<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Tein äsken testin, että tiedän, uskallanko aloittaa ab-kuurin poskiontelotulehdukseen... Hentoinen plussa tuli samantien ruutuun! Iik! Luulen, että nyt on siis dpo12. Puuh. Pysyn tiiviisti täällä kuumeilijoiden puolella vielä. En uskalla luottaa tuohon yhtään.

Menkat alkais normikierron mukaan vasta tiistaina, mutta ovuloin normaalia aikaisemmin tässä kierrossa. Jos ei menkkoja kuulu tiistaihin mennessä niin testailen sitten uudestaan.

*muoks*Laitoin kuvan tuonne km:n jälkeen kuumeilevien ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
********Perjantai 20.1.2012************




Mukana:


diiselikissa....................................kp3/36..........yk2
Meliah..........................................kp3/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp5/31..........yk2
Hömpi....................poika 09/10.....kp7/26..........yk5
Vili-Jonkka....................02/09........kp9/?............yk1
anu84...................poika 07/11.......kp9/35..........yk1
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp14/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp14/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp15/32........yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp18/28-32....yk4
Haavemamma........tyttö8/10..........kp20/29(30)...yk2
murgu...................tyttö 3/10.........kp22/28-35.....yk2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp23/26-28.....yk5
toiveikas84..................04/10.........kp24/31-33.....yk6
hentunliisa.............07/09..............kp25/24..........yk2
Taikamaailma........poika11/10.......kp25/28-32.....yk6
_lumi_.........................................kp25/28..........yk2
Nasutin83.....................................kp26/?............yk1
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp27/30-34.....yk 3
DsariaL.........................................kp28/23-30.....yk5
Lumpe...................5/11................kp31/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp31/33-70.....yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp32/32..........yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp33/27..........yk2
Nopponen...............tyttö 6/08........kp38/34?........yk2
samaria..................2/10...............kp44/28-30.....yk8
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp42/25-26.....yk4
Omppuf...................tyttö11/10.......kp46/n.28.......yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp49/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp54/?............yk5
zasmin....................poika 11/09.....kp58/29..........yk2
tiipula......................tyttö 5/11.................................

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83.........kp32/27-29

Plussanneet:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),Ranskis(yk1),BiBa(yk6)

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikki, vieläkös mahtuu mukaan?

Mä oon Tiipula, kohta kolmekymppinen 5/11 syntyneen tyttölapsen äiti. Pikkuhiljaa oon jo alkanut kakkosta toivomaan ja ehkä pari viikkoa ehtinyt vilkuilla teidän juttuja täällä. Miehelle en sen kummemmin vielä mietteistäni jutellut, mutta alkuviikosta hän sitten itse alkoi ehdotella, että oliskohan se toisen pikkuisen aika piakkoin. :)

Mulla ei oo vielä edes käynnistynyt kierto synnytyksen jäljiltä, mutta näkyypä niitä olevan ihmisiä, joilla ei oo ehtinyt ees menkat tulla kun on jo seuraava lapsi tulossa, joten sopiipa meidänkin yrittää! :D Testailu tosin tulee olemaan haastavampaa, jos menkkoja ei kuulu. Ehkä sitten parin viikon välein pitäis testailla - tai jos oikein jännitystä hakee, niin kuukauden välein. :D Niinku mulla nyt riittäis pinna yli kahteen viikkoon!

Tänään sain aikaiseksi varata ajan gynelle, kun jotenkin tuntuu, että hyvä kai se olis tarkistaa, että kaikki on kunnossa ja vaikka ottaa papa (kun en sitäkään oo saanu aikaseks käydä ottamassa, meillä ku ei suositeltu sitä ennen kuin lapsi on puolivuotias, koska synnytys saattaa kans aiheuttaa jotain muutoksia). Niin että ensi viikolla meillä ryhdytään tositoimiin! Jännittävää!
 
Mä en jotenkin uskalla luottaa tuohon vielä yhtään... Se marraskuun km kummittelee vielä vahvasti mielessä. Mutta sen verran otin "varaslähtöä", että tsekkasin, että LA menis just ja just lokakuun puolelle (jos siis menkkojen alusta laskee). Jänskää. Miten sitä nyt osais ottaa ihan coolisti?

