat saanut ilmottautua. Kun tuo edellinen oli vissiin jo niin vanha.. :)

Kiva päästä tänne puolelle, mutta pelkäänpä kovin matkustavani takaisin kuumeilupuolelle ylihuomenna, jolloin siis ar-ultra..

6+1
 
Joo barbbista kaipaillaan, käyn vieläkin tuolla kuume puolella lukemassa kaikki kuulumiset.

Mä aion jäädä kans sille varhennetulle eli ensimmäien äippäloma päivä olisi 9.1.2012... en yhtään hätäile ;) tässähän voi tapahtua yhtä jos toista mut positiivisella mielellä mennään...

Nyt tuntuu et aika olisi hidastunut varsinkin nyt kun on kerrottu kanssa eläjille. huoh. sais aika lentää mie en oikein meinaa malttaa että saisin pikkuisen syliini, no onneks aika yleisesti ottaen menee nopeasti.
Päänsärky vaivailee enemmän ja vähemmän, niskoista johtuvaa, koetan harjoittaa rentoutumista ja uinnin aloitus on ollut mielessä.

minnarunrinsessaruusunen 13+6
 
moikka moi pitkästä aikaa teille kaikille. puolitoista vuotta tuskailin tuolla kolmatta kaipaavien pinossa ja täällä sitä nyt ollaan, rv 27 menossa :) en tiedä muistatteko mua,mutta minä ainakin muistan teidät :)
jos mukaan saa tulla niin:
m0308. la 13.12. synnäri seks. kolmas tulossa ja poikahan siellä oli :)

Santulle erityisen paljon voimia ja jaksamista :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Barbamamaa tänne kaipailen minäkin :) Välillä käyn kuumeilupinossa kurkkimassa kuulumisia.

Tervetuloa Niisku74 ja m0308:lle myös lämpimät tervetulotoivotukset, minä muistan sut ainakin :)

Tuo tyttö-/poikatesti antaisi varovasti tyttöveikkauksen, muuta "tietoa" mulla ei olekaan, kolmessa ultrassa ei ole selkoa saatu :D Jännitys pitää siis loppuun saakka!
Nyt ei enää ole pitkä aika...

M :heart: 38+4
 
LepikonHeta
Voi kun olisi jo niin pitkällä raskaus, että voisi sanoa jäävänsä äitiyslomalle parin kuukauden sisällä :whistle: Tänään iski älytön epätoivo koko raskauden kehittymisen suhteen, kopsaan tuosta toisesta ketjusta viestini kun töissä ei ehdi paljoa olemaan netissä....

Olipa harvinaisen inhottava päivä tulla töihin : / Oli lääkevuoro merkittynä ja asia ok, kunnes tuli tieto, että huomenna käsiteltävä solumyrkkyjä. Niidenhän käsittely ja anto on kielletty raskautta suunnittelevilta tai jo raskaana olevilta. Yritin ensin hyvin neutraalisti kieltäytyä kunnes oli sitten syy paljastettava työyhteisössä. Nyt pelottaa, että asian liian aikainen paljastuminen jollain tapaa enteilisi koko vauvan alun menetystä :headwall: Tyhmää, sanoo järki, mutta hormoonit toista mieltä. Kaksi raskautta edenneet täysiaikaiseen ja terveeseen lapseen, joten näinkö kolmaskin voisi? Lisäksi jatkuva jomotus häntäluun seudussa (taaksepäin kallistuva kohtu taitaa painaa kasvaessaan suolistoa) ja tissit arat. Missä pahoinvointi? Edellisistä raskauksista oksensin viikolle 12... Huoh, kamalat pelot tuli illasta täällä töissä istuessa mieleen.

Heta+ IitaEemeli 4+3
 
mymosa
Heta, et oo ainoa jolla on tuota pelkoa. Mulla myös kaksi ihanaa ja tervettä lasta, ei yhtään keskenmenoa, niin voiko käydä niin onni, että tämä kolmas ja viimeinen menis loppuun asti.
 
mymosa
Tänään on ollut kyllä niin suurta vitutusta havaittavissa, että oksat pois.. Alkaa pikkuhiljaa nousemaan savu korvista, kun mihinkään ei oo päässy! poika kiukkuaa ja hyppii seinille, että varmasti vien huomenna päiväkotiin, röhisi tai ei, kerta kuumetta ei oo ollu kahteen päivään.
Kauheaa sisarrusriitoja jatkuvasti, itellä tunteet pinnassa ja huominen ultra pelottaa..

