*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Pupelaattori, Tässä muutakaan tekemistä vapailla oo kun roikkua täällä. Jos tarttuisi jotain hormooneita vaikka ;) Ja siis, kävihän se jo mielessä että mitä jos siihen testiin nyt oisikin ilmestyny jotain?? Onneksi mulla on siitä kuva. Koitin jo vähän muokkailla kännykällä, muttei siihin kyllä saa toista viivaa millään ilveellä. Jos ei siite ite piirtäisi :D
 
Pupelaattori: Mä en ole vielä menossa odottajien puolelle ainakaan kahteen kuukauteen niin höpötellään keskenämme, jos muut mennee odottajiin. :D

Tosin lapset hulinoi aamulla niin pahasti, että mietin jo, oonko päästä pipi, kun lisää haluan. :LOL:
 
Kyllä minäkin enempi täällä olen mikäli se vaan passaa, kunnolla uskon että vauva on tulossa vasta kun np-ultra on ollut ja toivottavasti todettu kaiken olevan ok. :)

Tuli tuossa itselläkin pieni uskonpuute itseeni kun rämmin tuossa sohjossa tietäni töihin ja töistä tarhalle vain päästäkseni rämpimään tuskaista sohjon kyllästämää ylämäkeä ylös kahden väsyneen kiukkupyllyisen lapsen kanssa. "Tähän vielä rattaat vai, ei helvetissä?!":headwall::LOL:
 
No siis pakkohan oli jo tänään tietysti päästä testaamaan, mutta oli kyllä aivan täysi nega :snotty: Joten huomenna uudestaan :LOL: Jaa juu, oon käynyt sitä negaa tuolla ihailemassa, mutta ei siihen mitään ilmesty vaikka silmät kierossa sitä tuijotan :headwall:

Oireista päälimmäisena on ällötys olo ja vatsassa semmonen jännä pieni pinkeyden tunne. Ja flunssa pirulainen yrittää myös hiipiä, nenä tukossa, aivastuttaa, kurkku kipeä.

Kiva, kun on muitakin samassa vaiheessa olevia :flower: Joukkotestausta :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Tuulentavoittelija miullakin oli suunnitelmissa testailla huomenna aamulla uudelleen! :D Katotaan tuleeko yhtään mitään näkyviin, jos ei niin loppuviikosta sit uudelleen. Toi eilinen on vielä niin kaukaa haettua etten uskalla innostua siitä yhtään.
 
Viipulainen jäkitä ihimeessä täällä :) Josko siitä tulis semmosia hedelmällisyyen leyhäyksiä muile ;)

Porkkana ootko käyny kurkkiin nyt illalla? Hyvä idea alakaa piirtään ite niitä viivoja :D

Kiehinen hyvä juttu, onpahan sitte pulinaseuraa :)

Tuutte sitte mamina ja tuulentavoittelija rapsaamaan tänne. Mie niiiiin aion tyytyä nyt jännäämään vain muitten testejä. Eihän se oo ko pari aamua, ei oo paha rasti :)

Ja lakkaan samalla kuvittelemasta näitä oireita, nimittäin etovaa oloaki ollu muka nyt illanpäälle, as if!!
 
Kyllä määkin näen jotain hailuraista tuossa maminan testissä. Vahvistumisia!! :)

viipu, on tää kuumeilu kyllä erikoista. Välillä on pinna niin helvetin tiukalla jo noiden kahden lapsosen kanssa ja vaikka järki välillä yrittäis tuolla kolkutella, niin silti sitä niiiin vielä haluis saada kolmannen. :heart: Ja neljännen ja viidennen ja ja ja... :D No ei kai sentäs, jos nyt alkuun edes se kolmas tulla tupsahtais.

Ja joo, tänään aamulla taas normaaleihin aamurutiineihin kuului aamu uinnit. Sofilla ja rfsu:lla mentiin, eikä niihin mitään tullut! Jotain kökköstä mitä aiemminkin, eli tosi tosi tosi haaleeta viirulaista. Eeeerrrrittäin ravostuttavaa, vois antaa selkeetä negaa tai sit jotain vähän lupaavampaa. |O
Ja toi rfsu oli muuten ainaki ihan susi! Se valkonen alue meni heti kastuttuaan ihan sellasille pienille kuopille. Eikä siitä saa tihrustettua mitään! :D
Mä harrastan kanssa tota testien säilyttelyä. Ja aika-ajoin käyn niitä kurkkimassa ( = Esim. viikon takaisia). :LOL: Koska eihän sitä tiedä jos sinne olis vaikka selkee plussa pärähtänyt ja nää seuraavat testit on vaan viallisia. :p

ps. piti tässä viestin kirjottamisen välissä käydä taas kurkkaa tuotoksia..Ja läjäpäinhän siellä plussia oli kaapissa.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamina ja Anskuna
Onnittelut myös Kiiltokuvalle plussasta :heart: Ja wwne:lle kaikkea hyvää :hug:

Lupaavalta vaikuttaa, että saadaan helmikuulle paljon plussia ;) :popcorn:

Hei hienoa, kun meitä SatKs:laisia on näinkin monta :wave: Mistäs päin muut ovat? :)

(.) Alkukierto ja tylsä vaihe.. Tuossa laskeskelin, kun että lääkäri on ensi viikon perjantaina niin pitänee aloittaa oviksen tikutus muutamia päiviä ennen sitä vaikka ovis luultavasti vasta kp20-23, jos saa niitä Terolutteja heti käyttöön.. Huomenna oon varaamassa aikaa hammaslääkärin särkypolille - viisurit vaivaavat inhottavasti ja ne ilmeisesti leikataan heti pois. Kipu on jo melkein sietämätöntä, päätä särkee enkä saa edes nieltyä kunnolla :'( Onpahan sitten hoidettu pois alta..
 
Unnaunna mäkin säästin noita edellisen kierron testejä, että sain näyttää miehelle ja sekin prkl näki niis kaikis kolmes viivaa (rfsu) vaikkei ne mitään meinannut |O :ashamed: One steppiin ei tullut mitään ja niitä on vielä 17 jäljellä :whistle:
 
Täällä jännitetään, aiempien kokemusten perusteella odotin sunnuntaiksi menkkoja alkavaksi mutta eipä oo näkynyt! Oiskohan nyt vaan pitkä kierto sitten tämä ensimmäinen. En osaa arvailla kun oli näiden kahden välissä vaan ne yhdet menkat, että miten nämä synnytykset ja imetykset vaikuttais... Yritän nyt odotella ihan "rauhassa" että mitä tapahtuu, olen joskus lueskellut että joillain jää välistäkin menkkoja tässä alussa ja toi imetys voi vielä sotkea.

Myönnetään että ollaan vähän oltu lepsuja ja EHKÄ vähän pikkasen saatettu mennä keskeytetyllä kun oli kumit loppu :ashamed: Olishan se ihanaa jos se kolmonen saatais mutta mä en mitenkään kehtais ilmoittaa töihin jos olisin raskaana, kun on jo sovittu millon palaisin näiltä vapailta. Ja olen asennoitunut ja sopeutunut siihen. Tietysti olis aika tyypillistä yritetään puoli vuotta ja sit kun lopetetaan yritys niin vauva sais alkunsa keskeytetyllä -.- Toki tietoinen riski ollaan otettu.

Mutta oireita ei oikeastaan ole ollut, viikonlopun ja alkuviikon oli oloja et menkat voisi alkaa. Mikä on kyllä hitusen pelottavaa kun yleensä ne tulee vasta kun alkaa mutta kyllä mä nyt vielä kallistun siihen pidempään kiertoon. Kerta se on ensimmäinenkin :p

Ja KOSissa olen synnyttänyt ja syntynytkin :)

Täytyy itsekin kommentoida että ei ole mitään rentouttavia kävelylenkkejä ollut kun oon tuolla sohjossa repinyt rattaita eteenpäin nyt pari päivää ja kironnut kun ovat kolmipyöräiset (Phil&Teds). Tappelin sen etupyörän lukituksen kanssa ja loppujen lopuksi siitä ei ollut mitään apua edes noilla keleillä. Jospa huomenna olis aurattu kadutkin, säälittää kaikki rollaattorimummelitkin kun eivät jaksa työnnellä pelejään eteenpäin...
 
Aamun testi edelleen negaa :kieh: Kuivatessaan alkaa jotain ilmestyä mutta eihän se mitään merkkaa (30min sitten tyhty).. Odottelenpa sinne su/ma jolloin menkkojen pitäs alkaa (jos oli lyhyt kierto tälläkertaa).. Tää on kyllä niin arpapeliä!

Mites muilla tän aamun testaajilla?
 
Viimeksi muokattu:
Mamina koita näpätä kuva niin saama muutki tihirustaa :)

Porkkana käsittämätöntä mielenluijjuutta pysyä irti roskiksesta :O Hyvähyvä, lähetä mullekki tuota vähän jos on yhtään ylimäärästä!

Unnaunna mulla mies pelekää sitä että jos mie saan vielä vauvan, niin sitte mie haluan aina vaan lissää ja siksiki sillä vähän pelottaa :D Mie oon kyllä koittanu selittää, että se on nyt yhestä kiinni, sitte mie lopetan. Ehoton ehkä! :)

Kiiltokuva joko oot testannu?! Mie muuten arvasin että oot älkooässän alueella ko kerroit niistä pitkistä synnytysmatkoista :) Mie jos tässä vuojen sissään synnytän niin teen sen yhtä sairaalaa alempana :D

Pöllömamma muistaksie onko sulla se menkkojen alaku kestäny ihan tuhottoman pitkään? Että olis juilinu ja möyriny ennen alakua. Ko mie mietin sitäki, että jos mulla vaan tekkee nuita menkkoja oikein viimesen päälle hartaasti..

Mieki jään oottaan testituloksia :popcorn:

E: Semmonenhan mulla on unohtunu kokonaan kertoa, että viime viikon to tai pe oli lämmöt pompsahtanu ad. 37.5! Vaikka olin kaameassa flunssassaki sitä edellisellä viikolla, niin sillon oli lämmöt vaan 36.3-6. Vieläki on 37.5...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
 
Viimeksi muokattu:
Camera360 2015 2 3 094252 tuolta löytyy kaks kuvaa. Ei kyllä paljoo toiveita nostata. Samanlainen kun toissapäivänä. 10herkkyyden testi. Päätin ootella vaan ja katsoo mitä tuleman pitää, turhaa ressata itteä päiviä laskemalla.. :headwall:

E. Veikkaan et toi on vaa joku viivanpaikka minkä jättää näkyviin, ei tossa paljaalla silmällä mitää väriä näy.
 
Viimeksi muokattu:
:attn: Päivittelin listaa äsken. Toivottavasti on merkinnät oikein.

10 minuutin päästä tarvisi lähteä särkypäivystykseen, sain hampaiden poistoon yllättävän nopeasti ajan mut kyl on kipeetäki. Viime yön sain nukuttua Panacodin turvin :'(
 
heidip inhottavaa, koita kestää :heart: inhoan hammaslääkärillä käymistä :S mutta en nyt lähde availemaan mun päivystyskokemusta :)

Pupelaattori mulla on aina ollut niin että tulee tunne että nyt kannattaa käydä vessassa, sit menen vessaan ja pyyhkiessä huomaam että verta ja menkat alko, ei ehdi edes pikkuhousuihin tulla. Ja kaiken tämän jälkeen alkaa vasta menkkakivut. Ainoastaan nyt näillä viimesimmillä (jotka oli ekat menkat kakkosen syntymän jälkeen) olin kuin takapuoleen ammuttu karhu muutaman päivän mikä oli uus juttu mulle. Mulla on tosi vähän aiemmin vaikuttaneet hormonit mielialoihin paitsi kakkosta odottaessa sitten, niin ajattelin että siinä tapahtu jotain ratkaisevaa.

Mulla on kyllä raskaudet alkaneet niin että tulee jonkin verran menkkakipuja kun menkkojen pitäisi alkaa, ja sellanen tunne että alkais, mutta vuoto ei sitten koskaan ala.

En tiedä mitä nyt on meneillään kun on noita juilintoja ollut mutta oireet ei oo kuitenkaan ollut sitä tasoa että ajattelisin olevani raskaana. Mä luulen että on kierto vähän vielä sekasin tuosta imetyksestä.
 
Pöllömamma Mullakin on raskauksien alussa ollut just samanlainen tunne, että aivan kuin menkat alkais, mutta sitten ei olekaan alkanut vuoto. Jännä seurata, miten siellä käy.

heidip Onneksi pääsit hoidattamaan hampaat. Se(kin) kipu on tosi inhottavaa!

Kiiltokuva Teetkö digin vai jonkin muun testin?

mamina Tsemppiä piinailuun!

Taidetaan Pupelaattorin kanssa olla saman synnytyssairaalan asiakkaita. Jos oikein tuon ymmärsin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Mä sain kyllä yllättävän hyvää palvelua :) Enkä ihmettele, että teki kipeetä kun oli hermotulehduskin. Loput viisurit poistetaan leikkauksessa, jonotusaika about vuosi. Röntgenkuvat otetaan 19.2 ja ovis olis laskureiden mukaan about 16-18.2...
 
WWNE Mun päätös kanssa välillä rakoilee, siis hankkia kolmas. Sitten jo seuraavassa hetkessä löydän itseni haaveilemassa tarvikkeista tai ultrista jne... Esikoista tehdessä olin varma melkein hulluuteen asti, että haluan sen vauvan just nyt ja heti. Silloin ei osannut paljon pelätä tai miettiä jaksamista, toisen ja nyt tän kolmannen kanssa sitä jahkaa ja miettii mitä kaikkea voi käydä raskaudessa/synnytyksessä ja kuin väsyny voi olla. Miten sitä haluaa kolmannen kun välillä voisi lahjoittaa nää kaksi muutakin pois?? :D Mutta summa summarum, lisääntyminen on sisään rakennettu vaisto eikä sitä paljon järjellä taistella vastaan. Kolmannen jälkeen laitan piuhat rusettiin niin loppuu tää jahkailu!
 
Hellouti naikkoset! :wave:

Minä se täällä edelleem piinailen, kp 27/26-28. Aamuiseen Sofiin sain taaas aikaseks vaan sen kuuluisan viivanpaikan. Sen se on pakko olla, ku ei mikskään vahvistu. :'(

Mutta ei se oo ihmekään jos ei mitään näy, se mun viime lauantainen (kp23) o-testi oli niin positiivinen, et kai se on sen mukaan elettävä ja pitkää kiertoa luultavasti tiedossa. Jos tänään oliskin vasta dpo4. Tossa viel kuva siitä lauantaisesta:



Mä pidän nyt kyllä suosiolla vähän paussia testaamisesta. Jos nyt sinme sunnuntaille vaikka pystyis olee testaamatta. Onneks Sofeja enää vissii viis jäljellä! :whistle:

Mä palailen taas jorinoideni kanssa viikonloppuna!

Plussatuulin,

Unnaunna
 

Yhteistyössä