<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

MyDream, saas nähä saanko isäntää innostumaan. Se haluais että ikäeroa tulis se pari vuotta. Mutta kovasti oon yrittäny sanoa, että onko sillä väliä onko se ikäero puolitoista vai kaks vuotta. =)

Icicle, näköjään se kuume sitten iski meikäläiseenkin, vaikka alku vauvan kassa ei ollut mistään helpoimmasta päästä. Meillä tuota ehkäisyä käytetään (kortsuja) , mutta se ei ole niin hirmu tarkkaa. Sitten jos sattuu tulemaan raskaaksi niin ei se ole vakavaa.
 
tervetuloa pauki :wave:
Pahoittelut ja tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug:

pikaista päivitystä vain, eli menkkoja odottelen ja viivoja kuvittelen :kieh: luulisi että dbo 12 näkyis jotakin jos on näkyäkseen, mutta kun on itse niin vauvakuumeessa niin en uskalla luottaa omiin silmiini että testissä olisi muka haamujen haamu :D seuraava testaus sitten torstaina ja jos ei mtn näy niin kyllä se täytyy uskoa että uuteen kiertoon vie matka. Paitsi ettei tässä kierrossa ole ovista bongattu, eli kierron mukaan laskettuna näin. Voihan tieten olla että ovis myöhemmin tms mutta yritän nyt olla fiksu ja jalat maassa, ettei sitten tipu kovin korkealta :LOL:

ainiin ja tähtitaimille pikaista paranemista!:hug:
 
Rusina: Nyt vaan jännäilemään ylihuomista ja toivoa ettei vuotoa kuulu! :) Paljon plussatuulia
Paranemisia kaikille flunssaisille!! Onneksi kevät on kohta :)
Tervetuloa Pauki!
Icicle: Sinäpä oot menkoinen viilipytty noitten testien kanssa kun et muista lukea ajoissa. Minä ainakin tiiraan niitä koko ajan siitä "kastelemisesta" melkein kuivumiseen asti. Toivomme että ovis olisi tullut ja plussa sitten kierron lopuksi perään ;D
Pahoittelut uuteen kiertoon siirtymisestä MyDream, Nopponen, Vilijonkka, Diiselikissa ja katariine!! Tiedän tunteen, mutta ei kait muu auta kun selvitä uuteen yritykseen.. :( :hug:
Murunmami: Testasitko jo uudelleen?? Miten kävi??
Nöhvi: Toivotaan että olis enneuni!! Paljon onnenapiloita loppukiertoon!! :)
Annis: Ovisplussatuulia! Ja testitärppejä tietty ++

Omanapailu tänään: Tilasin ovistestejä, vaikka viimeksi tikutellessani vannoin etten niihin enää koske. Oon varmaan tässä elämässä reiluun kymmeneen kiertoon kokeillu ja ikinä en oo saanu sitä kuuluisaa o+:ssaa. :eek: Noh saahan siitä toki haaveilla että nyt se tuliskin. :D
Oon ihan varma, että kevät on justiinsa ovella. Tilasin uusia verhoja ja tennareita ja kevät-takin pikkunapsulle! Se oli niiiiin ihana <3 Eilen tuo kyseinen pikkuhelkilö oppi uuden sanan "Oijoi" ;D Mistähän lie tuonkin oppinut. Tuntuu että mitä enemmän näitä yrityskiertoja kertyy sitä nopeemmin pääsee täti-pettymyksen yli. Nyt vasta kp 3 ja eilen olin jo ihan "jees" mielellä.. :D Kumpa tänä vuonna tärppäis <3
 
OmppuF ihanaa kun kevät jo kolkuttelee, itsekin tilailin eilen vinon pinon vaatteita esikoiselle ja vielä siis ainakin sille ainokaisellemme;). Lapsille on niin ihana ostaa vaatteita, meillä tosin on vaan pikkaisen herkkäihoinen tapaus niin suurin osa kaikista kivoista, napilliset ja kaululliset paidat yms. jäävät käyttämättä. Noh, jos tuo ikäkausi menisi ohi jossain vaiheessa sitten taas.

Rusina2010 oi, jännää! :popcorn:Laita kuvaa! Toivotaan että nyt onnistuisi!

Tähtitaimi paranemisia ja plussapuhkuja!

