*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Päivitetty uudestaan maanantai!
Maanantai 13.1.2014


Kaisla78.............35v...........kp 2/28-32....................yk 10
Marjee...............30v...........kp 3/32-36....................yk 7
Kerttuli82...........31v...........kp 12/28-31...................yk 7
Murmelii.............32v...........kp 14/23-25...................yk2
Pienestä kii.........31v...........kp 17/28.......................yk 5
Talviaurinko........30v...........kp 20/30-31...................yk 1
Yritys10.............30v...........kp 21/28-31...................yk 14
Chiligail..............34v...........kp 25/29........................yk17




Taustalla:
Kissatanssi, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Ricardina, Sofila, Bahama, Ankkurinappi


Plussanneet:

babygreen...........34v.............yk 5............27.12.2013
Periferia..............29v.............yk 7............12/2013
Joiku....................................yk10...........12/2013



Plussanneet 2013: Kirpukka, -j-, iiris_lorea, LilyAlice, NancyC, Hildur, Lise, Milk@, Mayinka, Bling, mutantti, miss_piggy, lady1979, mm-79, hiisi-78, Twinflower, Starhope, Kiiltis-75, Essence, rupeltaja, Syksy2010, zapata, TarinaMarianna
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää alkanutta viikkoa ja plussatuulia!

Tänä aamuna aivan karmeen jäätäviä vatsakramppeja ja kipuja ja hirvee turvotus, liekkö kunnon vatsatauti tulossa vai onkohan sittenkin jotain vikaa jossain.. ei osaa olla pelkäämättä pahinta ja nyt ei ollu mistään pienistä vihlonnoista kyse.. piti särkylääkettä ottaa ja sillä meni onneks pahin ohi, kuulostellaan, töihin lähdettävä..
 
Taustalta huhuilen mielettömät onnentoivotukset babygreen, joiku ja periferia! Ihanaa :heart: Olen aidosti tosi iloinen puolestanne, me muutkin pian perässä, eiköstä vaan =)

Harmi Marjee ettei vieläkään napannut, pidän peukkuja!

Mun megakierto jatkuu ja jatkuu, nyt kp:t huitelee jo yli 70, en oo laskenut tarkemmin. Ajattelin varata ajan gynelle ensi kuussa ja katsellaan josko sitten lääkkeillä saisi hommaan jotain järkeä. Lomakin meni mukavasti, kiva kuulla että muillakin!

Eipä muuta kuin plussatuulia ja ihanaa vuotta 2014!
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku ja babygreen
Voi kauheeta Ricardina sun kiertoo. Yllättävän rauhassa oot, mä oisin jo soitellu kaikki lääkärit lävitte et mikä mua vaivaa, tehkää jotain. Toivotaan nyt et pääset selvittelee kiertoo.
Kiitti vinkistä Chili....(anteeks en muista koko nimeä) Noi clearbluen testit oli kyl kalliita. Mul on onneks kierto aika selkee, joten ei tartte montaa kertaa tikutella. Tai siis tää on mun luulo :D Ostin muuten jonkun monivitamiinin joka on 50+ :D ajattelin, et vois olla hyväksi kun sisälsi mm. foolihappoa enemmän kuin muut.
Niin ja onnea plussanneille, en ole tainnut edes onnitella kun tämä omanapaisuus aina päällimmäisenä :)
 
Iitukka81 kyllähän tää kieltämättä pännii, mutta maltan odotella, koska kävin ennen joulua jo gynellä ja hän käski olla stressaamatta häämatkan ajan ja lupasi, että aloitetaan clomit "keväällä". Mulla on kuulemma laiskat munasarjat ja munasoluja kypsyy tosi harvakseen, siksi lääkkeet jo näin yrityksen alkuvaiheessa. Palattiin siis matkalta eilen ja nyt mietin, kehtaanko varata ajan jo ensi kuulle vaikuttamatta hysteeriseltä - helmikuuta ei kai lasketa vielä varsinaisesti "kevääksi" :D
 
Viimeksi muokattu:
Täältä vanha listan konkari :) myös huutelee onnentoivotukset kaikille plussanneille! Joiku :heart::heart::heart:

Mut voisi poistaa tuolta plussanneiden listalta, kun nuo ovat kesken menneet - plussasin jo uudelleenkin, mutta ei nää kaverit pysy matkassa. Kirjoittelenkin nyt tuolla lapsettomuuspuolen kerhoissa.