Toisaalta tekis mieli unohtaa koko asia ja ajatella uudestaan, jos ei mitään vuotoja tule ja ar-ultrassa kaikki hyvin. Toisaalta taas tekis mieli nauttia täydestä sydämestä joka sekunnista kun testissä on plussa. Jos jotain opin km:stä, niin sen, ettei sen tapahtumista voi estää murehtimalla sitä etukäteen...

Mutta varovainen kiitos kaikille varovaisista onnitteluista. :) Ihan hevillä en vielä odotuspuolelle siirry.
 
Moi kaikille!

Täällä edelleen taustailen ja nyt iski ihan sellanen dilemma, et piti tulla siitä oikeen tänne purnaamaan! Sen verran taustoja, koska harva varmaan muistaa, et tosiaan ehdittiin vauvaa yrittää muutama kuukausi syksyllä ja sitten miehen työ tilanne muuttui ja nähdään harvakseltaan! Tilanteen pitäisi ONNEKSI normalisoitua keväällä! No kuitenkin koitamme parhaan mukaan ajoittaa näkemisiä "tärppi päiville", mutta pieni todennäköisyyshän mihinkään raskauteen on tässä tilanteessa! Viime kuussa toiveet kerkesi kohota, kun tissit oli NIIN kipeet mitä ne on ollu vaan kerran ennen ja se oli eka oire esikoisen raskaudesta...no viime kuussa en sit ollu raskaana...ylläri :(
No nyt tossa tänään havahduin, et hetkinen mikäs kierron päivä nyt onkaan? Laskennan tulos oli 31 ja normaalisti kiero on 27-29 päivää, paitsi kerran ollu 32! Eikä tässä muuten mitään olisi, mutta kun huomenna pitäis olla kirurginen hampaanpoisto missä EI saisi olla raskaana! Aikaa varatessa laskin, että menkat on alkanu ja voin mennä hyvillä mielin sinne varmana siitä etten ole raskaana. No nyt on varmaan pakko aamulla käyttää kaapissa oleva testi ja kattoo mitä se sanoo, mut vaik se ois nega ni silti kyl mietityttää se hampaan poisto, ku vasta menkoista vois olla 100 varma ettei oo raskaana! Äh, nyt ärsyttää niin toi hammas homma, ku tulee ihan turhaa stressiä tästä!!

Kiitos kun sain käydä valittamassa :LOL:
 
Oon taas kyllä ihan pahasti jäljessä teidän jutuissa :(

Ensin onnittelut BiBa,Ranskis ja _lumi_ ihanista plussista, paljon tarrasukkia matkaan<3 Sitten isot halaukset tädin kohdanneille :( Ja meille muille tuhansia plussatuulia,puuhpuuh!

Muitakin oli, joille on pitänyt jotain kirjoittaa,mutta en yhtään nyt jaksa selata kaikkia tekstejä läpi :p

Mulla on kutina että olen naimisissa naisen kanssa, ja just sellasen joka vaihtaa mielipidettään joka toinen päivä! :kieh: Viimeksi kun vakavasti tästä vauva-asiasta puhuttiin, sanoin miehelle että nyt et kyllä sit enään ala mieltäsi muuttaan että jos nyt jotain päätät. siinä pysitään, oli mikä oli.. No, tästä on nyt se joku 2-3 viikkoa kulunut ja toissa päivänä sitten mies alkoi sanomaan että ei kyllä nyt haluis tjottaillakaan, että hankinko ehkäsyn, jne.. Ja sit meni kyllä mulla hermo, kun toinen kehtasi vielä sanoa että "kiristän" häneltä lasta :l En mä ikinä tekisi niin! Ihan pöllö pää tuo ukko välillä..! Äh liian pitkä tarina sepustettavaksi mutta kuitenkin, tässä nyt KAI taas ollaan tjot, mutta ota tuostakin erkki selvää, naiset muka vaikeita? Mutta on se vähän kyllä kurjaa kun toinen on ihan täysillä v auva-hankkeessa mukana ja toinen ei :(


Vielä lisää ON: Outoja menkkamaisia kipuja mahassa, eikä menkkojen pitäisi alkaa vielä, raskausoireita taas yllättäen ilmassa.. Mutta nyt aion odottaa siihen asti kunnes menkat on oikeasti myöhässä, en laske päiviä vaan nyt ihan rauhassa, etten taas turhaan sekoita kroppaa haaveilla :l
 
Nöhvi
Lumi ja Ranskis: Onnea miljoonasti ihanista uutisista :heart: Mahtava juttu!

