<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Hyvää Ystävänpäivää!

Tulin ihan nopeesti päivittämään! Tää kierto ihmetyttää ja mies halusi testata ja r-testi nega :'( Juu, en yllättynyt, enemmän harmittaa tää ylipitkä kierto. Jos tällä viikolla ei ala menkulat, niin soitto lääkäriin/neuvolaan. Voi kurjuus!
 
Tervetuloa emiliainen! :) Toivotaan sulle pikaista plussaa.

Paljon onnea DsariaL! Ihania uutisia sieltä suunnalta, onnea matkaan!

Toiveikas84, tsemppiä painonpudotusprojektiin. Mulla pitäis olla kans sellainen käynnissä, imetys ei näy mua laihduttavan, vaikka kuinka toivoisin ja kipeenä ja väsyneenä tulee syötyä ihan mitä sattuu + monta muuta tekosyytä. Entisiäkin raskauskiloja on vielä 7 ja uutta jo yritellään... :whistle:

annis_, onpa ihanaa kun mies on samalla aaltopituudella yrityksen suhteen!

Omppuf, paranemisia ja tsemppiä päivään!

Pink*, ihmiset on tosiaan erilaisia. Itse en koskaan utele muiden vauvahaaveista tai yrityksistä, mutta en kyllä pahastu vaikka joku multa kysyisi. Oon varmaan jotenkin yliavoin ihminen - jos joku uskaltaa suoraan kysyä jotain, ni mä uskallan vastata suoraan.

Nopponen, pikaista paranemista! Onneksi saat loman siirrettyä, kun ei sairastaminen mitään lomaa ole.

Hyvää ystävänpäivää naiset! :heart: Toivottavasti miehet hemmottelevat teitä! :)



*muoks* meliah, tsemppiä. Et varmasti ole yksin tuollaisten ajatusten kanssa. Kausia onneksi tulee ja menee!

katariine, pahoittelut ja voimia!
 
Viimeksi muokattu:
Meliah: Olen kuullut myös tuosta kaksi kertaa päivässä. Noh, kärsimättömänä ihmisenä testasin ovista vielä eilen illalla ja haamu siellä taas oli. Ota noista sitten selvää :)

Mutta on se kumma että nyt on pakkomielle saada plussaa ovistestiin, vaikka se on lopulta ihan sama tuleeko sinne mitään, kuhan sitten kuun vaihteeseen tulisi se OIKEA plussa.

katariine, voi harmi!

Hyvää ystävänpäivää kaikille!
 
Hyvää ystävänpäivää!!

Mä sain eilen kuulla hyvän ystäväni plussanneen ja itkuhan siinä tuli ilosta. Olen onnellinen niiden puolesta :heart:
Vaikka yritys kerta on vasta ensimmäinen niin kuinka todellisuus sitten iski päin kasvoja ja tajus et tuskin tulee vielä plussaa.
No tänään vasta kp 13/31, mutta silti se tunne myllerrys mikä kalvaa sisällä.
Malttamaton kun olen...:headwall:
 
Hyvää ystävänpäivää minultakin kaikille :)

Anteeksi tää hiljaiselo, tässä on vaan taas meihen kanssa väännetty kättä että mitä nyt oikein tehään, kun mä sitä lasta niin toivon ja haluan ja jo luulin taas kerran miehen puheista että nyt lupa tuli sillekkin ihan kunnolla, ja menin ovistestitkin ostaan mutta ei! :( TYHMÄ MINÄ! Ja muutenkin tässä vähän kaikenlaista kriisiä, lähinnä töiden takia ja sen kun ei vaan jaksa pyörittää sekä työarkea että kotiarkea :/

Noniin, se minusta!

Oon lueskellut teidän juttuja, ootte niin kovasti höpissy että muistan vaan onnitella plussaneita, antaa ison :hug: niille joita täti kiusaa tai testi on negatiivista näyttäny, toivotaan että ne vielä plussaksi saadaan :)!

Mulla on päähän jotenkin nyt pinttyny ajatus "olen raskaana vaikka oli just taas runsaat menkat", jotenka tietysti tein aamupissasta kaappiin jääneen CB:n johon sain sen pystyviivan kohalle ihan pienen ohuen viivan näkyyn.. NO, sitten menin googlettaan että voiko ovistesteillä testata raskautta, ja kun kuulemma voi niin piti sekin vielä tehä ja tuli vaan haamu, eli ei varmaan voi luottaa :( Tyhmä minä, jälleen kerran! Noniin, se musta taas, koitan taas ryhdistäytyä tän palstailun suhteen :)
 
Tervetuloa emiliainen! :)

DsariaL: Onnea!