Samalla ukko on viikon valittanut ja voivotellut tossa kipeenä, menis sekin kotiinsa sairastamaan, kukaa jaksa kuunnella ku toinen onku pikkuvauva!! huomaa, ettei kauheesti sairastele.. :mad: on mullakin niska jumissa, ettei pää käänny ja kuka mua hoivais. Sen sijaan olen viikon ajan tehnyt ihan kaiken ite, palvellut ja keränny sotkut..

Oikeesti olenko mä ainoa, jolla on tällasiä päiviä..
 
mymosa: voi noita päiviä on ollut ja tulee varmasti olemaan. Just äsken tulin töistä kotiin sanoin miehelleni että on ollu kaiken maailman kipuja ja väsymystä on aivan kamalasti ni mies siihen et naapurin kanssa oli ollu puheissa et lähtee KALALLE !!! ihan perse olo !!! arghhh
 
mymosa
Minna, sympatiat sulle! vaikkakin kiva kuulla, ettei tässä ainoita olla..

varmasti laitan kohta lapset nukkumaan, ku ite ollut jostain 4 asti hereillä ja tunnin päiväunet pätkissä nukuin..
 
Heissan,

Ihana nähdä täällä puolella aiemmin kuumeilleita :)

muistaneekohan kukaan minua kun olin kuumeilevissa vain pari kiertoa, kun niin hyvällä tuurilla tärppäs ja matkassa on pysynyt, nyt siis jo rv 27 (poks) ja LA 7.12.11, tytölle näytti omasta mielestä rakenneultrassa, mitä olen kyllä itse ihmetellyt, kun ekaa kertaa olen raskaana ihan kunnolla yrjönnät ja pahoinvointia on riittänyt - aiemmin pojasta oli pahemmat oireet - mutta voihan nää vaihdella - silti kyllä ens viikon kasvukontrollissa pakko kysästä näkyykö kirkkovene jalkovälissä :D

Sametuli 27+0
 
Viimeksi muokattu:
vielä pakko kirjottaa kun tossa ajatuksissani äsken mietin, että onkohan alkamassa kuukautiset, kun mahaa jomottelee siihen malliin - sitten tajusin tilanteen mahdottomuuden :D Näemmä en ole vielä tarpeeksi raskaanaa voidakseni unohtaa sekunninmurto-osaksi - oli kyllä sitten ihan positiivinen ylläri muistaa :), vaikka muuten ei raskausaika olekaan ihan lempparia
 
LepikonHeta
Mymosta: voi, noita päiviä on ja tulee varmasti olemaankin. Toiv. sait levättyä ja ladattua vähän akkuja :)

Tänään se digi näytti raskaana (ylltäys, edelleen) ja viikkoja 2-3 eli eteenpäin menty ainakin vähäsen.

Lapsille kertominen edessä, tai kuopukselle aamutuimaan se jo kerrottiin ja kohta esikoiselle...
 
Lepikonheta: minkä ikäiset lapset sulla jo oli, en jaksa selailla taaks päin, mikä on ollut vastaanotto ?

mymosa: niin se vaan on jokainen on oman elämänsä herra mie oon oppinu et parmmin menee kun laskee vaan itsensä varaan ni positiivinen yllätys kun toinenkin siihen tule auttamaan...

sametuli: minä muistan ainenkin nimimerkit jää mieleen tarinat ei ellei ole ollut tosiaan pidemmän aikaa palstalla. Voi siunkin viikot on jo niin pitkällä...

Mädchen: onko oloja milloin voisi pikkuinen syntyä, onko pitkä synnytys edessä, kuinka aikaisemmilta menny ? miua kiinnostaa varsinkin kestot kun esikoisen ajaks on merkitty 10h 45 min ja kakkonen 1h5min ni jos vielä tulee vauhdilla ni miten ehdin edes laitokselle ?!?

minnarun&rinsessa 14+1
 
Minnarun: Tänään on supistellut aika kivasti vaikkakaan ei säännöllisesti, eli toiveita olisi ettei ainakaan yliajalle menisi.Tulevana viikonloppuna vois olla just sopiva aika :D

Esikoisesta mulla kesti synnytys 17 tuntia ja kakkosesta 5 tuntia, eli kaipa tämä voisi aika haipakkaan syntyä. Meillä onneksi lyhyt matka sairaalaan, ettei sen puolesta hätää.
 
