*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Onnea hurjasti Alinaa! :) :flower: :heart:

Tervetuloa Unnaunna. Olin jo varma että sulle tulee plussa mutta ehkä sitten pidempi kierto? Eletään toivossa että viikonlopun tipat oli kiinnittymistä :)

).( Ja minähän pissin sitten eiliseen apteekintestiin taas negan -.- Sain kyllä ahkeralla tiirauksella kuviteltua siihen viivanpaikan mutta ei siinä väriä ollut :D Eli kyllä tämä varmaan nyt on vaan hormoneista, toivotaan nyt ettei mitään kohdunlaskeumaa kuitenkaan :eek: Tänään ajattelin neuvolassa ainakin ottaa puheeksi, katsotaan mitä sanoo ja pitääkö käydä lääkärissä tarkistamassa :/
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Alinaalle plussasta!

Minä bongasin oviksen launtaina tikuilla, ja rinnat oli myös ihan kovat ja turvonneet, alamahassa tuntui lievää menkkamaista jomotusta. Talleteltiin tietysti ja nyt sitten alkoi piinapäivät. Jokohan nyt... olisi hieno maaginen hetki lapsen saada alkunsa näin keksin/pyhäinpäivän tienoilla :)
 
Heippa!

Uusi kuumeilija liittyy joukkoonne! :wave:
Olen jonkin verran taas seuraillut jutusteluja tällä palstalla, mutta en kirjoitellut. Nyt on pakko ilmiantaa itseni kun en vielä oikein livenä kenellekään halua tästä puhua :D
Olemme tosiaan pidempään jo puhuneet kolmannesta lapsesta, ja nyt on ensimmäinen kierto loppusuoralla ilman ehkäisyä. Olen näköjään onnistunut saamaan itselleni mahtavat valeraskausoireet. Rintoja on kivistänyt viikon verran ja parina aamuna on tuntunut mukamas kuvotustakin. Tänä aamuna jäi aamukahvi juomatta kun se etoi ja banaanin syömällä sain tuota kuvotusta menemään ohi.

Oudolta tuntuu nämä oireet kun aiemmissa raskauksissa oireita olen bongaillut vasta lähellä plussaa. Toisaalta jo mietin sitäkin, että onko nämä oireet jotenkin tutumpia kun raskauksia on takana jo kaksi... Noh, lopputulos tämän kierron osalta jää nähtäväksi! =)

Alla vielä tietoni:

Karkki81.................kp 23/28.................yk1..........33.... ....-09 ja -10.
 
Heippa vaan...
Mä yritän tohtia tulla esittäytymään tänne... :O

Kolmas on ollut haaveissa nyt vajaa kaks vuotta... yrityskierrosta ei siis mitää hajua, paljon. Nyt vasta kävin gynellä tutkituttamassa ettei mitään olis vikana. Sainkin sitten mahtavia likimain luonnollisia keinoja tähän rinnalle tuomaan tärppionnea (pregnyl-piikki sekä terot), josko nyt... :) Asian kanssa ei olla otettu ressiä, koska meillähän on jo kaksi aurinkoista tyttöä. :heart:

Mutta hieman vertaistukeahan tässä alkaa kaivata, kun lääkäri totes että on loistavat mahdollisuudet vielä... :)

Eli mut sais lisätä listalle...
Marya................kp14..................yk20?...............30.........-05 ja -08
 
Tervetuloa joukkoon Karkki81 ja Marya! :wave: Unnaunna yk päivitetty, oli joku kopiointivirhe :D

Pöllömamma mitä neuvolassa sanottiin?

Karkki81 aikalailla samoissa piinaillaan, itsellä oletetusti dpo4 tänään. Eilisestä saakka ollut etovaa, mut ei kuitenkaan pahaa oloa..

Missä Vadelmia ja kanttarelli_? Kiertopäivät huitelee jo vaikka missä, olisi kiva kuulla kuulumisia :hug:

Mä aloitin tänään tylsistymisen torjumiseen joulusiivouksen |O :snotty: Ehkä saan Jouluun mennessä valmiiksi :xmas: Mulla sisältyy tähän kaikki (huoneiden vaihdot ja järjestysten muutokset, vaatehuoneen siivous, tavaroiden hävittäminen jne.). P*ska homma mut tuleepa tehtyä, vaikka oonkin sit koko jouluviikon töissä ja lapset isällään :D

Seuraavat kaksi yötä tulee valvottua yötyössä muiden unta ja keskiviikkona suuntaammekin Helsinkiin :heart:
 
Tervetuloa Karkki81 ja Marya! Kivaa kun saadaan porukkaa vähän isommaksi mutta toivotaan kuitenkin kaikille suotuisia plussatuulia :)

Neuvolantäti rauhoitteli että tuskin on mitään vakavaa tuo paineentunne. Ei osannut heittää veikkausta suoraan mutta antoi ohjeeksi kokeilla ihan omin käsin :D No minähän sitten kokeilin, ja en tiedä pitäiskö olla helpottunut vai ei. Minun tuntumalla (ja terkan kuvailun perusteella) kyseessä ei ole mikään laskeuma, jes! MUTTA, löysin sieltä häppäreistä ilmeisesti suonikohjun. Ei ollut sininen eikä järkyttävän kokoinen mutta seksin jälkeen tosiaan tuntuu paine ja vähän jomottelee/vihloo siitä. Tajusin sen oikeastaan vasta tänään että onhan siihen aina liittynyt tuo jomottelu häppärin kohdalla, eli ei siis tuntemukset on nimenomaan tuossa ulkopuolella eikä sisällä. Jos olisin heti itse tutkinut asiaa niin ei varmaan olis tarvinnut pelotella itseään laskeumilla :D

Mutta mistä toi suonikohju nyt on tullut sitten? En ole seisoskellut erityisen paljon ja tämä vaiva lähti kyllä synnytyksen tienoilla pois. Jollain uudelleensynnyttäjällä oli tullut heti alkuunkin (joo, googletin taas) mutta kyllä nää negat nyt jo sanois että ei raskaana. Hmph >:/ Ja ei kai tolle nyt sit voi tehdä mitään? On mullakin ongelmat taas :D

Alapääasioista muihin, täälläkin on siivoiltu ja ekat pikkuiset suklaapukit mässytetty :D Jouluvalot on olleet yhdessä ikkunassa itseasiassa koko kesänkin kätevästi. Mutta ensin olis tiedossa isänpäivää ja muuta juhlintaa. Halloween meni nyt pienimmän sairastaessa mutta toistaiseksi muut on selvitty kuumeetta ja tauditta. Toivottavasti ei kukaan sairastu nyt ensviikonlopuksi sitten :)
 
(.) Dpo4 Valkovuotoa holahti kerralla lusikallisen verran, luulin tulleen housuihin asti.
Dpo5: Paleltaa + menin tukkoon yhtäkkiä (syynä yötyö?!) ja mun mielestä täällä kotona haisee kissanp***a (kissaa ei ole täällä ollut lauantain jälkeen ja astian pesin kokonaan). Vatsan seudulla on vyön tunnetta ja nälkä olisi koko ajan. Etova olo jatkuu edelleen, oloa helpottaa kun syön tasaisin väliajoin. Saattaa kroppa valehdella ihan yhtälailla kuin viime kierrossakin..

Millaisilla dpo:lla olette naiset alkaneet testailemaan? Jokseenkin tiedän, että on turhaa testata ennen kuin menkat on myöhässä ja omalla kohdalla liian aikaista vielä ennen kp50, mutta jos sen mahdollisen plussan kumminkin saisi aikaisemmin näkyviin..

