<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

ALMAluks ne oli ihan kivuttomia, mutta sitte pikku hiljaa ne muuttu intensiivisemmiksi ja ihan pikkasen kivuliaiksi. Mullahan noita harkkareita on ollu rv 20 lähtien, viime viikkoina ihan lukuisia per päivä. Nytkin kotona ollessa on tullut noita harkkareita muutama ja nyt illalla yks ihan pikkusen kivulias, mutta niin kauan kun ne ei tule säännöllisesti niin ei mitään hätää. Ensi viikon neuvolaan asti pitäisi yrittää olla tosi rauhassa, siellä taas näkee onko kohdunsuu ihan ok. Kaiken maailman tulehdukset pois suljettiin, mulla vain jostain syystä on sellainen kohtu joka supistelee liiankin herkästi.
Mies säikähti tuota tilannetta niin paljon, että nytkin jos on väärä ilme naamalla niin heti valahtaa kalpeaksi ja kysyy eikai supistele... :heart: :D

No, taas katkes ajatus täysin! :eek: Paree vain lähteä pissalle ja nukkumaan...

Haave & Oskari
 
Haave ompas sulla ollut liiankin jännittävää noiden suppareiden kanssa. Onneksi meni ohi, ei olis vielä pikkuisen hyvä syntyä näillä vikkoilla.

iia tervetuloa joukkoon :)

haavemamma onnea poikalupauksesta :heart: Tiedän tunteen =) Meilläkin siis tyttö 1v4kk ennestään ja rakenneultrassa lupailtiin poikaa. Myöskin pari kyyneltä taisin vuodattaa miehen puolesta. Ens viikolla 4D, et toivottavasti vielä silloinkin siellä poika köllii. Ajattele mikä ylläri olis teillä ollut jos olisitte odottanut synnytykseen asti ja kokoajan luullut odottavanne tyttöä :) Saako muuten udella, että oliko rakenneultran vaikkaus "pettymys"? Silleen tietyllä tavalla, ei tietenkään loppujen lopuksi ole mitään väliä. Itse vaan olisin ollut tyttöveikkaukseen pettynyt ja pelkään nytkin, että 4D paljastaa masuasukin tytöksi :ashamed: Kauhee ku mä oon kamala äiti... antakaa anteeks...

Täällä vaaveli liikkuu ihan hurjasti ja potkut on tosi teräviä. Tuntuu, että nukkuu välillä todella pieniä pätkiä ja taas alkaa mylläys. Potkii milloin mihinkin kohtaan, eli kovasti se siellä pyörii ympyrää. Nytkin käy kova jytinä :heart:


Jankuliini&Toukka 25+6
Huomenna poksuu taas!
 
Huomenta!

Joo on ollu vähän hiljaisempaa täällä nyt.

Me oltiin eilen seurakunnan kerhossa pojun kanssa.

Haavemamma Onnittelut poika lupauksesta :heart:

iia Tervetuloa mukaan.

Haave :hug: Toivotaan et ei tule enää tollasia suppareita ku sit toukokuussa :hug:

Täällä pakkasta taas -25 :kieh: ja tuulee.

Taitaa tulla sisä päivä :headwall:

Luvin kyl jutut läpi mut ku on niin lahopää,et en enää muista mitään :ashamed:

Ainakin raudasta ollu puhetta. Mulla on Retafer ja hyvin on sopinu. Sama oli edellisessäkin raskaudessa.

Sit joku kyseli ton kohdunpohjan korkeudesta. Mulla oli maanantaina neuvola ni mitta oli 23cm. ja viikot oli 23+1 ja ihan normi käyrällä menee.

Eilen vein kelalle laput. Pakkauksen otan rahana. Kävin sit samalla reissulla kirpparilla ja löysin tohon äippäpakkauslaatikkoon sellasen reunapehmusteen. On sellanen valkee/punaruudullinen ja yhdessä päässä pupun kuvia.

No eipä tuu nyt muuta mieleen.

Mukavaa pakkaspäivää kanssaodottajat :wave:

baby dream ja masuasukki 23+4
 
moi..

