<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heips, minäkin uskaltaudun jo tänne puolelle. Viime sunnuntaina eka haamulainen ja tänä aamuna tummaakin tummempi viiva tupsahti testiin, joten kyllä tämä ainakin kiinni koittaa tarrata :) Ikinä en ole aiemmin noin aikasin testannu, nyt olikin jännä viikko seurata vahvistuuko viiva. Ja vielä ekasta kierrosta, aika huimaa.

En ole vielä käyny kattomassa mitään mikä on la tai mitkä viikot on, mutta varmaan jotain 4+ nyt siis kun menkat piti eilen/tänään alkaa.
Santulle superhalit kahdesta viivasta :) Salamahan ei iske kahdesti samaan paikkaan, eikös niin? :) Onnea siis, ja Maijamehi - onnittelut vielätäälläkin :)
 
Kiitos myötätunnosta =) Onneksi on enää muutama päivä ultraan. Nyt viikonloppuna olisi tarkoitus vähän aloitella jouluhommia eli laittaa jouluverhot, jouluvalot, siivoilla ym. Ehkä näiden avulla ajatukset pysyy jotenkin poissa ultrasta.

Onnea plussasta Santtu, Maijamehi ja runttipulla! Ihania uutisia! :heart: Kovasti tarrasukkia kaikkien pienille, että kestävät menossa mukana loppuun saakka.

Joko teillä muuten Santtu selvisi mikä viimeksi meni pieleen? Oletko tällä kertaa riskiraskaus tarkkailussa? Voi kumpa nyt kaikki menisi hienosti loppuun asti ja saisit vaavin elävänä syliin. :hug:
 
mymosa
Santtu!!!!!!!! IHANAAAA!!!! mikä mahtava uutinen täällä olikaan (kävin kurkkii myös kuumeilupuolella).. Valtavasti :hug: ja rutistankin niin kovaa, että pysyt täällä puolella onnellisesti vauvan ensi parkaisuun asti :heart:

Onnea paljon myös Filuuri, runttipulla ja maijamehi!! pysykäät tekin täällä loppuun.

Barbbikselle tsemppaushali.. voi ystävärakasmurmeli, äkkiä viikko menee ja sitten tulet tänne hyvien uutisten kera.. näin me sovitaan.

Laittakaahan listalle haluavat selvästi esiin ne tiedot jotka haluutte tuonne laittaa niin lisäilen.
Ja kiva oisi, jos nämä listalle tulleet kirjoittelisivat sitten kuulumisia, siellä kun on joitakin joista ei oo kuulunut sen jälkeen kun tiedot on lisätty.. :)

Ylihuomenna poksuu ja sitten ois enää viikko rakenneultraan :)
18+5
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Runttipulla la 7.8.2011 KÄT meniköhän oikein? Noin ainakin nyt tässä vaiheessa, siis la on tuon laskurin mukaan ja kai mä kättärille tällä kertaa menen, jos tämä päätyy ihan niinkuin pitääkin. Molemmat kokeiltu, siis NKL ja kättäri ja kummatkin kyllä hyviä paikkoja..
 
Filuuri, runttipulla, Maijamehi ja Santtu Onnittelut ja paljon tarrasukkia :flower:

Täällä pahoinvointi jatkuu, tosin kertaakaan en ole vielä oksentanut. Kertaakaan en viimeeksikään oksentanut, joten ei kai nytkään. Päänsärky ja väsymys astunut kuvaan. Nyt odotan vaan ensi viikkoa ja varhaisultraa.

Mietin, miten neuvolassa lasketaan laskettu aika. Eli jos laskevat 28-päiväisen kierron mukaan (eli viimeisten kuukautisten mukaan), niin sittenhän laskettu aika aikaistuu, kun ovis oli vasta kp 20.. Onko kellään parempaa tietoa/muistikuvaa tästä? Viimeeksi laskettu aika laskettiin muistaakseni viimeisten kuukautisten mukaan.. Tosin eipä tuolla niin kauheasti merkitystä, syntyy kun syntyy..
 
mymosa Niin miekin muistelisin.. Ja jotenkin veikkaisin, että tuskin yliaikaiseksi nytkään mennään (edelliset syntyivät rv 30+0), mutta kivahan se on edes suunnilleen tietää missä mennään.. ;)

Listalta puuttuu: Naistenklinikalle tarkoitus mennä synnyttämään
 
Kovasti onnea täsmällisestä pojasta EevaN! :flower::heart:

Ihana ihana uutinen Santun plussa! :heart: Onneksi olkoon myös runtti ja maijamehi ja kiitos samalla omista onnitteluista. :heart:

Barbamama nyt mä en ole täällä tarpeeksi pitkään lueskellut, niin en tiedä mikä teillä meni viimeksi vikaan, mutta pääsetkö sinä tai haluatko joihinkin ekstratutkimuksiin? Tsemppiä ultran odotukseen, pidän kovasti peukkuja, että kaikki on siinä juuri niin kuin pitääkin!

Mulle voisi laittaa listalle Filuuri 7.8.2012.

Filuuri 4+3
 
Onneksi olkoon uusille plussaajille! Erityisesti tsempit Santulle :hug: Ihana kun tulit nopeasti uudelleen raskaaksi!

Barbamamalle kovasti onnea nt-ultraan ja tsemppiä sen odotteluun! Nyt on onneks joulun aika niin saa touhuilla ja ajatella muuta!

EevaN Onnea! Perässä tullaan sitten viimeistään 4 viikon päästä!

(.)
Olo alkaa olemaan jo hiukan raskas. Vauva painaa tuonne alas, närästää ja selkä kipuilee. Mutta kyllä tässä vielä jaksaa odottaa. Mullahan on molemmat aiemmat synnytykset käynnistetty rv 41+5 ja 41+4, joten aikaa on vielä reilusti jäljellä näihin viikkoihin :) Kipeitä supisteluja tulee sillloin tällöin päivittäin, muttei mitään säännöllistä toimintaa kylläkään. Nukkunut oon ihan hyvin. Se on ihanaa, kun aiemmissa raskauksissa on vaivanneet lonkkakivut ja muuten vaan on valvottanut. Saatoin kuopuksen loppuraskaudessa valvoa muutaman tunninkin aamuyöstä. Ei ollut kivaa sitten herätä esikoisen kanssa aamulla. Tytöt lopettivat päiväkodissa nyt marraskuun lopussa ja ovat nyt sitten ilonani kotona. Tähän asti on mennyt ihan hyvin. Onhan se tietty raskasta, kun on tottunut hiukan hiljaisempaan menoon. Ens viikolla tytöt meneekin mun vanhemmille muutamaksi yöksi, joten sitten saa taas lepäillä. Mieskin ehkä lähtee ens viikolla reissuun muutamaksi päiväksi. Toivottavasti vauva ei sillä aikaa sitten päätä syntyä. Oishan se kiva, että ois joku synnytyksessä mukana :)

Mukavaa odotusta kaikille!

Niisku 37+4
 
EevaN: Onnea pojasta! :flower: :heart:

Kati: Mulla on ainakin laskettu aika tullut varhaisultran perusteella. Sieltä saa neuvolaa varten lääkärin allekirjoittaman lapun, missä lukee viikot. Jos et saa sellaista suoraan, pyydä sitä. Mulla menisi kanssa laskettu aika pieleen kuukautisten perusteella, koska kierto on lyhyt.

Santtu: Onnea hyvistä lukemista! Kyllä tämä nyt kyydissä pysyy =)

Niisku: Tsemppiä viimeisille piinaviikoille!

Filuuri: Saatiin siis nt-ultrassa huonoja uutisia ja päädyttiin silloin raskain mielin keskeytykseen. Tällä kertaa olisin päässyt suoraan istukka- tai lapsivesipunktioon. Päätettiin miehen kanssa aloittaa kuitenkin normiseulan kautta. Ei sorkita ellei siihen ole syytä. Jos syytä ilmenee, päästään vaikka sieltä ultrasta suoraan istukkapunktioon. Nähtäväksi siis jää muutaman päivän päästä alkaako meillä taas suruaika vai voidaanko jo vihdoin alkaa nauttia raskaudesta...

Barbbis 11+1
 
mymosa
Toivottavasti käyt Santtu kertomassa kuulumisia ym täälläkin, vaikket suoranaisesti tähän pinoon kuulu, niin kuulut kuitenkin kuumeilupuolelta tuttuun porukkaan ja kiva on lukea miten sielläkin voidaan :)

Aika uskomaton olo alkaa olla.. huomenna poksutaan. puoliväli lähenee, vaikka alkuun tuntui, ettei tänne asti ikinä päästä, kun aika ei kulu..

18+6
 
Niisku tsemppiä viimeisille viikoille! Mukavaa että olet saanut nukkua. Mä muistan edellisestä raskaudesta tuon aamuyön valvomisen kun lonkkia kolotti.

Barbamama meillä on sitten saman kuuloinen historia. Mulla vaan tässä välissä yksi onnistunut raskaus. Mä olin kanssa viimeksi ihan hirveän hermona ja alkuraskauden ultrassa purskahdin itkuun heti kun lääkäri sanoi nimensä. :ashamed: Saa nähdä miten tällä kertaa ja päästäänkö ylipäätään ajoissa mihinkään tutkimuksiin kun on tässä välissä muutettu tänne äitiyshuollon kehitysmaahan (läntinen naapuri) ja eka neuvolakin on vasta viikolla 10+6.
Kaikki sanovat ettei se salama kahdesti samaan ja niin poispäin, mutta vaikeaahan se on olla luottavainen kun se salama on jo kerran iskenyt... Pidän joka tapauksessa kovasti peukkuja, että pääset pian huokaisemaan helpotuksesta ja nauttimaan raskaudesta ilman huolia. :hug:
 
Mun piti vielä jatkaa, mutta tuli pottakeskeytys.

maijamehi onhan se digitesti kiva kun näkee vähän osviittaa viikoista, mutta samalla se on aika kallis ja todennäköisesti et tule hullua hurskaammaksi. Sehän näyttää kai 3+ viikkoja 5+ viikon alusta ja kai osalle jo päiviä aiemminkin, niin että aika pieni on väli minkä voit sillä saada selville loppupeleissä. Sanoo yksi joka haluaisi myös ostaa vielä yhden digitestin jotta näkisi tuleeko siihen jo 3+. :D

ON: ei mitään raskausoireita, mutta ääni on hävinnyt ja pientä lämpöä sen sijaan.

Filuuri 4+5
 
Filuuri: Kiitos! Tsemppiä sinullekin! Ihanaa, kun on vertaistukea =) Mulla on siis kaksi lasta (9 ja 11v) edellisestä liitosta eikä niiltä ajoilta mitään ongelmia. Nykyisen miehen kanssa ollaan yritetty yhteistä 1,5 vuotta ja tuloksena keskeytys ja varhainen keskenmeno. Miehellä ei ole lapsia ennestään ja vauvakuume on kova. Siksi hänelle nämä menetykset ovat olleet erityisen kovia iskuja. Ei siitä varhaisesta jäänyt niin traumoja vaikka surullinen juttu olikin. Ihan toinen juttu oli synnyttää se pikkuinen poika, jonka lopullisesta kohtalosta oli itse päättänyt. Siitä en pääse varmaan koskaan yli. Nyt se kaikki on taas tosi vahvasti mielessä joka hetki. Joulukin tuo vahvasti kaipuun esille. Paketoin aamulla lahjoja ja kuuntelin samalla joululauluja. Itku tuli miltei joka laulusta, etenkin varpunen jouluaamuna sai aikaan patojen aukeamisen (pikkuveli taivaassa). :'( Onneksi meillä tuntuu miehen kanssa menevän nämä fiilikset vuoronperään. Viime viikonloppuna mies itki, että kohta viedään kahta kynttilää muistolehtoon. Minä olin silloin vielä optimistinen ja nyt tunteet on toisinpäin. Jaahas nyt on taas mentävä puuhailemaan jotain muuta ja koittaa koota itsensä tämän pillittämisen jälkeen... Kiitos vielä kaikille tsempeistä!
 

Yhteistyössä