Pöllömamma hyvä sitten ettei syytä huoleen :) Nyt vain toivotaan, että suonikohju sieltä paranisi nopsaan ja tulisi plussa testiin tai edes uusi kierto :hug:
 
Viimeksi muokattu:
heidip lupaavia oireita tosiaan vaikka ei voikaan sanoa varmaksi :) Mitä olen lukenut niin eikös se ole dpo10 luokkaa kun joillain saattaa jo näkyäkin jotain? Tsemppiä, toivottavasti ei tarvi odotella sinne kp50 asti :)

Mä löysin eilen keskustelupalstoilta yhden jolla oli tullut raskauden ulkopuolella suonikohju häppäriin, eläkeläinen :D Juu toivotaan että johonkin suuntaan tapahtuisi edistymistä nyt sitten. Jos mulla joskus tulee kuukautiset niin haluan kyllä testata niitä ovistikkuja, kun en koskaan ole ovisbongailua harrastanut :)
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Täällä taas tänään kurvattu töitten jälkeen kaupan kautta. Testasin heti kun kotiin pääsin ja aluks oli selkee nega, mut myöhemmin ku menin vielä kurkkaamaan uudelleen, niin siinä näyttäis olevan haamujen haamujen haamu! Tai sit viivan paikka..tai sit mä vaan kuvittelen..tiiä sitten..veikkaan vahviten viimosta vaihtoehtoa. Hitto ku mä en muista ollenkaa miten varhasessa vaiheessa aiemmin tullu plussat.

Tilasin netistä iltapäivällä läjän erittäin herkkiä testejä 10(jotain) ku noi apteekin omat ja marketista saatavat näyttäs olevan sen 25(jotain). Ihan järkyttävää tää ku tekis mieli mennä koko ajan testaamaa uudelleen ja uudelleen, ihan ku tää tilanne tästä nyt hetkessä mihinkään muuttui! :D

Oireet ei oo hävinny mihkää, jo viikon ollu alavatsalla ja -selällä jatkuvasti painontunnetta ja uutena se että ollu pari pvää etovaa oloa. Aiemmissa raskauksissa en oksentanu kertaakaa, vaan oli just tällästä ällötystä.

Menis aika vaan nopeesti niin sais selkiyttä asiaan. Alkais vaikka ne menokkaat jos ovat alkaakseen!

Muksaa tiistai iltaa kanssa kuumeilijoille! :)

-Unnaunna
 
Toivotaan Unnaunna että seuraava testi on plussa !!!

Mä toivon vaan normaalikiertoa. Nyt on ollu sen lääkkeellisen tyhjennyksen jälken eka 35pv ja edellinen olikin 41pv. Normaalikierto ollu 28-30pv.
Vaikka tiedän että tästä kierrosta on turha edes toivoa mitään, niin toivon silti :D Olis niin ihana kun olis jotain jota odottaa. Ja haluun jäädä taas kotiäidiksi. Puutunu työhön...

Tänään oli hammaslääkäri. Paikkas kaks reikää, ja anto puolentoista viikon päästä uuden ajan. Yksi hampaanpoistokin on edessä. Raskauksien jälkeen mun hampaat on ihan lohkeillu ja hajonnu :( mutta nyt hoidan sisulla kuntoon jokaisen niin on taas hyvä lähtökohta.

Hyvää loppuviikkoa!

-hispu-
 
Hätähousu täälläkin :LOL: Mulla on ollut mielestäni tosi selkeitä raskausoireita, aamuisin vähän ällöttää, rinnat on kipeät ja väsyttää. Iltapäivisin etenkin tulee hirveä väsymys. Eilenkin nukahdin toppavaatteissa sohvalle.

No tosiaan herkällä testillä testailin tänään, vaikka on vasta 26/28 ja negahan sieltä tuli. Pitää oikeasti malttaa mielensä jatkossa paremmin :D

Plussatuulia!!
 
Unnaunna, kuulostaa jännittävältä! Toistan varmaan itseäni(?) mutta siskollani kävi toisessa raskaudessaan juurikin noin että ensin haamu testiajan jälkeen. Muutaman päivän päästä tuli haamu jo testiajan sisällä ja muutama päivä siitä jo selvä plussa. Tsemppiä!