Autokyyti meni melkohyvin tänne pohjanmaalle, muutama kipeä supistus mut laskin selkänojaa niin helpotti :) Huomenna ois takasin meno sitten, saa nähä kuin sitten käy.

Tänään mennään tuohon toiseen kaupunkiin pyörittään vauvan vaatteita, saapi nähä mitä tarttuu kainaloon :whistle:

Mul oli mukamas jotain kysyttävääki mutta viimeyönä valvoin taas parituntia nii ei ajatus kulje :ashamed:

Uusille tervetuloa..

Palaan astialle kun muistan asiani :LOL:

KyyneltenHymy ja PikkuPomo 26+5
 
Iiks, mitäs jos meidänkin tyttölupaus muuttuukin pojaksi :eek: ei siinä muuten mitään, mutta raukka joutuu sitten olemaan hempeissä väreissä elämänsä ekat kuukaudet.. Niin ja parissa mekossa :LOL:
ei taida meillä vaan ultraan olla enää varaa, vaikka mukava olis pientä kurkata vielä ennen syntymää...

Tyhmät kysymykset osa1 (seuraavia osia tulossa ihan varmasti):
Kertokaas kokeneemmat vielä tuosta ihan pienen vauvan (0-2kk)vaatetuksesta... eli kun nyt ollaan osteltu bodeja, potkupukuja, puolipotkareita ja housuja, mut meillä ei oo esim kun yksi pieni gollegepaita. Kuinka pienelle "täytyy" pukea jo ns. päällysvaatteet? Vai ootteko kotona/kyläillessä antanu vauvan vaan köllötellä esim bodyssa ja puolipotkareissa tms (kelin mukaan)? Ulkoilua varten on sitten ton kevyen ulkopuvun alle muutama haalari, että lisävaatetta saa kyllä tarpeen mukaan mutta jotenkin oon ajatellu että sisällä ollessa tuon kerroksen heittää sitten pois...Vai kannattaako niitä paksumpia vaatteita hirveesti edes etukäteen ostella kun ei tiedä kuin lämmin kesä on tulossa.. Ei hitto miten tää voikin olla näin vaikeeta..... Ja varmaan kysyn näitä vielä moneen kertaan, koittakee kestää!

Viime yö täälläkin mennyt valvoessa, kun vaavi potkinut ja muksinut, epäilen että heittää ihan kuperkeikkaa eikä todellakaan ole aina raivotarjonnassa.. Pakollisen pissareissun yhteydessä vaavikin heräsi eikä rauhoittunut ennen kun nousin ylös ja kävelin/hyssyttelin. Aamulla sama juttu, ei tykkää yhtään että äippä koisii :D

Ai niin, iia tervetuloa joukkoon!

ALM 26+3
 
Mekin käytiin seurakunnan perhekerhossa taas ja tuo 2v totesi matkalla, että "äiti, poskia pelottaa" :LOL: Vähän on sanat vielä hakusessa, mutta yritystä löytyy. Siis aikamoinen tuuli ja lumipyry täällä.

Eilen meillä kävi kylässä äiti lapsineen tästä meidän läheltä, joihin olin viime viikolla "tutustunut" netissä ilmoituksen perusteella. Olipas se mukavaa. Mukava äiti ja pojalle uusi kaveri. Varmaankin nähdään jo huomenna uudestaan :eek:

Huutiksesta ostin sellasen äitiystakin eilen 15? kun tuo normaali takki ei oikein enää meinaa mahtua kiinni. Lauantaina lupasin sen hakea, kun sattui olemaan samassa kaupungissa. Samalla reissulla aion käydä kirppareilla :) Sitä oonkin odottanu taas kun tuntuu ettei pitkään aikaan oo päässy.

a-l-m meillä ei oo hirveesti suosittu noita gollegepaitoja vieläkään. Meillä ainakin body on riittäny näihin päiviin saakka, ja sit yleensä joku villatakki päälle jos on tarvinnu. Ja sukkikset on myös ollu suosiossa meillä.

No ei nyt tuu mieleen mitään järkevää, joten taidanpa jatkaa kahvin juontia :wave:
 
Päiviä!

Mä oon ollu vähän jumissa niin on kirjottelu jääny vähemmälle..

Rautaa en oo vielä onneks joutunu ottamaan, enkä oo kyllä ottanu muitakaan lisiä..

Sf-mitasta oli ollu puhetta, mullahan oli sf-mitta 18+6 jo 20cm... :whistle: Saas nähä parin viikon päästä kun menee neuvolaan että mitä näyttää..

Haave
aika hurjalta kuulostaa noi sun supparit, ei muutaku koitat olla rauhassa... :hug:

Äh, mulla on päivärytmit ihan sekasin...Ärsyttää ihan suunnattomasti!Mut tottakai ku isäntä ajaa yövuoroo niin munkin pitää palloilla yömyöhään täällä että saan unta, sit tulee kornotettua puolille päiville... :/
Jäppinen on reuhkannu nyt ihan kamalasti, se taitaa aika useesti vaihella asentoo kun välillä ei tunnu moneen päivään mitään ja välillä mua potkitaan ihan kun olisin tehny jotain pahaa... :)
Olotila on ollu ihan normaali ja mulla on suorastaan tylsää kun ei mitään erikoista tapahdu kellekkää tai missään.. :D Onneks ens viikolla lähetään sinne etelään.. :heart:

Määs jatkan kahvittelua!

Maira ja eemeli 21+2
 
Haave, varmaan säikäytti kovasti, koitahan levätä ja paljon

ALM, hei ei tyhmiä kysymyksiä olekaan =)!! Mie tykkäsin käyttää tuota body + puolpotkari yhdistelmää ku nuo pelkät paidat/colleget on aina kainaloissa ja sit selkä paljaana. Tietty noiden paitojen allehan voi laittaa vaik lyhythihaisen/hihattoman bodyn. Myös pelkkiä haalareita (ei siis unihaalareita ) tykkäsin käyttää kotona ollessa, ei puristanu toista. Nopeesti sen kyllä sit huomaa mitä on helppo ja kätevää laittaa omasta mielestään lapsen päälle.

Myö käytiin kans tänään aamupäivällä srk/mll.n kerhossa. Se on tuossa ihan kävelymatkan päässä, mut hrrrr että viima kävi naamaan ja luihin. Sit tuo pukeminen, ku omakin pukeminen on jo ahdistavaa, ni saati sit vielä 1v 9kk neidin ku ei pysy hetkeäkään paikallaan ja yrittää riisua vaatteita pois sitä myöten ku saa niitä päälle laitettua, ihanaaaaa :kieh:. Mut ihan kivaa vaihtelua kun saadaan ittemme ulos tuosta ovesta.

Pilkkuliini 26+0
 
Miikulainen89:
Tiivistä on varmasti mutta me tykätään läheisyydestä kaikki :D :heart: Ja vauvat ei alussa vie tilaa, niin katotaan miten pärjätään! On niin kiva koti tää ettei haluta muuttaa pois.

Pilkkuliini:
On siis aika samanmoista menoa meillä :D Viime yö oli taas ihan hirvee ku kuopus heräs taas ainaki 5 kertaa ja esikoiseltakin tuli pissat sänkyyn pitkästä aikaa, olikohan tankannu enemmän ku normaalisti, en tiedä. Mut valvottua tuli ja sit ennen ysiä kello soimassa kun esikoisella klo. 10 kerho, jotta vähän väsyttää |O Töissäkin kun kävin. Päikkärit tulee mulla nukuttua yleensä sillon kun en enää pysy hereillä, mulla niistä ei tunnu olevan apua, pitäis saada öisin sellasta putkeen nukuttua unta niin ei väsyttäisi näin paljon, mutta musta on ehkä ihan hyväkin ettei ennen vauvojen syntymistä ehdi tottua kunnon yöuniin :saint:
Mulla on arpiakin :ashamed: En vaan tiedä onko vanhoja vai uusia mutta sellanen fiilis on tästä mahan kasvusta että koko maha repee kyllä :headwall: Esikoisen odotuksessa rasvailin ahkerasti ja arpia tuli silti, mulla aika herkkä ja ohut iho niin osasin odottaakin.