Ihanaa ja plussarikasta vuotta 2014 ja toivottavasti törmätään sitten tuolla odotuspuolella!:heart::heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku
Tiistai 14.1.2014


Nimimerkki.......Ikä.........Kiertopv/pituus..........yk..........luomu/lääk.kierto
Kaisla78...........35v.........kp 3/28-32..............yk 10..........?
Marjee.............30v.........kp 4/32-36...............yk 7...........?
Kerttuli82.........31v.........kp 13/28-31.............yk 7...........?
Murmelii...........32v.........kp 15/23-25.............yk2.......luomu
Pienestä kii........31v.........kp 18/28..................yk 5...........?
Talviaurinko......30v.........kp 21/30-31.............yk 1 ..........?
Yritys10...........30v..........kp 22/28-31..............yk 14..........?
Chiligail............34v.........kp 23/29...................yk17......luomu
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Ricardina, Sofila, Bahama, Ankkurinappi

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

Nimimerkki...........DPO......................Jännäpäivä
Chiligail................ 9pv......................20.01.-14
Yritys10.................8pv...........................?
murmelii................3pv.......................26.01.-14



Plussanneet:
babygreen...........34v.............yk 5............12/2013
Periferia..............29v.............yk 7............12/2013
Joiku....................................yk10...........12/2013


Plussanneet 2013: Kirpukka, -j-, iiris_lorea, NancyC, Hildur, Lise, Milk@, Mayinka, Bling, mutantti, miss_piggy, lady1979, mm-79, hiisi-78, Twinflower, Starhope, Kiiltis-75, Essence, rupeltaja, Syksy2010, zapata, TarinaMarianna

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Moi

Hieman uutta puhtia meidän ketjuun...:LOL: Uusin tuon listan ja laitoin plussanneille oman kuvan sekä sitten ihan uudet seurattavat kohteet ovat:

Luomukierto vaiko lääkekierto:
Huomaan et osa seuraa pitkältä ajalta toisen kiertoa ja tästä saa nopeella selaamiselle tietoa miten tämä kierto edetään ja jos jollakulla sama hoito/luomu eli sama kierto niin yhteydenpito on helpompaa.. Tokikaan näitä ei ole pakko ilmoittaa päivityksen yhteydessä.

Piinailijat ja Jännäilijät.
Tämä on siis tarkoistettu niille ketkä saa ovulaation kiinni ja ilmoittelee dpo - pv:t ovun jälkeen ja samalla voi ilmoittaa mahdollisen r-testipäivän mikäli sellaisen tekee. Näin sivun seuralijat näkevät nopeasti missä vaiheessa kukin menee ja mikä tilanne on. Näin voidaan jännittää vielä paremmin ja olla toistemme tukena. Tämä on kuitenkin monelle meistä varsinainen henkireikä ja käydään tsekkaamassa mitä kullekkin kuuluu..

Toivon että tuohon loppu tekstiin kiinnitetään erityisesti huomiota eli:
Muutos pyynnöt listaan punaisella TÄMÄ helpottaa olennaisesti listan päivitystä kuka sitten milloinkin päivittää... Punaisen tekstin saa tuon ison A kirjaimen takaa...


LiliAlice: Poistin sinut listalta ja superisti onnea jatkoon :heart:

Yritys10: laitoin sinulle dpo pv:t oletuksena kertomasi tuntemuksien perusteella ja kiertopv perusteella, infoo menikö oikein ja samalla mahdollinen jännäpäivä.