Nopponen mullakin kolmannessa kierrossa kierukan jälkeen kierto normalisoitui. Nyt vaan odotellaan plussaa kuumeisesti..

Vili-jonkka tätipahoittelut ja uuteen nousuun vaan!


Täällä kp 24 /28 ja dpo 11. On ollut taas selkäsärkyä ja menkkajuilintaa, pahoinvointia, vilua ja väsymystä :D Että varmaan sitten jos joskus raskaudun niin olen ihan oireeton. Olen ollut koko kierron ihan varma että ei onnistu, päällä kun sain vielä endoepäilyn yms niin ei tässä mieli kyllä kamalan korkealla ole raskautumisen suhteen ollut.: / Nyt kuitenkin ihan ok fiilis, tosin luulo raskaudesta jaksaa kuutenkin taas nostaa päätään. Eilen tein kyllä ihan puhtaan negan. Täytyy nyt katsoa pitääkä tänään taas testata vai pystyisikö odotella vaan… miten se on niin vaikeaa?? Tosin mulla jo sen verran kiertopäiviä että parin päivän sisällä mulla alkaa jo yleensä tiputella..

Mutta, pikkasen jännitystä peliin kuitenkin, toissayönä tuli sellainen pieni repäisykipu kääntäessä kylkeä ja nyt sitten kohdussa tuntuu sellaista nippailua, mitä muuten en ole kyllä aiemmin rekisteröinnyt.:whistle: Tissit eivät ole varsinaisesti kipeät, vaan kihelmöivät jännästi. En nyt jaksa kauheasti pitää toivoa yllä, mutta pieni kipinä mielessä kuitenkin:).

Gyneltä sain ens kiertoa varten Primolut reseptin, että niiden kanssa sitten ens kiertoa jännäilee, jotain uutta sit ainakin:D
 
********Tiistai 21.2.2012************




Mukana:


Nopponen.........tyttö 06/08..............kp2/30.......yk4
Vili-Jonkka................02/09..............kp2/38........yk2
diiselikissa.......................................kp3/33........yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp3/28-36...yk11
Katariine................11/09.................kp6/24-37....yk3
MyDream..........poika 06/11..............kp7/30.........yk3
pink................................................kp9/28-36....yk5
Lumpe...................05/11................kp11/28.......yk3
annis_..........poika 08/07.................kp11/28-30....yk7
Meliah............................................kp11/25-29....yk6
tiipula............tyttö 05/11................kp13/29?.......yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp13/28........yk1
toiveikas84............04/10................kp14/31-33....yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp15/28-48...yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp16/26-29..yk4
Icicle ....................06/11................kp17/30-35...yk4
äiti -07................tyttö 07...............kp20/31........yk1
murgu............tyttö 03/10...............kp20/28-35...yk3
Aura08...................12/08...............kp21/31-33..yk 2
Mememe.........................................kp21/29?......yk2
kiukuttelija..............01/11...............kp23/32........yk6
MeaMinnis................01/08..............kp24/28-32....yk5
Taikamaailma...poika 11/10..............kp25/28-32.....yk7
tähtitaimi........poika 06/10...............kp25/28-31...yk6
Haavemamma...tyttö 08/10..............kp26/29(30)....yk3
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp27/25-26.....yk6
Rusina2010.......tyttö 12/10 ............kp29/30-34....yk4
anu84.............poika 07/11...............kp41/35.........yk1
Nasutin83........................................kp58/?...........yk1
Mami2009.................02/09...............kp63/33-70....yk1
samaria....................02/10...............kp76/28-30....yk8
Heidi-80...........poika 08/08 ..............kp81/26-30....yk1
kendra.....................08/10...............kp86/?...........yk5
salasein...........tyttö 09/09................kp?/? ............yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Kuinka monta päivää oviksen jälkeen kannattaa (tai voi:)) alkaa testailemaan? Kun en jaksaisi odottaa menkkoihin asti, ja musta tuntuu että ovis myöhästyi aikataulusta..?

Oon tämmöinen hätähousu ja malttamaton :D

Pitääkin lukea noita teidän juttuja ajan kanssa, kun on menneet nyt vähän ohi kipeillessä.

Sain muuten tänään yhden saman oireen mistä kärsin ennen esikoisen plussausta, eli säikähdän pienestä jutusta aivan totaallisesti. Tästä kärsin edellisen raskauden alussa, mutta järjellä ajatellen en kai voi oikeasti saada mitään raskausoireita pari päivää ovulaatiosta? Taidan olla vaan sekaisin jännityksestä :D
 
Joo, ei tartte enempiä varmaan jännitellä, taitaa kohta yk 6 koputella ovella sittenkin, rupeaa jo tuhrua näkymään :p Voi että ärsyttävää. Vaikka kyllähän mä sen tiesin, että ei korkealta enää pudota. Sitten menee tuhrutellessa seuraavat 2-3 päivää ennekuin hanat varsinaisesti aukeaa :headwall:

Toivotaan että ens kierrossa sitten nuo Primolutit auttaisi tuohon asiaa. Luin että noita primoja määrätään myös PMS oireisiin, toivottavast auttavat niihin sitten samalla. Mulla kun kp20 paikoilla alkaa kamala alakulo, väsymys, kiukuttelu ja itkuherkkyys. ja sitten sinä päivänä kun tiedän että menkat kolkuttelee ovella niin olo on jo melko normaali, huoh..

Tsemppiä muille jännääjille! Tuun ilmoittelemaan sitten mun viralliset kiertopäivät kunhan täti pääsee vauhtiin..:|
 
MeaMinnis :hug: Pahoittelut, olis saanut tädin luuska pysyä muilla mailla :(

Mememe Mun ei varmaan pitäis vastata mitään, hyvä etten aloita suoraan ovulaatiosta, oon sellanen himotestaaja :D Mutta dpo10 herkällä testillä moni saa jo plussan näkyviin (minäkin esikoisesta) :)
 
Nöhvi
Murunmami: jospa se testin tulos vielä vaihtuisi :) Menkkaoireet voi olla oire jostain ihan muusta ;)

Nopponen: no voi tylsyys :hug: Uuteen nousuun! Onnea kierron normalisoitumisesta, sehän on tosiaankin hyvä merkki :)

icicle: juu tuo jokatoinen päivä on ihan hyvä taktiikka sanoi testin mitä tahansa :D Toisaalta meillä kyllä tahti hiipuu aika pian sen oletetun oviksen (ja ovisplussan jälkeen) - ei vanha jaksa :D

tähtitaimi: kiva että pääsit kuiteskin pikkujouluihin :) Ystäviä on hyvä nähdä ja totta sekin että hyvä päästä näistä vauva-ajatuksista hetkeksi. Toivottavasti parantuisit vaan pian! Niin ja dpo 10 on tosi tosi vähän, eli ei se mahdollinen plussa vielä välttämättä näkyisikään :)

rusina: dpo12 ei ole vielä paljon ja jos siellä jo haamujen haamua pukkaa :O Huijui, sehän menee jännäksi tämä tilanne :popcorn: Kuvat kehiin!

Omppuf: positiivinen asenne on parasta :) Lähestyvä kevät ja valo on ihan parasta :) Tuhat kiloa onnea tähän kiertoon :) Ai juu, tsemppiä oviksen metsästykseen tikuilla se se vasta koukuttavaa on :D Niin ja kiitos tsempityksestä :)

Meaminnis: täällä pidetään sormeet ja varpaat ristissä! Repäisykipu kuulostaa t-o-d-e-l-l-a lupaavalta :)

Mememe: en kyllä tiedä mikä on aikaisin ajankohta koska kukaan on saanut plussaa :D Mäkin aina vannon etten testaa liian ajoissa, mutta sorrun kuitenkin testaamaan. Joku on tainnut saada tällä palstalla joskus dpo8 jotain haamujen haamuja, mutta taitaa olla tosi tosi harvinaista.

Anu: :hug: Onpa kurja tilanne... toivottavasti saisit jotain selvyyttä pian!

ON: dpo4, koskas niitä oireita saa alkaa bongailemaan :D Luget on käytössä, niitä nyt sitten opettelen käyttämään. Toistaiseksi niistä ei ole tullut isompia oireita. Ihanaa tosiaankin että on jo helmikuun loppupuoli, kohta se kesä on täällä :) Olen ihan totaalinen kesäihminen, kevätkin on ihan ok.
 