NNÄ: Jaksamista :hug: Ikävää jos fiilikset on kurjat :( Sitten ihan toiseen aiheeseen, että kun päivittelet listaa niin mulla olis kp17/yk5 :) Listalla pyörii vielä edellinen kierto. Ei muuten mitään mutta menen ihan sekaisin kp:stä, jos niitä ei voi luntata mistään :D

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille tai negan testanneille :hug:

Murgu: :hug: Onpas ikävän kuuloista tuollainen :/ Toivottavasti ukko järkiintyy!

Tervetuloa Tiipula :wave:

ON: Voihan video - taas antibioottikuuri!! Nyt on menossa yk5 ja kolmessa (!!!) kierrossa on nyt ollut ab-kuuri. Eka oli poskiontelontulehdus ja pari kertaa pissatulehdus (ja onpa muuten tuskainen tauti). Ja nyt alkoi huolettaa, kun eipä ne ab:t varmaan hyvää tee tälle projektille, vaikka lääkäri määräsi sellaista ab:tä mistä ei pitäisi olla haittaa :( Blääh!

Ja kun kerran lääkärissä kävin, niin tulihan siinä vuodatettua muitakin huolia (joo siis terveys on alkanut pettämään tai jotain)... Tuli kysyttyä tuosta luteaalivaiheestakin että kannattaisiko siitä varata aika gynelle ja sanoi että parin kuukauden päästä vaikka voisi varata. Ei ollut mitenkään huolissaan tilanteesta, kun kerran näinkin vähän aikaa sitten olen tullut raskaaksi ja saanut lapsen. Ja totesi vaan että unenpuute ja stressikin on hidastavia tekijöitä (=> löytyy aika usein tästä osoitteesta).

Nyt dpo4, joten katsellaan...
 
Kiitos kaikille. :heart: Itse onnittelen itseäni vasta muutaman viikon päästä jos tämä kestää... Rinnat tuntuu vähän painavilta ja niitä polttelee välillä, muuten on aika vähän oireita. Tosin esikoisestakaan ei ollut tässä vaiheessa mitään. Mutta odotellaan.

Voi Nöhvi! Kurjaa kun iski taas virtsatietulehdus. Mullekin lääkäri eilen vakuutteli, että uskallan kyllä syödä Kefexin kuurin poskiontelotulehdukseen vaikka olisinkin raskaana. Mitä antibioottia muuten sait? Pikaista paranemista!

Oon saikulla kotona ja pikkuneiti tuossa tuhisee flunssassa myös. 2 vkoa päiväkotia takana ja vasta nyt eka flunssa. :D Tuntu ihan hullulta olla saikulla kun ei ole kuin vähän lämpöä ja tuo poskiontelotulehdus, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että nyt on huilattava pari päivää.

Joko Tiuhti testasit? :)
 
Onnea _lumi_! Ensimmäinen lokakuulainen tähän ketjuun :D
murgu: Juu miehet osaa välillä :D Pitäis vaan antaa nitten mielenheilahteluiden olla omassa arvossaan, kerran ne välillä päivittäin vaihtaa mieltään. Meillä on sama noitten autojen kanssa.. viikoittain eri auto "joka pitäis saada". Mitään niistä tuo ei ole vielä hankkinut ja ollaan päätetty, et se ei intoile mulle ennen kun on kauppakirjat kirjotettu :D:D Oireesi kuulostavat lupaavalle! Plussatuulia!
Tervetuloa tiipula :)
Tiuhti: miten kävi testin kanssa? :eek:

Hmmh: Kysymys.. jos kirjottaa jo tätä viestiä miten pääsee edelliselle sivulle katsomaan mitä sinne on tullu ilman että tämä koko kirjotus häviää? :eek: En uskaltanu kokeilla, joten anteeksi jos en kaikille kommentoinut!