Toiveikas84 tsemppiä painonpudotukseen! Itsellä sama projekti menossa ja nyt näyttää paino junnaavan paikallaan.. Pitäisi ehkä ryhdistäytyä ja jättää ne herkut syömättä. :whistle:

Menkat mulla oli synnytyksen jälkeen huomattavasti niukemmat ja kivuttomammat mitä ennen, mutta viimeksi oli taas yhtä kivuliaat (ei ilman särkylääkettä pärjänny) ja ehkä hiukan runsaammatkin..

Eilen (kp15) päästiin lopultakin aloittamaan pupuilut, toivottavasti ei liian myöhään! Voiko ovis olla näin aikasin? Mahan vihlomiset loppu kp 14, limasuuskin väheni silloin..
Tänään ollut joku kumma laittautumisen vimma; yleensä en meikkaa/laita tukkaa erityisemmin, mutta tänään on aamu mennyt peilin edessä laittautuessa, nättejä vaatteita valitessa jne..

ps. mies kävi tk:ssa vaivansa kanssa ja sai jotain rasvaa siihen, perjantaina taas lääkäri, joka katsoo onko rasvasta ollut apua. Jos ei, niin seuraava hoitokeino on leikkaus:O:(

Ainiin, ja hyvää ystävänpäivää kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Mememe: minkä merkkisiä ovistikkuja sulla on? Kyllä mulla ainakin vaihtelee se viivan vahvuus välillä tummemman ja välillä haaleamman välillä ennen ovista. Joihinkin merkkeihin tulee läpi kierron suht vahva haamu... ota noista nyt selvää, mystisiä laitteita :O Ja joo, munkin on ihan pakko saada se plussa - olen ihan koukussa noihin kapistuksiin :D

Annis: ihanaa että mies on nyt täysillä mukana :) On se vaan ihanampaa kuumeilla yhdessä :heart:

Omppuf: Voi, toivottavasti flunssa helpottaa pian! Unenpuute aiheuttaa vakavaa kärttyisyyttä...

Diiselikissa: ehkä nyt on vaan aikaista testaamiselle ja ovis onkin ollut myöhemmin? Toivotaan parasta!

Nopponen: Paranemista sinnekin! Onpas täällä nyt sairasta sakkia, puolet kipeänä :| Kyllä tuon täytyy olla enneuni :D Ja eikös ne simpat elä kuitenkin useamman päivän, joten kevyesti ne siellä sen muutaman päivän sinnittelee!

meliah: tuttuja tunteita... toivottavasti ei kuitenkaan sitä vuotta tarvisi odottaa tällä kertaa! Tsemppiä ja jaskamista!

katariine: :hug:

toiveikas: onnea painonpudotusprojektiin :)

Erittäin helpottavaa kuulla, ettei muidenkaan lemmenleikkisessiot ole kuin sadusta aina :D

on: voi olla että oli ovis tai sitten ei? Jatkan varuiksi vielä tikuttamista - teen konkurssin kun käytän kaikki rahat ovistikkuihin :LOL: En uskalla aloittaa ainakaan lugeja vielä, kun en ole ihan varma. Viime aikoina on ovikset ollet tosi kivuliaita, ainakaan semmoista ei ole ollut.
 
Pitkään olen taustaillut, mutta nyt on ihan pakko liittyä teidän joukkoon jos sallitte! :) Enää en malta taustailla, on sen verran kovaksi tämä kuume yltynyt :D

Täällä myös toivotaan esikoiselle sisarusta, toivetta on ollut jo pidempään, mutta virallisesti nyt on vasta toinen yrityskuukausi. On se kumma kun "virallinen" yritys alkoi niin tämä vauvakuume kasvoi aiiiivan uusiin sfääreihin!

Paljon plussapuhuria ihan kaikille, yhdessä piinailu helpottaa tätä tuskaa huomattavasti :D Minulle voi siis päivittää listaan kp 13/31-33 ja yk 2.
 
Ihanaa, että joillain tärppää!!

Tervetuloa uusille, kiva kun on uusia kuumeilijoita!