Karkillakin oireet kuulostaa lupaavilta :)

hispu täälläkin raskaudet koetelleet hampaita, pitäis käydäkin hoidattamassa taas hiukan. Varsinkin ensimmäinen kun oksensin sen koko raskauden, hammasharjan näkeminenkin sai suunnilleen laatan lentämään ja ei ne mahahapot tunnetusti hyvää tee :p

Täällä lievän kuvotuksen lisäksi närästystä ilmaantunut :/ Ja menkkafiiliksiä taas mutta vuodon sijaan edelleen valkovuotoa hulahtelee harvakseltaan. Kauheeta kiusaamista, alkais nyt edes kuukautiset sitten >:/
 
(.) Dpo4 Valkovuotoa holahti kerralla lusikallisen verran, luulin tulleen housuihin asti.
Dpo5: Paleltaa + menin tukkoon yhtäkkiä (syynä yötyö?!) ja mun mielestä täällä kotona haisee kissanp***a (kissaa ei ole täällä ollut lauantain jälkeen ja astian pesin kokonaan). Vatsan seudulla on vyön tunnetta ja nälkä olisi koko ajan. Etova olo jatkuu edelleen, oloa helpottaa kun syön tasaisin väliajoin. Saattaa kroppa valehdella ihan yhtälailla kuin viime kierrossakin..
Dpo6-8 Oireita ja ei oireita. Vatsa oli dpo5-6 aivan turvoksissa. Lämmöt olleet koholla 0,4-0,5 astetta. Edellisyönä heräsin kun palelin niin kovin, että oikein tärisin miehen vieressä. Virtsan väri muuttunut tummemmaksi eikä ole liian vähästä juomisesta johtuvaa. Eilen iski henkeä salpaava 10 minuutin selkäsärkykohtaus.

Helsingin reissu meni aivan loistavasti. Ajoin samaisella reissulla kesällä kolarin ja panikoin aika paljon reissupäivän lähestyessä. Loppu hyvin, kaikki hyvin ;)

Hampaat Mulla on itselläni todella huonolaatuiset hampaat eikä asiaa auttanut, kun esikoista odottaessa oksensin 10 viikkoa aamusta iltaan. Pari vuotta sitten todettiin, että molemmilla lapsilla on vakavat kiillevauriot hampaissa. Joutuvat käymään 6kk välein hammaslääkärissä. Ilmeisesti raskauksien aikana ei ole kaikki tarpeelliset vitamiinit imeytyneet. Ongelmia oli ainakin rauta-arvojen kanssa, syitä ei keritty selvittämään kun kuopus päätti syntyä just, kun piti verikokeille mennä :D

Unnaunna ootko testaillu jo uudestaan? Itse en tohdi vielä vaikka kierto onkin 25/~28.. Sunnuntaina voisin testailla isänpäivän kunniaksi, onhan noita testejä muutamia vaikka testaisikin liian aikasin :D

Ja haluun jäädä taas kotiäidiksi. Puutunu työhön...
Täällä toinen.. Olen ollut jo yli 2 vuotta täysin kyllästyny, välissä hain jatko-opiskelemaankin muttei pisteet riittäneet sisään. Ellei plussaa tule tämän vuoden puolella niin yritän ehkä taas tammikuussa. Työkuvioon on nyt saatava jollain tapaa muutosta ennen kuin iskee burn out. Meillä on työilmapiirissä ongelmia (tosi moni aikoo irtisanoa itsensä 2015, vakituisista ainakin 4/10) ja sen lisäks työ on sekä henkisesti että fyysisesti koko ajan raskaampaa. Pomo ei suostu sisäiseen siirtoon, kun on muutenkin ongelmia saada sijaisia.

Karkki81 Pahoittelut uudesta kierrosta :hug: Täällä tullaan varmaan ensi viikolla perässä seuraavaan kiertoon..

Tässä pitäisi alkaa seuraavaksi laittaa ruokaa ja sitten vielä pihahommiin kolaamaan tiet kulkukelpoisiksi ennen kuin tulee pimeää. Lapset aikovat tehdä lumiukon ja -lyhdyn niin laitetaan sitten kynttilöitäkin ulos :xmas: Huomenna olisi iltavuoro ja sunnuntaina vapaata. Eikä me aiota tehdä yhtään mitään, ollaan vaan ihan rennosti. Lapset viettivät isänpäivän jo etukäteen, kun olivat isänsä kanssa meidän reissun ajan. Onneksi meillä on hyvät välit exän kanssa, niin voidaan muuttaa noita vuoroja aina tarpeiden mukaan =)

Mukavat viikonloput kaikille ja plussatuulia piinailijoille :heart:
 
Tervetuloa kuumeilemaan Wwne :)
Ja harmi Karkki81 :hug: plussatuulia tähän kiertoon!

heidip kiva että meni reissu hyvin, kävitte sitten täällä meidän kulmilla ;) Ja mukavaa että teillä on hyvät välit exän kanssa, ei ole mikään itsestäänselvyys aina. Mutta onhan se tärkeetä lapsillekin että vanhemmat tulee toimeen :) Niin ja lupaavia oireita sielläkin! Oishan se jännää saada plussa isänpäivänä :D

Olen mietiskellyt että kehtaisinko taas testata itsekin sunnuntaina mutta enpä tiedä... Mies pitää mua jo mielenvikaisena (jos ei jo aiemmin pitänyt) näiden testailujen kanssa :D Mutta houkutus on vaan liian suuri. Vaikka jotenkin sellanen fiilis että turhaa tässä kuumottelen. Tunnekuohuja on esiintynyt mutta tänään ihan erityisesti. Luin vauvalehteä ja jostain syystä yhden artikkelin kohdalla ihan puskista tuli valtava aalto ja juuri ja juuri sain pidäteltyä etten purskahtanut vollottamaan täysillä, hiukan vaan nyyhkyttelin itsekseni :D Ihan selvästi hormoniperäinen tunteenpurkaus mutta taitaa vaan olla ne imetyshormonit :p

Tissit on tuntuneet ihan normaaleilta mistä syystä luulen että turhia toiveita elättelen. Mutta toiveita kuitenkin elättelen kunnes ne menkat alkaa, yritän nyt kuitenkin vähän hillitä tätä testaamista. Mulla ei ole kuin yksi testi kaapissa, katsotaan käytänkö sen "ihan varmuuden vuoksi" sitten vai oottelenko rauhassa :)

Meillä nuorimmainenkin on alkanut pikkuhiljaa ryömimään rohkeammin, kohta se vipeltää jo isomman perässä :heart: :heart: Olen tässä väännellyt erilaisia soseita pakkaseen yötä myöten hänelle nyt pari päivää, joku ihme inspis iskenyt :) Esikoinen jostain syystä on heräillyt jonkin verran muutamana yönä puolen yön jälkeen joten ajattelin sitten käyttää sen ajan hyödyllisesti kun joka tapauksessa joutuu olemaan pystyssä :D Mutta jospa ne yöt pikkuhiljaa palaisi normaaleiksi *kopkop* tänään ei herännyt kuin yhden kerran lyhyesti ja luulen että menee loppuyö heräämättä. Saas nähdä :) Voisin kuitenkin hipsiä tästä nukkumaan ennen kun nukahdan puhelin kädessä sohvalle :LOL:
 
Tervetuloa wwne joukkoon kuumeiseen :wave:

Mä sain eilen ihania uutisia, kaveri laittoi vauvan ultraäänikuvan viestillä. He saavat pienen loppukeväästä :heart: Vauvakuumetta toki helpotti, kun kävin pari päivää sitten katsomassa toukokuussa syntynyttä vauvelia :xmas: Huomenna onkin sitten the testipäivä, kahden kaverin kanssa sovittiin että testaillaan jokainen aamulla, että mukaan vaan Pöllömamma oireides kanssa :whistle: :saint: Tiedän kyllä ettei omalla kohdalla mitään näy :ashamed:

Ja mitä exään tulee, niin ei tää alkuun ollut näin helppoa. Päinvastoin! Ehkä molemmat meistä kasvoi henkisellä tasolla ja todellakin pyrimme ajattelemaan lasten parasta :) Nyt meillä on molemmilla uudet kumppanit ja hommat tultuu siltikin luonnistuvan. Sitä olen kieltämättä pohtinut, että miten ex tulee suhtautumaan vauvauutiseen.. Mutta se onkin sitten sen ajan murhe.
 
  • Tykkää
Reactions: Pöllömamma
Heipat!

Täällä ahkerasti testailtu loppuviikon ajan. Hankin niitä eri testejä millä testailin, pe ei tullut viirun viirua ja eilen + tänään taas haamut testiajan sisällä, melko samanlaiset viivat, ei siis juurikaan vahvistunut. Nyt kyllä odottelen taas pari päivää ja testaan taaaaaas uudelleen.

Olot jatkuneet edelleen, kuvotusta ja väsymystä. :rolleyes:

Nyt pitää lähtee iskee paisti uuniin. Muksaa isänpäivää jatkoa kaikille! :flower:

-Unnaunna
 
Unnaunna kuulostaa lupaavalta!! Peukut pystyyn =).

Itellä jotain valeraskautta ilmassa. Kaikenlaisia kuvitelmia raskaudesta ja mielialavaihtelua. Välillä tuntuu hullulta koko ajatus kolmannesta lapsesta ja välillä koko keho huutaa sen kolmosen perään. Olenkohan mä tulossa hulluksi?! Osittain johtunee siitä että tällä hetkellä on lasten hoitoasioiden kanssa haasteita ja oikein tajuan miten sitä ollaan "yksin/kaksin". Ei millään tunnu järjestyvän apua hoitoon yhdelle illalle :(. Molemmilla venyy omassa työssä normaalia pidempään ja just samana päivänä. Eli joku pitäis saada hakemaan lapset hoidosta... No joo meni vähän asian vierestä.
 
Äskön kirjotin romaanin ja se hävis,alotetaan alusta.

Hellurei pitkästä aikaan! Täällä on pitäny akkuja ladata, yövalvomiset vei voiton. Se miten niitä lapsia tehtiin unohtu ihan tyystin, nyt uuteen nousuun ;) lopetin imetyksen ja lapsi on alkanu nukkuun yönsä. Salaa toivon jouluaattona olevani raskaana, joten on taattu että miestä lykästää makkarin puolella ;)

Kp 13 taitaa olla meneillään, en saa punattua.

mutta nyt keitän kupposen kahvetta ja alan lukeen rauhassa teijän jorinoita :) mukavaa viikkoa naiset!
 
(.) Dpo9-11 Rinnat kipeytyneet. Finnejä! |O Menkkaoloja muttei ole alkaneet. Negatesti eilen dpo10 Sofin 25mlU/ml:lla. Hetkittäin olen erittäin energinen ja hetkittäin taas aivan uupunut.
Mulla on tänään välivuoro töissä ja muutamien (12 :D ) asiakkaiden lääkkeiden jako, huomenna lyhyt aamuvuoro ja sitten taas yöt. Eipä kerkii paljon murehtimaan :whistle: Mies lupaili tulla töiden jälkeen taas majailemaan tänne :heart:

Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista Unnaunna! :heart:

Wwne mä diagnosoisin tuon vauvakuumeeksi, et ole tulossa hulluksi ;) Mutta mitä tulee tuohon yksin/kaksin olemiseen niin samaa huomattu aika-ajoin. Olisko teillä mahdollista saada lapsia vuorohoitoon tuolla perusteella, että hakuajat voivat venyä? Vh-päiväkoti on ollut tämän yksinhuoltajan pelastus, tosin teen kyllä 3-vuoroakin mutta käsittääkseni, jos on tilaa niin sitä voisi yrittää hyödyntää :) Mulla ei ole esimerkiksi mummuja ja pappoja joita voisi pyytää apuun.. Suurin apu on ollut lasten tädistä ja nykyisestä miehestä.

hispu tulehan sitten pian kertomaan kuulumisia ;)

kanttarelli_ kiva kuulla pitkästä aikaa. Joululahjoja täällä odottaakin moni saavansa :xmas:
 
heidip: tämä on ihan poikkeuksellista että työpäivä venyy ja sattuu vielä isännän reissun aikaan. Sain onneksi järkättyä (viesti ja puhelu hässäkän jälkeen) päivän viemiset ja hakemiset.

Nyt tuli eteen uusi mutta: pikkujoulut! Miten välttää laikki alkomahooli kun vauvahaaveista ei olla hiiskuttu kenellekään???!! Laskureiden mukaan mulla pitäs olla ovis kenties tänään, mutta kroppa oireili kyllä jo aiemmin. Oli miten oli niin ennen pikkujouluja en pääse testaamaan (vaikka tiedänkin 99% varmuudella tulevan negan) niin kuitenkin... Ah mitä neuvoksi?
 
Pikkujoulut: Mulla ei ole vielä tiedossa kuin työpaikan pikkujoulut ja niistä pääsen karkaamaan vedoten omiin synttäreihini samaisena päivänä ;) Mä oon tässä yrityksen aikana tietoisesti vähentäny juomisia, 1-2 voin ottaa esimerkiksi saunassa, niin kukaan ei ole alkanut ihmetellä ja olen vaan todennut ettei juur tee mieli. Voihan sitä tietysti sitten juoda alkoholitontakin :D

(.) Mä en sitten yhtään ala jos vaan kehittele näitä oireita :headwall: Tänne ketjuun oon kirjaillu mukaoireita. Elisest saakka ollu sellanen nytnealkaa-fiilis, mut ei oo alkanu |O Ja tulipa sitten taas testailtua ja edelleen puhdasta negaa. Menkkojen mukaan nyt olisi rv4+0 ja oviksen mukaan rv3+4.

Työvuorot muuttui ja meenki jo tänään yövuoroon, tietää ylityötunteja ja lisää rahaa :saint: Mies ei eilen tullutkaan kun on ilmeisesti mahataudissa, jospa hänest sit tänään kuuluis ja olis parempivointinen..
 
Tänne ei kuulu yhtikäs mitään. Sain neljännen antibioottikuurin tautiini. Aina kun kuuri loppuu niin oireet palaa. Taas on märkäinen välikorvatulehdus, yskä jonka aikana en saa happea, onneks on tommonen suihkautettava avaava lääke, niin menee vaikka vasta virtaan sisään jnejnejne. Tuntuu etten parane koskaan. Oon vissiin ollu 8vk jo kipeenä. Väsymys on ihan hirvee ja töihinkin pitäis 45min päästä olla jo paahtamassa.

Menkkoja ei oo näkyny, rinnat edelleen arat. Sunnuntaina päätin että tilaan raskaustestejä ja tänään niitten pitäis olla postilaatikossa. Se että malttaisin olla vielä kuitenkin testaamatta koska kierrot ollu niin epäsäännöliset tuntuu kovin kaukaiselta ajatukselta.

Mitä muuten teette työksenne? Ei oo pakko kertoa mikäli ei halua. Mielenkiinnosta tuli vaan mieleen tosta lääkejaosta =)
Itse olen iltapäivätoiminnanohjaaja. Sekä melkein valmis lähihoitaja, muutamaa näyttöä vajaa. Teen työtäni yksin ja lapsia mulla on siellä 15kpl. Puuduttavaa, äärimmäisen puuduttavaa....
 

Yhteistyössä