Omaa: Tänään otin viimesen teron, ei mitään oireita joten tätiä ootellaan viimestään alkuviikoksi. Jos hän viimein suvaitsisi tulla :D Aikaa ei oo vieläkään sinne "lapsettomuus" hoitopuolelle tullu. (Eeen missään nimessä kyttäile postilaatikkoa joka päivä :LOL:) Nyt meikä vääntäytyy salille :D Paino on pudonnut jo kahdessa viikossa kaksi kiloa!! :)
 
_Lumi_: Onnea!!! :)

tiuhtille testionnea!

Mulle voi päivittää kp7/26 yk5. Jostain syystä väärin mun tiedot.. Olin eilen labrassa ja hcg oli <2. Ajattelen siis, että vaikka menkat kestivät päivän vain niin ne olivat silti menkat... Toivottavasti lääkäri soittelee ens viikolla ja pistää sitä hormonia kehiin niin saadaan hommat eteenpäin :)

Murgu Kuulostaa tutulta tuo miehen jahkaaminen... Olen itse samanlainen :D Tunteet hyppii toisen lapsen hankinnan kanssa edes takaisin... Kerran menin sanomaan sen ääneen miehelle ja hän oli sitä mieltä, ettei nyt ole oikea aika... Nooh, hetken päästä itkin jo, että kyllä mä sen vauvan haluan :heart: Eli tästä viisastuunena en sano hetken mielijohteesta enää ajatuksia ääneen asiasta... Ehkä miestäsi jännittää?
 
Tänään kp32 ja ei menkkoja, eikä oireita suuntaan tai toiseen! Testissä ei näkyny mitään, joten menkkoja odottelen...en vaan ymmärrä missä ne viipyy?! Hampaan poisto mietitytti kuitenkin sen verran, et soitin sinne ja vastaus oli ettei mielellään poista, jos on mahdollisuus raskauteen. Itse en kauheasti usko olevani raskaana, mutta hammas ei vaivaa ja aivan varma en tietenkään voi olla. Päätin sitten, että en sinne mene...kerkeehän tuon poistaa muulloinkin! Ärsyttävää tällänen, ku tietty täs nyt taas toiveita herää ja sit saa taas pettyä, vaikka kuinka koittais ottaa lunkisti!

Taidanpa lähteä salille, jos liikunta saisi kropan toimimaan :)
 
Hömpi Toivottavasti lääkäri saa homman rokkaamaan :)

Omppuf Minä kirjoittelen aina Wordille ja leikkaan jutut sitten tuohon kirjoituskenttään. Wautsi, hyvin on lähtenyt sinulla painonpudotus liikkeelle! :flower:

_Lumi_ Varovaiset ihanaiset onnittelut :heart:

Nöhvi Jaksamiset ab-kuurien keskelle. Eihän nuo antibiootit tietysti mukava juttu ole, mutta lohdutuksen sanana että pienempi paha on kuitenkin syödä kuurit. Toivottavasti infetiokierre loppuisi kohdallasi tähän :hug:

murgu Jaksuja miehen kanssa. Minullekkin tuli mieleen että josko häntä jännittäisi tilanne. Toivottavasti saatte asiat juteltua halki ja poikki :)

Tiuhti83 Testionnea! :popcorn:

Tiipula Tervetuloa :wave:

Murunmami Sinullapas jännät paikat :popcorn: Pidetään peukut pystyssä!

MeaMinnis Onnittelut ovisplussasta :)

mami2009 Olen siinä uskossa, että ovispäivä on dpo 0 ja seuraava päivä sitten dpo 1. Korjatkaa paremmin tietävät, jos näin ei ole?

