*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Ei tarvinnut ryhtyä haamun metsästykseen...se oli nimittäin selvä plussa testissä aamulla :heart: Heräilin pitkin yötä ja viiden aikaan päätin nousta tekemään testiä. Ja eihän se uni enää sen jälkeen tullut :)

Viisi kiertoa kesti kropan palautua kuparikierukasta tai siis viidennestä kierrosta nyt tärppäsi. Kakkosen kanssa meni aikalailla samalla lailla.

Ja ne kuuluisat raskausoireet ennen plussaa olivat
-dpo 6 rinnat kipeytyi paljon normaalia kipeämmiksi ja ovat kipeät ja selkeästi turvonneet edelleen. Masussa nippailee ja muutaman kerran sellaisia sähköiskumaisia kipuja todella alhaalla, kohdunsuun tienoilla
-dpo 10 huimaus ja väsymys alkoi

Onnellinen mama-maisu dpo 12 ja rv 3+4 :heart:
 
Aba
Onnea Mama-maisu! Nyt ei sitte tarvi jouluna syödä graavikalaa tms :)

Mulla olis varmaan nyt ovis, ainakin vähän vaikuttaa siltä. Eilen oltiin sillälailla, nyt en usko että ollaan tänään. Jotenki haluisin vielä katella vähän aikaa niin että tulee jos on tullakseen, ettei nyt alkais ihan hirveesti kyttäämään mitään parasta hetkeä kuusta. Vähän fiiliksen mukaan. Haluisin kattoa noita työkuvioita vähän että miten ne lähtee etenemään. Mullakin hieman hankaluuksia työkuvoissa.

Mulla joulusiivous tehty, vaikka sen kyl joutuu uusimaan vielä jossain kohtaa alkuviikkoa. Lahjat hankittu ja muutenkin homma hanskassa :)
 
Heipä hei!

Minä voisin tulla paikkaamaan mama-maisun tekemää aukkoa. Paljon onnea plussasta! :)

Meillä tilanne on se, että mulla on vielä kierukka, mutta poistatan sen viimeistään ens vuoden maaliskuussa. Alunperin mietin, että poistattaisinko sen heti tammikuussa, mutta haluan nauttia vielä menkattomuudesta maaliskuulle asti. :)

Riviä ei ole pakko laittaa mulle etusivulle, mutta jos sellanen halutaan välttämättä niin:
Kiehinen................kp ?/?...............yk?..........31. ..............-09 ja -11
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Onnea mama-maisu <3.

Tervetuloa kiehinen.

Itellä mietintä päällä näiden eipäs-juupas olojen kans... Just mies kysy tärppipäiviä. Sanoin että taitanee siinä aaton hujakoilla olla :). Ei me nyt taideta malttaa taukoilla vaikka tilanne vähän huono onkin aikataulullisesti. Jos nyt jää venaamaan niin saa unohtaa koko homman. Poden jo muutenkin kovaa ikäkriisiä asian suhteen!!!
 
Onnittelut mama-maisu plussauksesta! :heart:
Ja tervetuloa remmiin Kiehinen! :wave: Meinaatko kuinka hyvin malttaa mielesi tässä kuumeiluporukassa? ;)
Aba siellä onkin hienosti asiat joulun suhteen :kiss: Toivotan kuitenkin tärppionnea, ei ne työt tekemälläkään katoa ;)

(.) Kp34 ja mä en tiiä enää. Hajoon :headwall: Kp26 tehdyssä raskaustestissä näkyy ensimmäinen haaleetakin haaleempi viiva. Tänäänkin testissä näkyy haamuviiva ja ehkä inan punertavaa, mutta kunnolla tihrustamalla. Ovistesti on liki kontrolliviiivan vahvuinen, niitä oon tässä välissäkin tehny ja välist ei oo toista viivaa edes piirtyny. Eikö raskaustestissä luulisi tässä ajassa viivan jo vahvistuneen? Tulee väkisinkin mieleen, että on joko kemiallinen, tuulimuna, ku tai kkm :'(
Mainittakoon tässä jälleen kerran, että esikoisesta tein positiivisen testin rv6+3 kun huomasin menkkojen olleen reilusti myöhässä. Kuopuksesta tiesin olevani raskaana 4 viikkoa ennen kuin se näkyi vasta labrakokeessa ja sekin vasta rv6+3.
Aamulla testaan vielä ja sitten pohdin uudemman kerran.. Mulle on kirjoitettu labraan U-hCg-lähete valmiiksi, mutten haluaisi sitä turhaankaan tuhlata.

Oon nyt ollut 1½ viikkoa lasten kanssa kotona, kun esikoinen sairastui rajuun vatsatautiin. Lauantaina käytiin päivystyksessäkin näytillä ja neidiltä otettiin viljelyt joiden tulokset saadaan vasta maanantaina. Siinä mielessä omituinen pöpö ettei tarttunut kellekään, mutta luokallaan on kuulemma ollut epidemia ja tyttö oli rajuiten sairastunut. Voin kuulkaa sanoa, että tänään oli kiva päästä töihin illaksi :) Mulle tuli jonkin verran nyt tuon sairastelun vuoksi palkatonta, niin lupauduin ottamaan kaikki mahdolliset vuorot joihin tarvitaan tekijää - ja onneksi sain mummun tänään hoitamaan lapsia :flower:
 
Onnea mama-maisu!

Meillä kans joulusiivous menossa. Pölyjen pyyhintä suoritettu, se kaikista kypsin homma! Anoppi kävi hakees muksut heille viikonlopuksi, kun me ollaan ukon kanssa menossa huomenna mun enon 50v-synttäreille, joka on vain aikuisille.

Tänään joku mamma soitteli työkkäristä, kun ilmottauduin työttömäksi työnhakijaksi pari päivää sitten. Mulla on tämän kuun jälkeen niin vähän työtunteja enää jäljellä, et haen liitolta rahaa. Ensin oli mielessä hakee joku kakkostyö, mut kuuntelin muiden mielipiteitä ja rupesin itekki miettimään onko siinä mitään järkeä. Oon välillä tehnyt kahta työtä samaan aikaan ja onhan se raskasta ja stressaavaa. Varsinkin kun on tullut 15-tuntisiakin päiviä fyysistä työtä. Tämä vuosi on ollut raskas monella tapaa, tarviin hermolomaa. No se mamma ehdotteli sieltä firmoja mihin voisin itteäni tyrkyttää. Rehellisesti sanottuna ei kiinnosta pätkääkään. Mulla on ensi vuoden kesälomat kerrytettynä ja todellakin haluan olla kesälomalla. Kolme edellistä kesää oon ollut töissä. Nyt haluan vihdoinkin viettää kesää! Ei siitä ole mitään iloa jos jään tästä vakkarista lomalle, mut sitten oonkin töissä jossain toisessa. Kiitti, mut ei kiitti. Kiusaisi vaan niitä elämäntapatyöttömiä yms, jotka ei koskaan tee mitään.
 
Tulin vain pikaisesti toivottamaan kaikille Rentouttavaa Joulua! :xmas: Itse olen reilun viikon liki kokonaan nettipimennossa, kun lähden mieheni luo viettämään Joulua, joten älkää ihmetelkö ettei lista päivity tässä välissä.

(.) Kp37/27-32 menossa, kp35 jälkeen en ole testannut kunnen halua enää tihrustaa enkä pettyä. Seuraavaksi teen jouluaattona testin, jos ei menkat ole siihen mennessä alkaneet..
 
Viimeisiä viedään: 2 päivää vielä töitä. Tänään ei tarvi onneksi lapsia viedä hoitoon kun mies on vapaalla heidän kanssaan.

