<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

oktonautti olo on jo huomattavasti parempi! Tiiä sitte mitä oli.... Koko aika on kyllä niin kosteeta et toivo väkisinki herää! Oviksen jälkeen ei oo kuivaa kautta tullu ollenkaan...
Sulla on siellä kyllä jännät paikat :) millon meinasit testiä tehä?
 
Oisko yöperhonen kyseessä voinu olla kystan puhkeaminen? Mun parillakin tutulla ollu, sanoivat et teki hullun kipeetä ja piti lähtee terkkariin sen takia. Loppukierto oli ainaki toisella menossa. Raskaus ois tietty se toivotumpi vaihtoehto! Onko olo jo helpottanu?
Toivon todella, että kyseessä olisi raskaus sun kohdalla, mutta nyt kun Oktonautti mainitsi tuon kystan puhkeamisen, niin mulla puhkesi kysta helmikuussa. Sattui ihan tajuttomasti, oksetti ja oli huono olo, heikotti. Mulla oli todettu kysta ultrassa ja seuraavan kerran kun ultrattiin oli puhjennut, joten olen ihan varma että oli se. Mietin silloin, että pitäisikö ambulanssi soittaa, mutta sitten onneksi helpotti. Sulle kuitenkin isosti peukkuja että olisi se parempi vaihtoehto ja siellä pikkuinen tekisi vain tilaa itselleen! Etenkin, kun kerran ekassa raskaudessa oli samaa!

Kirjoitin pitkän viestin sunnuntai illalla liittyen mm. NNä:n, Oktonautin ja Pennin pohdintoihin hoidoista, kriiseilevistä miehistä yms. ja kun lähetin, niin eikös nettiyhteys alkanut pätkiä ja viesti katosi johonkin bittiavaruuteen :( |O Se on niin turhauttavaa! Yritän illalla kirjoittaa uudestaan samoista aiheista, mutta joka tapauksessa tsemppiä kaikille näiden asioiden kanssa painiskeleville :hug:

Ovulaatio olisi käsillä, tuntemuksista päätellen viime yönä tai tulossa ihan kohtapuoliin. Toivon niin, että tärppäisi ja välttäisi loppukuussa odottavan tähystyksen...

Loma alkoi!!! Iihanaa. Mutta paremmin pohdintoja illalla jos vain suinkin ehdin. Ihanaa kesäpäivää!
 
bubunenmulla joskus iuseempi vuos sit epäiltiin et ois kysta puhjennu... Sillon jouduin ihan menee ensiapuun! Oli aivan järettömät kivut, ei voinu olla missään asennossa ja se kipu säteili myös selän puolelle.. Oksensin myös, mut en tiiä olikp vaan siitä kun kipu oli niin järkyttävää.. Tää kipu oli kyllä aovan erilaista, mut eipä se tarkota et jokakerta pitäis samanlaiselta tuntuakaan...
Nooh, eiköhän tää pian selvii onko raskaudesta johtuvaa :D
 
yöperhonen, kiitti ja peukut pystyssä sulle. Menkkojen alkaminen ei ollut itselle yllätys, ei ollu ollenkaan semmoinen tunne, että tästä kierrosta tärppäis. Ehkä pitäis alkaa uskomaan, jos se vaikka auttais :D Esikoinen sai alkunsa yk 3.
 
Tääl kuulkaa aletaan varovasti olla RKTT-tunnelmissa! Äsken tein parin tunnin pidätyksellä tosi haaleen haamun/plussan. Odotellaan nyt mitä täs tapahtuu :) kp 33/26-28

Mies otti uutisen onneks ihan hyvin vastaan, pelkäsin kyl et menee loma pilalle. Mut ei, käytiin jopa vauvatarvikeliikkeessä!! Mukava lomatuliainen jos tää raskaus on totta :) Ei vaan jaksa uskoa et tästä tulee mitään, ois luullu näillä kiertopäivillä näkyvän jo ihan lyhyelläkin pidätyksellä... Esikoisesta tein myös kp32 testin, mut se oli vanhempi versio cb:n digitaalisesta, plussa tuli tosi nopeesti näkyviin. Ja päivällä tein ja ramppasin pissalla ihan yhtenään. Plääh. Pitäkää peukkuja!
 