MeaMansikka Tsemppiä uuteen kiertoon :)
 
Hömpi: Voi sinua vauvakuumehuuruissa tulee välillä ihmeellistä höperteltyä ;) :)Toivotaan et hormooneista olisi sulle apu!
Tiuhti: Hampaanpoistosta: Onko siinä muuta vaarallista raskaana olevalle kun ne puudutukset? Mulla olis taas viisaudenhammas tulossa, toivon vaan ettei tule poistolle tarvetta!
Meliah: kiitos vinkistä :)Pitänee kokeilla :saint:
 
Hei muuten tuli vaan mieleen tästä kuumeiluasiasta? Ootteko te muut yhtä höyrähtäneitä? :D Sain eilen itseni kiinni lukemasta tuplavaunu vertailuja. Lisäksi olen huomannut ahmivani vauvalehtiä ja tv:stä katsovani kaikki (paitsi vauvan tarina) synnytys(vauva ohjelmat! :D Eikä ees tee pahaa. Tuo sulku on tuossa kauttaviiva, meidän näppis ei toimi kun neiti kaato siihen maitoa.. :LOL:
Kunto-jutusta: Mulla olis vielä semmonen 5 kiloa tavoitepainoon, nuo lähteneet kaksi on varmaan pääosin turvotusta ja nesteitä. Mulle tuli esikoisen odotusaikana 7,1 kiloa. Nyt siis ollaan siitä tilanteesta -10.. oon ihan tyytyväinen :) Mulla tosin näkyy vähäinenkin kun oon vaan 158 "pitkä" :D
 
Viimeksi muokattu:
Omppuf: NO TODELLA AINAKIN MINÄ OLEN :LOL: :LOL: :LOL:
Katselen esikoisen vauvakuvia tippa linssissä, kyttään odotuspinoista synnytystarinoita, katson kaikki vauvaohjelmat.. Ihan hullua! Jossain vaiheessa testasin joka päivä, että joko nyt olen raskaana :LOL: (kierto kun on vähän mitä on niin siitä sai oivan tekosyyn ;) ) Nyt olen päättänyt ottaa lunkimmin, että ei mene pakkomielteiseksi koko touhu!

Olin vaa'alla eilen ja olen saanut 3kg lisää painoa, nyt olen siis normaalipainossa JEE! :D Tähän olis hyvä jäädä! (silti -3kg "lähtöpainosta" esikoisesta plussatessa)

Onkos _Lumi_ testaillut uudestaan? :)
 
Viimeksi muokattu:
Hömpi En uskalla vielä testata uudelleen. :D Testaan varmaan ti tai ke jos ei ole vuotoja ennen sitä. Mulla on tuolla kaapissa Apteekin oma testi ja se tuskin mitään näyttäiskään dpo13? Onnea sulle painonlisäyksestä. :)
 
Mua ottaa kaaliin nyt ihan tosissaan!!! On edelleen vahva tunne, että tärpänny on ja menkat ois pitänyt eilen alkaa, muttei kuulu! Tein sitte testin mikä näytti negaa. Tulin siihen tulokseen, että testit on ihan paskoja kun eivät plussaa näytä sitten millään Raskaustesti - Sofi One Step - Suomen Kotitesti Kellään kokemusta näistä? Päätin, että teen huomen aamulla cb testin, siihen luotan enemmän! Anteeksi kiukkuinen viesti, suututtaa vaan niin....-. :mad:
 
Nopponen
Onnea Lumi plussauksesta, ja nyt peukut pystyyn et kaikki menee hyvin! :)

Näistä laihdutus-asioista sen verran että mä laihdutin viime syksynä -9kg... Lopettelin sit tiukempaa linjaa tuossa marraskuun lopuilla ku työterveyshuollosta sanoivat jo tarkistuskäynnillä et nyt niinku ois huippu painoindeksi... Noh, sehän lähti parin viikon päästä ihan hanskasta koko touhu, eka olin ajatellu et syön kerran viikossa herkkuja, ikäänkuin karkkipäivä minullekkin ja muutenkin välttelen liikoja hiilareita... :) Noh niin koitti joulukuu ja ah niin ihanat herkut ja suklaat. Nyt on sit tuhottu edelleen saatuja joulukarkkeja kaapeista ja joulusta on jo kuukausi!!!! Noh painoa nyt jo +2kg.... Arvatkaa harmittaako ja nyt tuntuu ku on nää vauvahaaveetkin niin pinnalla et en millään saa enää itseäni niskasta kiinni! (Esikoisen aikaan raskausajan diabetes joten tiedän et jos tässä plussais joskus vielä niin sit täytyy olla tarkempana mitä syö jo etukäteen joten se tekosyynä herkuttelen nyt sydämeni kyllyydestä!!!!)

Murunmami:Mulla just samat fiilikset noiden testien suhteen... itellä kaks päivää mekat myöhässä, ei mitään menkka-oireita ja testit vaan näyttää negaa!!!

ON:Tätä menoa tärppi ei käy varmaan koskaan jos kierrot venyy 2kk pituiseksi!!!!! :( Ja se viel ku ikinä ennen kierukkaa ja esikoisen syntymää mun menkat on tullu liiankin tiheesti! Nyt siis kp38 jo eikä minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen! Todella rasittavaa... Kai se on odoteltava "kärsivällisenä" ja testata vaikka ens viikon puolivälin jälkeen taas negaa... *hiukan on epätoivoista sävyä mun kirjoituksissa, anteeksi kanssa sisaret, varmaan on turha narista ku todellista yritystä takana vasta kaksi kiertoa. :ashamed: Tuli vaan jotenki tosi yllärinä et kierrot voi olla näin sekaisin ku kierukan aikaan ei 3 vuoteen tätiä näkyny... :(

Omppuf:Mulla ei viel oo tullu tuota vauva-ohjelmien vahtaamista, se tuli esikoiseltakin vasta kun odotin (myös ne synnytys ohjelmat tuli katsottua ja voitte vaan kuvitella miten mä sit pelkäsin etukäteen...) Mut nyt oon huomannu kateuden nostavan päätään, kaks mun työkaveria on ilmoittanut nyt tän 2kk aikana ku ollaan yritetty itsekkin et jäävät sit silloin ja silloin äippälomilleen! OON NIIN KADE!!! Vaikka tietty myös onnellinen heidän puolestaan mutta silti... :headwall:

Toivotaan kaikille jaksuja omiin tilanteisiin... pettymyksiin ja jännityksiin.... :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tsempeistä, tarkennan vielä että yleensä nuo miehen möläytykset tulee sillon kun pikkuneiti on oikein kiukkunen raivo-saurus :D Eipä siinä toisinaan niinä hetkinä (enkä varmasti ole ainoa) minäkin ajattelen, että ei enään näitä kiitos! Mutta sitten taas mieli rauhoittuu ja innolla toivon ja haluan toisen pienen :) Kyllä varmasti meistä jännittää, ja niin muakin, kun ei kummallakaan edes kokemusta sisaruksista, mutta koska mä oon aina halunnu pikkusiskon- tai veljen ni ehkä siksi haluisin myös tuolle neidille sitten kaverin :) Ja siinä ois sitten mun puolesta ( ja miehen ::D) meidän perhe<3 Tietysti, jos ei toista suoda ni oon kyllä aivan onnellinen näinkin, toivotaan ny että suotais ja mieskin tuosta tokenisi :D

Kuumeilusta sekaisin, kyllä vain :D Välillä jo kaverille sanoin että voitas varmaan noi teidän tuplat ostaa, jo tärppi käy :D Ja muutenkin koko ajan mietin että millasta se arki ois kahen pienen kanssa tai edes ton neidin ja mahan kanssa, kun neiti tuppaa kiukkuaan purkaan välillä lyöden ja potkien :l Ja miten sit töissä pärjään (oon hotellisiivoja), aika rankkaa hommaa ja kiirettä pitää ni oon jopa miettiny alan vaihtoa xD Mutta, koitan aina ravistaa noi ajatukset mielestä, koska mä oon päättäny että tosiaan en ole raskaan ennen kun testi todistaa :D

Inhoon näitä piinapäiviä, kun on "oireita" mutta ei voi testata ni pakko tässä kärvistellä ja odotella olla rauhassa :D
 

Yhteistyössä