*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Peipi -82 eiköhän se mies kohta helly ajatukselle :heart:

Tervetuloa joukkoon Juli87! :wave:

Kuinkas naisten viikonloppu meni? :xmas:

Mitä kuuluu Unnaunnalle? Ja Pöllömammalle?

Hispu mitä työterveydessä sanottiin?

Kanttarelli_ alkoiko vuoto vai jännäilläänkö vielä?

(.) Mulla alkoi perjantaina tuhruttamaan ja aloinkin miettiä, että voisiko olla kiinnitymisvuotoa? Jos ovis onkin ollut jo viime viikolla? En huomannut mitään oireiluja, mutta hermostuin perjantaina ihan mitättömästä silmittömästi. Vuoto on ollut todella vähäistä ja tänään ei ole oikeastaan mitään vuotanut. Onko jollain kokemusta kiinnittymisvuodoista?
 
Siellä sanottiin että mene yksityiselle korvalääkäriin jos haluat nopeaa apua. Ja näin sitten kävinkin. Molemmissa korvissa liimakorva ja nyt sain semmoset lääkkeet että tuntuu auttavan. Hitaasti mutta silti. Ekaa kertaa yli kahteen kuukauteen liikasti toisessa korvassa tärykalvo. Tuotti hirveen kivun ... Mutta samalla onnen tunteen.

Muuten tässä vaan talletellaan säännöllisesti nyt vähintään joka toinen päivä. Kun ei tiedä niinku yhtään sitä oviksen ajankohtaa, kun toi kierto on mitä on. Mutta sillä mennään.

Vkl on ollu kiireinen, ollu paljon kaikkea puuhaa ja tekemistä. Asuntonäyttökin oli, ja siihen sai kuurata kämppää. Ens viikolla joku haluaa yksityisnäytön, joten kämppä on pidettävä siistinä.

Joululomaa odotellessa =)
 
Heipat!

heidip, mä epäilen mulla olleen kiinnittymisvuotoa. Oli juuriki sellasta pääosin ruskeaa tuhrulimaa pyyhkiessä, eikä juurikaan siteeseen asti tullut. Ja kaks päivää kesti. Oletin menkkojen alkavan, mutta oliki tollasta pikkutuhrua vaan. Ja tosta meni pari vkoa ku tuli ne kaks haamua peräkkäisinä päivinä. :)

Täällä on käyty heti aamutuimaan labrassa antamassa virtsanäyte. Kysäsin labranhoitajalta kauan tulokseen menee, sanoi että vähän tilanteen mukaan, about tunti. Ja viime vkolla neuvolaan soittaessa, sano että tuloksen saa seuraavana päivänä. Vasta! Mä aion kyllä muinamiehinä tänään jo puoliltapäivin soittaa neuvolaan tuloksesta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Täällä on käyty heti aamutuimaan labrassa antamassa virtsanäyte. Kysäsin labranhoitajalta kauan tulokseen menee, sanoi että vähän tilanteen mukaan, about tunti.
Noi tulokset saa kyllä suhteellisen nopeesti. Viimeks ku oon käyny labras antaa aamupäiväl näytteen ni tulos olis ollu valmiina puolilta päivin, mut olin varannu neukkuun soittoajan seuraavalle päivälle :D Varmasti olisin halunnu vastauksen silloin aiemmin, jos olisin raskautta odottanut mutta silloin vain suljettiin pois vaihtoehtoja siitä maidon tulosta. Peukut ja varpaat ristissä nyt sulle, että olisi yksiössä tulokas :heart:

Mä täällä ihan tohkeissani toivon nyt, että tuo olis ollut kiinnittymisvuotoa :ashamed: Malttamaton oon :snotty: :D
 
Kolmas kerta toden sanoo: Onnea oikein paljon!!

Unnaunna: Toivottavasti tilanne selviää!

