3 lasta

Meillä lapset 3v6kk, 2v3kk ja 8kk. Ei ole tekemisenpuutetta, äitiyttä 24h/vrk. Hyvin on menny =). Kaks vanhinta ovat kuin paita ja peppu.. tosi hyvin sujuu yhteisleikki. Kuopuskin jo kovasti mukaan pyrkimässä =)
 
Meillä 05/04 ja Kaksoset 02/06..Et kyl meilläkin sitä vauhtia piisaa, Esikoisen kanssa varsinkin :) Janni-Jessica on sellainen villi vilperi et ei meinaa äiti ja pienemmät sisarukset perässä pysyä kun ollaan esim. ulkoilemassa =)

 
pienihetki harmaana
Täällä kans kolme t-99,p-01 ja p03 ja neljännen la 7/06! =) Vauhtia ja riitoja riittää mutta silti vauva kuume iski ja enpä tiedä vaikka vielä 5joskus!
 
Meillä kans kolme lasta, poika 7v, tyttö 3,5v ja poika 10kk. Aika helppoa tää on, kun isommat leikkii keskenään ja kuopus seurailee muiden touhuja. Mutta välillä sitten taas on kunnon sirkus pystyssä, varsinkin iltaisin. Ei enempää lapsia mulle kiitos, nämä riittää! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 15:28 Äiti kirjoitti:
Meillä lapset 3v6kk, 2v3kk ja 8kk. Ei ole tekemisenpuutetta, äitiyttä 24h/vrk. Hyvin on menny =). Kaks vanhinta ovat kuin paita ja peppu.. tosi hyvin sujuu yhteisleikki. Kuopuskin jo kovasti mukaan pyrkimässä =)

voimia sulle...toivottavasti meillä menis samanlailla mulla tytöt 2,5v, 1v ja kolmatta odotellaan syntyväksi joulun alla...
 
Mulla on 3 lasta.6v,vajaa 4v tytöt ja reilu 1v poika.Täytyy sanoa,että päivät on täynnä vauhtia ja vaarallisia tilanteita.Tytöt on paljon yhdessä,milloin leikkivät ja milloin tappelevat.Poitsu on sitten mun kaverina kaikessa,mitä teen..Kivasti menee,kun näin suurpiirteisesti ajattelee.Hiljaista hetkeä meillä ei ole,välillä aamun herääminen-illalla nukahtaminen,ollenkaan.Aina on joku äänessä,useimmiten melkein kaikki yhtäaikaa.Päivittäin sitä tulee ajateltua,että kyllä Luojalla on ollut kummallinen huumorintaju,kun on luonut äideille vaan kaksi kättä ja kaksi silmää ja vuorokauteenkin vaan säälittävän onnettomat 24 tuntia....Välillä ei naurata ja toisinaan taas ei muuta voi,kun nauraa.
 
Juu meillä kanssa kolme lasta, 03,04ja06. Ekaks jännitin kamalasti että miten pärjäillään, mutta ihan hyvinhän toi on alkanu meneen. 2 vanhinta tulee niin hyvin "juttuun" että ei oo ollut isompia rähinöitä. Ja löytyy leikkikaveri omasta takaa... :)
joo onhan se sitä äitiyttä sen 24h/vrk :heart: Mutta eihän ne niin kauan oo pieniä, pittäis vain muistaa nauttia tästä ajasta. :hug:
 
Todellakin pitäis muistaa nauttia enemmänkin,eikä ottaa elämää muutenkaan liian vakavasti.Vuorokaudessakin sais olla vähän enemmän niitä tunteja,kun tuntuu,ettei aika riitä kaikkeen.Mua ainakin inhottaa,kun jos pitää siivota,niin se aika on aina pois lasten kaa olemisesta.No,onneks kotityöt ei karkaa,vaikka ne välillä vähän unohtaisikin.
 
äiskä-83
Meillä on 31/2v, 1v9kk ja 10kk ikäset lapsoset. ja mahassa ois lisää tulossa. :D Hyvin meillä pärjätään vaikka temperamenttia löytyy kaikilta. Ja vilikkaita ovat,että ihan mahoton. Välissä on melkosta tahtojen taisteluja ja täytyy myöntää, että kyllä ne hermot on välissä koetuksella. Vaan ihania ovat!!!!
 

Yhteistyössä