Nyt vaan plussa tuulia kaikille :heart: :flower:
Kertokaahan kommentteja :)

Toivottavasti nämä uudet tuulet tuovat mukaan myös UUSIA 3-kymppisiä ensikertalaisia, ja reippaasti mukaan vaan kertomaan tilanteesta. Täällä me tuetaan toinen toistamme.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Kiitos chiligailille päivityksestä.. Luomuna mennään ja dpo ehkä 3 jännäpäivä ois kaiken järjen mukaan 25/26.1 mutta eilen testattu verestä raskaushormoni ja tuloksen mukaan en tod. näk. Ole raskaana.. Tosin en kyllä tiedä että näkyiskö se muka edes vielä kun eihän kiinnittyminenkään hetkessä tapahdu.. Eiliset vatsakrampit ei siis olleet mahatautia vaan jotain muuta, odottelen sairaalassa laparoskopiaan pääsyä.. :/
 
Olipas hieno tilannepäivityslista :) ihanaa kun joku viittii ja jaksaa tehdä tommosia.
Murmelii, voi ei. Siis vatsakipujen takiako jouduit sairaalaan? Epäileekö ne jotain tiettyä vaivaa, vai miksi tekevät laparoskopian? Eikai tuommoseen ruveta ihan pienen vaivan takia. Pikaista paranemista ja toivotaan ettei mitään vakavampaa löytyisi :)
 
Vatsakipujen joo.. Kolme lääkäriä sanoi että umpilisäke ja että siks se laparoskopia kunnes apropoo tuli vielä yks lääkäri joka sanoi ettei leikatakaan.. Gynelle konsultaatio ja äskön ultrattu toisesta munasarjasta about kolmen sentin kysta ja vatsaontelossa näkyi vähän nestettä eli vuotanut sinne.. Että näin..
 
Bahama: opit kyllä käsittelemään sitä tunnetta että täti tulee ja toisaalta pitääkin ensin vähän kovistella tunteita niin ajattele kuinka hyvältä sitten tuntuu se kun aikanaan saat II-viivaa ylös. WAU!... Harmitus sinne mut nyt vaan lisää infoa ja ilmeisesti en vielä päivitä sinua listaan vaan pysyt taustalla wai?

Iitukka81: kiitokset, juu minunkin mielestä se on vähän enemmän informatiivisempi, mut tokikaan minä en tarkoita sitä et minä pelkästään päivätän listaa, kyllä Marjeenkin päivittää vielä, ex je?

murmelii: Ai et kysta teki noin kovat vatsakivut, oi oi. Nyt huilaa itsesi kuntoon. Halit
 
Viimeksi muokattu:
Tuo uusi informatiivisempi lista sai mutkin innostumaan taustalta esiin! :D Voisin siis hypähtää takaisin listoille. ;)

Mariah33............34v.........kp 17/27-30..............yk8......luomu

Ja piinailijoihin myös:
Mariah33........... dpo4.................24.01.-14

Oon tosiaan tuolta taustalta lueskellut teidän kuulumisia, mutta lähinnä oon kirjoitellut vain tuonne keskenmenon jälkeen kuumeilevien pinoon (ja siellä myös listoilla). Tästä kierrosta mulla on kyllä tosi hyvä fiilis! :) Bongasin oviksen ja hyvin on ehditty/jaksettu tehdä talletuksiakin. :) Mutta tietysti nyt sitten taas tipahdetaan korkealta ja kovaa... : /

Tuosta testipäivästä en oo ihan vielä satavarma maltanko odottaa sinne asti (se olis dpo13).. Voi olla että jo ens viikon ke-to oon hätähousuna dippailemassa :D Mutta silloin perjantaina teen kyllä sitten viimeistään testin kun menkatkin pitäis sitten alkaa jo viikonlopun aikana (jos alkaa). ;) Viime vuonna muuten raskauduin kierrosta mikä alkoi 17.1... R-testin tein silloin vasta 5.3. kun menkat oli jo n. 2 vk myöhässä (silloin en kuumeillut, tuli vähän yllärinä koko asia)... Mutta se meni silloin 6.5. valitettavasti kesken.. :'( Mutta toivottavasti meille olisi jokatapauksessa lokavauva tarkoitettu ja nyt sitten tärppäisi! :) Keskenmenneen pojan la olisi ollut 24.10... Ja jos tästä kierrosta nyt raskaudun, niin la olisi menkoista laskettuna 6.10... Voi että kun tässä tammikuussa olisi jotain taikaa! :heart:

Plussapuuhkuja ja positiivista mieltä kuumeiluun kaikille!! +++++ :whistle: :heart:
 
Mariah33: sait minut hymyilemään tuolla tekstilläsi: en oo ihan vielä satavarma maltanko odottaa sinne asti (se olis dpo13).. Voi olla että jo ens viikon ke-to oon hätähousuna dippailemassa Loistava!! :LOL: Itse tunnen ihan samoin ja tänään menossa dpo 10 mut en vaan tee sitä testiä EN EN, mutta kyllä nämä dpo yli 10 alkaa oleen aika piinaavia hetkiä ja kovasti KOVASTI tekisi mieli jo liruttaa tikkuun... Mut no nej ei niet EI :headwall: :headwall:

Olen tosi pahoillani noista lukuisista keskenmenoista, haluatko kertoa oliko niillä jokin täsmä syy? Mutta nyt toivotaan et sinun TAMMIKUUSSAsi olisi taikaa ja tulisi II-viivaa jotka muuttuisivat 9 kk jälkeen kunnon tarrasukiksi... :hug:

Päivitän sinut listaan huomanna, ja jos muutkin ilmoittaa em. tietoja niin laittakaa viestiä. Aamulla täräytetään uusi päivitys.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
chiligail luultavasti kysta tahi sen puhkeaminen/vuotaminen vatsaonteloon..
Tänään oli vielä serppi noussut eilisestä, antibiootit ja 24.1 uudet labrat.. Tänään teki naistentautien erikoislääkäri Ultran, kysyi ennen ultraamista onko lapsia? Ei.. Haluat raskautua? Kyllä.ultras Sit ja tulosti neljä kuvaa joita tuli sitten esittelemään.. Totesi ettei näytä yhtään pahalta vaan että oikein hyvältä, limakalvon paksuutta kehui ja jotain follikkelin kokoa jne (meni vähän ohi) ja lähtiessään naureskeli jotta todennäköisesti raskaudut hyvin pian.. Mistä se senkin muka tietäis :D mutta pääsin siis jo kotiin :)
 
Chiligail Öö... Ymmärsitkö nyt jotain väärin..? Ei mulla oo takana kuin yksi km (luojan kiitos)... Vai tarkoititko sen pahoittelun useammasta km:sta mulle? Oonko mä nyt ihan pihalla? :D

Syy tuohon mun ainoaan (ja toivottavasti viimeiseen!) keskenmenoon oli joku bakteeri, mikä oli jotenkin päässyt mun kohtuun ja kohtu alkoi siitä syystä työstää vauvaa pihalle... :( Viikkoja oli silloin 16. Vauva oli tosiaan aivan terve ja elikin vielä syntyessään, mutta tietysti menehtyi sitten samantien synnyttyään... :'( Bakteerin nimestä ei ikinä puhuttu mitään, en tiedä saatiinko sitä edes selville. Lääkäri vain sanoi että en olisi itse voinut tehdä asialle mitään ja kysymyksessä oli ainoastaan todella huono tuuri. :( Jälkitarkastuksessa ja verikokeissa kävin mutta mitään vikaa ei niissäkään musta löytynyt. Joten se sinänsä antaa toivoa uudelleen raskautumiseen.

Mutta yks mikä mulla estää kyllä vahvasti raskautumista on mun ylipaino... Tiedän sen. :ashamed: Nimittäin silloin kun vuosi sitten tuli tuo maailmasta ihanin "ylläri", niin olin edellisen puolen vuoden aikana pudottanut painoani 25 kg! :) Sittemmin siitä on valitettavasti tullut puolet takaisin... : / Johtuen pitkälti siitä että oon kärsinyt lievästä masennuksesta tuon km:n jälkeen ja oon sitä myötä huomannut olevani myös lohtusyöjä... :ashamed: Joulunakin meni suklaata niin että aivan hävettää ja uimarengas sen kun kasvoi vyötäröllä. :mad: Niin ristiriitaista kuin se onkin, niin en vain saa itsestäni irti niin että aloittaisin taas kunnolla painonpudotuksen, vaikka TIEDÄN kuinka suuri hyöty siitä mulle olisi raskautumisen suhteen! :headwall: Mä oon niin vihainen siitä ittelleni... :mad: Mutta ehkä mä jossain vaiheessa saan taas itteeni niskasta kiinni... Emmä sairaalloisen lihava oo, mutta just joku semmonen 20 kg pitäis saada pois niin olisin tyytyväinen. Niin ja ylipaino ei ollut kuulemma syy siihen mun keskenmenoon (eihän sitä silloin edes ollut kuin joku 10 kg) mutta tiedän että tästä tämän hetkisestä kun saisi edes kympin pois niin se edesauttaisi raskautumista varmasti. :) (Nyt muuten kun kirjoitin tämän tähän niin tuli valtava himo lähteä lenkille!) :D
 
Murmelii, hyvä etteivät joutuneet tähystämään ja pääsit kotiin. Ehkäpä gyne katsoi kokeneilla silmillä, ett kohta se vauva sieltä tulee ;)
Mariah33, minulla on myös vähän ylipainoa ja urheilukin jäi syksyn pimeydessä. Sitä on välillä niin vaikea saada itseään niskasta kiinni. Nyt pitäisi ryhdistäytyä, kun sinne maratonillekin tuli ilmottauduttua. Huoh, ehkä huomenna ;) Ikävä juttu tuo teidän km ja vielä noin pitkillä viikoilla. On niin helppo samaistua tuohon sinun masentuneisuuteen, itsellä veti silloin aikoinaan myös maihin. En voi sanoa, että olisin vieläkään yli päässyt asiasta, vuosienkaan jälkeen. Aina se kaivaa mieltä ja kummittelee. Mutta asian kanssa oppii elämään :)
Mä ootan menkkoja, että pääsis tositoimiin. Harmi kun menkat osuu viikonlopulle, kun ollaan viettämässä tyttöjen viikonloppua. Mutta ehkä se parempi kuin, että osuisi ovis tuohon ajankohtaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Iitukka, onneksi näin.. En kyllä jaksa uskoa että se gyne osais moista unta nähdä :D :D vaikka toivonkin tietysti että se olisi muka sen pystynyt jostain näkemään.. oon pyöritelly pääni puhki tuota asiaa kun mietin jotta jos laskureitten ja oireitten mukaan ovuloin neljä/viis päivää sitten ni miks siellä kuvissa ois näkyny niin iso follikkeli tai enpä älynny kysyä että mistä kohti se sen kuvan oli ottanut kun niitä esitteli, sitten mietin että mitä ne limakalvojen hyvät paksuudet liittyi siihen kystaan.. tyhmä minä kun en kysynyt mutta lääkärikin puhui suomea vähän kierrellen ni jäi varmaan siksikin kyselemättä.. mutta tosiaan kävi sitten mielessä että jospa se ovis onkin vasta nyt tapahtunut tai tapahtumassa niin ihan pimee kun olen ni kävin tuossa illasta ostamassa ovistikkuja mutta niin hailakan testiviivan antoi että ei ainakaan pitäis olla.. ääh, minoon ihan sekasin, tarviis kiireesti muuta ajateltavaa/selkeyttä.. :D

Mariahille tervetuloa joukkoon ja plussatuulia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Torstai 16.01.2014


Nimimerkki.......Ikä.........Kiertopv/pituus..........yk..........luomu/lääk.kierto
Kaisla78...........35v.........kp 5/28-32..............yk 10..........?.
Marjee.............30v.........kp 6/32-36...............yk 7...........?
Kerttuli82.........31v.........kp 15/28-31.............yk 7...........?
Murmelii...........32v.........kp 17/23-25.............yk2.......luomu
Mariah33..........34v.........kp 18/27-30..............yk8......luomu
Pienestä kii........31v.........kp 20/28..................yk 5...........?
Talviaurinko......30v.........kp 23/30-31.............yk 1 ..........?
Yritys10...........30v..........kp 24/28-31..............yk 14..........luomu
Chiligail............34v.........kp 25/29...................yk17.....luomu
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Ricardina, Sofila, Bahama, Ankkurinappi, Iitukka81

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

Nimimerkki...........DPO......................Jännäpäivä
Chiligail................ 11pv......................20.01.-14
Yritys10.................8pv.......................22.1.-14
murmelii................5pv.......................26.01.-14
Mariah33...............5 pv.......................24.01.-14