***** Sunnuntai 7.7.2013*********





oktonautti...............tyttö 02/09.................kp 3/26-28............yk 6
Venla84..................tyttö 4/12 ..................kp6/21-28...........yk 5
manije....................poika 7/12...................kp7/30................yk4
mannamaaria.........tyttö5/12......................kp7/26-54............yk2
Penni79..................tyttö 7/12....................kp 8/24-26..........yk 8
äiti -07...................tyttö 01/07.................kp10/28................yk20
Wuf........................tyttö 02/09................kp16/28-30.............yk4
bubunen.................tyttö 08/10.................kp 16?18?/26 ..........yk7
hiulu.......................poika 09/11.................kp 21/28-32............yk 3
yöperhonen-............poika 12/12.................kp30/29-30............yk7
Läiti......................poika02/05.................. kp 49/33-39...........yk18







RKTT :heart:



JÄNNÄILIJÄT :popcorn:




TAUSTAILIJAT
Neiti Näpsän äiti (yk30)
Tahdokas (yk21)
Bambini



PLUSSANNEET

Heinäkuu 2013
niiskunenä (.yk 9 )

Kesäkuu 2013

chiaraa(yk 5) , sini_tintti (yk 4),jenniii90(yk4)


Toukokuu 2013
Ihanamami(yk 3)

Huhtikuu 2013

SnowFlakes, Kolibrinkukka (yk5)

Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
oktonautti viivalle vahvistumisia!! :) tiiätkö tarkalleen millon ovis ollu? Jos oiski ollu oletettua myöhemmin ja siks vielä niin hailakka viiva?!

Täällä iski ihan hirvee hajuherkkyys!! Juusto, mitä oon aina rakastanu, sen haju sai mut melkeen oksentaa!! Ja sit annoin esikolle kukkakaalisosetta ni se haju kuvotti mua, vaik rakastan kukkakaalia!! Tää on ihan hullua.... Toivottavasti mieli ei tee kepposia ja en tuu kovaa ja korkeelta alas!!
 
Niiskunenä tervetuloa takaisin ja syvä pahoittelu keskenmenosta :hug: :hug:

Oktonautti oiii, ihanaa!! Peukkuja, että viiva vahvistuu! Ei kai se hcg välttämättä samaan tahtiin nouse ja testitkin voivat olla erilaisia. Upealta kuulostaa!

Yöperhoselle myös peukut pystyssä, että oireet olisivat juuri sitä itseään. Kyllähän se tosi lupaavalta kuulostaa... =)

Olen melkoisen varma, että ovulaatio oli eilen oireista ja tuntemuksista päätellen. Selkeämpiä tuntemuksia ei olisi voinut olla. Ihan hyvää aikaan, koska nyt jää reilusti aikaa ennen kohdun tähystystä eli ehtii tehdä raskaustestit sitten aikanaan ennen toimenpidettä ja tähystyskin ajoittunee juuri siihen suht alkukiertoon, että toivottavasti ei estä mahdollista seuraavaa ovulaatiota tai sen hyödynnystä. Tai katsotaan nyt mikä tuomio on tähystyksen jälkeen... jännittää. Mä niin toivon, että nyt onnisti, ettei tarvitsisi murehtia toimenpidettä ja etenkin sen tuloksia tietysti. 23.7. on siis aika tähystykseen.

Miehistä, lapsettomuushoidoista ym. kirjoittelin yhtenä päivänä pitkät pätkät, kunnes teksti lähetysvaiheessa katosi bittiavaruuteen pätkivän nettiyhteyden takia.

