*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Mulla on nyt kp 29/27-28 ja 7.3 pätkähti ovis + eli onko nyt sitten dpo 11 jos sunnuntaina oisi munasolu irronnu vai miten.. oon tosta vähän pihalla :D Päästäspäs me tammityttö yhtä matkaa odotus puolelle! Otetaan vissiin ainaskin peipikin mukaan :D
 
Oijoi, huomisaamuksi pitää varata popparia kun on luvassa
joukkoryntäys marraskuisiin :popcorn: :heart: :popcorn: :heart: :popcorn:

Kai tuokin on hyvä vaihtoehto aamupalaksi? ;) Eilen söin jäätelöä ja tänään pihviä :LOL:
 
Suuret halaukset Carriina :( :heart:

Voi, mikä plussaryntäys. Onnea ja tervemenoa marraskuisiin :wave:
Mulla on tänään kp 27 ja eilen alkoi tuntua alamahassa, noh jotain. Venytellessä ehkä vähän sellaista orastavaa repäisykivun esiesiastetta. Mies lähtee viikonloppuna reissuun ja ajattelin ihan uhallakin testata lauantaina tai sunnuntaina. Vai kannattaako? viime kierto oli 35, yleensä 30+, lyhin joulukuussa 23. Nännit ollu jotenkin oudot, mutta niihin oireisiin en luota. Mulla on Raskauskeijun jotain 25:n herkkyyden testejä, olikohan ne siis just niitä, mistä täälläkin olette puhuneet?
 
Eka kun kastui ei ollut mitään. Jätin testin vessaan ja keitin kahvit. N.3min päästä oli viiva taulussa. En ole seurannu missään raskaudessa viivojen vahvistumisia tai muuta, uskon kun on testi positiivinen. Keskimmäisessä raskaudessa taisin tehdä n.2vk jälkeen uuden apteekinoman eikä sekään ollut tasavahva, silti poika syntyi ja raskaus oli normaali. En jotenkin luota niiden viivojen vahvuuksiin mittarina hormoonimäärässä kun virtsa voi olla erivahvuista tai muutoin olosuhteet erilaiset ja jo testin valmistuksessa tapahtunut pieniä muutoksia. Ohjeissahan lukee, ettei viivan vahvuus vaikuta testituloksen lukemiseen.

Huolettaako sua Tammityttö, että menee kesken tai ettei olisi normaali raskaus? Olisiko mahdollisuus mennä verikokeeseen niin hcg:n määrä saataisi mitattua? Tiedän kyllä miltä huoli ja pelko tuntuu, eikä silloin alkaneesta ihmeestä paljon pysty nauttia :( *halit*
 
Porkkana. No just tolleen se mulleki tuli. Olen tehny noita kymmeniä mut nyt yks kaks en muista yhtään miten ne on toiminu :D. Sen vaan muistan että sitä " kontrollia vahvempaa" sain vasta ku sikiö oli jo nähty ultralla.

Joo pääsisi sitä verikokeeseen jos vaan soittais. Mut sairaalan soittoaika on 12 jälkeen jotta sais lähetteen. Joten tulos menee anyway maanantaille. Eli en mä taida mennä ellei sit vielä maanantaina oo hailu. Mä en oikeasti edes tiedä. Jotenki sellanen kumma olo..luottaa ja sit ei meinaa kuitenkaan.

Maha on kokoajan kipee. Tai siis sellanen virtsis olo/paine. Kumma etten sitäkään muista oliko ne muissa näin 24/7 :D . Äh.. aina pitää keksiä paniikki jostain.
 
Porkkana ihanaa :heart: Onnea tuhannesti :)

Meitä ei tänne taia montaa jäähä? Pittää pistää rekryt käyntiin..

Mietin että pitäsköhän sitä hommata nivaska ovistikkuja jos alakais sitä koittaa tikutella. Eikös niitäki ole semmosia aamupissasta tikutettavia? Ko ei minun vaikuta alakaa päiväpissiä mettästään ko tosiaan tuon imetyksen kans tullee juotua niin paljon, että se kahen tunnin pissaamattomuus on jo työn ja tuskan takana. Vaikka saattaa siitäki saaha stressin. Jos mie nyt vaan koittasin saaha semmosen zen-moodin päälle tässä menkkojen oottamisessa. (as if)
 
Pupelaattori. Mä olen tehny kaikki aamupissasta ja ihan hyvin näyttänyt. Ihan just ton takia että imettäessä juon ihan jatkuvasti. ..joskin muutenkin juon paljon. Monesti tein niin että kävin aamuyöllä vessareissuilla ja sit herättyä tein testin. Mut esim noi digit (cb kaksoishormoni ) käsketään tehdä aamupissasta.
 
Tammityttö ooks ihan kaikki testimallit uittanu aamupissassa? Helepottaa jo ajatuski ettei tarvi alakaa panttaan päivisin :D

ON ällövarotus!! Päätin taas kokkeilla missä kn seikkailee niin hemmetti koko alakerta oli niin turvoksissa ettei meinannu sormea saaha sisälle! Miksi se nuin on menny?
 
porkkana jee! Tuhannesti onnea :heart:

Mulla kans vei muutaman minuutin että viiva piirtyi kunnolla. Sit vikassa testissä 4+0 tuli ihan hetkessä plussa ruutuun.

pupelaattori mä myös tehnyt ovistestit aamupissasta ja hyvin on näyttänyt
 
Saako näitä kuvata kuivana :D. Mies ei ymmårrä mun stressiä. Kysyy vaan että onnistuuko se raskaus paremmin jos panikoi ;)

Tässä tää aamullinen vielä kuivana 1426856266176

Seuraavan teen vasta ylihuomenna. Lupaan olla sortumatta (yeah right). Olot menee on off.. oikeastaan on aika tavallinen olo.
 
Hengissä ollaan. Menkathan sieltä puski ihan kunnolla enteron kaveriksi. Onneksi molemmista on nyt selvitty :D kädet on kamalan näköiset kun iho vaan kuoriutuu irti. Hyhhyh. Töissä ollut aika kiirusta ja olo aika väsynyt niin ei ole jaksanut kirjoitella. Lukenut olen kyllä teidän juttuja ja ihanaa kun niin monet ovat plussanneet <3 onnea<3 huominen vielä töissä ja sit pari vapaata. Nyt alkais olla h-hetket käsillä ja jos jaksais heilutella peittoja ;)
 
Hyvää huomenta!! Vastoin kaikkia luonnonlakeja testeihin ilmestyi eilen 2 viivaa ja tänä aamuna digi ilmoitti Raskaana 1-2 :heart: Näköjään tällä kertaa riitti vaan yks talletuskerta ovisviikolla, vaikka oletin että ei onnaa tästä kierrosta :D Huh huh, nyt vaan totutellaan ajatukseen että syksyllä meille tulee pallero jos kaikki menee hyvin... Tsemppiä kaikille plussaukseen ja kiitos tuestanne kuumeilussani!! Ihania naisia olette :heart::hug:
 
  • Tykkää
Reactions: heidip* ja Anskuna
Porkkana, Peipi & Tammityttö siirretty plussanneisiin Wautsi! Ja onnea kaikille! :heart:
Pahoittelut tädistä wavee, parempaa onnea tähän kiertoon :hug:
Mitäs taustaileville kuumeilijoille kuuluu? Pupelaattori onkin käynyt aktiivisesti kertomassa kuulumisiaan :)
Aktiivisia kuumeilijoita ei enää montaa jääkään, toivottavasti kaikki pääsevät pian plussanneiden joukkoon. Helmi- ja maaliskuu on ollut erittäin plussarikkaita kuita niin jatketaan huhtikuussa samaa rataa :heart:

Mä testasin niin ovis- kuin raskaustestitkin aamuvirtsasta, ovistesteihin kun tuli sitä vahvaa viivaa vuorokaudenajasta huolimatta. Ensimmäinen plussahaamu piirtyi testiin viiveellä, ensin katsoin että nega ja menin keittämään kahvit - sinä aikana oli viiva piirtnyt eli ihan testiajalla. Sama juttu seuraavana päivänä ja silloin teinkin sen digin. Muutaman päivän päästä noista tein First Signalin kasettitestin tunnin pidätyksestä ja siihen piirtyi testiviiva jo ennen kontrollia muttei ollut yhtä vahvaa viivaa.

(.) Maanantaina tuli käytyä neuvolassa. Samat jutut mitä silloin viimeksikin 7 vuotta sitten. Koska olin hyvissä ajoissa liikkeellä niin sain neuvolalääkäriajan jo 31.3, jolloin rv7+6 tai rv8+5, lääkärillä on mukana matkaultra jolla sitten ultraa. Sillä näkyy tai ei näy, mutta päätimme ettemme mene ar-ultraan tuon vuoksi :) On muuten jännä nähdä, että plussasinko tuon ekan haamun dpo10 vai 17 :D Se jälkimmäinen ovis+ jäi plussailemaan vallan. Töihin paluuta kokeilen tuon selän kanssa keskiviikkona, pitää vain toivoa että tukivyöstä on apuja. Onneton yhteensattuma fyssarin mukaan :)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille :flower:
 
Onnea Peipi!! Meiläkää ei käytännössä tullu ku yks hätäinen seksikerta. Mutta mä olen ennenki raskautunu dpo -1 kerrasta. Mun ovis on nopeasti plussasta.

Itse en neuvolaan mene ennenku tää kaikki on selvemmillä vesillä. Ultra vähä mietinnössä meniskö aikaisemmin ku vasta 7+3. Mä lasken (ja lääkärikin laskee ) noi viikot oviksesta koska se oli niin myöhään (plussa kp21) , eli nyt on 4+0 menossa. Muutenhan olis menkoista jo enemmän.
 
Ja Heidi, mitä katselin sun "oirelistaa" niin itse laskisin dpot siitä ekasta oikeasti tummasta plussasta joka tuli ns "tokassa" vaiheessa kun alkoi se monen pv pluS Näin itsekin lasken ja ultran mukaanki ovis oli ollu about silloin ku testi oli ekan kerran selvästi plus. Plussahan voi jäädä päälle useaksi päiväksi mutta digitestikin (se uusi CB) menee "jumiin" heti ekasta hymiöstä eli sen jälkeen ei enää edes voi testata :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Noin mäkin sen Tammityttö lasken :D Ennenkin on la:t siirretty ultrassa niin miksei muka nytkin? ;) Tosin toi ns. aikainen plussa sitten hämää, mies jo ehdotteli olisi tuplat tulossa. Voi kun olisikin :D

Mä muuten huomasin, että mulla on meneillään kofeiiniviekkarit kunnen ole juur pystynyt kahvia juomaan :x |O
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun täällä käy vakoilemassa ja huomaakin noin monta plussa uutista, onnea tuhannesti!!!:heart::flower::kiss:

Ja Tammitytölle
Tuo sinun testisi viiva on täsmälleen samanlainen, minkä itsekkin sain kun plussasin, eikä se minulla siitä vahvistunut, ei tyttöäkään odottaessa vahvistunut ja nyt on meneillään rv11+1 :D Jotenkas onnittelen ihan reilusti kyllä sinua selkeästä plussasta!! :)

Puhkun ja puhisen muillekkin superisti plussatuulia!! Ihania kevätpäiviä kaikille kuumeilijoille!:heart:
 
Kiitos :)
Heidi. Vahva hcg on vaan hyvä ja kertoo että istukka toimii :) olen tainnut täälläki kirjoittaa että kävin yhdessä luomukierrosta tulleesta raskaudessa hcg mittauksessa ja hcg oli 3+6 jo n.500. Muutama pv siitä ja oli jo reilu 5000. (Ottaen huomioon et keskiverto hcg on 4+0 n 100. Yli arvojen siis ja kirkkaasti :). Oli kiinnittyminen ollu nopeasti ja istukka toimi. Joten ainakin voit olla levollinen :)! Ultraa odotellessa siis. Millos sulla se oli?

Mä en nyt tiiä mitä keksiä :D. Ei voi testata eikä muutakaan. .odottaa vaan. Pah ;)!
 
hei! Täällä yksi kuumeilija. Meillä on lapset 4v ja pienin vasta 5,5kk. Mutta halutaan kolmas pian. Oon syöny nyt cerazette pillereitä ja lopetin ne kesken liuskan viime viikolla. Sillon tein myös testin kun oli oireita joita aiemmissa raskauksissa on ollu. Nyt mietinkin että koska sitä uskaltais taas testata? Vuotanu oon viimeks helmikuun alussa mut noita pillereitä kun syöny aina heti uutta liuskaa kun edellinen loppunu niin ei mitään käryä kierrosta et miten mahdollisestikaan menee..
 
Tammityttö neuvolalääkärin ultra on viikon päästä tiistaina eli ei pitkä aika enää :heart: Ja juuri ku totesin, että oireita tulee ja menee niin tänään on aamu aloitettu puhumalla norjaa :x :D

Tervetuloa joukkoon sparkle! :wave: Mä olisin toisen testin varmaan tehnykin jo eli uutta testiä kehiin ;)
 

Yhteistyössä