Plussanneet:
babygreen...........34v.............yk 5............12/2013
Periferia..............29v.............yk 7............12/2013
Joiku....................................yk10...........12/2013


Plussanneet 2013: Kirpukka, -j-, iiris_lorea, NancyC, Hildur, Lise, Milk@, Mayinka, Bling, mutantti, miss_piggy, lady1979, mm-79, hiisi-78, Twinflower, Starhope, Kiiltis-75, Essence, rupeltaja, Syksy2010, zapata, TarinaMarianna

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaiset naiset.... :flower:
Tuossa listaa päivittäessäni huomasin että nyt alkaa monella tähän loppukuuhun jännät ajat kun dpo pv kasvaa ja toivotaan TOIVOTAAN et saadaan II-tikkuun ja plussanneita tammikuulle 2014 myös!! Joulukuussa saatiin 3 kpl niin mikä on saldo tammikuulta :wave:

Mariah33: minä taisin lukea puhelimen välityksellä tekstisi väärin, anteeksi... Mut olipa sitten yksi tai useampi keskenmeno ja varsinkin noin pitkällä niin varmasti on ollut melkoita tunne myrskyä. Itselläni oli KM jälkeen myös aika jolloin masensi, mutta sain riskattua itseni ja uuteen yritykseen, (minulla KM vk 9) Siksi kysyin tuosta et mikä km aiheutti koska itse mietin viruksia ja lähinnä listeriaa - joka saattaa tulla koirien pusuista esim. Olen aktiivikoira ihminen ja toki riski listeriaan on vaikka en anna koirieni nuolla naamaa, mutta ehkä sitä vaan hyper tarkkana on tuon listerian kanssa.
Ymmärrän että paino heittelee, mut nyt sinun pitäisi löytää jostain ISO voima ja saada uudestaan kiinni painonpudotuksesta mikäli se sinua haittaa.
Kerro millä "metodilla" pudotit tuon hienon määrän 25 kg, woow! Tsemppaan kyllä sinua.

Iitukka81: Päivitin sinut taustalle vai nostanko kp päiviin mukaan? Pidähän tyttö hauskaa viikonloppua äläkä huoli tätien tulemisesta.
En tiennytkään sinulla on ollut KM- kanssa... Taitaa olla aika yleistä tällä listalla. Haluatko kertoa asiasta?

Murmelii: Juuri piti kysyä et oletko tikutellut :LOL: Onnea oviksen pongauksesta, jatka vaan tikuttelua aamuisin niin huomaat miten viiva alkaa näyttämään kokoajan vahvemmalta ja sitten havainnoit oikein myös kehosi merkkejä siitä H-hetki oviksesta. Mitä tikkuja käytät?

Kerttuli82: kuinkas siellä menee, onko ovis tuntemuksia?

ON: itse keskityn nyt vielä pari pv siihen et maltan olla tekemättä r-testiä. Ainut merkki on oikeestaan et rinnat ovat herkät/kipuilevat, mut se saattaa johtua muustakin. Olen kohtuu iso rintainen luonnostani. Mutta malttia malttia. talletuksia kyllä tehtiin hyvin ovun aikaan, mutta itse olen jo tottunut menemään kierrosta toiseen. Toisaalta odotan tietyssä mielessä seuraavaa tädin tulemista, koska tehtiin lekurin kanssa suunnitelmia hieman tulevista lääkityksistä joita päästään aloittamaan kp 3 kohdalla mikäli täti tulee. Toivon kyllä että nyt EI tulisi.

Mukavaa torstaita kaikille...
 
Torstaita tupahan!

No niinhän ne pakkaset ja lumi sitten tuli! :) On kyllä hienoinen loikka tuosta +5->-20! :eek: Ei sen puoleen, minä kyllä mielelläni otin tämän tuon pitkän synkän ja märän syksykelin tilalle :) On ollut kiva lämmittää taloa ja käydä pulkkamäessä jne.. Tästä PIINAILUSTA kun pitää saada ajatukset kaikin tavoin pois. :)