Meilläkään ei ollut ollenkaan itsestään selvää, että mies haluaa toista lasta ollenkaan. Eikä hänelle olisi maailmanloppu, vaikka toista ei tulisi vaikka hän nykyään haluaa toisen lapsen saada. Vieläkin hän silloin tällöin murehtii tiettyjä asioita. Kuten sitä, voiko hän rakastaa yhtä paljon sitä toista kuin meidän ensimmäistä, osaako hän antaa tasapuolisesti huomiota sille toisellekin, muuttaako vauva jotenkin kauheasti meidän perheen tasapainoa (joka on tällä hetkellä tosi hyvä) jne. Kuitenkin yrityksen venyessä huomaa selvästi, että hän haluaa sen toisen lapsen kyllä ihan selkeästikin. Minä ehdin kuumeilla itsekseni toista lasta vuoden, ennenkuin mies oli valmis aloittamaan yrityksen, ja välillä oltiin ihan eri linjoilla sen asian suhteen. Minä edelleen ajattelen, että 3-4 lasta olisi minulle oikein hyvä, mies haluaa sen kaksi. Ja kaksi varmaan onkin meidän perheen aika realistinen lapsiluku monistakin syistä johtuen, jos nyt edes kaksi saataisiin...

Lapsettomuushoidoista emme ole puhuneet, enkä tunne tarvettakaan puhua ennen kuin asia on ajankohtainen. Arvelen, että mies on ihan mukana niin kauan kuin hoidot kohdistuvat eniten minun kehooni (vaikutukseltaan). Mutta varmasti laajemman mittakaavan hoidot olisivat syvällisen pohdinnan paikka eivätkä hänelle mikään itsestäänselvyys. Minä olisin varmaan valmis menemään aika pitkälle, että toinen tulisi. Onneksi nykyään voidaan hoitaa lapsettomuuteen liittyviä asioita hyvin pitkälti!
 
manije pahoittelut :hug:

Aamulämmöt 36,3 vaikka yleensä oon jo sänkypotilaana jos on 37 edes... Pahaolo iskee jos maha pääsee liian tyhjäks! Tekis mieli testata, mut en haluu nähä testissä sitä negaa! Enkä kestä jos mun kroppa vaan huijaa ja menkat alkaaki..! :(
 
Oktonautti - tsemppiä!!!

Bubunen- jälleen yhtäläisyyksiä meidän tarinoissa. Hyvin ollaan samassa jamassa tällä hetkellä kyllä.

Mä jatkossa kirjottelen ehkä vähemmän tänne. Menin mukaan Hoitountuvikot 2013 suljettuun ryhmään, jossa onkin monta samassa tilanteessa elävää kun itse. Vähän nyt vaikuttaa siltä että kakkonen ei ilman apuja saa alkuaan.. Muistan kyllä tännekin päivitellä missä mennään!!!
 
oktonautti valtavan iso halaus :hug:

Pahoittelut myös venlalle :hug:

niiskunenän viivalle vahvistumisia :heart:

Testasin tänään aamulla hätäpäissäni, enkä usko että siinä mitään näkyy.. Uteliaat/ kiinnostuneet voivat kuitenkin käydä katsomassa kuvat tuolta hötähousujen pinosta :D
 
Täällä kp 9 menossa ja ovulaatiota kohta jo pukkaa testien (aamulla melkein tasavahvat viivat) ja oireiden perusteella. Limailut alkoi heti menkkojen jälkeen niin hoksasin aloittaa testaamisen jo kp 8. Näyttäisi menevän nyt niin että joka toinen kierto on pidempi n 26 pvää ja ovis kp13/14 ja joka toinen kierto 23-24 pvää ja ovis jo aiemmin.

Ovuloiko täällä kukaan jo kp 8-12 ?? Ja mikähän juttu tää on että jokatoinen kierto on erimittainen?
 
Paljon onnea yöperhonen!!!

Penni: Luulisin tuon johtuvan siitä, että yleensä joka toinen munasolu irtoaa oikeasta munasarjasta ja joka toinen vasemmasta, sen tarkemmin en kylläkään osaa äkkiseltään kertoa (olen terveydenhuoltoalalla) ehkä liittyy munasarjojen erilaiseen hormonieritykseen??
 

Yhteistyössä