Omat ajatukset jouluisten puuhien lisäksi pyörivät vauva-asioissa. Huoh. En tiedä mikä rimakauhu nyt iski. Haluan ja en ja haluan, mutta... Kun katson esikoista tuossa sohvalla niin sydän sulaa :). Tahtoo vielä lisää, mutta eihän tässä ole mitään järkeä! Nyt taas tämä jahkaus -vaihe menossa.

Hyvää joulunaikaa kaikille plussan metsästäjille!
 
Onnea Mama-maisu, tervetuloa Kiehinen

Mä sain nyt ajan 5.1 äippäpolille!, tsekataan siellä siis onko mulla kysta vai mikä ja samalla otetaan kantaa siihen, että täytyykö mun aloittaa Disperin sitten jos raskaudutaan. Mulla on nyt ihan selkeä halu saada kolmonen, mieskin katselee vauvoja sillä silmällä, että kuumetta on ilmassa :heart: Siskolla kaks pientä ja kolmas tulossa ja lisäksi talon rakennus kesken, jotenkin se tehnyt mulle sen varmuuden, että jos he pärjää niin mekin pärjätään, kun kuitenkin isommat lapset jo niin isoja. Nyt täytyy kuitenkin mielensä vielä muutama viikko ennen mitään ratkaisua, kun ei yhtään tiedä mitä siellä ultrassa sanotaan. Pelottaa, onneksi paljon kaikkea kivaa ohjelmassa tässä odotellesa.

Siis apua huomenna tulee joulupukki, mua jännittää. Oon niin onnellinen, kun sain kotona jonkun tehopiikin viikonloppuna: siivosin, pyykkasin monta koneellista, hain lasten kanssa kuusen yms. muutin poikien huonejärjestystä (mies oli koko vkonlopun pois). Nyt voi hyvällä mielellä odottaa huomista. Mennään mummulaan illalla syömään ja saunomaan. Töihinkin vasta ensi lauantaina seuraavaksi.

Oikein ihanaa joulua kaikille, nauttikaa tunnelmasta, rakkaiden läsnäolosta, hyvästä ruuasta ja tietysti lahjoista ;)
 
omaa vuodatusta:
DPO 9 täällä. Eilen testasin aamupissasta selvän haamun. Olin jo ihan innoissani, ja mies myös. Hänkin jopa näki testissä olevan viivaa. No tän aamun testi on kyllä puhdas nega.. Huomenna uutta testiä kehiin. Aika skeptinen olo on. Muistelen että olen edellisissä raskauksissa saanut haamua jo dpo 9. :(

Hyvää joulua kaikille !
 
Se maltti ei taida olla mun vahvin laji tosiaankaan =)

Tänään taas haamua testissä. DPO 10. Huomisaamuun en ole edes testiä jäljellä, joten nyt ei auta ku piinailla. Käyn hakee testin heti ku joku apteekki tai vastaava on auki.

Mä kans huomasin nyt kun DPO 9 ei näkynyt mitään testissä, et olin tosi tosi pettynyt. Ehkä se auttoi tajuamaan että kyllä mä tätä kolmosta toivon todella.
 
Jotenkin aina keskellä yötä mietin näitä asoita ja alan epäillä. Aamun tullen ajatukset taas selkiää. Olenkohan mä pimahtanut lopullisesti...
Tässä kierrossa aion kyllä nyt elää suht normisti. Jahka en koskaan edes raskaudu... Eli aion suuntautua uutta vuotta juhlimaan (hillitysti mutta kuitenkin varmaan muutaman viinilasin kera).
 
Menipäs viikko nopeasti lomaillessa lapsivapaalla, vielä olisi lomaa lasten kanssa 2 viikkoa. Kyllä kelpaa :xmas: Niinhän sitten kävi, että menkat alkoivat viime maanantaina kierron venyen 37 päivään. Tähän kiertoon olen ottanut mukaan maca-jauheen ja alan tikuttamaan ovista, jospa tämä olisi viimein the plussauskierto. Sinänsä turhauttavaa, kun viimeksi alkanut raskaus alkoi pillereistä huolimatta ja meni tasan vuosi sitten kesken.

Palailen paremmalla ajalla, nyt on niska-hartiaseutu niin jumissa että oikein pahaa tekee :|
 
Ihanaa etten ole ainoa kenellä ristiriitaisia ajatuksia. Lohduttavaa kuulla. Täällä ne ajatukset ei oo yhtään kirkastunu. Muttei mitään ehkäsyäkään oo käytössä ollu.

Ikää muuten 31 jo :)

Mies kysy pari päivää sitten että oonko miettiny vauva-asiaa. Jouduin vastaamaan etten. En oo itseasiassa näinä 15 päivänä ajatellu muuta kun joulua ja sitä että meidän talo on vissiin myyty ja saan unelmieni talon :)
 
hispu tosiaankin lohduttavaa että muitakin vastaavia tuntemuksia omaavia löytyy. Meillä alkaa "aika" olla lopussa kun olen jo 33v ja mies vielä vanhempi... Jos olisin nuorempi niin en varmaan epäilis asiaa mutta oma ikä on nro1 mietinnän aiheissa...
Onnea talon myynnistä!!

heidip*: toivotaan nyt tärppikiertoa!! *halaus* luvattoman pitkän kierros sitten pukkas, höh :(.
 
Mollimillalle tsempitykset sinne äpolille! :heart:

Mama-maisulle vielä onnittelut! :heart:

hispu onnittelut talokaupoista :heart:

Ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Millä mielellä naiset vuoteen 2015? Jospa Uusi Vuosi toisi taikaa tullessaan ja pääsisimme plussailemaan vuoron perään alkavan vuoden kunniaksi, itselläni on ainakin vielä toiveet hyvin korkealla :kiss:

Mun oli tosiaan lihakset eilen niin kipeenä, että otin illalla Panacodin ja Voltarenin. Viimeiseen asti pyrkiny välttämään kipulääkkeitä täs yrityksen aikana.

Mun taisi ovistikut tulla postin mukana aamulla niin päässee loppuviikosta tikuttelemaan ja maca-jauheen käytön aloitin kp4. Saa nähdä onko noista hyötyjä tähän kiertoon :D Sen verran olen huomannut näiden muutamien päivien aikana, että kahvi ei juurikaan maistu enää ja alakerta on kosteempaa. Nyt parina päivänä on muniksia nippaillu jonkin verran, kasvukipuja?!

Onkos kellään muulla kokemusta tuosta Macasta? Mitä poppakonsteja käytätte raskautumiseen? Mun tarttis apteekista hakea vielä ainakin foolihappoa..
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Hei!! Tulin toivottelemaan teille hyvää loppu vuotta ja vielä parempaa uutta vuotta!! Tuokoon vuosi 2015 kaikille sen mitä toivotte :heart:

Täällä edelleen kuumeillaan ja niin kuin joillakin muillakin oli, että mietitään oonko ihan hullu ku haluan alottaa kaiken alusta taas... :LOL: mutta ajatus siitä kolmannesta nyytistä ei vaan jätä rauhaan. Mies jo vähän lämpeni ajatukselle mutta ei tarpeeksi vielä. Toivossa elellään, edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Aba
Mä olen kanssa 31v, mutta en kyllä yhtään oo osannu miettiä että olisin liian vanha tähän. Eikai nyt sentään? Itsellä kanssa ajatukset seilaa juupas-eipäs-linjaa, joskus ehkä pieni järjen pilkahdus sanoo että olis hyvä näin ja helpompaa, mut sitte taas kun sitä haluasi kuitenkin. Mulla alkanee menkat vuoden alussa, yhtään en oo ehtiny miettiä tätä yrittämistä. Ehkä hyvä niin :)

Mitä ihmettä on maca-jauhe?
 

Yhteistyössä