*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tsilinut, meillä on sitten ens viikolla kova yritys päällä? ;) Heidip, laita vaan mut aktiivisiin, kyllä mä itseni aktiiviseksi yrittäjäksi luen :D Mieskin on varmaan aktiivinen aina tietyllä hetkellä :LOL: Ja ikää mulla on 32 kokonaista vuotta :)
 
Viimeksi muokattu:
HeidiP mullekki voit tuonne etusivulle täydentää että ikä on 23, lapset on 09 & 09 ja yk 1 kaiketi ku viime kuu meni siinä välissä...

Tuntuu aina niin työläältä alkaa kirjottaan puhelimella ja iltasin ku ehtii koneelle niin väsyttää liikaa.. Kiitos siitä tuolle meän uudelle koiravauvalle.. <3
 
Lista päivitetty :wave: :D
Tuulentavoittelijan siirsin jo piinaileviin valmiiksi, kun näyttää kp:t olevan sitä luokkaa ;)
Tervetuloa Peipi aktiivisten joukkoon ;) :heart:
Iltatähti2015 siirsin taustaileviin kuumeilijoihin, kun ei ole pitkään aikaan kuulunut kuulumisia :confused:

(.) Eilen oli ihan järkyttävät menkkajomotukset ja olinkin varma, että vuoto alkaa yön aikana. Ei alkanut. Mutta, mä näin unta plussasta! Mun on usko raskautumiseen mennyt, mut tosiaan oon aiemminki saanut plussan vasta kp45 ja kuopuksen pelkästään verikokeella :whistle: Tungen noi testit nyt varmaan viikoks johonki piiloon...

Oon noista plussaunista kuullut, että tietäisi hyvää, niin oletteko te nähneet aikaisemmissa raskauksissa plussaunia? :D Mul ei mitään muistikuvaa ole ennestään ja sattumaahan tollanen on, mieli tekee tepposia kun niin kovin toivoo.
 
Edelleen odottelen sitä ovista tulevaksi, tässä alkaa tulla ihan malttamattomaksi :D Viime kierto venähti muutamalla päivällä, niin oiskos tästäkin tulossa samanmoinen. Kun nyt ois kuitenkin jo kp 15/26. Vai voiko greippimehu vaikuttaa? Tai ehkä mulla on ovis aina näin myöhään..

Oon nähnyt molemmissa raskauksissa plussaunet ennen kuin tein pos.raskaustestit. Mutta saattoi johtua vaan vauvakuumeesta :D Muulloin en ole nähnyt noita unia, ainakaan niin, että muistaisin :) Esikoinen on saanut alkunsa yk1, enkä ehtinyt edes kummemmin miettimään raskautta. Toinenkin raskaus sai alkunsa jo yk3, mutta sitä ehdin kyllä kuumeilemaan jo ennen yrityksen aloittamista.

hedip jospa tosiaan ois tärpännyt, mutta näkyy vasta sitten myöhemmin, toivotaan näin <3 :) Tsemppiä myös testien piilossa pysymiseen, ite tarvisin jonkun lukitun kassakaapin tuohon hommaan :D
 
Tervetuloa uudet! !

Ja mä näen ainaki plussaunia sun muuta vaikka mitään ei tosiaan tapahdu :). Kyllähän ne unessa pyörii kun näitä päivisin vatkaa mielessä :D ihme olis jos ei uniin siirtyisi.

Omanapa . Digi ovistesti vilkkuu nyt toista päivää. Liuskassa ei vielä tummaa viivaa. Viime kierrossa ovis oli vasta kp22/23.
Täytyy kyllä sanoa että kaksi lasta tai sitten noi maca+muut lisät on kyllä tehny selviä ovisoloja verrattuna entiseen.
 
Heidip mieki oon nähäny tässä ihan lähiaikoina pari plussausunta ja yhen synnytysunen :D

Tammityttö mie ihimettelin tovin että miten sulla on voinu olla ovis niin kierron lopussa, että eihän sulla ole mittään mahollisuuksia tulla raskaaksi jos ovis on kierron tokavika päivä, mutta sittehän mie tajusin! :D Maitoaivot...........:headwall:

Omassa navassa muhisee nyt siihen malliin, että mie en tiä mistään mittään jos ei ala kohta plussaa pärähtää. Mulla ei ole IKINÄKOSKAAN ollu migreeniä saatikka muutenkaan päänsärkyjä, PAITSI ykköstä ootellessa, alussa ennen ekaa ultraa, tuli semmonen kohtaus että toinen puoli kroppaa ikkäänku halavaantu hetkeksi ja se sitte diagnosoitiin migreeniksi, jonka hormonimuutokset laukas. No eilen mulla sitte katos vasen puoli näkökentästä ja tuli semmonen sahalaitanen heiluva monivärinen juttu ihan näkökentän reunaan, sitä kesti noin kolome varttia. Sen jäläkeen tuli tosi heipparallaa-olo ja pahoinvointia. Niitten päälle iski vielä ihan tajuttoman päänsäryn, joka sitte kestiki koko illan. Oli koko naama kipeä, särki silimien takkaa ja nenänvarrestaki. Miehen kans sitä diagnosoitiin ja päädyttiin siihen että migreenikohtaus. No miehän tietenki aattelin että oon raskaana koska ei oo ennenkään tullu migreeniä iliman raskautta. Testi oli aamulla ihan nega. Voi perkele. En taija tietää mistään mittään. En tiiä hakeutuisinko ees lääkäriin. Mitä se vois asialle tehä? Ei mittään.

Mutta kyllä mie vielä huomenna testaan ennenkö jään ansaitulle lomalle.
 
Ihanat menkkakivut alkaa taas puskemaan päälle. Pyh. Viel ois viikko piinailtavana ennenkun uskaltaa testailla ellei vuodot ala sitäennen.. väsymys on ihan jäätävää. Kaks viikkoa oon tehnyt pelkkää kuuden aamua töissä, tämän viikon oon tuurannut he-vi vastaavaa ja sen kyllä huomaa. Töistä suoraan aina hakemaan pikkutuhot kotiin jotka juuri nukkuneet päikkärit. Illat meneekin aika koomassa ;)

Pahoinvointi jatkuu edelleen vaikka oviksesta jo viikko. Myös palelee ihan järjettömästi ja sit se väsymys. Välillä aivan lamaannuttavaa. Pojat oli eilen isällään yötä enkä kyennyt tekemään mitään. Molemmissa raskauksissa toi palelu+lamaannuttava väsymys on olleet raskausoireita mut eipä ne oireet vielä tulisi vaikka kuinka sitä plussaa toivoo ;)

Nyt on pakko käydä unille, aamulla soi taas kello 4.45. Onneksi viikonloppu on vapaa, saa vähän kerättyä voimia :)
 
Täällä peukut ja varpaat pystyssä teille!

Mulla on aurallinen migreeni, mutta kummankaan raskauden aikana en ole siitä kärsinyt. Joskus näinkin päin. Silloin, kun kohtaus tulee päälle menee ensin näkö, just noin että näkee ikään kuin vaan puolet, sitten tulee pääkipu ja pahoinvointi. Tosi inhottavaa.
 
Pupelaattori. Voi . Migreeniä on ihan hirvee. :( Mut jos sä oot hormoniherkkä migreenin suhteen niin voihan olla että kroppa puskee systeemejä käyntiin ja migreeni jyrähtää. Mulla kävi kans näin. Mäkään en usein saa migreeniä mutta tässä vikassa raskaudessa alussa sellanen pamahti. Samoin nyt tossa ekassa kierrossa. Mutta mutta. Toivottavasti nyt joku käänne tapahtuu :)! Testejä kehiin :D

Waveella kuulostaa lupaavalle; )
 
Tsemppiä myös testien piilossa pysymiseen, ite tarvisin jonkun lukitun kassakaapin tuohon hommaan :D
Tää olisi huippu ja plussaa olisi, jos aukeaisi vielä tietyn päivämäärän jälkeen :LOL:

wavee Jatkan piinailua sun kanssa :heart: Lupaavalta kuulostaa sielläkin.

Tänään kp30 ja niin kauan, kun ei vuoda niin on toivoa. Menkkajomotuksetkin aaltoilee. Se on sellaista polttavaa ja painavaa tunnetta. Jotakin tuolla tapahtui ja mä elättelen toivoa, että olisi ollut kiinnittymiskipuja, mutta todellisuudessa taisi vihdoin munasolu(t) irrota tai jotakin harmi kun ei ole niitä otestejä enempää että voisi testata.

Kiiltokuva Onnittelut uudesta perheenjäsenestä :heart: Minkä rotuinen hän on?

Tuulentavoittelija Sun ei ole tarvinnu kauan kuumeilla :) Jospa ei nyttenkään tarvitsisi ;) Meillä esikoinen tärppäs yk18 ja kuopus tjot2, kolmas raskaus alkoi pillereistä huolimatta. Siinä oli niin selkeät oireet ja oireiden loppuminen, eikä sekään koskaan testeissä näkynyt. Nyt yk5 lopuillaan ja voin sanoa, että vähän väliä ärsyttää se pillereiden pettäminen.

Pupelaattori Sulla on kyllä ollut aika hurjan kuuloinen migreenikohtaus! Mulla kanssa diagnosoitu migreeni jo lapsena. Nyt on ollut 3-4 pienempää kohtausta viimeisen 1½ vuoden aikana, sitä ennen oli useita kohtauksia viikossa ja vaativat suonensisäistä lääkitystä. Tää viimeisin oli selkeästi stressiperäinen, enkä toivo taas hetkeen saavani kohtausta. Vuorokausi meni kuin olisi krapulassa ollut ilman tippaakaan alkoholia.
Hyvää lomaa sinulle! Mitä aamun testi sanoi? :xmas:

Kaipa sitä voisi pian koittaa taas vähän siivoilla sen verran mitä selkä antaa periksi, iltapäivällä sitten lapset lähtevät isälleen ja ollaan miehen kanssa kaksin :heart: Listan piinailijoihin lisätty myös Juli ja Kiiltokuva valmiiksi. Toivotan ovisrikasta ja aktiivista viikonloppua ja meille muille selkenevää viikonloppua :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Lapinporokoira tuo meän vauva on. :) Jomotteluista päätellen ovis vois olla lähellä, harmi ko ei ollu tähän kiertoon testejä ku ajattelin ensin että en testaa ja tilasin vasta eilen ne ku muutin mieleni.. Täytyy toivoa että ne jäis turhiksi ;)

Tuo migreeni on ihan kamala, mullaki se alko teini-iässä ja on vaivannut sen jälkeen vain esikoisen raskaus aikana ja tuon keskenmenneen raskauden aikana..

Nyt taas häähommia laittaan koska huomenna on THE PÄIVÄ :) <3
 
Oho, onpa tuota migreeniä monella! Herranjestas. Miten te pärjäätte nuitten kohtausten kans? Jos tullee vaikka töissä tai ratissa? Mulla ei ainakkaan parasetamoli auttanu (tai en tiä olisko se ollu vielä pahempi iliman) ja sitte en tohi nyt imetysaikana penkoa tuolta kaapista järeämpiä asseita. Siinä mielessähän sitä vois siellä lääkärissä käyä jos se keksis jonku hyvän lääkkeen jonka kans vois imetellä rauhassa.

Aamun testi on kyllä ihan nega. Miepä näytän oikein kuvan.


Meille tullee tosiaan vieraita ja hiihtoloma mennee mukavissa merkeissä ja toivottavasti unohan kaikki plussat ja tikut ees viikoksi :)

Heidip koska sie taas testaat?

Wavee sulla kyllä kuulostaa hyvältä nuo oireet :)

E: Kiiltokuva ihanaa ja tuhannesti onnea :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Miten te pärjäätte nuitten kohtausten kans? Jos tullee vaikka töissä tai ratissa?
Mun alkaa kohtaus ennakoivasti jyskyttämällä ja otan yleensä heti särkylääkkeen. Tavallisen päänsäryn kuitenkin erottaa migreenistä. Nyt on ollu kohtauksiin Miranax ja pahempaan särkyyn Panacod. Ja koska viime aikoina kohtauksia on ollut niin harvoin niin ei ole enää estolääkitystä (Propral) eikä täsmälääkitystä (kokeiltu monia eri vaihtoehtoja tehottomina, Imigran nenäsuihke taisi olla paras jota kokeilin) eli mua kutsuu liki automaattisesti tiputus ellei kotilääkitys tehoa suosiolla.
4,5 vuoden aikana oon joutunu kaks kertaa lähtemään töistä kesken vuoron ja molemmat kerrat on ollu yövuoroja, joista molemmista päätyny tiputukseen ja vain siksi että olen sinnitellyt sijaisen soittoa viimeiseen asti eikä tietenkään ole töissä ollut niitä vahvimpia lääkkeitä mukana. Meillä myös pomolla migreeni niin ymmärtää todella hyvin ja on antanut meidän migreenisten huilia tarpeen mukaan pukkarissa.
Yleensä ne kohtaukset on tupannut iskemään työvuoroputkien jälkeen vapaapäivänä tai lomalla |O

Testauksesta Mun on tarkoitus testata vasta ensi viikonloppuna mutten varmaan malta odotella maanantaita pidempään :D Digiä säilön niin pitkään, että saan One steppiin edes jotakin selkeetä.

Kiiltokuvalle rutkasti onnitteluhalauksia! Toivottavasti päivästä tulee ikimuistoinen :kiss: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ompas täällä ollut vilkasta keskustelua, tosi kiva juttu :) Itsellä tää kuumeilu vähän aina jää menkkojen ajaksi ja sitten taas kiiiiiihtyyyy...

Onnea Tuulentavoittelijalle oviksesta! Puuuh plussapuhureita, että siellä solut kohtaisi toisensa <3

Ompas Heidillä tylsä tilanne :( Sama kun mulla viime kierrossa. Toivottavasti sieltä alkaa viiva vahvistua! Se testien pihistely on niiiiin piinaavaa. Mie tilasin 3+20 testipaketin. Nyt jälkikäteen harmittaa, oisi pitäny ottaa 20 rtestiä myös :D

Mie aloin eilen tikuttamaan ovista. Eilen oli ihan puhdas nega, tänään jo himmeää viivaa. Onko se siis niin, että alkaa siitä tummumaan niin kuin rtesti vai onko se välillä haamu ja välillä nega kunnes vaan plussa pärähtää? En ole ikinä onnistuneesti tikuttanut ovista, muutaman testin joskus tehnyt, mutten ole jaksanut joka päivä ja menny mönkään.
 
Kiiltokuvalle oikein paljon onnea :heart:

Tiedä nyt johtuiko oikeasti greippimehusta, mutta sattuu aivan älyttömästi tuohon oikeaan munasarjaan, valkovuotoa on tullut muutamana päivänä sangollisen verran, tekee pahaa ja tisseihin sattuu. Ei mulla ennen ole tällästä ovista ollu :D Niin ja naisten 30km hiihtoja kun katselin niin itku ihan pääsi liikutuksesta, kun norjalainen voitti niin hienosti mukamas :confused:
 
Sunnuntai-aamun kahvikupposen äärellä tutkailin tuota kiinalaista syntymäkalenteria ja sen mukaan kolmaskin ois poika jos nyt tärppäis. Mielenkiintoista. Aiemmat on osunut oikeaan.

Peipi-82 Meillä tulee ens viikolla hiihtolomavieraita, joten saapa nähä saadaanko mitään aikaiseksi. Toisaalta oon vähän sekaisin, kun menkat loppu vasta tänään eli ne kesti 10 päivää. Kolme säälittävää tuhrupäivää on siis laskuissa mukana. Pitemmän kierron mukaan täällä ovuloitas vasta puolen kuun paikkeilla/jälkeen *tarvisin tähän sen pään raapimishymiön
 
Mie eilen lenkillä koiran kanssa olin jotenkin ihan uuvuksissa ja mietin, että ei ole kyllä järkeä kolmannessa mukulassa. Sitten ei taas vuoteen saa nukkua ja kokoajan pää jumissa. Mutta sitten yövuorossa katselin telkkaria jossa äiti hoiti vauvaa ja imetti ja ihan kouraisi kun kaipaan sitä kaikkea niin paljon!! Eli pieniä mielialan vaihteluita havaittavissa!! :D :D

Miten te suhteutatte yleensä seksin ovikseen? Samana päivänä kun tikussa +? Vai pitäisikö varmistella vielä varmistella seuraavana päivänä? Mites muuten, joka päivä/joka toinen/kerta laaki, enkä nyt meinaa huviajeluita vaan lähinnä siinä oviksen lähistöllä? ;) Jos menee liian yksityiskohtaseksi niin ei tarvi vastailla :)
 
Tuulentavoittelijalle malttia piinailuun :heart: On se vaan hermoja raastavaa aikaa!

Porkkana mä en noista otesteistä osaa sanoa omalla käyttökokemuksella, muuta ku et mul ei tosiaan kahden kierron aikana piirtyi koko ajan jotakin viivaa. Stressitasoa tikuttaminen ainakin lisäsi.

tsilinut Mun kohdalla taas kiinalainen kalenteri näyttänyt kummatkin väärin :D Mut jospa kolmas kerta toden sanoisi ja meillekin poika suotaisiin ;)

Ootko wavee testannut vielä?

Miten te suhteutatte yleensä seksin ovikseen? Samana päivänä kun tikussa +? Vai pitäisikö varmistella vielä varmistella seuraavana päivänä? Mites muuten, joka päivä/joka toinen/kerta laaki, enkä nyt meinaa huviajeluita vaan lähinnä siinä oviksen lähistöllä? ;)
Mä repesin noille huviajaleluille :D :D Tässä ja edellisessä kierrossa ollut seksiä päivää ennen ovis+ ja tässä kierrossa vielä silloinkin kun piirtyi tuo vahvin + koskaan. Periaatteessa on harrasteltu joka toinen päivä, mut ns. ovisviikolla peräti 4 päivänä. Pitkien kiertojen takia ajoitukset on aiemmin ollu vissiin pahasti pieles.

(.) En sitten malttanut odottaa.. Paras loman aloitus ikinä! Tänään kp33 ja ehkä dpo10 ja sain testiajalla haamun. Selkeen sellaisen! Epäuskoinen fiilis vielä! Eli ovis oli vasta se jälkimmäinen, josta ovis+ jäi plussailemaan :) Sen mukaan la olisi 11.11-15. Ihan vielä en siirry plussanneisiin, pitää saada vielä selkeempi viiva ensin ja digiin tulosta. Kiinnittyminen on tapahtunut kp28-29 luultavasti, sillä silloin oli niitä kovia kipuja.

E: Näin eilen kirpparilla halvalla muutaman äitiysvaatteen niin taidan kipaista ostamaan ne tänään. Harvemmin noita meinaa niin edullisesti löytää ;)

heidip* & nyymi rv3+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anskuna ja Sonay
Onnea heidip :flower::wave:!!! Toivotaan kovasti viivan vahvistumistakin vielä!

Muillekin plussatuulia täältä puhaltelen =). Käyn useinkin täällä teitä jännittelemässä ja välillä ihan mietinkin et jokohan se ja se on plussannut..? :popcorn:

Itselläni on tänään ensimmäinen neuvola, tunnin päästä, viikkoja omien laskujen mukaan 8+2. Miksi mua jännittää vaikka tää on jo kolmas eka kerta :LOL:!? Olot on olleet vähän kehnot ajoittain, etomista ja heikkoa oloa, oksentaa ei oo tarvinnu mutta ei kaukana aina ole ollut. Tämä raskaus on kyllä ihan eri maailmasta kahteen edelliseen verrattuna! Mies jo tossa hihkuikin että poika se siellä nyt sitte jylttää ;). Unettomuus vaivaa välillä, ja illalla lähteekin viimeinen nappi Opamoxia mun viikon kuurista. Ummetusta, housut alkaa kiristää (joka puolelta), eli näillä näkymin oon samanlainen valaskala kuin esikoisenkin aikana. Tietty röökittömyyskin on yksi syy tuohon lihomiseen : /.

Tsemppiä kaikille, ja Heidip:lle vielä kerran onnittelut! Tuun stalkkailemaan taas huudeille pian... :heart:
 
heidip paljon onnea!! toivotaan nyt että lähtee vahvistumaan viiva.. :)

kiinalainen kalenteri on näyttänyt mulla oikein molemmat, joten kyllä mä varmaan sitäkin sitten käyn kurkkimasa kun tärppi tulee :)

on ovista odotellessa. tänään pitäis tulla testitkin postin mukana. Aika lähellä varmaan ollaan julinnoista päätellen. :)

Sonay kiva kun tulit kertomaan kuulumisia! voin kyllä ymmärtää että toi eka neuvola jännittää aina :) Lisäks en usko että kerrotaan kelleekkään kovin aikaisin, joten kauhee paniikki jos joku näkee :)


Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :)
 

Yhteistyössä