Kumma juttu kyllä toi Anun tilanne... :confused:

Mulla ois nyt 22/25-30... testasin eilen negan, mutta ehkä olikin turhan aikaista... multa on oikeestaan hävinny jo vatsakivut ja kaikki. Ei oikein tunnu miltää.
 
annis_, sulle toivon samaa, ja tietysti kaikille muillekin, ettei täällä tarvis pitkään kuumeilla enää. :)

Anun testi kyllä näyttää hyvältä, toivottavasti digitesti sitten viimestään näyttäs kunnolla raskauden! :)

Mä en ole vielä kertaakaan noita ovistestejä tehny, enkä varmaan teekkään ainakaan vielä. Jos tässä nyt monta kuukautta vielä yritellään, niin ehkä sitten siirryn niihin :D

Ei olla vielä tästä yrittämisestä kauheasti muille kerrottu. Miehen sisko ja mun sisko kyllä tietää. Miehen sisko nimittäin kertoi meille just reilu viikko sitten että he saa lokavauvan! :) Voi kumpa tulis melkeen samanikäset serkukset, se olis kivaa <3
 
Hyvää ystäväpäivää :heart:

Onpas täällä ollut vilkas päivä :)

Diiselikissa Pahoittelut reimarista :( Jospa se vielä iloiseksi on-yhtäkuin-merkiksi muuttuisi :)

meliah Ymmärrän noita fiiliksiä niiiin täysin, jaksuja! Mikroskooppi on kiva lelu, muita ovistestejä en ole käyttänyt, raskaustesteihin uppoaa tällä käytöllä jo tarpeeksi rahaa :D

katariine :hug:

annis Ihana kuulla että mies on tajunnut oman parhaansa ;)

murgu Mahtavaa etten ole ainoa, joka sortuu testaamaan menkkojen jälkeenkin :D Mutta vakavasti puhuen pahoittelut kriisistä, sekä töissä että kotona :hug:

kiukuttelija Toivottavasti peittojen heiluttelu ei mennyt harakoille, ja toivottavasti miehen vaiva lientyy ilman leikkausta!

anu on saanut taas aivan selvän haamun, toivottavasti pian vahvistuu :)

murunmami Ehkä nyt oli vaan liian aikaista, ja kuten niin monta kertaa on todettu, oireettomuus ei vielä tarkoita mitään... Puuh plussaa sinne!

Aura Tervetuloa!

Paranemista kaikille potilaille! :flower:

).( En tiedä mistä nyt tuulee, kun mulla on TAAS aivan selkeät ovisolot? Olin aivan varma, että ovuloin lauantaina, joten mitä ihmeen juilimisia ja limoja nämä nyt on? Telsusta tulee jalkapalloa, joten taitaa olla turha yrittää vääntää tuota ukkoa makuuhuoneen puolelle - rajat ne on miesten kuumeilullakin :D
 
anu: Voi jospa se olisikin tärpännyt! Harvoinhan nuo näyttää plussaa ennen kun menkkojen pitäis alkaa, eikös se ollu jotain muutaman kymmenen prosentin luokkaa? Lähettelen sinne paljon plussapuhureita +++++++++
kiukuttelija: Hyvä että miehesi saa vaivan hoidettua! :) Toivottavasti kuitenkaan leikkaukseen asti ei tarviis mennä :eek:
tähtitaimi: Mieti jos kierron aikana tapahtuiskin kaks ovista?! Eihän sekään mikään mahdottomuus olis :) Miehet!! xD Tuosta jalkapallojutusta sai hyvät naurut mutta oot kyllä niin oikeessa, niillä on joku sietoraja *nauraa* Onko sun mies sitä kuuluisaa FCVenus leffassa nähtyä jalkapallomiestä? :D
Murunmami: Pahoittelut negasta! Mut olit kyllä mun mielestä melko aikasessa :) Eihän sitä tiedä jos tässä siihen ilmestyisikin se toinenkin viiva?? :eek:
DsariaL: Hienosti on vahvistunu! Nyt ei varmaan tarvitse lisätestejä tehdä.. ei muuta kun roppakaupalla onnea matkaan :flower:
Aura: Tervetuloa! Niin tiiän tunteen! Kuume kasvaa koooko ajan :)
Nöhvi: Noniin palstakaksoissisko elä nyt koko eläkettä käytä ovistesteihin!! :eek: x) Toivotaan että olisit jo oviksen "paremalla" puolella, eikä olis enää kauaa jännäiltävää :LOL: Koska tässähän kuussa se plussa tulee.. :)

päivittämisestä: Kuulostais tosi kivalle ruveta, mutta en usko että osaisin.. :eek:

Tänään +: Oma mymmeliini on niin suloinen pikkumyypaidassaan, terolutkuurista enää 4 tablettia syömättä, salilta vapaapäivä, paino pudonnut flunssa-viikon takia kaksi kiloa (täältä tullaan 55kg), koiran iho-ongelmat näyttävät päässeen hyvin parantumaan, joku on jo aamulla aurannut meidän pihatien.

Tänään -: Sitkeä tauti ei lähde millään, kaikenlainen ruoka maistuu pahalle tai ei millekkään, nenän kautta ei saa vieläkään henkeä, yrityksen vuosipäivä lähestyy vääjäämättä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä