*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Heidip onnea täältäkin!:heart:
Nyt pitää taas kurkkia ahkerasti tänne, kun otaksuisin pidentyneen päivän mitan tekevän ihmeitä :wave:

Täällä ollaan vielä tiineenä, mutta en kyllä vieläkään usko täysin todeksi ennen kuin eka ultra todentaa siellä kaiken olevan mallillaan. :)
Tänään on eka neuvola ja miestä jännittää hurjasti ja joudun kuulema vastaamaan sen jälkeen kaikkeen mikä hänellä menee ohi tai ei enään muista :D

Tsemppiä piinailuihin ja SUPERISTI plussatuulia kaikille teille! :) :heart:

Viipulainen ja Hippu 8+3
 
Kiitos kaikille :heart: Mä olin niin malttamaton :ashamed: , että tein päivällä parin tunnin pidätyksestä toisen testin ja kyllä siihenkin haamulainen tuli ihan minuutissa :heart: Aamulla testailen taasen ja toivon viivan vahvistuvan. Miehellekin pääsen vasta huomenna kertomaan, se tilanne pitäisi varmaan videokuvata :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Sonay
Ihanaaa heidip* onnea <3 täällä piinailu jatkuu. Loppuviikosta voi sit testailla ellei täti tule kylään sitä ennen.

Meillä on molemmat pojat entero rokossa :( onneksi suht lievä. Pienemmällä näppyjä koko vartalossa, isommalla vain suun ympärillä ja suussa + kova kuume. Huomenna menisivät isälleen kahdeksi yöksi mutta mietin raaskinko kipeinä antaa. Vaikka kyllähän isä yhtä tärkeä lapsille on kuin äiti, mutta silti käyn taistoa itseni kanssa :/ väsymys jatkuu ja samoin pahoinvointi. Tänään nukuttiin lasten kanssa kolmen tunnin päikkärit ja edelleen silmät aivan seis. Ei auta kun käydä nukkumaan niin jaksaa taas huomisen työpäivän kahlata läpi ;) tulisi jo loppuviikko että pääsee testailemaan!!
 
Wavee voi ei, tseppiä kipeiden kans. Entero on tosi kurja tauti! Ja mitä häh, nyt kipinkapin testiä tiskiin! :D

Ja HeidiPlle tätäkin kautta onnea ja vahvistumista viivalle!! Testasitko sä sen vikan pitkän O+ setin jälkeen häviskö se Ovisviiva missö vaiheessa?

Mulla digi vilkkui ..öö..kuudetta päivää. Liuska näytti aamulla jo vahvempaa mutta saa ny nähdä. Se menee niin on/off muutenki etten viel innostu. Gyne olis keskiviikkona joten siellä näkee enemmän missä mennään.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun plussanneetkin käyvät täällä kurkkimassa :)

tsilinut En mä ihan heti jätä kuumeilijoita ja vaikka tästä siirryn tuonne marraskuisiin ja kolmosten ryhmärämään, niin käyn kurkkimassa tasaisin väliajoin. Pitää nyt vaan toivoa, että täti pysyy poissa. Ja listaa päivittelen kunnes saan seuraajan.

ELI Olisiko joku halukas jatkamaan ketjun päivittämistä tai perustaa uuden ketjun kevääksi jossakin vaiheessa? Voin antaa koodit ja neuvoa koodien tulkinnat yms. viestein. Ei ole vaikeaa :)

wavee Paranemista pikkupotilaille! Totta se on että isäkin on yhtä tärkeä, mutta en itsekään raaskisi kipeänä antaa. Hoivavietti on niin korkea!
Meillähän on suhteellisen samat dpo:t, sitkeä sissi olet jos maltat olla testailematta loppuviikkoon :D Lupaavilta oireilta vaikuttavat! ;)

Tammityttö Testasin sitä ovis+ 8 päivää ja sen jälkeen tikut loppuivat. Meinasin hakea lisää, mutta ajattelin sitten että antaa olla. Eli en tiedä lähtikö se plussa vai ei. Ilmeisesti sitten ei :)



Liuskatestin viivat ei ole kuvassa kovin vakuuttavat, eikä kyllä luonnossakaan, mutta jokin päähänpisto sai mun tekemään aamulla myös digin. Varovasti täällä iloitsen :heart: Km-pelko nosti heti päätään |O mutta en anna sen lannistaa vaan iloitsen joka hetkestä :) Ja olen kyllä äärettömän onnellinen, jos ja kun raskaus kestää loppuun saakka tällaisessa stressimyrkyssä, mitä nyt on joitakin viikkoja ollut.

Plussatuulia kaikille! Wavee taitaakin olla seuraava testailija :heart:
 
ONNEA Heidip!! <3 Ihania uutisia täällä! Täällä odotellaan ovista jonka pitäisi olla piakkoin ja ajattelin ruveta testailemaan ku nuo liuskatkin tuli jo pari viikkoa sitten tilattua :D Nyt on kp 13/27-28.... Jännittää <3
 
Uskon että nää mun oireet on vaan kuviteltuja :D pahoinvointi ja väsymys johtuu todennäköisesti vaan rankasta työstä, aikaisin heräämisestä ja unen puutteesta :) viimeyönä vanhempi poika piti hereillä vähänväliä, kyseli saako jo katsoa tablettia. Kuumehouruissaan höpötteli. Mut ihmeen pirteä silti oon tänään ollut, töiden jälkeen sain ahaa elämyksen ja eteisen tapetit sai lähteä :D ja nyt itkettää kaikki. Naiset ja niiden hormonit!! Huomenna työviikko jo puolessa ja kohta pääsee pissaileen tikkuun ;)
 
heidip paljon onnea :heart:

Musta ei kyllä ole listan päivittäjäksi joten toivon että joku muu innostuu :)

Tänne ei ihmeitä. Ovista odotan edelleen. Nyt kp 14. Edellisisssä kierroissa ollut kp 15-16. Pitäis jo päästä hommiin. Ei jaksas tätä odottelua..
 
Iltaa :)

Mulle tuottaa nyt ihan suunnattomia vaikeuksia olla testaamatta :headwall: Eihän niissä nyt vielä voi mitään näkyä, mutta siis ihan testaamisen ilosta vaan testailisin :D

Oireita ei ole pahemmin eikä kai vielä voisikaan, päätä särkee ja flunssa yrittää iskeä. Hieman närästää.

Kävin tänään taas hemmottelemasa itseäni ripsihuollon merkeissä. Oli jo aikakin, kun toisesta silmästä tipahti lähes kaikki pidennykset parissa päivässä irti :D Kannattaa nukkua samalla kyljellä aina..

Mun piti olla tässä kierrossa hyyyvin maltillinen, ei pitänyt yhtään hötkyillä, mutta minkäs sitä luonteelleen mahtaa :ashamed::ashamed:

Jos edes sunnuntaihin asti yrittäisin pysyä erossa tikuista, niin oishan sekin jo loistavaa =)
 
Täältä vielä päivitystä,

O+ nyt ilallla ja ekat hommailut takana. Ovis todennäköisesti huomenna illalla ja sit vielä toinen kerta rakkautta. Vihdoin pääsee taas piinailemaan!

tuulentavoittelija tsemppiä ja malttia piinapäiviin... Uskon ja tiedän että vaikeaa se on :)
 
Tänään oisi kp 15 ja kalenteri sanoo, että oisi ovisaika. Testi kuitenkin eilen nega ja oma olokaan ei ole siihen viittaava. Venyyköhän tääkin kierto?? Vai oonko nyt vaan lopettanu ovuloinnin.. Mielenkiinnolla odotamme mitä tässä taas on tiedossa.

Anskunalle tärppionnea ja Tuulentavoittelijalle malttia :)

Missäs Pupelaattori luuraa? :D
 
Paljon onnea heidip plussasta! :)

Porkkana84 Toivottavasti se ovis sieltä vielä löytyisi! :)

Anskunalle täältäkin tärppionnea! :)

Tuulentavoittelijalle tsemppiä testaamattomuuteen! :)

Täällä kaksjakoiset olot. Kun toisaalta työelämässä on kiire ja mielenkiintoisia juttuja, mutta toisaalta odottaa kuun loppua, että pääsisi aloittamaan yrittämisen. Maaliskuun viimeselle maanantaille on varattu kierukanpoistoaika. Foolihappoa oon alkanu syömään. Ja pari r-testiä ja kasan ovistestejä tilasin myös. (Ja huvikseni testasin yhden o-testin toimivuutta, vaikka siis kierukka on paikoillaan. Ei tullut plussaa, mutta muuten toimi. Pitihän sitä testin tekoa harjoitella, kun ei koskaan ole aiemmin sellaista tehnyt? :D ) Ja aika maaaaateeeeeeeeleeeeeeeee.
 
Eilen iltapäivällä ovistesti nega. Illalla/yöllä muniksen kipuilua ja aamulla testiviiva hiukan vahvistunut. Täytyy testata vielä illalla miltä näyttää. Voihan se olla, että missasin sen huippukohdan ja testiin ei kunnon plussaa tulekkaan kun kivut oli jo?

Kiehisen kiuranpoistolle peukut! Ja toi testien testaaminen :D
 
Ketuttaa. Ovis plus oli ilm.jo illalla. Aamulla digissä hymy. Seksiä saa vasta illalla jos saa..edellisestä kerrasta liian kauan. Kettu mua ärsyttää noi miehet. Ensin ne valittaa ettei naiset koskaan haluais ja sit ite eivät saa mitään aikaan ku olis h hetki. Ärsyttää aloittaa mitään lugea turhan takia.
 
Hurjan paljon onnea heidip! :)

Täällä kp 24 ja kierron pituus tällä kertaa ehkä 28? En kyllä usko että raskaana voisin olla. Ei mitään oireita... Ja keskeytetty yhdyntä tuskin tulee muutenkaan tuottamaan mitään tuloksia... :rolleyes:
 
Täällä Dpo 1. Ovis tuli kipuineen eilen illalla. Se hyödynnettiin. Testasin ovistestillä ovulaation jälkeen ja edelleen näytti vahvaa plussaa. Aika yllättävää. Tänään aamulla viiva hieman haalentunut, mutta hyvin vielä plussaksi tulkittavissa. Pitkään tuo LH näyttää pysyvän korkealla.

Mammille peukut kuitenkin pystyssä. eihän sitä koskaan tiedä, kun ei mitään
kunnollista" ehkäisyä ole kuitenkaan käytössä.

tammityttö eiks se hymynaama kerro siitä että ovis tulossa? ( en ole noita digejä tehnyt niin en niistä tiedä)

oliko muita loppukierron piinailijoita? Testejä kehiin!
 
Täällä ollaan edelleen enteron kourissa, nyt olen minä vuorossa. Vittu mitä paskaa!!! Sormet ja jalat ihan tulessa eikä kävelystä tuu mitään! Menkatki vissiin alkoi, jotai pientä haaleaa näkyi paperissa aamulla! Ei muuta tälläkertaa. Meen takaisin murjottamaam :D
 
Mie oon yrittänyt tankata tuota ovistesti tietoa ja munasolu siis irtoaa plussan jälkeisenä päivänä ja tästä on vielä aikaa 14-24h hoitaa hommat. En tiedä miten se menee sitten jos on plus useampana päivänä? Mutta ei tuo nyt niin tunnin tarkkaa puuhaa kuitenkaan tuntuisi olevan :) Tammitytölle tsemppiä ukon kaatoon!
 
Kiitos. Joo ei sen luulis tunnin tarkkaa olevan :D. Mut joo, ainakin se CB uusi digi "jumii" ekaan hymynaamaan eli ajatuksena kait se että se eka tumma viiva merkitsee ja siitä se munis poksahtaa vaihtelevan ajan kuluttua. Emmätajua miten ihmiset raskautuu vahingossa tai kertalaakista :D. Tuntuu että nää hiton testit aiheutti vaan stressiä. Se digi vilkutti 7 päivää ja alkuun innostuneena lähes pakotin miehen petiin. Mut kun alkoi olla se 7.päivä nii meni usko ja tuli selanen fiilis että olkoon. No sittenhän ne hyvät "päivä pari ennen" missattiin. Tosin mieskin oli töissä. No, tänään ja huomenna sitten ja sit katotaan mitä käy. Tosin lievä epäilys on että se munis poksahtaa raakana.
Muoks ainii..se typerä sylkitesti joutaa kaatopaikalle. Se näyttää edelleen pelkästään sekasyheröä vaikka testit oli plussa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä