<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

Uskomaton fiilis, neuvolasta just soitettiin ja positiivista pamahti! Olin hävettävän varma ja kukaan ei uskonut (mies, sisko ja aiemmat testit).

Eli sitten odotellaan että josko sieltä sisarusta tulis sitten pikkuiselle. Olin kyllä tosi huono jäsen tässä keskustelussa kun tulin tänne vaan plussailemaan.. :ashamed: Ehkä toitte sitten vähän onnea peliin ;)

Nyt oltais sitten viikolla 5+1 :heart:
 
Onnittelut Kultapupu!

Penni: pidän kovasti peukkuja, että nyt tärppäis!

Bubunen: Mä ymmärrän sua tosi hyviin malttamattomuuden suhteen =D mutta järjellä ajateltuna ikäero on sivuseikka. Noi luvut kuulostaa aika kovilta... itse raskauduin esikoista yritettäessä 6. kierrosta ja olin silloin 27.

Omaa napaa: jälleen olen bongaillut raskausmerkkejä ja nyt olen lähes varma, että ne on NIITÄ =D eilen ja toissapäivänä on ollut särkyä alaselässä ja kyljessä vähän myös alavatsassa. Tänään kivut ovat olleet jo vähäisempiä. Muistaakseni toissapäivänä tai maanantaina oli myös pienen pieni hippunen punaista verta. Esikoisesta ei ollut kiinnittymisvuotoa, mutta tällä kertaa tuon punaisen pisteen huomatessani tuli mieleen kiinnittymisvuoto eikä todellakaan menkkoja edeltävä vuoto (joka yleensä on haalean vaaleanpunaista ja kirkasta. Testejä ajattelin tehdä vasta alkuviikosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kultapupu
Äiti 07: Iso halaus! Toivottavasti saatte vastauksia pian ja onni olisi pian myötä teillekin.

Täällä kismittää. Viimenen yrityskierto ennen laparoskopiaa ja ovisplussa jäi kait bongaamatta. Eilen aamullaselvä viiva muttei tasavahva ees, illalla haamunen, samoin tänä aamuna. Eli joko huippu meni tosi nopeeta ohi eilen päivällä tai sitten sitä ei tullut :(. Talletuksia tehtiin parina päivänä kyllä.
oireiden perusteella ovis oli eilen illalla (limat loppuivat, turvotti, alavatsa/selkäkipuilua), Niin tai näin, noi liuskat näyttää mulle ovisplussan melko poikkeuksetta silleen et ovis on plussasta alle 12 h päästä.Digit taisivat näyttää monesti jopa 24 h aiemmin. Eli jotain eroa on. ostin digejäkin ja yhden illalla käytin mutten siis saanut hymynaamaa. No, niitä en tässä kierrossa enää tuhlaa.
 
*****Perjantai 6.9.2013*****



Penni79..................tyttö 7/12....................kp 3/23-26..........yk11
mannamaaria.........tyttö5/12......................kp3/26-54............yk4
lemonade........tyttö 8/12............................kp22/38-40?......yk3
karmini.................tyttö2/12......................kp22/26-28...........yk2
hiulu.......................poika 09/11.................kp26/28-32............yk 4
Venla84..................tyttö 4/12 ..................kp38/21-28...........yk 7
Bambini(32).........poika 8/08...................kp 64/30 (?).....yk5/yk9-10 (?)
oktonautti...............tyttö 02/09.................kp 64/26-28............yk 6









JÄNNÄILIJÄT :popcorn:

Karmini Dpo9


TAUSTAILIJAT
Neiti Näpsän äiti (yk32)
Tahdokas (yk22)
yöperhonen-
bubunen
Wuf
äiti -07(yk22)
Läiti (yk18)
natacha 28v esikko 08/12 ja kierto 28-34 yk1
huvi tyttö1/12

PLUSSANNEET

Elokuu 2013
manije (yk4), Kultapupu(yk1)

Heinäkuu 2013
niiskunenä (.yk 9 )

Kesäkuu 2013
chiaraa(yk 5) , sini_tintti (yk 4),jenniii90(yk4)

Toukokuu 2013
Ihanamami(yk 3)

Huhtikuu 2013

SnowFlakes, Kolibrinkukka (yk5)

Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)




Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Kappas, kylläpä päivityksen on jääneet taas jälkeen... Ei varmaan ole tullut täällä sitten käytyä kovin usein kirjoittelemassa. Täällä tainnut moni plussata kun lista on lyhentynyt? Onnea kaikille!

hiulu.......................poika 09/11.................kp15/28-32............yk 4

Nyt vaan odotellaan parisen viikkoa, jospa tällä kertaa ...
 
Dpo 1 menossa jos oon oikein ymmärtäny tän kaavan :D
Ovis hyödynnetty ja pannaa vielä hyötyy tänäänki,sit ei kerkeekkää enää ku oon luvannu miehelle vapaaillan ja me lähetää tytön kanssa äitille evakkoon :)
 
Ei vieläkään kuukautisia eikä myöskään plussaa... tosin olen lähes varma raskaudesta. Ekan testin tein malttamattomana viime lauantaina, sitten seuraavan eilen torstaina. Testit olivat rfsu:n liuskatestejä. Huomenna aamulla varmaankin testailen taas ja vuorossa on pregcheckin liuskatestit. Viimeksikin plussaa jouduttiin odottelemaan melkein viikon ajan.
 
Venla: ootko jo testannu??

