3 kuukautta aikaa laihtua 15kg, onnistuuko?

  • Viestiketjun aloittaja apuvaa
  • Ensimmäinen viesti
apuvaa
Eli otsikossa kysymys. Pienempikin pudotus riittää, mutta olis ihanaa saada 15kg pois ennen yhtä tapahtumaa, jossa itsellä iso rooli... Onko kokemuksia, kuka onnistunut ja miten? Nyt jätin herkut pois ja vähensin hiilareita, aamulla vedän puuron ja lounaalla ja päivällisellä pastaa/perunaa/riisiä vähän, mutta yritän pitää ne minimissä ja lisätä protskujen määrää vastaavasti, esim. tänään lounaalla tein tomaattipaistosta (ilman hiilareita), päivälliseksi seitikeitto. Väli- ja iltapalat rahkaa ja mehukeittoa/marjoja yms. Ylipainoa on ihan reilustikin, että alipainon puolelle en pääse edes tuolla 15kg pudotuksella, mutta tyytyväiseksi itseeni pääsen :)
 
hienosti
Kyllä onnistuu ja enempikin jos vain tahtoariittää. Ei ole edes kiire. Niin ja tuo veden litkiminen ei ole terveellistä eikä karppaus :)
Riittävästi nesteitä kuitenkin ( ei kuitenkaan 2 l/pvä), rasvaa sopivasti ( sitäkin pitää olla laihtuakseen) ja paljon kasvikisia ja hedelmiä.
 
Kyllä onnistuu ja enempikin jos vain tahtoariittää. Ei ole edes kiire. Niin ja tuo veden litkiminen ei ole terveellistä eikä karppaus :)
Riittävästi nesteitä kuitenkin ( ei kuitenkaan 2 l/pvä), rasvaa sopivasti ( sitäkin pitää olla laihtuakseen) ja paljon kasvikisia ja hedelmiä.
just näin. paljon kasviksia, paljon liikuntaa, säännöllisä syömistä. turhat rasvat ja sokerit pois. pastat ja riisit on turhia kaloreita. minä rakasta pastaa, mutta oon nyt sitä välttäny. näin mä oon laihtunu muutamassa viikossa 7kg.
 
Viimeksi muokattu:
"tööt"
Eli otsikossa kysymys. Pienempikin pudotus riittää, mutta olis ihanaa saada 15kg pois ennen yhtä tapahtumaa, jossa itsellä iso rooli... Onko kokemuksia, kuka onnistunut ja miten? Nyt jätin herkut pois ja vähensin hiilareita, aamulla vedän puuron ja lounaalla ja päivällisellä pastaa/perunaa/riisiä vähän, mutta yritän pitää ne minimissä ja lisätä protskujen määrää vastaavasti, esim. tänään lounaalla tein tomaattipaistosta (ilman hiilareita), päivälliseksi seitikeitto. Väli- ja iltapalat rahkaa ja mehukeittoa/marjoja yms. Ylipainoa on ihan reilustikin, että alipainon puolelle en pääse edes tuolla 15kg pudotuksella, mutta tyytyväiseksi itseeni pääsen :)
Tällä mätöllä et laihdu grammaakaan.
 
"akka"
Hyvin onnistuu.Kun katsoo että suurin pudottajakisassakin ne pudottaa yhdeksässä viikossa yli 30 kiloa niin eiköhän 15 kiloo ole lastenleikkiä kolmessa kuukaudessa.
 
kokokokoko
riippuu myös lähtöpainosta. minä laihdutin 10kg kolmessa kuukaudessa. en ollut pahasti ylipainoinen- nippa nappa bmi yli 25. urheilun ja lihasta tuli tilalle.

suosittelen kiloklubia. ilmainen ja saat hyvin seurattua syömiset olit sitten karpaaja, tai mikä tahansa.
 
"tööt"
[QUOTE="akka";24315292]Hyvin onnistuu.Kun katsoo että suurin pudottajakisassakin ne pudottaa yhdeksässä viikossa yli 30 kiloa niin eiköhän 15 kiloo ole lastenleikkiä kolmessa kuukaudessa.[/QUOTE]

Ei se nyt ihan niinkään mene. Suurimman pudottajan osallistujat ovat vuoren kokoisia läskilouhimoita, joista on helppo pudottaa suuria määriä niin, että näyttävät edelleen mätisäkeiltä.
 
"tööt"
Kyllä onnistuu ja enempikin jos vain tahtoariittää. Ei ole edes kiire. Niin ja tuo veden litkiminen ei ole terveellistä eikä karppaus :)
Riittävästi nesteitä kuitenkin ( ei kuitenkaan 2 l/pvä), rasvaa sopivasti ( sitäkin pitää olla laihtuakseen) ja paljon kasvikisia ja hedelmiä.
Sokerin ja valkoista jauhoa sisältävien tuotteiden pois jättäminen epäterveellistä?
 
apuvaa
[QUOTE="tööt";24315291]Tällä mätöllä et laihdu grammaakaan.[/QUOTE]

Tosi rakentava kritiikki, pitääpä pistää korvan taakse... 8) Olo on nyt jo kevyempi, kun olen jättänyt herkut pois (niitä vetelin ihan reilusti). Uskon siis, että kyllä laihdun, mutta tuo kilomäärä askarruttaa. Että pitääkö vetää kuinka tiukka linja... Lisäksi salilla 2x/vko ja kävely/crossaus 1-2x/vko.
 
apuvaa
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24315341:
onnistuu juot paljon vettä. jätät kaiken sokerin pois. päivittäinen kalorimäärä n. 1200 kcal. lisäksi liikuntaa, uinti on tosi tehokas. tällä konstilla läksi itseltä 20 kiloa pois.
Kolmessa kuukaudessa? Mahtava saavutus! :) itse vielä imetän, mutta enää kahdesti päivässä ja saisi mun puolesta jo loppua kokonaan, lapsikaan ei enää rinnalla oikein viihdy. Siksi uskallan aloittaa laihdutuksen ihan tosissaan nyt.
 

Yhteistyössä