Chiligail: Ensinnäkin kiitos hienosta päivityksestä! Nyt on taas astettu mukavampi piinailla porukalla ja seurata kaikkien jännäpäiviä ym.. Meillä on aika samankaltainen tilanne kun molemmat ollaan jo kauemman aikaa yritetty ja kierrotkin menee aika lähekkäin ja seuraavassa kuussa myös minä alan popsimaan lääkkeitä kp 3 jos ei nyt nappaa.. Täällä ainakin eletään niin PIINAAVAA aikaa :) Tsemppiä sinullekin!! :heart:

Bahama: Hyvä, ettet jäänyt murehtimaan ettei ensimmäinen yrityskiertonne tuottanut tulosta. Nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se vielä plussaksi muuttuu ;)

Murmeli: Ikävä kuulla, että olet joutunut kärsimään kystan vuoksi. Toivottavasti nyt kaikki kivut on poissa ja voitte jatkaa tämän kierron jännäämiseen. Jäin itse miettimään, että tekikö ne sille kystalle mitään? Miten jatkossa sen kanssa? Tsemmpia myös teille :hug:

Mariah33: Tervetuloa taustalta joukkoomme hurjaan :) Toivottavasti saat jostain kaivettua potkun urheilemiseen! Se kun saat itsesi liikkeelle oli se sitten kuntosali, lenkkipolku tai mikä tahansa. Kunhan saat itsesi vaan lähtemään kotoa ja huomaat taas miten hyvä olo treenin jälkeen on niin ainakin itselläni se ruokkii lähtemään taas kerta kerran jälkeen uudestaan. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän, mutta tsempataan me täällä toinen toisiamme! U can do it!!!!:wave:

ON: Täällä eletään kirjaimellisesti PIINAVIIKKOA :D Yritä muka olla odottamatta, piinailematta ja laskemátta kiertoa taas uudelleen ja uudelleen ja kuuntelematta kehoa jne jne......... Ei niin toimi!! :) Asia pyörii väistämättä päässä ja usein :) Onneksi ei stressin omaisesti vaan kuin odottaisi pienenä jouluaattoa :) Luin jostain, että ei ole voitu todistaa, että naiset jotka eivät mieti raskautumista, raskautuisivat paremmin kuin piinailijat :) Huohhhh! ;) Eli täällä jatketaan odottamista ja infotaan kyllä teille mitä tuleman pitää!

Tiedoissani hieman korjattavaa:

Yritys10...........30v..........kp 24/28-31..............yk 14..........luomu

Piinailijat jä jännäpäivät:

Yritys10.................8pv........... ................22.1.-14
 
Chiligail Joo ei mitään.. :) Mäkään en itseasias tiennyt (tai sitten muistanut) että Iitukallakin on taustallaan km. Iitukka on tuttu mulle jo syksyltä, mutta en muista että oliko siitä silloin mitään puhetta...? Mutta sen muistan että enkös mä nähnyt silloin kerran unta että sä plussasit Iitukka? :D Mutta valitettavasti sehän ei ollut silloin enneuni... Höh! :(

Tuo koirien pussailu asia oli mulle ihan uutta! :O Meillä on koira (tai nyt niitä on itseasiassa jo kaksi) eikä kukaan kyllä silloin sanonu mulle mitään asiasta. : / Sen tiesin että kissan hiekkalaatikkoa ei saisi putsailla silloin kun on raskaana (mutta ei meillä tosiaan kissaa ookaan)... Googletin nyt heti tietysti tuosta listeriasta ja se on kyllä niin harvinaista saada että en usko että sitä mulla oli. Mä luulen että mun immuunijärjestelmä oli vain täysin toimimaton silloin... En olisi huomannut edes flunssaa jos mulla sellainen olisi ollut... En nyt meinannut tästä alkaa jauhaa, mutta pakko sanoa kun se varmasti selventää vähän asioita. Mun äiti nimittäin menehtyi ihan äkillisesti 3 viikkoa ennen mun km:a. Mulla oli silloin niin hirveä shokki siitä päällä (piti yhtäkkiä osata ja kyetä järjestämään kaikki hautajaisetkin ja kaikki) Mun oli vain pakko painaa niin kuin juna eteenpäin sen surun ja shokin keskellä. Mä siis uskon että se mun sen hetkinen olotila aiheutti osaltaan sen bakteerin pääsemisen kohtuun. Vaikka sanotaan että stressi ei aiheuta keskenmenoa, mutta tämä ei ollut todellakaan mikään "pikku stressi" vaan se oli kauheinta mitä mulle oli koskaan tapahtunut ja ne viikot oli yhtä pitkää painajaista. Me oltiin äidin kanssa todella läheisiä. Mutta en tosiaan halua nyt puhua siitä sen enempää. Halusin vain sanoa tuosta koska luulen että se vaikutti aika paljonkin asiaan.