LepikonHeta
Minnarun: -99 ja -01 syntyneet tytöt. Vanhempi hymähti ja veti peiton korvilleen, sulattelee asiaa vielä. Nuorempi ilmoitti jo tulevansa synnärille odottamaan synnytystä, mutta kuulema vaan oven taakse. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minnarun
Heissan,

jokohan sitä itekki tohtis tänne puolelle tulla? Hui kamalan ihanaa!
Täällä 24v, -07 ja -08 äitiliini, joka ihanaksi yllätyksekseen sai plussan testiin vain 14 pv oviksesta. JAIHOO! Eilen tein viel uuen digitestin ja siinä näytti olevan 2-3 vkoa eli omien laskujen mukaan mentäis rv 4+5.

Olo edelleen aika epätodellinen, kun pillerit lopetin tosiaan vasta tossa kesäkuussa. Viimeiset menkat tuli silloin ja sen jälkeen niitä ei oo näkynykkään. Ovisplussan tein 21.8 ja tais tärpätä sitten samantien.

Mä oon välillä tosi ahkera kävijä ja välillä tykkään taustalla roikkua. Riippuu ihan päivästä ja mielenlaadusta.

- Malania ja eioototta! 4+5
 
Malania: tervetuloa :)

Mymosa: oot ollu ajatuksissa, mikä on vointi ?

Eilen oltiin lasten kanssa neuvolassa kuuntelemassa pikkuisen sydänääniä, molemmat tuli mukaan vaikka poika oli ilmoittanut ettei tule ei tule edes laitokselle mutta niin me siellä yhdessä käytiin oli muuten ihanaa, en todellakaan odota yksin. Miehelle menee jotenkin rutiiinilla. Terkkari tökkäs sen kapulan ja samantien alkoi niin vahva jumputus, poikani osaa matkia sitä ääntä aivan loistavasti ja sillä viihdyttänyt meitä. Ihan ihmeissäni olin miten vahva se sydänääni oli ,syke 165. Kova oli meno meinas karkailla kapulan alta :) voi miun pikkuista :heart:

Nyt tää lähtee siivoamaan päivällä lähden ystävieni kanssa viettämään laatuaikaa, mieheni jää lasten kanssa kotiin remontteeraamaan pojan huonetta.

minnarun&rinsessa 14+3
 
Tervetuloa Malania :)

Minnarun, meillä myös pojat ovat olleet jonkun kerran mukana neuvolassa ja kyllä se heille on aika kokemus kuulla vauvan syke, ei tosiaankaan tarvitse odottaa yksin :heart: Miehelle kun odotusaika on vaan odottelua, toki on kiinnostunut mun voinnista ja vauvasta, muttei enää samalla lailla intoile kuin ekan aikana ;)

M :heart: 39+1
 
Taidan minäkin liittyä porukkaanne! Muutama nimi on tuttuja kolmatta kaipaavien pinosta odotuspuolelta, vaikka käyntini siellä jäi kuitenkin suht pikaiseksi.. =)

Eli moomin rv 11+2, LA 29.3.2012. KOS

Jotenkin poikamaiselta tämä olo tuntuu, ajattelen vaan pojan kannalta vaate, ym. juttuja.. =) Saa nähdä sitten.. Tiistaina nt- ultra, toivottavasti masussa kaikki hyvin.
 
Tervetuloa vaan:)

Miua väsyttää niin kovin... en ymmärrä muuten kaikki ihan jees muuten. Siskoni sano eilen et ei kyllä osais ajatella edes että raskaana olen sano että luulis miun laihtuneen... no ehtiihän se maha tulla. Närästys ja usein kärsin päänsärystä joten olo ei ole ihan voittaja. Ruoka ei oikein maistu söin vähän hilikastiketta ja heti meni mahakippes ei siedä yhtään tulista mut mieli tekis ihan kamalasti...

Illat on pimentynyt kamalasti ja sen seurauksena sitten tätä lorvimista on tullu ei voi pimeellä tehdä mitään eihän ?!?

Huomenna taas arki ja viikko on suhteellisen vilkas, huomenna aloitan uuden kurssin ja tiistaina ajellaan noin 80 km päähän iltakyläilyyn keskiviikkona sit rauhallisempaa ja sittenhän onkin kohta jo perjantai :)

minnarun&rinsessa 14+4
 

Yhteistyössä