Täällä alkaa toivo hiipua.. dpo 10 vissiin menossa ja tuhrutellut jo 3 päivää taas. Ikävää, koska tässä kierrossa kroppa päätti nakata taas kunnon raskausoireita kehiin (palelu, alaselkäkivut,närästys,turvotus = kaikki samat oireet kun ekassa raskaudessa oli jo ennen plussaa). Ja nega siis hätäpäissään jo testattu aamulla. Vuotoa ootellessa siis, mutta tämä typerä vieläkin toivoo plussaa..

Bubunen: Mikäs sulla on meininki?

Hiulu ja Karmini: toivotaan että tulisi hyviä uutisia teillekin parin viikon sisään ;)
 
Heippa, saakos tänne liittyä? Meillä esikoistyttö syntynyt 1/12 ja 7/12 lopetettiin ehkäsyn käyttö. Mitään merkkiäkään raskautumisesta ei oo ollu ja lapsettomuustutkimukset alotettu mun puolelta, lääkäri arveli ettei miehessä oo vikaa. Ite lopetin metyksen 11/12 ja multa tulee edelleen maitoa! Prolaktiinitestit tehtiin alkukesästä ja ne oli ihan normaalit. Kohdun ja munasarjat lääkäri katto tollon kans ja sano ettei siel o mitään mikä vaikuttais raskautumiseen. Tänään kävin progesteroni verikokeessa jonka tulokset tulee noin viikon päästä ja seuraavan kierron kp 3-5 meen loppuihin verikokeisiin(kilpirauhaset, estrogeni yms) toivotaan et täs alkas jskus selviin syy maidon tulolle..suoraan oon sanonu jo muutamille kyselijöille et koska toinen tulee et tutkimuksii odotelles, onpa saanu kyselyjä loppuun..on jopa miehen kans harkittu et jos ei tytön 2v päivään mennes o tietoo raskautumisesta niin sit saattaa jäädä lapsiluku yhteen.. Sori pitkä avautuminen..
 
Huvi: tervetuloa mukaan. Meikä täällä kans roikkuu jo 10;ttä kiertoa ja ihmettelee kun ei kakkosta kuulu.. Mulla on tiedossa endo joka nyt ilmeisesti on syypää. By the way, kuulostaa erikoiselta että lääkäri päättelee noin vain että vika ei ole miehessä? Voihan lapsi numero yksi olla onnekas osuma ? Näin mä oon ainakin aatellu, et ehottomasti myös mies tutkitaan kun se on vielä niin helppo tutkia: yksi spermanäyte. Meillä tutkimukset jatkuvat mun endon takia tehtävän laparoskopian jälkeen ja ensimmäisenä on miehen näyte. Mut eiköhän se teilläkin tutkita sitten seuraavaksi.
 
Penni79 juu lääkäri sano et arvelee vahvasti syyn olevan mussa, ei oo mitenkään normaalia että maitoo tulee vieläkin eikä mitään toivoo et loppuis.. Sano et mikäli keskussairaalassa vaativat spermanäytteen kunhan mun tulokset on saatu niin sit otetaan. Mullahan ne hormonit selvästi sekasin on, tarvii vaan saada selville että mikä ton maidon tulonkin aiheuttaa..lupaili kuitenkin nyt syksyn aikana saatavaks jotain lääkitystä.
 
Tervetuloa mukaan Huvi!

Tänään (ja lauantaina) tehty selvääkin selvemmät negatestit. Ihmettely siis jatkuu... ensi viikolla ehkä menen työterveyslääkäriltä kyselemään, jos vaikka pääsisi verikokeisiin. Viikonloppuna oli jo pientä ällötystä, normaalista poiketen on ollut myös ummetusta jo melkein kaksi viikkoa. Mies googlaili tänään ja sanoi, ettei oireet vastaa kohdunulkoista, mikä tietenkin vähän helpotti omaa oloa =)
 
tulin moikkailemaan täältä taustalta :)

ensinnäkin ihan hirmusesti onnea plussanneille! :heart:
tsempit muille että plussa pian pärähtäisi!! :)

venla84lla jännät paikat.. peukut pystyyn että siellä pieni rakentaa omaa pesäänsä!

täällä päivät menee hirveetä vauhtia ja kohta ne menee vielä nopeempaa kun meidän narttukoira saa pennut tässä lähipäivinä :)
täälläkin elellään jänniä aikoja kun tänään on kp31/28 ja sain rfsu:n testiin hailuran haamulaisen aamupäivästä :) isäntä lähti just apteekkiin ostaa mulle aamuks apteekin oman testin.. jänskää :)
 
Heippa!

Mahtuuko joukkoon yksi yhden 1v tytön äiti? Kaksi kiertoa vasta takana, eilen tuli aamupäivällä clearbluen digitestiin hymynaama josta erittäin onnellinen koska raskaaksi tuleminen oli haasteellista juuri ovuloimattomuuden takia. Nyt koitan pohdiskella taas noita ovisjuttuja ja kuinka kauan pitää malttaa odottaa että viittii testailla jne..... Toisaalta ei oo kauheeta vauvakuumetta vielä kun tyttö niin pieni mutta ois se kiva saada kaveri aikaseks =)

lemonade........tyttö 8/12......kp18/38-40?......yk3
 
Eilen alkoi illalla tulla ruskeaa limaa ja kivut alkoivat aamuyöstä. Tänään vuotoa on tullut ihan kunnolla eli eiköhän se nyt jonkinlainen keskenmeno ollut =(

Luulin keskenmenon tuntuvan henkisesti pahemmalta, onneksi ei plussaa ollut testiin tullut enkä ollut vielä antanut itselleni lupaa innostua tulevasta vauvasta. No, ei auta muu kuin rauhoittua ja sitten taas uutta yritystä kehiin.
 

Yhteistyössä