<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

nöhvi Oltiin jopa samaan aikaan kirjottamassa... Pelottavaa xD Olen kanssa sillä kannalla, että heti vaan. Siinä turhassa odottelussa meilläkin tuhrautu reilu yksi vuosi.. :D Sitten jos ne lääkärit sanoo jotain hermoilusta niin läppäse naamariin ( elä oikeesti) :D
 
********Tiistai 31.1.2012************




Mukana:


MeaMinnis.............01/08...............kp3/28-32....yk5
kiukuttelija..............1/11...............kp2/32..........yk6
Haavemamma........tyttö8/10..........kp4/29(30)...yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp5/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp5/n.28.......yk 10
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp7/30-34.....yk 4
hentunliisa.............07/09..............kp8/24-28..........yk3
Nopponen...............tyttö 6/08........kp11/34?........yk3
DsariaL.........................................kp12/23-30.....yk6
diiselikissa....................................kp14/36..........yk2
Meliah..........................................kp14/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp16/31..........yk2
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp17/27-29..........yk3
annis_.............poika8/07............kp19/28-30.........yk6
Vili-Jonkka....................02/09........kp20/?............yk1
anu84...................poika 07/11.......kp20/35..........yk1
Katariine.................11/2009.............kp21/?...........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp24/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp25/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp26/32........yk4
Icicle .......................6/11...............kp30/?..........yk3
murgu...................tyttö 3/10.........kp34/28-35.....yk2
toiveikas84..................04/10.........kp35/31-33.....yk6
tähtitaimi.....................06/10........ kp35/28-31.....yk
Taikamaailma........poika11/10.......kp36/28-32.....yk6
Nasutin83.....................................kp37/?............yk1
Lumpe...................5/11................kp42/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp42/33-70.....yk 12
samaria..................2/10...............kp55/28-30.....yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp60/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp65/?............yk5
tiipula......................tyttö 5/11.................................
salasein.................tyttö 9/09...............kp?/? ..........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Hömpi
Maisapaisa
Plussanneet:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),Ranskis(yk1),BiBa(yk6),_lumi_(yk2),nellinu(yk5)



Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Saa lisätä listaan,kun kerta noi menkatkin alko sillon :)

poika 8/11 kp16/??.. yk1

Vihdoinkin saan tilattua ovistikkuja. .Vaikka en tiedä mitä hyötyä siitä on,kun isäntä tulee vasta viikon päästä kotia ja jos mulla oliskin ovis,niin se kuitenkin osuu väärälle päivälle. Katotaan,toivossa on hyvä elää,sano lapamato :)

Mä niin kovasti jo tahtoisin pyöreän ihanan massukan! En siis tätä makkarapalloo,mutta vauvapallon <3 Vaikka onhan toi mun murunen vielä pieni ja nautin siitä,mutta kaverin varmasti haluis hänkin ;)

Pahoittelut neganneille ja tädin kohdanneille..

Onnittelut plussanneille ja muille paljon plussatuulia :)
 
omppuf joo vähän reilu 3 vuotta oli yritystä ja sekin meni sitten niin jännästi kun tärppäsi, olin odottamassa aikaa selkäleikkaukseen kun plussa pärähti... Eli sananlasku pitää paikkansa että silloin kun vähiten odottaa niin tapahtuu!! :) No selkäleikkaus siirrettiin ja olihan se loppuaika ja laitoksella olo yhtä helvettiä suoraan sanottuna.. En saanu enään sukkaa jalkaan.. Siis se kipu oli aivan kauhiaa.. Lapsi syntyi sitten sektiolla 5 päivän käynnistyksien jälkeen kun mulla tulehdusarvot taivaissa... Niin en mä ollut sektiohaavasta kipeä vaan selästä, sitten se leikattiin kun poika oli alle 3kk:tta lokakuussa, ja kipu jäi totaalisesti leikkuupöydälle!!!!

Mutta nyt on noin viikko oviksesta ja taas sellaista menkkamaista juilintaa!! :O Ja kaiken huipuksi näin unta että tein r-testin ja het niin kirkkaat viivat ilmesty tikkuun!!!
 
Toivotaan että olis enneuni... Silloin kun raskaana olin niin kaikki unet mitä tulevasta vauvasta näin oli että se oli poika... Ei kertaakaan uni missä se olis ollut tyttö, ja poikahan sieltä syntyi!!!! Mä en valmiiksi edes ostanut mitään punaista vaan kaikki sinistä.... :)
 
anu84: Toivottavasti oli enneuni! :heart:
Mulla on sen verran kokemusta (enne)unista, et meillä mies näki viime keväänä ennenkuin oltiin ees alotettu yrittämään kakkosta, et saadaan kaksoset, tyttö ja poika, joista ei ole eläjiksi. Sit syyskuussa aloin oottaa kaksosia, mitkä meni molemmat kesken marraskuussa. Uni pyöri mielessä koko sen ajan mitä raskaana olin ja kun km todettiin, niin tuli ihan sellanen olo, et näinhän tässä pitikin mennä...En tiedä oliko enneuni vai mitä, mut aika pelottavaa silti!!

Viime vkolla näin unta tyttövauvasta, joka oli mun. Ja sen jälkeen on ollu tosi levollinen olo, et kyllä mekin se pikku kakkonen vielä saadaan. Sekin vauva kyllä syntyi verisestä lapsivedestä, mikä ei olis tarpeen, mut anyway siinä unessa ei vauvalla ollut mtn hätää.
 
anu84 Sovitaan että oli enneuni =) Mä näin kanssa ehkä kuukausi sitten unen missä kerrottiin että saamme tytön (en nyt muista miten tämä asia ilmoitettiin) mutta mulle tuli kanssa tosi levollinen olo silloin. No ei ole enää :LOL: Nää nyt on näitä, jos ei yritettäisi lasta niin ei näihin näin reagoisia. Mutta kivahan se on pyöritellä tällöisiä juttuja!

Nöhvi hyvähän se on jo oman mielenrauhan takia hyvä käydä!

Meliah Kyllä mun mielestä tuon sun luteaalivaiheen takia kannattaa mennä gynelle kyselemään asiasta! Se saattaa merkitä esim. sitä ettet aina ovuloi ja voivat antaa teroluteja asiaa auttamaan.

Kiukuttelija :hug:

On Täällä menkat aikasta niukat ja yllätys,yllätys, tää pöhköpää herättelee taas ajatusta mitäs jos.. joo, tiedän, tää on niiiiiin tyhmää:ashamed: Mua kun vaan sekottaa se että mulla tuli esikosta 5 päivän valemenkat, niukat muttei kuitenkaan niin niukat että olisin osannut epäillä. Tuo teki nyt sen että mä en usko etten ole raskaana vaikka on menkatkin. Ärsyttää kun ei tunne kehoaan sen vertaa:mad: NEgatestinhän tein kyllä tuossa aiemmin kp 27/28-32. Toisaalta jos kierto on tuon pisimmän mukaan niin eihän se mitään olisi näyttänytkään vielä. Kyllä mä taas pari päivän päästä tulen sanomaan että tein todella, todella yllättäen negan:D. En osaa kuitenkaan pitää näppeä erossa..:stick::ashamed:
 
No ei olis ekakerta kun enne unen nään... Tässä muutama kuukaus sitte näin unen missä oli 3 hirveä tietyssä paikkaa tiellä mistä kuljetaan paljon.. Kerroin heti aamulla unen miehelle.. Siitä joku viikko eteenpäin tultiin kyseistä tietä, niin jumalauta 3 hirveä siinä kohtaa.. Mä en tienny enään mitä sanoa, änkytin vaan miehelle " se uni, jumalauta se uni".... Että näin!!!!
 
murgu kiva että sait sovittua työvuoroista :)

Omppuf tällä kertaa olisi ehkä saanutkin onnitella, hyvä vain ettei tämän pidempään tarvinnut odotella! :) Vaikka kurjahan se täti silti on.. Mutta kohta voi sitten taas aloittaa yrityksen, tällä kertaa entistä toiveikkaampana ;)

anu84 jospa se olisi enneuni, pidetään peukkuja :)
 
anu84 Oi, toivottavasti tuo olisi ollut enneuni! :)

ON: Täällä meneillään tosiaan kp 35/31-33. Tänä aamuna tein apteekin oman testin ja ensisilmäyksel se oli nega. Tajusin tutkailla sitä vähän tarkemmin kun se 10-15min aika oli jo kulunut minkä jälkeen ei testi ois enää luotettava. Sen jälkeen siellä oli valoa vasten huomattavissa haalean haalea viiva. Pah! No tietty se hieman nosti toiveita taas lisää mutta tiedä sitten. Onko teillä muilla kokemuksia tuosta Apteekin omasta testistä ja millaisia? Sitten kaverin yllyttämänä tein ovulaatiotestejä niin niihin tuli kumpaankin viivaan väriä mutta ei olleet yhtä tummia kumpikin. Jotenkaan en vaan jaksa uskoa ovulaatiotesteihin raskauden mittarina.

No loppuviikolla teen taas uutta testiä ellei tätiä näy siihen mennessä.

Paljon plussatuulia ++++
 
Voi että tää mun elämä on jännää :D Mulla on ollut pahoinvointia ja poskien kuumotusta pari päivää niin tein testin... Sain viivanpaikan ja sitten tein illalla vielä toisen... Ja sain haamun :heart: Laskeskelin tuossa kiertoa, kun tuntui mahdottomalta saada kp18 haamuja.. (keskellä kiertoa?? ) Niin edellisistä menkoista laskettuna minulla olisi kp43 ja esikoisesta plussatessani minulla oli kp47!! Toivotaan, että minut saisi kohta siirtää taustailijoista plussanneisiin! :)

Plussatuulia kaikille!! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Omppuf: Hih, meillä on synkronoitua vauvakuumeilua :D Ja yritän hillitä itseni, enkä (ainakaan heti) rupea läpsimään :LOL:

Anu: No sehän oli enneuni :) Kuulostaapa lupaavalta nuo oireet!

Meaminnis: no ei se ihme jos kuulostelee menkoista huolimatta oireta, kun kerran on jo kerran kokenut valemenkat! Ja kun kerran menkat on niukat!

Toiveikas: mulla ei ole kokemusta noista testeistä... mutta voi kun tuo oli merkki tulevasta plussasta! Tsemppiä piinailuun!

Hömpillä on jännä paikat :popcorn: Onnea haamulaisesta, plussan vahvistumista :heart:

Kuinkas monesta lapsesta te haaveilette? Meillä toivemäärä olisi kaksi, eli nyt pitäisi nauttia ja ottaa kaikki irti tästä kuumeilusta (mä mielelläni siirtyisin jo siihen odotusvaiheeseen)!! Joskus ehkä olisin ollut kolmenkin kannalla, mutta kyllä se kaksi taitaa olla meidän toiveluku.

ON: alkukierron hiljaiseloa... pikkuhiljaa alkaa menkat loppumaan ja päästään ASIAAN ;) Jospa sitä laittaisi ovistestitilauksen vetämään. Ajattelin että testaan aikaisintaan kp11, ettei kulu niin järjettömiä määriä testejä. Voitte vaan kuvitella montako tikkua käytiin 49päivän kierrossa ;)
 
Vuodatetaan nyt oikein.. Nyt kivut helpanneet ja sellainen ällöttävä olo ja vähän niinku menkkajuilintaa oloksi kuvailisin nyt!!! Pojasta kun ei ole mitään muistikuvia että oliko mitään oireita näin, kun se oli ihan täys yllätys että olin raskaana, vaikka yk:ta oli takana jo pitkälti 36.. Olin jo niin toivoni menettänyt asian suhteen!! :/
 
NiQ
Toivotaan Anulle pikaista plussaa :)

Hömpi Oi <3 Jännääää! Pidetään peukkuja että haamulainen vahvistuu.

Lapsiluku Molemmilla meillä olisi haaveissa kaksi lasta. Mies jossain vaiheessa jo "pelotteli" että yksikin lapsi riittäisi, mutta onneksi muutti mielensä ja tässä sitä toista nyt yritellään :) tai tjottaillaan pikemminkin, koska imetyksen jälkeen ei oo menkat vielä alkanut, niin kiertopäiviäkään ei pysty laskemaan. Ja kaikenlisäksi mulla on aina ollut tosi epäsäännölliset menkat.

ON TÄÄ RASKASTA olla aina niiiiin kauan raskaana! Esikoista kun alettiin yrittämään toissa vuonna toukokuussa, niin olin koko kesän niiiiiiiin raskaana, vaikka oikeesti plussasin marraskuussa :D Kuvittelin siis kaikki raskausoireet itseeni ja testejä kului perhepakkauksellinen viikossa :D Nyt on alkanut taas sama raskaana olo, pari viikkoa sittenhän vasta oli edes ensimmäinen ehkäisytön pupuilu ja nyt oon muutaman päivän ollut niin raskaana ja vainoharhainen :D Viikon verran on tissitkin ollut niin kipeät ettei oikein pysty esikoista kantamaan irvistelemättä, muutama päivä sitten oli hirveet menkkajuilinnat ja tänään on kaikki haissut niiin pahalle ja palellut olen taas monta päivää. Esikoisen aikaanhan oikeastaan ainoat alkuraskauden oireet oli juurikin tuo "kaikki haisee pahalle" ja viiltokivut alamahalla... Että näin, mulla on vissiin vähä pidempi toi raskausaika kun keskiveroihmisillä (tai no, olihan se oikeestikin aika pitkä esikoisen aikaan kun plussasin jo 3+4 ja esikoinen syntyi 41+4 :D )

Plussapuhureita toivottelen kaikille!
 
Taiska87: Tiedän tunteen, sellanen maha olis ihana! Samoin mahd pieni ikäero ;) Toivottavasti teillä tämä toteutuu :)
anu84: Kuulostaa hurjalta! Tämä seuraava onkin sitten teille varmasti helpompi raskaus.. vaikka kaikki luultavasti kaikki on tuon koetun jälkeen :eek: Paljon plussatuulia sinne, toivotaan että unet pitää paikkansa :) Oireesi kuulostavat lupaavilta! Voi jospa.. :)
MeaMinnis: Kyllä kannattaa testata jos vähänkään tuntuu, mielummin kun olla epätietoisuudessa. :D
kiukuttelija: Olet kyllä oikeassa! Kurja täti :( Nääh , mutta eihän se enää tässä kuussa tule ;D
Toiveikas84: Oliko liuska? Oon kuullu että ne antaa aika paljon turhia viivanpaikkoja (omakohtaista kokemusta ei ole) :D Testaile uudestaan, vaikka sillä apteekin omalla se taitaa olla aika luotettava! :)
Hömpi: Voih! Ihanaa onnea :) Ja paljon tarrasukkia pienelle matkaan
Nöhvi: Hyvähyvä itsehillintä ei oo koskaan pahasta! :D Itsehän en sitä omista x). Nonii hyvä et pääsette pian asiaan ;D Ja tikuttelemaan, voin hyvinkin kuvitella että sun testimäärä on liikkunu kymmenissä :LOL:. Täällä sama kk:t loppu tänään, tuntemuksia odotellaan!!
NiQ: Hih onnea oireista! Eihän sitä tiedä jos tämä olisi lyhyempi jakso kuumeilua ja plussaisitkin heti :)

Lapsiluvusta: Olen aina toivonut kahta rakasta. Nyt viime kierron aikana rupesi ajatus kolmesta pyörimään päässä, kerta tämä on taaskin tälläistä hivenen vaikeampaa hommaa. Tämmöstä yritystä en sitten mahdollisen kolmannen kohdalla aio harrastaa!! (pyf). Vaan tämä kuvitteellinen kolmas sitten tärppäisi heti kun keretään edes toivoa.

Höpöttelen taas mitä sattuu! Toinen siis edelleen ensin toiveessa tai mielellään vaikka kaksi kerralla ;D Uuteen yritykseen suuntauduttu nyt kun 11kk on tullut täyteen. Helmikuu...oliskohan se onnenkuukausi, noh maaliskuukin passais mainiosti. :)
kp on nyt 6(kait)
 
Viimeksi muokattu:
Hömpi Selkeästi sulla viiva vahvistunut :)

Omppuf Niin siis toi testi millä tein oli se apteekin oma testi :D

Meillä lapsiluvun suhteen toiveena olis ainakin se kolme :) Mies jopa välillä heittelee ehdotuksia viidestä lapsesta kun itse on isosta perheestä. Itse en ole vielä ihan viidelle lapselle lämmennyt :) Jos nyt edes se toinen suotaisiin meille.
 
Heissan naiset!

Paljon onnea nellinu plussasta :flower::heart:
meaminnis toivotaan että olis vaan olleet valemenkat ja nega muuttuis olussaksi :popcorn:
toiveikas84 viivoille vahvistumista puuuuh++++:whistle:
Hömpi Paljon onnea!! Oliko sulla jotenki niukemmat menkat viimeksi? Minulla pärähti esikoisesta plussa testiin kp 46 mutta meillä oli niin että tulee jos on tullakseen eli ei yritetty ja huomasin silloin vasta testata kun oli niin kumma olo :)
anu84 ja NiQ Plussaa testiin ;)


Hiljaiseloa on tullut vieteltyä kun on ollut taas soutamista ja huopaamista tuon miehen kanssa, ja nyt hän on päättänyt ettei haluakkaan toista lasta :'( On ollut niin raskasta henkisesti että fyysisesti tämä edestakaisin pompottelu että nyt riitti. Minut voi poistaa listoilta ja katsotaan sitten joskus uudestaan jos vaikka kävisi niin että mies joskus toisen haluaakin ja uskallan luottaa hänen lupaukseensa.
Tällä hetkellä olo on niin epätoivoinen että olen melkein joka päivä pissinyt raskaus- tai ovulaatiotestiin toivoen että niukat menkat (kestivät 2 päivää, ja kolmantena pieni tuhru) olisivatkin olleet valemenkat ja plussa pärähtäisi testiin myöhemmin, kun on ollut muutenkin vähän outoja tuntemuksia. Joka kerta kuvittelen näkeväni testissä haamujen haamun, mutta taitaa olla jo niin epätoivoista tämä homma että onneksi tikut on kohta käytetty :D
Joka päivä käyn luultavasti kuitenkin lukemassa teidän juttuja ja jännittämässä puolestanne PALJON PALJON PALJON PLUSSA PUHUREITA!!!! Kiitos kun olen saanut olla teidän mukana vaikka tätä iloa ei kestänytkään kauan. Nyt alkaa pitkä sureminen ja luopuminen mutta kyllä tästä suosta vielä joskus noustaan. Miehelle ehdotin jo pariterapiaa, että saataisiin yhdessä käytyä tämä asia läpi ja paraneminen voisi alkaa. Kun haave on yhden elämän kokoinen ei siitä voi niin vaan päästä yli, kuten varmasti tiedätte.
 

Yhteistyössä