Tervetuloa iia87 :flower:

Ei oo paljon tullu ulkoiltua noiden pakkasten takia :( Joten tavallaan odotan että laskis edes vähän, mutta onhan tämä talvi ollut erityisen kaunis. Itsekin olisi helpompaa edes jollain tavalla liikkua jos ulos pääsisi, ihmekään että paino nousee kun ei mitään pääse tekemään.
Päivittäin supistelee (kuten tälläkin hetkellä), napakasti mutta ei kivuliaasti.
Mahassa mylläystä ihan hirveesti! Mielenkiinnolla odotan seuraavaa ultraa niin nähdään onko asennot muuttunut, en oikeen erota vieläkään :D
Siivoukset ym. kotihommat on kyllä tuskan takana kun pienestäkin tekemisestä rasittuu.
Ja myös hengenahdistus on kamalaa, en ymmärrä voiko se tästä vielä pahentuakin :eek:

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 25+4

Ainiin, nimet on nyt keksitty molemmille, aivan ihana fiilis tuli siitä :heart: Oon niin hermonnut kun toisella valmiina ja toisella ei, mutta vihdoin miehen pää kääntyi ;) Kummit ajattelin pyytää poikkeuksellisesti jo odotusaikana kun ovat kavereita niin ettei tule niin yllättäin ja jos haluavatkin kieltäytyä. Enkä varmaan vauvojen synnyttyä enää kerkeä ketään näkemään.
 
emv
Heippa mammat!

Pitkästä aikaa ihanaa pästä lukemaan teijän juttuja ja kertoilemaan omia. Tai ainakin tuntuu et edellisestä kerrasta pitkä aika. Eli olin tosiaan reilun viikon osastolla Nkl:lla. Tänään kotiutettiin. Ei ollut raskausmyrkytystä huh, protskut pissasta saatiin nopeasti laskuun ja olo koheni päivä päivältä. Mulla ainakin raskaushormoonien aiheuttama migreeni (ei siis tuttu vaiva entuudestaan) ja olikin tuossa reilun viikon kestävä migreenikohtaus. Oli hartiat päässeet niin jumiin myös siinä hötäkässä ettei migreeni päässyt loppumaan. Yhä molemmista vaivaa, mut pärjään jo hieman pienemmillä lääkemäärillä (sairaalassa pistettiin suoraan lihakseen lääkkeet) eikä säryt enää laita oksentamaan. Kohonneet verenpaineetkin johtui kivusta ja ne saatiin taas normitasolle. Sairaslomaa 21.2. asti ja 17.2. ratkeaa jatko kun menen äippäpolille kontrolliin. Jatkovaihtoehtoina kuulemma sairasloma äippälomaan asti tai yövuorojen lopetus, mut kaikki riippuu miten tää nyt tästä lähtee sujumaan. Ens maanantaina neuvola ja tiistaina sisätautilääkäri Nkl:lta soittelee kyselläkseen vointia liittyne tohon sairaalakäyntiin. Sanoivat kyllä et mä olen optimaalinen raskausmyrkytyksen saaja, joten parempi olla tarkkana sen suhteen. Mut huh, et vauvalla kaikki ok ja ittekin toipumaan päin :)

Obsidan täälläkin rautana ollut, alussa oli vatsakipuja mut rauhoittui reilun viikon päästä aloituksesta.

Nyt lepäilee, pelottaa et miten tää tietokoneella olo vaikuttaa noihin pääkipuihin.

Voikaa kaikki hyvin, onnea uusista kodeista muuttaneille ja nyt taas minäkin mukana täällä!

-emv ja james 24+5

ja ei, sukupuoli ei selvillä vieläkään (4 ultraa takana...)
 
BTL Määki oon väsynyt, mutta mulla on aika hektistä töissä ja sitten siihen vielä huonosti nukutut yöt, niin eipä paljoa muuta tarvi.. :/ Miten te mahuttu, ku meillä on 74 neliöö, minä, mies ja pieni koira ja silti tuntuu, että ahasta on :D Aivan mahtava masu :heart:

Selis Voi kunpa mullakin tuo rauta pehmentäis masua :)

Pilkkuliini Siellä jo hyvänkokoisia vaaveja :heart:

Haave Hui, johan on ollu kokemus. Onneksi nyt kaikki hyvin! :hug:

iia87 mahtuu juu :wave: Tervetuloa!! =)

HM Ohhoh! Vai, että muuttu tyttö pojaksi :D Hui, alko ihan jännittään ;)

ALM Määki oon ihan ymmälläni nosta vaatteista, en yhtään tiiä kuinka paljon pieniä vaatteita kannattaa ostaa ja miten paljon noita ns. päällysvaatteita :headwall:

emv mahtavaa, että sulla ja vauvalla kaikki hyvin :hug: hienoa, että seuraavat noin tarkasti.


Tänään on paperit kelaan menny ja nyt vain sitten odotellaan sitä pakkausta :D :whistle: Elättelen toiveita, että se tulis jo hyvissä ajoin ens kuussa ;) Hommattiin kaverin kans kirppispöytä, jonne olis tarkotus kerätä kaikkea rompetta. Olis kiva saada pikkusen rahaa, jotka vois vaikka tuhlata vauvan vaatteisiin.

tulipa vain mieleen, että mää oon ostanu aina lähes tietyn värisiä vaatteita ja mitäs jos sukupuoli vaihtuukin, kun vauva syntyy :eek: No parasta toivoa, että niin ei käy.. :D

Alisa & Hippu 23+3
 
Janskuliini Mulle ei varmastikaan niinkään olis ollut pettymys vaikka olis tyttö ollutkin, itsellänikin kun on isosisko niin jotenkin eläydyin jo tilanteeseen. Mutta kyllä miestä olis saattanut harmittaa enempi, vaikkei sitä ääneen valittanutkaan. Nyt kun poikaa kerta luvattiin niin onhan se oikeastaan minustakin paljon kivempi että on sitten niitä poikien juttuja mitä isä ja poika tekee ja meillä sitten tyttöjen jutut tuon ihanaisen esikoisesn kanssa :heart:
Välillä muuten mietityttää että miten tätä rakkautta voi riittää vielä sille kuopuksellekin, kun jo ihan pakahdun rakkaudestani tuohon tyttöön :D Mutta eiköhän sitä riitä meidänkin perheessä, niinkuin muidenkin.

Vaatetuksesta voisin lainata erästä kokenutta mammakaveria joka mulle sanoi neuvoksi aikoinaan että "paidoilla ei tee mitään" se on pitänyt meillä niin paikkansa. Nyt vasta kun likka pian 1v niin olen pitänyt pari kertaa paitaa ja silloinkin bodyn päällä.
Mä tykkäsin käyttää ihan alussa kans kokohaalaria tai body + puolihousut tai potkarit. Itse an taas välittänyt noista avokärkisistä kun ne sukat on aina jossain muualla kuin jaloissa. Edelleenkin suosin sukkiksia tai jos lähdetään yleisille paikoille vedän sukkisten päälle housut, hameen tai tunikan. Pojalle en kyllä meinannu hametta, enkä noita pinkkejä vatteitakaan :kieh: Meillä jos likalle laittaa sukat niin se on 2 minuuttia ja sukat on suussa tai jossakin nurkassa, PAITSI kun saatiin joululahjaksi Star child nahkatossut, niin niitä ei saa revittyä jalasta, joten on tullut sukillekin käyttöä. Suosittelen noita nahkatossuja, eivät luista, eivätkä mene makkaralle niinkus esim jarrusukat.

Tiitu-79
"äiti, poskia pelottaa"
:heart: :heart: :heart:

Hyvää yötä mammat ja masumyllääjät :)

HM 23+4 ja pikkuneiti pian 1v :heart:
 
Huomenta!

Aika harvakseen olen kirjoitellut, joskin kyllä teidän muiden juttuja seuraillu.

Mulla todettiin Rd viime viikolla ja sen vuoksi pääsin jo ultrassakin käymään. Pojalla on painoa nyt 850g mikä kuulostaa jo ihanalta mun korviin. Mulla todettiin viime viikolla myös melanooma, poistetussa luomessa, joten sitä tietty nyt sit stressaan ja nousi huoli myös vauvasta. Mutta onneksi pojalla on jo ihan hyvin kokoá kuitenkin ja vauvalla tällä hetkellä kaikki hyvin.

Joudun nyt sitten uusintaleikkaukseen ja tutkitaan samalla imusolmukkeet ettei sinne vain olisi levinnyt. En vai tiedä että tehdäänkö tuo koska ja miten. Tiistaina saan tietää enemmän kun tapaan Töölön sairaalassa lääkärin. Voin sanoa kyllä että pelottaa aikalailla vaikka mulle on vakuutettuu ettei mulla eikä vauvalla ole mitään hätää tällä hetkellä. Mutta sana syöpä jo nostaa sen pelon. Ja varsinkin kun tämä on mun lähipiirissä nyt kolmas syöpätapaus. Eli tämä vauva-parka on kyllä osansa saanut stressistä jo masuaikana, valitettavasti. Siitä en tiedä että miten tästä lähtien olen töissä. Tämän viikon olen ollut nyt kotosalla, ihan vaan "lepäämässä". Mutta maanantaina sitten taas töihin, saa nähdä kauanko siellä olen kun käsittääkseni siitä leikkauksesta tulee kuitenkin sairaslomaa ja mammalomakin alkaa lähenemään. Lisäksi ei tuo istuminen nyt niin herkkua näiden liitoskipujen kanssa ole, joten suoraan sanottuna ihan mieluusti jäisinkin kotiin...

Tsemppiä suppareiden ja muiden kurjien vaivojen kanssa kärvisteleville!

Ja ihania masuja on ullut näytille! Sanse sun masu on ihanan alhaalla ja näytät niin hoikalta. Mulla alkaa pallo jo tuosta tissien alta =)

Napsuneiti ja pikku-prinssi 26+3

 
Tsemppiä ja voimia Napsuneiti :heart: On varmasti rankkaa saada tuollaisia uutisia :(

On mulla sellaset 74kg tässä 168 senttisessä varressa painoa että en kovin hoikka ole, onneks kuvat vääristää vähä :D
 
no oot sie muhun verrattuna kun mulla on saman mittaisessa varressa 10kg enemmän tällä hetkellä. Mut viime neuvolasta (2,5vkoa sitten) ei kotivaa'an mukaan ole tullut yhtään lisää. Onneks. Tämä on kiitos stressin ja tuon rd ruokavalion. Aika opetteleminen siinäkin kyllä että mitä saapi syödä ja mitä ei. Mutta hyvä vain että tulee ainakin syötyä terveellisesti.

ja kiitos stempeistä! Tiistain jälkeen oon taas viisaampi kun oon lääkärin kanssa saanut jutella. Äitipolin lääkäri oli sitä mieltä että nukutus olis parempi vaihtoehto sekä mun että vauvan kannalta toi kaikki hoitaa ja ettei kainalon imusolmukkeisiin välttämättä edes puudutuksella päästä käsiksi.. huoh. jänskää kyllä aika reilusti.
 
napsuneiti Tsemppiä, ei oo mukavia uutisia tollaset ollenkaan.. :hug:

Voi hittolainen että mua hymyilytti viime yönä!Menin pitkällee niin eka tuntu mahassa pikku poks, sitten toinen poks, sitten julmetun iso poks!Kaveri potki ihan kunnolla ekaa kertaa! :heart: Onha se sellasia pikku mätkyjä antanu, mut nyt tuli niin komeesti et maha hyppi!Sit mua alko harmittaa ku isäntä ol töissä eikä saanu tuntee niitä..Sekin ongelma korjaantu koska nousin ylös ku isäntä tuli aamuyöllä, pööpöilin hetken ja menin takas sänkyyn niin eikö se ralli alkanu uudestaan!Voi luoja isännän ilmettä kun se huuti tolla "nyt mäkin tunsin!" :D :heart:

Mut mä lähen kahvinkeittoon!

