<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

miraaz: Onnea seurantaultraan, kyllähän sieltä löytyy se hyvänkokoinen yksilö! :)
Neiti näpsän äiti: Pahoittelut tädistä! :(
Hömpi: Kuulostaa kummalliselta.. testaile ihmeessä muutaman päivän päästä varuilta..
MeaMansikka: Toivotaan että gyne osaa selvittää vähän tilannetta. Eikös yksityinen puoli oo aika kallis? :eek:
_Lumi_: Kovasti jaksamisia migreenin kanssa! :hug:
MeaMinnis: Ovistärppejä!!
Biba: Monenko päivän päästä sulla on alkanu ennen vuoto, siis viimesen teron jälkeen? Ootko testaillu? Jos siellä olis vaikka se plussa odottelemassa ;)
Lumpe: Pahoitteluni uuteen kiertoon siirtymisestä (tuntuisi omituiselta onnitella tädistä, vaikka kiertojen pelittäminen on varmaan helpotus).

Omailua: Diippadaappa näyttäis olevan jo kp 41! Taitais kierrosta olla tulossa semmonen +50.. Toivoisin niiiin paljon että mulla olis kuitenkin ollut ovis, vaikka lääkäri pitikin sitä epätodennäköisenä sillon ultrassa. :D

Täällä jännitetään kaikkien testailijoiden puolesta! Eihän tässä kuussa tai tänä vuonna oo ollut kuin yksi plussannut.. siis plussia lisää! :popcorn:
 
Hömpi ja MeaMansikka: Toivottavasti teidät tuhrut ja oireet enteilee plussaa :)
Omppuf: Aikaspitkä on kyllä tuo sun kierto = pitkä odotus / jännitysaika. Toivon kans kovasti, että se ovis ois ollu ja tärppi käynyt :) Ei ne lääkäritkään kaikkea tiedä!

Mulla on ollu pari päivää aivan mahdotonta turvotusta. Varsinkin iltaisin maha on ku ilmapallo ja tosi hankala olla. Pientä jomotusta nivusissa ja alamahalla on myös tuntunu. Mulla oli samanlaiset oireet tosin viimekuussakin (eli yk1 aikana), mutta menkat tuli ihan ajallaan silloin. Varmaan siis vaan jotain PMS oireita. Ennen mulla ei näitä kyllä oo näin voimakkaana ollu vaikka emme ole mitäään hormoniehkäisyä käyttäneetkään vaan ihan kondomi ollut käytössä. Vielä pitäis vajaa viikko ottaa ennen ku voi testata... vai maltankohan :)
 
Onpas tullut taas paljon kirjotuksia :D hyvä niin mutta nyt en kyllä muista mitä ja kenelle kaikille piti jotain kommentoida.. :D mutta :hug: tädin kohdanneille ja tsemppiä piinailijoille. :)
Itellä mieli maassa.. mä siis bongasin oviksen pe 5.1 ja nyt on pari päivää jomottanu ja pistelly alavatsaa!!! :| eli joko ne menkat alkaa vai mitä hittoa??? ulkona kun olin likan kanssa niin kävellessä alavatsa oli tärähtelyarka(onko toi sana? :D ) ja muutenkin hassun tuntunen... Onko jollain ollu vastaavaa?
 
Hello! Täällä pidetty hieman hiljaiseloa, kun ei oikein ole ollut mitään päivitettävää. Menkkoja odotellaan, muutama negatesti on tullut viikonloppuna testattua, eli taitaa olla hukkaan heitetty kierto.

Lumille halusin kommentoida, että itse kärsin järkyttävistä migreeneistä juuri ovulaation aikaan ennen esikoisen saantia. Silloin buranaa otin "ensiapulääkkeeksi" jo auraoireiden aikaan ja vahvempia lääkkeitä vasta säryn alettua, ja esikoista yrittäessä tuon buranan jätin pois kolmannella yk:lla, josta esikoinen sitten tärppäsikin. En tiedä oliko vain tuuria, vai oliko siinä jotain perää, että voi hankaloittaa tuota kiinnittymistä. Toivottavasti en nyt ihan sinua masentanut tällä viestillä. Onko sinulla nuo migreenikohtakset kuukautiskiertoon sidonnaisia (eli tuleeko aina tiettyyn kierron vaiheeseen)? Vai onko vian satunnaisia? Jos ne liittyy kuukautiskiertoon jotenkin, niin yrittäisin sitten ehkä jättää ne buranat pois...
 
hentunliisa hyvältä kuullostaa!:) mami2009 ei huonolta sinullakaan, ei kannata ainakaan mieli maassa olla vielä. as long as there is no blood..(;

Huhh mikä tekstitulva on taas tullut!
hömpi sinulla on siis pidempään ollut vuotohäiriöitä? Onko niitä tutkittu mitenkään?
 
On niitä joskus nuorena ollut ja tutkittiin - mitään vikaa ei ole löytynyt. Voi kyllä olla, että olen vähän liian laiha ja sen takia menkat temppuilee? Näin pitkään ei ole koskaan kyllä ollu ongelmia.. Mutta saan keltarauhashormonikuurin jos ei kohta asetu :) Menen ensin verikokeisiin ens viikolla ja odottelen papakokeen tuloksia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpi;25447722:
On niitä joskus nuorena ollut ja tutkittiin - mitään vikaa ei ole löytynyt. Voi kyllä olla, että olen vähän liian laiha ja sen takia menkat temppuilee? Näin pitkään ei ole koskaan kyllä ollu ongelmia.. Mutta saan keltarauhashormonikuurin jos ei kohta asetu :) Menen ensin verikokeisiin ens viikolla ja odottelen papakokeen tuloksia...
No en kyllä itsekään lihava ole, mutten alipainoinenkaan. Bmi 20 tjsp että normaali
painon puolella kuitenkin. Ja papaa pitäis kans varailla mutta nyt en uskalla jos vaikka olisinkin raskaana. Täytyy selvittää se ensin. Minulloli joskus papassa muutoksia, siksikin tulee kaikki kamala mieleen kun tällaista menkkahäröilyä tapahtuu.
 
On tullut niin paljon uutta, etten millään pysy perässä kenelle piti kommentoida ja mitä.. :D Ensi kerralla sitten.

Halaus kaikille tädin kohdanneille, tervetuloa uusille ja plussaonnea kaikille! :)

Mulla alkaa nyt hiiva pikkuhiljaa helpottaa, oi kun ihanaa! :)
Eilen oli ihan pakko jo tehä testi, kun oli semmonen olo että ois saattanu tärpätä (joo, oon malttamaton!), negaa näytti. :/ Esikoisesta tässä vaiheessa jo TIESIN että nyt on tärppi tullu, nyt oli semmonen EHKÄ-olo..
 
Enhän minä malttanut odottaa loppuviikkoon ja tein jo tänään aamulla raskaustestin ja puhdas negahan se oli :( jotenkin on semmoinen olokin, että nää mun "oireet" taitanee olla enemmän PMS oireita tai jotain muuta. On nimittäin melkolailla sellainen Sahara-kuivuuskausikin menossa tuolla alapäässä ja jos raskaana oisin niin eikös tämän kuivan kauden pitäisi puuttua? Toivoisin kovasti ettei loppuviikosta menkat alkais, mutta järki sanoo, että kyllä ne tulee ihan ajallaan :(
 
Heissan vaan kaikille! Ja tervetulotoivotukset uusille :wave: Hirmuisesti tullut juttua, aivan mahtavaa kun keskustelu kuhisee!

Hentunliisa :hug:

Kiukuttelija Onneksi hiiva helpottunut. Minulla kerran tuo ollut ja ei oo kiva juttu. Pidetään peukkuja että nega vielä muuttuisi plussaksi.

DsariaL Onko sinulla ollut mitään oireita? Toivotaan että sinullakin nega muuttuisi vielä plussaksi tai sitten uusi kierto alkaisi pikemmiten :)

mami2009 tuo kyllä kuulostaa lupaavalta :popcorn:

omppuf Oletko testaillut? Inhottavia nuo tuollaiset pitkät kierrot. :hug:

Lumpe Tsempit uuteen kiertoon :)

BiBa Minulla myös tarkoituksena ottaa seuraavaan kiertoon ovistikut käyttöön, en myöskään tunne/tunnista ovista. Tässä kierrossa katsoin ovislaskureista mahdollisia päiviä, ja niitähän riitti, kun katsoin 25 päivän kierron, 26, 27, 28 ja 29 päivän kiertojen mukaan :LOL: Jos kerta olet aiemmin saanut plussan testiin, niin voisi kuvitella että ainakin pääsääntöisesti kyllä sitten ovuloit.

MeaMansikka Toivottavasti lääkäriltä tulee jotain selvyyttä asiaan :hug:

_Lumi_
Niin kuin muutkin ovat jo kommentoineet, en minäkään usko yhden lääkkeen vesittävän yritystä, tai siis ovista. Migreeni on kamala tauti, jaksamisia sen kanssa olemiseen :hug:

MeaMinnis Tsempit oviksen bongaukseen ja tietysti hyödyntämiseen ;)

Neiti Näpsän äiti
:hug: Kyllä olisi jo teidän vuoro plussata!

Miraaz Toivotaan että oikea lääkeyhdistelmä tuo plussan hetimmiten.

Hömpi Mites vuotojen kanssa? Tuo epävarmuus ja odottelu on niiiin syvältä..


Täällä olevinaan kaikenlaista oiretta enemmän ja vähemmän, mutta en nyt rupea erittelemään niitä, koska taitaavat olla enemmänkin kovan toivomisen tulosta... :LOL: Meinaan menkkaolot on kuitenkin niin voimakkaina ja selkeinä, että järjellä ajateltuna tiedän vuodon alkavan päivänä minä hyvänsä.

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Nopeasti tulin vaan kertomaan että tänään [ kp 1/ 31[/B] :( Kierto on vielä hakusessa kun nämä tosiaan vasta toiset kuukautiset synnytyksen jälkeen.
Uutta matoa vaan koukkuun... ;)

Hienoa kun täällä käy kuhina kirjoittelussa! Hurjasti ONNEA kaikille!!
 
Hentunliisa: Turvotukset ja vihlonnat on aina hyvä! ;D ainakin tuossa vaiheessa kiertoa! Sinuna malttaisin testauksen ainakin siihen asti kun vuodon olisi pitänyt alkaa..:) Hyvä että ette ole e-pillereitä käyttäneet. Toivon etten olisi itsekkään! Olen myöskin sitämieltä että eihän ne lääkärit aina tiedä kaikkea (toiveajattelua?).

mami2009: Miten kävi tuliko tätsy kylään? :eek: Kaikki epänormaali kuulostaa musta kyllä raskausoireilta!

DsariaL: Pahoittelut negoista! :(

Hömpi: Kannattaa sitten pyytää (jos siis joudut lääkkeisiin turvautua) jotain muuta kun primolutia (kun sen aikana ei sais yrittää) :)

MeaMansikka: Harmi kun sullakin heittelee :( aika monella varmaan vauvaa yrittävistä kierto on välillä mitä sattuu! Toivotaan että sun kuitenkin asettuisi.. tai sitten jotain ihanampaa ;)

kiukuttelija: Plussatuulia sinne +++, eihän ne testit aikasessa vaiheessa välttämättä näytäkkään muuta kun negaa..

meliah: Plussia toivottelen sinnekkin ++! Kunpa ne oireesi olisivatkin sitä itseään. Luulisin että syysmammoihin kaivattaisi vielä uusia ;)

MyDream: Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :( Mutta mehän päästään sitten lokamasuihin kaikki loput!! :hug:

Murunmami: Plussapuhureita sinnekkin! Toivotaan ettei sinne tule tätiä, lähetäppäs se tänne.. minä jo kaipailisin :)

Omaa tänään: Testaillu olen viimeksi noin viikko sitten oli nega. Turha kait tässä on vielä uudestaan testailla kun niitä terojakin on vielä neljä ja sitten oottelen lääkkeitten jälkeen ainakin 5 päivää vuotoa, ennen kun hätiköin mitään. :D:D Tällä kertaa minähän maltan! En jokatapauksessa kerkeis enää syyskuisiin... mut jospa sitten kuitenkin pääsis lokakuisiin... *toivon niiiiin*
 
Täällähän rupeaa olemaan säpinää, toivottavasti säpinät tuottaa tulosta :LOL:

Äh, ärsyttää noiden ovistikkujen kanssa. Mä en ole vielä onnistunut saamaa yhtä vahvaa viivaa tuon testiviivan kanssa:| Eilen oli melkein yhtä vahva, mutta mistäs se nyt sitten katsotaan? Pitääkö se aina olla yhtä vahvaa vai riittääkö vähäisempi? No talletukset tehtiin ainakin että ei sillä nyt niin väliä ollut ;). Kiva tosin olisi bongata se ovis, että onko sitä : /. Alavatsa tosin taas ilmoittelee olostaa, että sen perusteella nyt ainakin jotain pitäisi tapahtua!
No, täytyy tikutella niin kauan kunnes rupeaa viiva vaalenemaan niin eiköhän siitä sitten tiedä ainakin, sitten taas ollaan pari viikko jännityksessä :popcorn:
 
Hömpi:ahaa,sulla olikin sitä vuotoa ollut pidempään..:D mutta ärsyttävää varmasti!ehkä teroluteista tms vois olla apua?

Mä hain apteekista testin!millonhan testais?terojen jälkeen vuoto on alkanu ennen 4-7pv:n sisällä..nyt on menny 8pv..menkkajomotusta kyllä on et vuoto voi alkaa ihan kohta..
 
Moikka!!!

olen tässä seurannut jo kirjoituksianne jonkun aikaa ja nyt päätin että liityn joukkoonne jos sopii!! :)

Eli meillä on yksi poika, joka tulee huomenna 17pv 6kk:tta ja pikku sisarus olisi enemmän kun toivottu!! Reilu 3 vuotta meni tämän pikkuisen yrittämiseen, että toivon mukaan pääsisi nyt vähän helpommalla!!! :/ Menkat mulla tuli melkein heti synnytyksen jälkeen, olisikohan kulunut 6 viikkoa, ja aika säännölliset ovat nyt olleet, kierto sellaista n.35 päivää... Ja nyt mennäänkin kiertopäivällä 5.

Jokunen nimimerkki täällä onkin tuttu tuolta esikoista haaveilevista, missä kirjoittelinkin aiemmin!!


Eli poika synty 07/11 ja kp on tänään 5 ja laitetaan yk:ta 1!!! Nyt lähdetään puhtaalta pöydältä ja toivotaan että tärppi tulisi pian!! <3
 
Viimeksi muokattu:
meliah: Ei ole vuotoa näkynyt, toissapäivänä alkoi ja loppui heti... :/ Limaa sen sijaan on tullut (kirkasta) :S

BiBa: Hmm meni vähän ohi mitä tarkoitit? Mutta siis vuodot ihan sekasin kyllä... :(

).( : Alavatsalla on vihlontaa ja tissit tuntuu sellasilta jänniltä... Voi kun viikon päästä tms sais sen plussan testiin :) Mutta luulen, että turha toivo.. Mulla on kroppa niin sekaisin vuotoineen ja vuodottomuuksineen, että voi olla ettei ihan heti oo tärppäämässä :(
 
Laitoin tonne kuvia plussatesteistä pinoon :) HIeman arviota näkeekö muutkin viivaista!? :)

Niin Hömpi, kun aiemmin kommentoin sun kierroist jotain tms. Mut no se meni jo :D Mietinkin äsken kun kirjotin, että hoksasitko mihin kommentoin! :D
 
tervetuloa mukaan anu84:wave:
paljon onnea BiBa:flower: ei muuta kuin viivan vahvistumista!:)
ei oo mulla alkanu menkat vaikka jomotusta oli monta pvää mutta jos kierto suht sama kun viimeks niin pitäis alkaa vasta vkoloppuna. mä menin sitten tyhmänä aamulla testaamaan sellasella prisman halpiksella kun kaapisssa sattu olemaan ja negahan se oli...tosin jos nyt vasta dpo 9 niin näkyiskö edes?? miks pitää olla näin malttamaton..:headwall:
 
anu84 Tervetuloa mukaan! :) Toivottavasti pikkukakkonen tärppäisi teillä nopeammin kuin esikoinen.

Biba Kävinkin jo tuonne plussakuviin kommentoimassa että kyllä se mun silmissä ainakin oli selkeästi punertava viivan alku. Onnea! :)

Täällä jäi oviksen tikuttelu viikonloppuna väliin. Jotenkin se unohtui kun oli yövieraita ja kovasti kaikenlaista tekemistä. Mutta pientä vihloamista on tuntunut ja limat esiintynyt. Onneksi on tullut hyödynnettyä ovista vieraista huolimatta viikonlopun aikana :D Sen sentään on muistanut tehdä ;) Jospa tänään vielä laittais yhden talletuksen :)

Paljon plussatuulia kaikille että päästäisiin joukolla tuonne lokakuisiin ++++ :)
 

Yhteistyössä