Tuosta painonpudotuksesta vielä, olin Cambridgella. Ja se on kyllä todella toimiva systeemi. Siinä kun on se valmentajakin jolle pitää kehdata näyttää naamansa joka viikko. :D Siinä siis väkisin pysyi ruodussa eikä heti parin viikon jälkeen repsahtanut. Toki vaatihan se ihan hirvittävää itsekuria! Itse aloitin paastolla niin että vedin ainoastaan 3 sellaista ateriankorvikepirtelöä päivässä ja niiden lisäksi 2,5-3 litraa vettä. Ei mitään muuta. Tai no joo, mustaa kahvia. :D Sen kuukauden jälkeen tuntui kyllä uskomattomalta kun sai ekan kerran purra jotain ruokaa kun oli kuukauden pelkästään juonut! :D Siinä tosiaan noustaan taso tasolta ylöspäin niin että viimeinen taso on ihanteellinen ruokailurytmi/monipuolinen ruokavalio. Itse tosin keskeytin sen sitten heti silloin kun huomasin olevani raskaana. Neuvolasta sanottiin että nyt sitten pitää unohtaa "pussikeittodieetit" ja syödä vain monipuolisesti. Eikä mulla paino sitten noussutkaan raskaana ollessa. Se alkoi nousta vasta kesällä/syksyllä ja ei se tosiaan yhtäkkiä oo noussut vaan hitaasti ja ihan itse aiheutetusti! Sanotaan monesti että jos laihduttaa nopeasti niin se paino tulee myös nopeasti takaisin. Ei muuten pidä paikkaansa (ainakaan omalla kohdallani). Puoli vuotta = -25 kg vs. vuosi = +12 kg ja mä todella oon mässännyt! Oon syönyt roskaruokaa, karkkia, suklaata, snackseja, pullaa jne niin paljon että tuohon +12 kiloon oon todellakin saanut tehdä töitä! :D Ei se itsestään oo tullut! :D Suosittelen kyllä tuota Cambridgea kaikille. Kun vaan saisin nyt edes vähän itsekuria aloittamiseen, niin aloittaisin sen uudelleen. :)

Huh huh... Tulipas multa paljon asiaa. :D
 
Ihana kirjoitus Yritys10 ja kiva et kerroit listan virheet. Itsekkin seurasin et ollaan aikalailla tasoissa menossa ja varmaan tiedetään mitä on nämä per...een PIINApäivät ja sit taas tätien tulon jälkeen uuteen nousuun. Mut oli niin tai näin, niin liittymisen jälkeen tänne olen kyllä saanut uutta puhtia ja toki vaikuttaa se et seuraavasta kierrosta sit nappia suuhun...
Ollaanpa Yritys10, yhteydessä sitten mitä meille määrätään. Minulla kun kaikki veriarvot ja muut otetut testit on ollu ok. Miestä pitäisi patistaa kohta "purkkiin truikkaukselle", joko teillä tehty?

Tuosta Mariah33, kirjoituksesta tuli mieleen et kuinka monella on suunnitelmissa pudottaa vähän painoa pois, ok ainahan se on tapetilla mut oikeesti? Ajattelin vaan haastaa teitä lähtemään ei vaan tsemppaamaan II - viivaa ja tarrasukkia vaan myös pikku laihdutus/kuntokuuriin? Kuka olisi mukana?
Itse kiinnostuin googletuksen jälkeen tuosta Cambbridgestä ja voisihan sitä pari/kolme vk vetäistä alkuun ja katsoa mitä ko. kuuri saa aikaiseksi. Ylipainoa ei nyt hirveesti ole mutta kyllä sellainen 10 kg vois puottaa, silloin paino 65 kg hujakoilla. Hmm. oisko ideaa?:hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariah33

Yhteistyössä