Maira ja eemeli 21+3
 
Napsuneiti Oikein iso :hug: ja voimia.

Me olitiin kaverilla aamupäivä leikimässä.

BTL ja Sanse Ihanat masut teillä :heart:

Kohta kaupungille hoitaa asioita koha pojan kummi tulee lapsen vahdiks.

Eipä muuta ku mukavaa alkavaa viikonloppua kanssaodottajat :wave:

baby dream ja masuasukki 23+5
 
napsuneiti :hug: Ihan karseeta, melanooma on tosi kamala |O

Me lähdetään huomenna mökille, jänskättää kun mökki on saaressa eikä olla nyt talvella käyty. Saas nähdä mitä reissusta tulee tuon pian 1v kanssa. Onneksi on mönkijä millä toivottavasti pääsee kulkemaan tossa hangessa.

Hyvää viikonloppua!

HM 23+5
 
napsuneitille voimia!

Me käytiin eilen 4d-ultrassa ja oli kyllä ihana kokemus nähdä pikkuinen siellä, ja nyt ekaa kertaa mieskin pääsi mukaan ultraan kun saatiin esikoinen hoitoon ja hän oli jos mahdollista vieläkin vaikuttuneempi kuin minä =)
Rakenneultrassa vauva näytti tytöltä ja kyllä se vielä eilenkin oli tyttö :heart: Muutenkin kaikki oli ihan kunnossa. Pääsee jo vähän tytön vaatteitakin ostelemaan :)

Noista vaatteista sen verran, että ite olen tykännyt bodyista paljon ja ovat esikoisellakin vielä enimmäkseen käytössä kun paidat tuppaa sieltä selästä ja mahasta nousemaan ylös. Ja niitäkin on nykyisin niin kivoja, ihan paidan näköisiäkin.

Mukavat viikonloput kaikille!
 
Sanse oih, mikä masu! :heart:

Napsuneiti Voi kurjuus! Kovasti voimia tilanteen kanssa :hug: eiköhän ne lääkärit oo oikeassa, että sulla ja vauvalla kuitenkin kaikki hyvin :( Kurjia tuollaiset, kun ne säikäyttää, eikä sitten ajatuksiin tahdo muuta mahtua kuin pelko :hug:

Tänään on vaavilla vissiinkin ollu vähän hiljasempi päivä. Vain pieniä hipaisuita oon tuntenu sillon tällön. Ruokailujen jälkeen yleensä alkaa rumba, mut nyt ei välttämättä sillonkaan. Onneks muutaman poksautuksen oon saanu kokea, etten menetä järkeä ihan lopullisesti..:D Viime yö oli aika kurja.. suonenvetoja ja sitten kun käänsin kylkeä niin johan vihlas mahasta. Neuvolassa just sanottiinkin, että noita vihlaisuita voi tulla varsinkin, jos rakko täynne ja just kääntyy esim. sängyssä.. ei kivoja. Raaskiskohan sitä huomenna mennä katteleen vauvalle taas jotakin :whistle:

Ihanaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
emv
Pikaisesti vaan, POKS rv 25! Täytyy kohta lähteä kun miehen polttarit alkaa täältä meidän kotoa, se nukkuu onneks yhä (yövuoroja alla) ja kohta pojat rynnii sen kimppuun. Tasan 2 viikkoa häihin, hui! Sairaalassa oli vähän pakko vitsailla et kai täältä pääsee ees päivälomille omiin häihin...mut onneks ei tarttenu olla niin kauaa eikä hätä ollutkaan suuri...

Hauskaa viikonloppua till alla! :hug:

-emv ja james 25+0 :heart:
 

Yhteistyössä