Hispu: Oon kuullu, että maitotuotteiden vähentäminen auttais kaikkiin limaisuudesta johtuviin vaivoihin. Toivottavasti saat apua pitkälliseen vaivaan!

Mun viikonloppu meni aika yllättävissä merkeissä kun pe iltana oli työpaikan pikkujoulut. Olin ajatellut ottaa ihan rauhallisesti, mutta mitä vielä! Sen verran lujaa meni, että piti kokea kankkusen riemut lauantaina. No, edellisestä olikin aikaa 2,5v, joten usein ei tätä tapahdu. Jospa taas seuraava kerta sitten parin vuoden päästä...Ja muutenkin meni aika kiireessä viikonloppu. Nyt onneksi tämä viikko vaikuttaa aika iisiltä, joten taidan keskittyä kodin joulukoristeluun töiden jälkeen.

Tämän viikon loppupuolella voisi odotella ovulaatiota jos mitään yllättävää ei tapahdu. Seurailen kropan tilannetta tarkkailemalla aamulämpöjä ja kohdunkaulan limoja. Aika hyvin pystyy ennakoimaan ja jälkikäteen varmistamaan ovulaation ajankohdan. Jopa stressaavan tilanteen aiheuttama ovulaation siirtymisen pystyi bongaamaan pari kiertoa takaperin. Viime kierrossa sain just tän seuraamisen takia vauvatekopuuhat osumaan hyvin, mutta harmikseni siitä seurasi vain kemiallinen raskaus. Täytyy yrittää tää viikko ottaa rauhallisesti niin ei lähde ovulaatio karkuun :) Seuraileeko muut tällä tyylillä kiertoaan? Mä olen ajatellut, että tän kolmosen jälkeen ehkäisykin hoidettaisiin tällai luonnolliseen tyyliin kun ei tää nyt niin hankalaa ole ja säästyisi kaikilta kehon ulkopuolisilta hässäköiltä.

ja kp 8 /27
 
Soittelin heti klo12 neuvolaan ja negatiivinenhan se tulos oli. Ei yllättänyt, koska eilen viimeksi testannut itsekin...ja jokapäivä muutenkin viime vkolla. :D Nyt saa testit huilata kaapissa siis vähän aikaa.
Varasin samalla neuvolalääkärille ajan, Terolut-kuurin varmaankin tarviin, ku 9vkoa sitten ollut ne edelliset menkat. huoh...Noh, lääkäri ajan sain vasta klomen vkon päähän 22.12 ja eihän mun mieli sinne asti todellakaan jaksa oottaa. Varasin sitten ajan yksityille gynelle ja se onkin sitten jo ylihuomena aamusta. Kallista touhuahan tuo on, mutta saampahan mielenrauhan ja reseptin jos siltä näyttää. Toivottavasti myös ultraisi, niin nähdään kohdun tilanne..Onko siellä jotakin kemiallisen epäilyn jäljiltä, kun vuotoa ei niiden haamujen jäljiltä näkynyt. :|
Tuun sitten kertomaan kuulumiset.

Muksaa joulukuun ekaa päivää kaikille! :heart:

-Unnaunna
 
heidip* peukut pystyyn nyt! Tulehan sitten kertomaan oliko sitä.

Unnaunna harmi toi nega :( ja vielä joudut odotella lekuriinkin noin pitkään... Kyllä mäki alkaisin testailla jos kierto venyis noin pitkäks! Kun tahdon testailla jo ennen oletettua menkkojen alkamisajankohtaa :D.

Minä minä: mulla taitaa olla kierto vähän sekasten. Täti tuli ennen aikojaan ja tänään bongasin tikkuun oviksen (tai siis eihän se varmaan ole kohdalla kun 24-48h päästä?). No joka tapauksessa tänään kp11/... no sanotaan nyt se 28 vaikka mistä sitä enää tietää... Talletuksia tehty tänään jo 2 :D. Nyt mä koitan olla haahuilematta ajatuksissani sinne plussaan asti ja keskityn tähän hetkeen. Eipä tipu niin korkealta ja kovaa.
Viikonloppu meni siivotessa. Puoli taloa melkeen tuli reuhkattua läpi. Huh huh. Emähomma pelkässä siivouksessa. Sit ku pitäs vielä leipoa, hankkia lahjat, käydä muuallakin vanhuksilla auttelemassa jouluaskareissa...
 
Heippa kaikille!
Mä nyt kanssa päätin liittyä joukkoonne somaan, vaikka meillä ei vielä olla yritysvaiheessa. Meillä siis v-2008 syntynyt pikkukeskonen poika ja v-2011 syntynyt poika. Miehen kanssa on kolmannesta ollut puhetta monesti. Häntä pelottaa raskaus ja synnytys mun ja vauvan terveyden vuoksi (aiemmista ollut komplikaatioita). Mua sitten taas pelottaa miten selviän kolmen lapsen kanssa, koska minulla masennustaipumusta. Olen kuitenkin pitkään voinut hyvin ja kova vauvakuume on päällänsä ja aina oon lapset hoitanut hyvin, joten on luotto siihen, että kaikki menee hyvin. Ehkäisynä ollut hormonikierukka, nyt tullut kuitenkin kovia alavatsakipuja ja olen menossa ensi viikolla lääkäriin. Jotenkin ajattelen, että jos mulla nyt joku tulehdus tms. että kierukka joudutaan poistamaan, niin ei kohtalo voisi selvemmin osottaa, että nyt ois kolmannen paikka =)
 
Hmm...mun kropassa ehkä sittenki tapahtuu jotakin: mä oon jonninverran tutkaillu kohdunnapukkaa ja se on ollu jo useemman viikon selkeesti havaittavissa ja apposen auki. Mutta tänää illalla en meinannu löytää edea sitä! Oli niin takana ja kivikova!! :O Mitähän toi ny sit voi meinata??! Onneks huomen aamulla se gyne, ni saa jonku selvyyden asioihin! :)

-Unnaunna
 
Unnaunna jaa ite en kyllä osaa veikata mutä mahtais tarkottaa, mutta tule toki kertomaan kun saat viisaammilta tietoa.

Mollimilla tervetuloa joukkoon! Kiva kun ryhmä kasvaa. Toivottavasti saadaan eloa tähän ja vilkasta keskustelua. Meillä on kans itellä samanikäiset lapset kun teillä. Minkä ikäinen itse olet ( ei pakko vastata). Mä täytän ens vuonna 34.

Minä minä: tein tänäänkin ovistestin ja mielestäni testiviiva oli nyt haaleampi mitä eilen. Miehen flunssasta huolimatta talletettiin tänäänkin :D. Saa nyt nähdä kuin käy. Jos tästä kierrosta ei tule tärppiä niin varmaan vielä yks kierto voitais koittaa ja sitte siirtää yritystä vähän et menis seuraavan vuoden puolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Lääkäristä kotiuduttu ja Terolutit sain matkaan. Otin heti kotiin päästyä ensimmäisen ja nyt sitten sormet ja varpaat ristiin. En oo koskaa syönyt noita, vähän jännittää osaanko ottaa niitä oikein. :D
En ottanut ultraamista, hinta olis ollut reissulle mielestäni liian kova, 220e! Käsikopelolla kaikki tuolla alakerrassa kuitenkin ok.
Lääkäritäti oli ihana ja ymmärtäväinen, toivotti onnea matkaan ja että meille tulis vauva vuonna 2015. :heart:
 
Unnaunna Toivotaan, että kehon ulkopuolelta tuleva progesteroni saa vuodon alkamaan. Jos kehon merkkien seurailu kiinnostaa niin itse olen tykännyt kirjasta Take charge of your fertility. Se on ilmestymässä suomeksi varmaan alkuvuodesta. Mut ei enkkuversiokaan vaikea ollut.

Wanhan Willan nuori emäntä Toivotaan, että talletukset osuu kohdilleen :) Ja helpommin sanottu kuin tehty, että jaksaisi sen 2 viikkoa olla haahuilematta, ei ainakaan itseltä onnistu ;)

Mollimilla Kiva kun tulee muitakin uusia! Minäkin aika uunituore täällä vielä. Mullakin on masennustaipumusta ollut, mutta veikkaan että kyse on ollut kilpirauhasen vajaatoiminnasta, joka on nyt korjattu lääkityksellä. Toivotaan, että saadaan olla paremmalla mielellä baby nro 3:n kanssa :)

InkeriIisakki Oi mikä kuva :heart: Onnea hirmuisesti!

Omaa napaa...odottelen tässä ensimmäisiä merkkejä siitä, että hedelmällinen jakso kuukaudesta alkaisi olla hollilla. Jos menee normaaliin tyyliin, ovis on varmaan tuossa sunnuntain tienoilla. Lämmöistä sen sitten näkee mihin osuu. Varmuuden vuoksi-tyyppiset talletukset kuitenkin aloitettu :D

kp 10/27 ja yk 5
 
Onnea InkeriIisakki nopeasta plussauksesta :heart:

Unnaunna, hienoa että sait nyt tuohon kiertoon helppiä. Toivotan pikaista tasaantumista ja plussaamista ;)

Wwne täällä ainakaan pysty olemaan pähkäilemättä ja oireita mukamas koko ajan.. Oon miettinyt, että tammikuussa voisi vielä yrittää ja sitten pitää taukoa (itsekkäistä syistä kunnen halua loppuvuoden lasta). Toivottavasti teillä nyt talletukset osui kohdilleen ja saataisiin lisää joulukuun plussia :xmas:

Tervetuloa joukkoon Mollimilla! :wave:

(.) Mulla on taas mukamas jos jonkinmoisia oireita |O Miehen kanssa tuossa asiasta keskusteltiin ja sanoikin epäilevänsä että mahassa olisi asukas matkassa, kun mun mielialan muutokset on ollut aikamoisia ja nyt on ilmennyt pahaa oloa jne. Öisin oon hikoillu ihan tuhottomasti ja viime yönä näin painajaista, niin että heräsin itkien. Tuhruvuoto kesti perjantaista tiistaihin. Kierron loppupuolta mennään, mut varmaa pari viikkoo saa viel odottaa testaamisen kanssa. Ja voin sanoo et on iso pettymys ellen plussaakaan :stick:

MUOKS. Onpas täällä hiljaista ku huopatossutehtaalla :saint: Heitetääs puheenaiheeks vaikka että mikä lahjatilanne äideillä on? Onko joululahjat hankittu jo vai hankkimatta vielä? :popcorn: Kuulumisia kehiin :kiss:

Itsellä lisää oloja, närästystä ollut nyt useampana päivänä eikä mulla koskaan ole! Väsymystä. Tosin tein kyllä useamman aamuvuoron putkeen, että sekin vaikuttaa.

Tällä viikolla päätin, että keskeytän hoitovapaani jo 12.1 alkaen niin ehditään tsekkaamaan kuinka nuo pidemmät päivät vaikuttaa kuopuksen hoitopäiviin. Meillä oli eilen palaveri, jossa todettiin että tyttö voi mennä ihan peruskouluun, mutta tarvitsee erityistä tukea koulunkäyntiinsä (ei kuitenkaan ole erityiskoulun tai -luokan tarvetta), kun hänellä on ongelmia tunteiden säätelyn kanssa. Onhan tässä vielä reilu puoli vuotta aikaa kasvaa ja kehittyä, että nyt katsotaan kuukausi kerrallaan. Helmikuussa asian tiimoilta seuraava iso yhteispalaveri...

Lapset menevät tänään pitkästä aikaa sukulaisiin ja me vietetään vkl miehen kanssa kaksin rentoutuen. Huomenna käydään taas visiitti Helsingissä :p Ensi viikko onkin sitten ankea, kun itselläni on iltavuorot ja mies jää tuolla reissulla kotiinsa hoitelemaan asioitaan (hänen on tammikuusta tarkoitus aloittaa viimeinen vuosi opinnoissaan) ;) Miten mä jaksan yksin piinailla? |O:stick: :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Heidip* Mulla oli kans viime kemiallisessa raskaus-kierrossa tuota yö-hikoilua ja levottomia öitä oletetusta kiinnittymisestä lähtien. Toivottavasti nyt tärppää!! Lupaavalta kuulostaa!

).( Limoista päätellen ovis tapahtunee viikonloppuna, joten sen mukaiset talletukset käynnissä. Onneksi mies ihan mukana eikä tarvitse suostutella :)

Joululahjat on todellakin vielä hankkimatta ja hieman pukkaa hikeä, että missäs vaiheessa ehditään. Lapsilla on listat tehtynä, joten sen puoleen ostoksille vois mennä. Ja eniten odotan sitä, että saan olla jouluna lomalla yhtä pitkään kuin koululaiset eli yli kaksi viikkoa!!! Ois ihana saada plussa testiin tuossa ennen joulua niin vois sitten ensin ihan omissa oloissa fiilistellä aihetta ennen kuin työt taas alkaa.

Oli pakko surffaillakin kaikilla vauvanyritys-palstoilla(lähinnä ulkomaisilla) ja moni on sitä mieltä, että keskenmenon tai kemiallisen raskauden jälkeen uusi tärppi tulee usein nopeasti. Tähän nyt laitan uskoni :) Tuon kakkosen kanssa tärppäsi viidennestä kierrosta kierukan poisoton jälkeen ja nyt olis just se menossa. Toiveet siis tosi korkealla tämän kierron suhteen.
 
InkeriIisakki Suuret onnittelut plussasta.

Unnaunna ja mama-maisu ja muut tsemppiä plussan metsästykseen.

heidipMeidänkin eskarilainen on erityistuen piirissä vai mikä se virallinen nimitys onkaan. Hänellä pahoja keskittymisongelmia (varmaan toi keskosuus vaikuttaa) tammikuussa hän täyttää 7v ja mietitään, että tarviiko tehdä psykologin yms. testit koulussa pärjäämisen testaamiseksi.


ON: Ikää on nyt siis 31v. Mä kävin keskiviikkona papa-kokeen otolla ja se labratäti totesi, ettei näy lainkaan kierukan lankoja :x Käski mennä lääkärille tarkastamaan ja onneksi mulla onkin se lääkäri aika jo varattu, tosin vasta viikon päästä. Pitkä aika odotella :(

Meillä lahjat ostamatta ja muutenkaan ei olla joulua valmisteltu, mitä nyt vähän kämppää koristeltu. Aapuuva, taas se stressi kohta pukkaa. Noh, mennään niillä mitä ehditään tekemään.
 
Mollimilla Suosittelen käymään, jos sellaiseen vain on mahdollisuus. Meillä tyttö kävi kesäkuussa, kun alkuvuodesta oli pahoja käytösongelmia. Eihän se nyt varsinaisesti mitään auttanut, mutta saatiin tekemisille nimitykset ja lapsi oikeanlaiseen hoitomuotoon. Pahimmat (väkivalta)käytösongelmat on nyt jääneet, kun saatiin tyttö edes hieman avautumaan tuolla. Ja meillä kaikki juonsi juurensa tytön puheviasta (alkuvuodesta puuttui kokonaan 8 kirjainta, kesän jälkeen enää1!!) ja siitä seuranneesta kiusaamisesta eli kiusatusta tuli kiusaaja eikä sitä osattu ollenkaan huomioida päiväkodissa ennen näitä psykologisia testejä.

Joululahjat suurimmaksi osaksi täälläkin hankkimatta. Esikoiselle olen nyt vahingossa löytänyt kivoja lahjoja (esimerkiksi tämän Monster High asun, jossa yhdistyy lempihahmo / roolileikki / lempiväri). Kuopukselle pitäisi vielä keksiä the lahja, niin olisi omien lasten lahjat hankittu. Sitten olisi vielä muistettavana 4 kummilasta ja muutama sukulaislapsi.. Yhdelle kummilapsista pitäisi vielä hankkia myöhäinen synttärilahja (valot ja heijastimet polkupyörään). Omalle mummulleni (lankoja tai lahjakortti ruokakauppaan), miehen äidille ja mummille pitäisi varmaan kehittää jotakin viemisiä kun jouluna niissä käydään. Ensi viikolla varmaan pääsen ostoksille.

ON1: Aikataulusta myöhässä ja reilusti, klo. 13 piti olla Helsingissä ja me vasta tehdään lähtöä... Huhhuh, mutta no panic! Mulla pahaa oloa ja närästystä (tulee varmaan hieno 2,5 tunnin ajomatka!!), eilen jouduin pudottelemaan miestä maanpinnalle kun on jo niin varma että olisi asukas matkassa. Eilinen (pe) testi näytti puhdasta negaa.

ON2: Oli kyllä superhieno viikonloppu, lapsetkin oli nauttineet sukulaisissa olemisesta. Tänään (ma) myös puhdasta negaa. Pessimistinen fiilis. Odottelen menkkojen alkavan viikonloppuun mennessä vaikka oloja onkin reilusti. Kahvi on tuon närästyksen aiheuttaja. Viime yönä tuli nukuttua 11 tunnin yöunet, sain ainakin univelat pois!! :) Mies lupaili palailla jo aiemmin kuin oletin, eli ei tarvitse kauaa olla yksin.

Huom! Koitan pitää tuota etusivun listaa siistinä, joten siirsin nyt ne joista ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään :confused: - merkin alle. Kun kiertopäivät paukkuu 100 yli niin lakkaan laskemasta ja lisään ? - merkin tilalle. Listalle pääsee jälleen takaisin, kun ilmoittelee itsestään.

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
heidip* Pahoittelut negasta! Toki kp:t sulla vielä antaa toivoa eli älä nyt ihan vielä heitä kirvestä kaivoon.

Omaa napaa... Ovis taisi olla to-la akselilla. Tällä kertaa lämmöistä ei pysty täysin sanomaan mille päivälle osui. Mutta jokatapauksessa sen, että ovulaatio tapahtui. Fertilityfriend laittaa se torstaille, mutta itse sanoisin, että lauantai. Toivotaan, että tässä kierrossa osuisi! Ensi viikon alussa (tai FF:n mukaan jo viikonloppuna) voisi odotella taas lämpökäyrään nousua (triphasic chart) JOS on tärppi käynyt. Toki ilman sitäkin on voinut tärpätä, mutta viimeksi oli niin hienoa huomata tuo nousu, joka tapahtuu todennäköisimmin raskauskierrossa. Huh, jännät viikot edessä.

mama-maisu kp 15/27 yk 5
 
Mollimilla Suosittelen käymään, jos sellaiseen vain on mahdollisuus. Meillä tyttö kävi kesäkuussa, kun alkuvuodesta oli pahoja käytösongelmia. Eihän se nyt varsinaisesti mitään auttanut, mutta saatiin tekemisille nimitykset ja lapsi oikeanlaiseen hoitomuotoon. Pahimmat (väkivalta)käytösongelmat on nyt jääneet, kun saatiin tyttö edes hieman avautumaan tuolla. Ja meillä kaikki juonsi juurensa tytön puheviasta (alkuvuodesta puuttui kokonaan 8 kirjainta, kesän jälkeen enää1!!) ja siitä seuranneesta kiusaamisesta eli kiusatusta tuli kiusaaja eikä sitä osattu ollenkaan huomioida päiväkodissa ennen näitä psykologisia testejä.

:[/COLOR]
Hienoa, että saitte apua. Me ollaan käyty jo aiemmin siellä psykologin testeissä ja oli kyllä iso huojennus, kun sai kuulla, ettei itse ole kaikkea kuvitellut, vaan pojalla on oikeasti keskittymishäiriöitä ja on ylivilkkautta. Ei kuitenkaan vielä tehty mitään diagnosointia, vaan katsotaan muuttuko käytös iän myötä. Yhdellä kaverin lapsella myös samallaista ongelmaa kuin teillä, mutta on avun saamisen jälkeen muuttunut nyt vuodessa tosi paljon käytös parempaan.
 
Heips kaikki. Mulla näköjään jo kiertopäiviä 22. Taas tulossa ilmeisesti pitkäkierto, oviskipuja tai muutakaan ei ole näkynyt eikä kuulunut. Rupee tuntumaan ihan huuhaalta koko homma.

Meillähän on neljä lasta mille pitää hommata joululahjat. Mun kaks ja miehen kaks lasta. Yhdelle omalleni oon saanu jotain ostettua, kaikki muut on vielä ostamatta... Mutta vkl kun koittaa niin mennään ostamaan.
 


Laitan nyt vielä tännekin tulkittavaksi tämän kuvan. Kokemuksia? Antaako ovistesti tuollaisia haamuja muuten vaan? Mun mielestä rt puhdas nega, mut kolme kaveria nähny haamua.. Huvikseni testailin vajaan kahden tunnin pidätyksestä pregcheck ovulaatiotestillä ja 10IU/l raskaustestillä.

Kp26/27-32 ja aiempien myöhäisten plussien vuoksi sain jo valmiiksi lähetteen labraan. Kunhan nyt vaan en nuolaise ennen kuin tipahtaa, kun tässähän on kyse ovistestistä..
 
Mä olen menossa huomenna lääkäriin tsekkaamaan onko kierukka vielä paikoillaan. Piti tänään rt:kin tehdä ja negahan sieltä tietty tuli. Kyselen huomenna vielä, ettei ole muuta estettä raskautumiselle ja että pitääkö mun syödä taas Disperiiniä, jos raskaudun. Ekassa raskaudessa kun istukka suonissa oli tukoksia, joiden takia vauvan henki oli vaarassa.
 
Aba
Heippa!

Ilmottautuisin joukon jatkoksi. Ilmeisesti päätettiin nyt käydä sitä kolmatta toivomaan, ajatuksena olis että ei otettais mitään stressiä aiheesta mut katotaan nyt miten käy. Mulla on lapset -11 ja -12. Nyt on menossa kp3/24-26, ja ilmeisesti yk1 :) Vähän ehkä jännittää..
 
Tervetuloa Aba joukkoon kuumeilemaan :wave:

(.) Mä uskon et tää kierto on taputeltu, kp 28/27-32. Ovistesti haalistunut reippaasti ja 12,5IU/l Predictor Early raskaustesti näytti märkänä ilmeisesti vaan viivanpaikkaa (kuivana ei näkyny mitään). Maanantaina pitäisi kympit tulla ja testaan vielä kerran ellei menkat ala siihen mennessä.

Katselin noita oloja niin ehkä ovis ollutkin vasta kp22-23 kun oli limoja (kp 20 viimeks seksiä) eli saattaapi tulla pitkä ja edelleen piinaava kierto. Mut mikään ei nyt sit selitä sitä vuotoa kun oli kp14-17 ja näitä muita oloja.

Hieman v*ttuuntuneena viikonloppuun |O:headwall:
 

Yhteistyössä