<3 onko täällä jo TAMMIKUISIA 2014??? <3

Hei! Täällä varovaisen toiveikkaana. Keskiviikkona sain vaalean plussan. Edellinen oli pari kiertoa sitten kemiallinen, joten pelkään tämänkin olevan. : / Plussasin aikaisin, menkkojen mukaan tänään ois 3+3, ovis tuntemusten mukaan kuitenkin 3+6. Testailen uudelleen joku päivä toivoen vahvempaa viivaa. Olisihan se tammivauva aikas ihana juttu. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Mäkin plussasin ekan kerran keskiviikkona... Ja eilen.. Ja äsken nyt aamulla :D digi näytti eilen "raskaana 2-3" ja omien laskujen mukaan nyt ois rv 4+4. La ois 31.12 mut jotenki miellän itseni enemmän tammikuisiin kun joulukuisiin :) (ehkä koska omatkin synttärit on sillon)
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
:wave:Varovainen kurkistus... Toissa torstaina saatu testiin ei-isien haamulaisten esi-isä, joka lähti vahvistumaan eli täälläkin olis LA 1.12014. Eihän sitä oikein uskonut, joten torstaina kävin HCG mittaksessa ja arvo oli 1039 eli raskaana ollaan!
Minulla takana useita keskenmenoja ja kaksi kohdunulkoista, joten vielä ei voi tuulettaa ollenkaan. Kaksi läheisintä ystävääni tietää. Ennen kuin olen ultrassa nähnyt, että raskaus oikeassa paikassa ja että pirpana on lähtenyt kehittymään, en kerro kellekkään muulle. Voi kun aika kuluis äkkiä ja pääsis ultraan. Meinasin ekan kerran käydä parin viikon päästä. Maanantaina menen mittauttamaan CG:n uudestaan, siitä jo saa viitteitä miten raskaus etenee, kun näkee miten arvo on käyttäytynyt.

4+3
 
Onko teillä mitään oireita?
Minulla tällä hetkellä:
- pissa haisee oudolle (varsinkin aamupissa); makealle, voimakkaalle, oudolle (alkoi haisemaan vajaa viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa
- rinnat kipeet (nämäkin kipeytyi tuoon samoihin aikoihin)
- jatkuva janon tunne
- nippailua alavatsassa aikaajoin
- kolettava väsymys, aivan sairas
- etova olo
- jatkuva nälän tunne, mutta silti ei oikein ruoka maistu, suolaa vaan tekis mieli (suolapähkinät, oliivit)
 
Täälläkin odotellaan kakkosta. Oireista sen verran että ovulaatiosta jotain 4 päivää eteenpäin, ni siitä eteenpäin nippaillut mahaa 1,5 viikkoa kovasti. Siitä tiesin et nyt tärppäsi :) olihan mulla kiinnittymisvuotoakin ni sekin jo nosti hymyn korviin :)) nyt on palelua aika-ajoin, välillä tulee ihme väsymyskohtauksia mut ne menee jotenki ohi, ja nälkä vaivaa :) tässä pidän peukkuja ettei pahoinvointi alkas. Ekassa raskaudessa (tyttö) aloin oksentaa 6-7 viikolla joka kesti melkein koko raskauden :(

Tämä raskaus muutenkin vähän "yllätys" kun ekassa meni 3,5 vuotta johon kuului melkein vuoden lapsettomuushoidot (lapsi kuitenkin luomusti saanut alkunsa) ja nyt yritystä takana 2-3kk. Ykkönen vasta 7kk vanha, joten siksikin vähän jännittää miten tulee pärjäämään, mutta kaikesta selviää :))

Joko ootte soittanu neuvolaan? Täällä on 12.5 neuvola. Jospa kokeiltas kuunnella sydänääniä <3

Pidetään peukkuja!!!!

Kusma, Dana 7kk ja pirpana 4+6
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Hei!

Täällä myös LA menkoista laskettuna 1.1.2014... Neljättä odotellaan ja ei itselläkään vielä kovin luottavainen olo ole...kolme keskenmenoa, yksi enkeli-poika ja yksi kohdun ulkopuolinen raskaus on taustalla kolmen lapsen lisäksi. P -04, P -06 ja T -12. Kohdun ulkopuolinen raskaus oli 10/12, tytön syntymän jälkeen... Sen takia minulla ensimmäinen ultra jo 8.5...
Tsemppiä kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
heissan!
Tein postiivisen testin tiistaina, viikko ennen kuin menkkojen olisi pitäny alkaa.. ihan selkeä punainen viiva räpsähti heti ja digikin tuli tuhlattua, siihen 1-2 viikkoa... Nyt vähän kyllä ottaa kupoliin että miksi niin aikaisin piti mennä säätämään, mut minkä sitä itelleen voi :/ Tässä sitä nyt sitten mennään hiljalleen eteenpäin ja toivotaan parasta! Niin kovin olen tätä odottanut että pelottaa. LA olis todennäköisesti 6.1.2014 :)
Ennestään yksi lapsi -09
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Minä en neuvolaan soita ennen kuin tiedän että asukki on kyydissä mukana ja se on todistettu ultralla. Eli ensin käyn ultrassa ennen kuin soitan neuvolaan. Eilen piti vielä käydä ostaan digitaalinen testi ja nyt lyönkin päätä seinään...miksi en ostanut sitä heti sillon? Ei ois tarvinnut tuhlata rahojaan testeihin kun piti tihrata että onko se viiva vai ei ja kun oli niin sit piti vertailla että vahvistuuko viiva vai ei. :D
Helpommalla ois päässyt kun ois ostanut heti ton testin.

Yb2aDz - Image - Aijaa.com

Minä olen aikas varma tämän kyytiläisen matkasta tähän asti....
8.4 bongasin ovulaation ja jotenkin olen varma että matkaansa sai startin 9.4 (oli sen verta ihana "pano" miehen kanssa, että oksat pois. Ja sen verta kovan panoksen isäntä tykitti, että meni varmaan perille asti, kun mitään ei valunut ulos, niin kuin yleensä valuu :D
16.4 mahaa nippaili ja alko tulla kirkasta venyvää limaa jossa verirantuja (kiinnittymisvuoto?)
ja sit 18.4 tulikin eka haamulainen testiin....
voi kun tietäis että pikkuinen ois kiinnittynyt kunnolla kohdun sisälle ja lähtenyt kehittymään oikein.
Huomenna taas verikokeeseen ja jos loppu viikkoon tai seuraavan viikon alkuun sais sen ultran.....
Peukutuksia meille kaikille, että saadaan pitää kyytiläiset mukana :heart:

4+4
 
Minä liityn varovasti mukaan,plussan sain eilen mutta haluan vielä odottaa ennenkuin
hihkun asiasta. Nyt menossa rv 4+1 ja laskettuaika osuu suunnilleen 4.1 mutta kun
kierto on heitellyt 25-34 välillä voi laskettuaika vielä muuttua. Tämä on meidän kolmas
lapsi ja esikoinen on 5v. Ja kuopus 3v. Itse oon 27 ja aviomies on samanikäinen.


Oireina on ollut vihlaisut alamahalla, nälkä ja väsymys. Huono olo on
hiukan ollut tänä aamuna. Mutta tietää ainakin että kaikki on ehkä
kunnossa.

Sanna-M ja rv 4+1
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Heippa! ja onnet kaikille plussanneille! tääl yks jännittäjä lisää joukkoon, päivä ennen ovista tuli harrastettua suojamatonta seksiä ja nyt jänskää josko oiski tärppi käyny, viikko oviksen jälkeen iski aivan järkyttävä jatkuva väsymys vaikka kunnon yö unia nukkunut yms, ja koskaan aikaisemmin ei tämmöstä ole ollut, se pistikin sit miettimään et mitä jos..
itsellä normaali kierto, menkkojen pitäs alkaa 2pvän päästä, tänään tein malttamattomana aamulla testin ja näytti negaa, tosi oli apteekin oma testi ja siinä ilmeisesti korkeat ne raskaus hormooni rajat ?? Nyt vielä muutama päivä pinaavaa odotusta.
Kovasti olevinaan olen koittanut tulkita oireita mitä on nyt tullut, voi varmastikkin johtua alkavista kuukautisista mutta notmaalista poikkeavinta on ollut juuri tuo väsy ja alku viikosta alkoi normaalia herkempi pissattaminen.

Osaako kukaan suositella jotain tiettyä testiä, millä kannattaisi testailla kun menkkojen pitäisi alkaa?
 
slallapau en muista testin nimeä, mutta apteekista kysyin herkkää testiä. Minulle esiteltiin se testi, siinä oli herkkyys 12,5 ja paketissa luk, että voi testata jopa neljää päivää ennen ennen kun menkkojen tulisi alkaa. Tuolta hätähousujen testaus ketjusta löytyy varmaan tuolle testille nimi ja vinkkejä muistakin hyvistä testeistä.
 
tietämätön hukkasi salasanansa joten tässä uus profiili :D mutta siis apua nyt siis mitä rv 4+4 kun laskettu on 1.1 ja mun tissit on niin turnonnu ja huutaa hunajaa,kuinka kipeet voikaan olla!!mut ah nautitaan nyt vaan kunhan pieni pysyy mukana..kovasti jo odottelen josko joku jaksaa meille oman virallisen pinon tehdä :D
 
Täällä testasin apteekin omalla raskaustestillä ja selvä plussa se on, vielä en kuitenkaan halua liikaa innostua, rauhassa odottelen :)

Mahan nippailua ja hiukan huonoa oloa jos en muista tarpeeksi useasti syödä..tissit kipeet..väsymys illalla on jotain ihan kamalaa :) Mutta oireista tietää vielä ainakin kaiken olevan kunnossa. :)
 
täällä kun ekaa odotellaan ni jotenkin on vaikea kuvitella että (jos kaikki menee hyvin) sieltä on nyt se oma pieni ihmisen alku tuloillaan... Huomenna tarkotus soitella neuvolaan josko sen ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen tämä alkaisi tuntumaan todelliselta
 
Huomenet, clearbluella aamupissasta vahva plussa :) En osaa lopettaa testailua, koska pelkään että testit haalistuu.. Mutta varmaan testaan vielä huomenna ja ja... ;)

Olo oli eilen illalla huono kun en syönyt tarpeeksi nopeasti. :/ Mutta muuten mahan nippailua enempää oireita ei oikein ole. Ja toivon ettei kovin pahaa pahoinvointia tulisikaan.

Sanna-M ja rv 4+2
 
Mä kävin eilen ostaa multitabsin raskausvitamiinit, josko sitte vähän väsy hellittäis. Kokoajan väsyttää ja on nälkä, mut sitten ku ajattelee mitä söis, ni mitään ei teekkään mieli ku on paha olo. Vatsa on turvonnu pallo (näytän hirrrveen lihavalta) :D

Ootteko te kertonu kenellekkää? Mä oon kertonu lähimmille kavereille ja siskolle, samoin on tehny mies (paitsi sen kaverit arvas siitä kun mä kerroin kaverilleni ja sen naama oli paljastanu kaiken) :D vanhemmille ei olla viel kerrottu. Mun porukoille tämä olis 3 lapsenlapsi ja miehen porukoille ensimmäinen. Reaktioita on kauheen vaikee ennustaa. :D hauskaa oli olla miehen sukujuhlissa kun tämä tuleva anoppi pikku hiprakassa alkoi selittää että kun 24-vuotiaillakin saattaa olla jo kaksikin lasta, että nuorten pitäis elää nuoruus. Ite olen siis 21 ja mies 20.
Uskon kyllä että hänest oikeen onnellinen mummi tulee, on se kuitenki nii herttanen. :D
Omast äidist mä luulen et se järkyttyy, koska mä oon niitten "vauva", kuopus. :D mut sen jälkeen varmaan onnellinen. :D

Kertokaa jotai vinkkii miten sen pamauttas niille? :D
Saatetaa kyllä oottaa viel parit viikkoset. :)

Rv. 4+6 Huomenna paukkuu kuudes viikko ^^
 
Mamiksi: Me kerrottiin ekasta lapsesta toiselle mummolle niin että hänellä kun oli synttärit juuri plussauksen aikaan, kirjoitettiin korttiin paljon onnea tulevalle mummolle. Meni vähän aikaa ennen kuin ymmärsi mitä se tarkoitti :) Muuten ollaan toisesta lapsesta kerrottu ihan normaalisti kun oli turvallisilla viikoilla. :) Eilen kerroin mun äitille, muut ei vielä tiedä..pelkään jos jotain tapahtuu niin monelle ei tarvi sitten kertoa huonoja uutisia.
 

Yhteistyössä