Omppuf ja Nöhvi Eilen päiväpissasta testasin negan... Tänään kp 30/25-(30 oli edellinen kierto)... saa nähä alkaako tänään vai vedetäänkö joku ihmepitkä kierto. Siis ei mulla edelleenkään ole menkkaoireita, ainakaan tyypillisiä eli järkky turvotus ja paha juiliminen päivän pari etukäteen.... Mulla on ollu nyt pari päivää alaselkä ja vatsalihakset tosi hellät, kumartuminen sattuu taas selkään sekä eilen tunsin ihan selkeää kihelmöintiä tisseissä ja ne on mun mielestä pinkeet ja painavat :LOL: Ja toisinaan esikkoa nostaessa saattaa nipistää yleensä vasemmalta alavatsaa ja muutenkin sellasia äkkiliikkeissä esiintyviä nipistyksiä. Mutta missä sitten se mun plussa piileksii?? :'( Oon niin ryhdistäytynytkin, syöny terveellisemmin ja lopettanut tupakoinninkin jo kuukausi sitten!! Esikosta mä oikeestaan plussasin yli kk päästä vasta haaleen plussan ja siitä 2 päivää eteenpäin niin sain ihan tumman plussan... Josko mulla on vaan hidasta sitten tää hormoonin nousu? Koitan olla stressaamatta ja miettimättä, mut luulen että siks just ne menkat ei nyt tuu ku ootan niitä ku kuuta nousevaa... tai en oota, mut ootan kuitenkin : D Ottaa päähääääään :headwall:

Omppuf Sulla on ihanasti kevättä rinnassa :) Totta kyllä että tää kevät jotenkin piristää kummasti ja saa puhtia kaikkeen! Oishan tuo kiva shoppailla ties mitä, mutta tää kotihoidontuki kun on niin hmm... mitätön ettei tällä kyllä rikastumaan pääse :D

MeaMinnikselle menkkapahoittelut!!

Unohdinkohan kommentoida jotain oleellista.... No kuitenkin, aivan ihana aurinkoinen päivä, pakko suunnata neidin ja koirien kanssa ulos ja koittaa miettiä aiiiivan muita asioita ;)
 
Pahoittelut ihan kaikille, joille se täti on tunkeutunu väkisin visiitille!! :(

annis_: Oletko saanut tikutettua ovisplussan jo?

Pauki: Tervetuloa! Toivotaan että mies lämpenee pian ajatukselle :)

Nöhvi: Kiitos tsempistä! Sitä tarvitaan ;) No ei vaan, nyt on ollut ihan kivaa peiton alla, oviksen aikoihin mulla ainakin halut kasvaa huomattavasti! Toivottavasti Luget tepsii ja se sun uni positiivisesta testistä oli enneuni :)

Murunmami: Joko testasit uudestaan vai kolkutteliko se täti punainen?

Nopponen: "Siitosseksi-kausi" :D On kyllä kaunein sana ikinä :D :D Nollaaminen silloin tällöin tekee kyllä varmasti hyvää. Voi olla helposti syynä siihen, että menkat tuli ajallaan. Mikä on aina positiivista, jos ne kerran on tullakseen, että tulevat sitte ajallaan!

Icicle: Tsempit touhuiluihin!

tähtitaimi: Pahoittelut siitä yhdestä viivasta. Milloin meinasit testata seuraavan kerran? Toivottavasti viiva saa kaverin!!

rusina2010: Jokojokojoko teit uuden testin?

Omppuf: Tsemppiä uuteen kiertoon ja tikutteluun!

MeaMinnis: Kuulosti jo aika lupaavalta, mutta HARMI jos ne mönkit sieltä nyt tulee!! Höh!

Mememe: :D Toi säikähtämisjuttu :D Mulla tais olla jotain vähän saman tyylistä esikoista odottaessa, tai ainakin se herkkyys oli jotain uskomatonta - en pystynyt edes lukemaan iltasanomien nettisivuja! Siellä oli (tai no onhan siellä vieläkin) aina niin kauheita uutisia!

anu84: Voihan nyt ***! Ei oo kyllä ihmekkään että v*aa! Sympatiahaleja täältä paljon ja toivottavasti asian laita jotenkin selviää..

Täälläkin on kevättä rinnassa, ihan mahtavaa kun aurinko paistaa! Mää niin rakastan valoa ja inhoan sitä pimeetä talvee yli kaiken!! Uudet verhot on ikkunassa, piristyi olkkarin ilme huomattavasti :) Täällä taitaa olla nyt kp 21/31-33 ja ahkera on ollut yritys, mutta ei kuitenkan joka toinenkaan päivä, ehkä joka kolmas. Vähän oli ovistuntemuksia, minulla ovis tuntuu vaan jäätävältä ilmavaivalta alamahassa :D Tai ainakin luulen, että se on ovis, koska tämä jäätävä ilmavaiva yleensä tulee aina noin 14 päivää ennen menkkoja. Millaisia ovisoireita teillä on? Minä kun en ole vielä noihin tikkuihin sortunut, ihmettelen sitä itsekkin että olen malttanut pysyä niistä erossa! :)
 
Pauki :wave:

MeaMinnis voihan kökkö!! :kieh: kuulosti jo niin lupaavalta.. tosin mullakin oli viime kierrossa niiiiin lupaavat oireet ja juurikin noita repäisykipuja, vaan tätihän sieltä ponkasi. mutta ei kokonaan vielä heitetä kirvestä kaivoon! voihan tuhruttelu olla ihan viatonta.

Mememe mikä dpo sulla menossa? mäkin olen tällainen hätähousu testailussa:D mutta olen jopa lukenut, että jotkut ovat saaneet haamun herkällä testillä dpo 6. varmaan oikeassa elämässä sellaista ei kyllä tapahdu. mutta itse koen, että ei tipahda niin korkealta kun ei odota siihen asti kun menkkojen pitäisi alkaa. tämä kaipa sellainen makukysymys:)

tähtitaimi vielä on aikaista eli peukut vaan pystyyn! onko oireita?

anu84 kurja kurja tilanne:hug: voimia!!!

rusina mikä tilanne??? jännää!!!

aura täällä ovisoireet vaihtelee erittäin paljon. välillä on täysin oireeton. välillä sattuu niin, että ei meinaa pystyä suorassa kävelemään. ja yleensä ainaskin ilmasto alakerrassa muuttuu kosteaksi;)

ovisplussaa ei ole tullut. on nuo työtkin ollut niin, että en joka päivä ole pystynyt testaamaan. tänään siis menossa kp 12/28-30 ja ihmetyttää vaan, että toissapäivänä kenties oli vähän vahvempi viiva kuin tänään. ja eilen en siis testannut. no, jokatoinen päivä taktiikalla ollaan lähdetty ahertamaan jo viikonlopusta. katsotaan kuinka pitkään vanha jaksaa:LOL: intohimo tästä on kaukana, mutta onneksi mies täysillä nyt mukana:)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Anu84 :hug:

Murunmami: Jospa se plussa sieltä vielä tulee!

Peukut pystyssä myös muille samassa asiassa!

On: Mulle iski vähän epätoivo. Mitäs jos mitään toista vauvaa ei koskaan tulekaan? Oon ihan ärsyyntynyt. :headwall: Tuun vähän myöhemmin lukemaan ajan kanssa teidän kuulumisia.
 
Iltaa arvon naiset :)


Taas on niin paljon tullut tekstiä että täytyy oikein paremmalla ajalla lukea läpi.

Kovasti onnea kaikille plussanneille! :heart:

Ja kaikille tädin kohdanneille halit ja tsemppiä uuteen kiertoon! Toivotaan että tää on nyt SE kierto :)

anu84 Toi sun tilanne on kyl niin vastaavanlainen kuin mun edellinen kierto. Epäselviä ja negatiivisia testejä, niin turhauttavaa! Uskon kyllä että ottaa pannuun oikein kunnolla. Kunpa nyt tulisi joku selko sun tilanteeseen :hug:

ON: Itse kävin tosiaan tällä viikolla lääkärillä ja hyvä että kävin. Ultrasi ja totesi että mulla ovulaatio tosiaan tulee myöhään mikä pitkittää kiertoja. Ja tämän seurauksena munasolu on ns. ylikypsä hedelmöittyäkseen. Sain nyt sitten avuksi clomit kahteen seuraavaan kiertoon ja lääkäri meinasi että kyllä niiden kahden kierron aikana tärppää :) No itse en ole yhtä luottavaisin mielin mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Nyt sitten vaan tarttis kituutella tää kierto loppuun ja toivoa ettei tuu mitään megapitkää että pääsis ton ensimmäisen clomikierron aloittaan. Kerrankin oikein kunnolla toivoo että menkat alkais :D Oli kyllä helpottavaa kuulla ettei mistään isosta ongelmasta kuitenkaan ole kyse miksei plussaa vielä ole näkynyt r-testissä.

Ihmettelen vaan ettei mun tarvitse missään seurannassa käydä noiden clomien vuoksi :O Kun muutamalta kaverilta oon kuullut että he käyvät kuukausittain ja heillä on jopa pienempi annostus kuin mulla. Kummallista!
 
Toiveikas84 olipas hyvä, että kävit lekurilla! kuinkas paljon teillä yrityskiekkoja takana päin? ja menitkö yksityiselle vai kuinka pääsit ultraukseen?
meillä kun oli pojan lääkärineuvola juuri niin mainitsin samalla tästä toisen yrittämisestä ja kun ei vaan mitään tästä tule. no lääkäri totesi ilmekään värähtämättä, että vuosi pitää odottaa ennen kuin mitään tehdään. greit.
 
annis_ Mä kävin yksityisellä ja en pitänyt sitä edes kalliina. Kelakorvauksen jäleen jäi maksettavaksi alta 50€. Mä jätin pillerit pois viime toukokuussa mutta varsinainen yritys aloitettiin heinäkuussa eli nyt on yk7 käynnissä. Gynekologi oli oikein ihana ja samantien kun oli ultrannut niin totesi et saan clomit käyttöön. Ei ollut yhtään epäileväinen sen suhteen että olisi yritystä vielä liian vähän takana tms. Suosittelen että mene käymään yksityisellä jos se vaan on mahdollista :) Eipä ne kunnallisella puolella taida olla tosiaan kovin nopeita antamaan mitään avuksi yritykseen yms. :/
 
Terveiset taas täältäkin hiljaisuudesta!

Kauheen tarkkaan en ole viime aikoina teidän juttuja lukenut, mutta uusille tervetuloa, plussanneille ONNEA ja neganneille tsemppiä yritykseen!!

Meillä asiat on kääntyny ihan hassusti ympäri ja miehen kanssa molemmat mietiskeltiin hiljalleen omissa päissämme ja päädyttiin samaan lopputulokseen: meidän lisääntymisyritystä siirretään reilusti eteenpäin.

Mulla on vielä muutama vuos opiskelua jäljellä ja tällä hetkellä se on niin hyvällä vauhdilla, että en nyt riskeeraa sen saamista loppuun. Eli ensin valmistun, sen jälkeen toivottavasit pääsen töihin ja sitten toivotaan, ettei aika ole liian myöhäinen toiselle kullannupulle, mutta jos onkin, niin sitten nautitaan täysin rinnoin jo olemassa olevasta :).

Ikinä en oo näin ronskisti "aikatauluttanut" elämääni, mutta näin sitä voi muuttua ja mieskin oli ihan ikionnellinen pelkästä ajatuksesta, että sais pitää ihan oikeen isäkuukaudenkin, jos siis minä olisin jo töissä :). Jäis kuulemma mielellään vaikka vuorotteluvapaalle ja lasten kanssa kotiin, jos se olis taloudellisesti mahdollista. Ihan tuntuu, että rakkaus tuohon mieheenkin syveni taas kertaheitolla :).

Tämmöisiä kuulumisia siis tänne ja poistun nyt ketjuilemasta teidän seurasta. Toivottavasti teille muille luoja soisi pian sen kovin kaivatun perheenlisän!

Haavemamma
 
********Torstai 23.2.2012************




Mukana:


MeaMinnis................01/08..............kp2/25-28....yk6
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp4/30.......yk4
Vili-Jonkka................02/09..............kp4/38........yk2
diiselikissa.......................................kp5/33........yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp5/28-36...yk11
Katariine................11/09.................kp8/24-37....yk3
ciili........................09/08.................kp8/??..........yk?
MyDream..........poika 06/11..............kp9/30.........yk3
pink................................................kp11/28-36....yk5
Lumpe...................05/11................kp13/28.......yk3
annis_..........poika 08/07.................kp13/28-30....yk7
Meliah............................................kp13/25-29....yk6
tiipula............tyttö 05/11................kp15/29?.......yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp15/28........yk1
toiveikas84............04/10................kp16/31-33....yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp17/28-48...yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp18/26-29..yk4
Icicle ....................06/11................kp19/30-35...yk4
äiti -07................tyttö 07...............kp22/31........yk1
murgu............tyttö 03/10...............kp22/28-35...yk3
Aura08...................12/08...............kp23/31-33..yk 2
Mememe.........................................kp23/29?......yk2
kiukuttelija..............01/11...............kp25/32........yk6
Taikamaailma...poika 11/10..............kp27/28-32.....yk7
tähtitaimi........poika 06/10...............kp27/28-31...yk6
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp29/25-26.....yk6
Rusina2010.......tyttö 12/10 ............kp31/30-34....yk4
anu84.............poika 07/11...............kp43/35.........yk1
Nasutin83........................................kp60/?...........yk1
Mami2009.................02/09...............kp65/33-70....yk1
samaria....................02/10...............kp78/28-30....yk8
Heidi-80...........poika 08/08 ..............kp83/26-30....yk1
kendra.....................08/10...............kp88/?...........yk5
salasein...........tyttö 09/09................kp?/? ............yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi No johan nyt veikkonen tuossa vaiheessa saisi oireita olla :D Ei vaineskaan, ehkei vielä kannata ainakaan huolestua jos ei mitään tunnu ;)

murunmami Joko testasit uudelleen? Peukkuja :)

Aura Mulla ovisoireet on limainen valkovuoto sekä vihlontaa ja paineen tunnetta vasemman munasarjan tienoilla, jostain syystä aina siellä, vaikka ultra näyttäisi munasolun irtoavan oikealta. Lääkärin mukaan ei ole edes harvinaista, vaikka oudolta kuulostaakin...

annis Viis ovisplussasta, jos jaksaa joka toinen päivä pupuilla! Kunnioitettavaa omistautumista asialleen ;)

anu Taatusti ketuttaa, tsemppiä!

katariine Älä vaivu epätoivoon ystävä hyvä, vaikka se syövereillään kuinka houkuttelisi ;)

Toiveikas Hyvä että kävit lääkärissä ja saatiin esille villakoidan ydin; nyt ongelmaa voidaan lähteä avittamaan lääketieteen keinoin!

Haavemamma Onnea matkaan ja hyvää jatkoa! :wave:

).( Dpo 12, aikeissa oli testata tänä aamuna, mutta jäinkin siskolle yökylään eikä sattunut testejä olemaan takataskussa (sekään ei olis ollut mulle mahdotonta :LOL:). Eilen vihloi rintoja koko illan, varsinaisesti kipeät tai turvonneet eivät ole. Vatsassa juilii satunnaisesti, väsyttää ja öklöttää, muttei mitään pms:stä poikkeavaa...
 
Haavemamma Niin se elämä ja mieli heittelee, mutta tosi hienoa että olette päätyneet samaan mieleen yhteisymmärryksessä =) Ja teidän esikoinenhan on vielä niin pieni että voitte nauttia hänen kasvustaan kaikessa rauhassa :) :wave:

Toiveikas84 Hienoa että gynekäynti oli positiivinen. Tuommoinen antaa kyllä taas niiin paljon uutta intoa ja toivoa :) Nyt vaan uskot siihen mitä lääkri sanoi, eks vaan ;)

Mulle voi merkitä sitten kp 2/ 25-28. Täti sieltä tuli taas ja yk 6 alkaa. Mulla jäi kiertopäivät nyt taas vaan kp 25 mittaiseksi.: / Tässä kierrossa alkaa kp 15 sitten primolut kuuri jota syödään 10 päivää kp15-25 ajan. Onko kellään muulla käytössä Primoluteja? Tuntuu että suurimmalla osalla on Terolutit jos keltarauhasnappeja pistelee poskeen. :O
Hohhoijaa, syksyllä sitä ajatteli että tässä vaiheessa ollaan jo masu pystyssä, no jos vaikka ens vuonna tähän aikaa…tai ees joskus.:ashamed:
 
Täällä mukaan ilmottautuu iloinen Ciili.

Ennestään lapsi 09/08.

Toinen haaveissa..

Tosin kierroista sun muista hiukan epämääränen tieto koska lopetin pillerit muutama viikko sitten..
ja jonkinsortin menkat tuli tuossa muuanpäivä sitten jotka kestivät 5-6vrk ja loppuivat 3 päivää sitten :) nyt vaan oottelemaan ja katselemaan miten Ciilin käy :p
 

Yhteistyössä