*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Sparkle: jos olettaa, että et ole raskautunut pillereiden aikana ja ovis tulisi heti kun lopetit ne niin olisiko se sitten viikon päästä noin keskimäärin kun testi voisi olla +? Tietty jos oot raskautunut jo pillereiden aikana niin sitten eos :)

Mie en täältä osaa lähtiä kurkkimasta vaikka olot on pysyny ja täti on pysyny pois. Kaipa tää tästä iskostuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Mä tulin raskaaksi pillereistä huolimatta reilu vuosi sitten. Todennäköisyys raskautumiseen on pieni muttei mahdoton. Ja kun olet lopettanut pillerit jo viime viikolla niin luulisi tyhjennysvuodonkin jo tulleen. Jos et malta testailla, niin ei auta kuin piinailla ;)
 
Kiva, kun tulit sparkle86 ! :wave:

Kp30, nega testattu aamulla Raskauskeijun one step -liuskalla. Täräytin netistä heti perään muutaman puikon lisää, en aio luovuttaa vielä. Menkkajuilinnat, reisisärky ym. puuttuu kokonaan. Normaalisti kyllä muistavat ilmestyä hyvissä ajoin. Yöllä viilsi kylkeä kääntäessä niin että piti henkeä haukkoa.
 
Jeeeei, täällähän on plussatuulet vilustuttanu porukkaa oikein kunnolla!! Onnea Tammityttö, Porkkana ja Peipi :kiss:!! Mä en vaan osaa olla tästä ketjusta poissa, hirveen vähän tulee kirjoiteltua odottajien puolella.. Nyt olis menossa tasan 11 viikko, huomenna neuvola ja sydänäänet. Ne täytyi kuunnella tosin jo viime tiistaina ekan kerran kun menin astmareseptiä uusimaan samalla. Mulla kun ilmaantui edellisenä iltana vähän väriä paperiin pyyhkiessä :-/.. Jotenki silti tiesin että asiat ok mutta halusin varmistua. Ääniä etittiin KAUAN, mutta lääkäri sanoi että niiden doppleri on niin vanha että ei ois ollu ihme vaikkei olisi löytänyt niillä viikoilla (10+2) vielä ollenkaa. Löyty kuitenki.

Olinpa sitte myös ihan jäätävä hömppämainosten orja ja tilasin ameriikoista sukupuolitestinkin :LOL:! Gendermaker on merkiltään, vähä vaihtelevaa totuutta on porukalle tulokseksi antanut mitä oon netistä lueskellut mutta kokeillaan nyt :D. Just for fun..

Nyt vaan lisää plussukoita teille toistaiseksi jännääville!!
 
Kohtalo irvailee taas päin naamaa. Niin kuin viime kierrossa (joka ei onneks ollut varsinainen yrityskierto), tuhru alkoi heti, kun tilasin testejä. Nyt eka pieni jälki vaaleanpunaista ja toinen kerta rusehtavaa. Ei tunnu yhtään, että menkat alkais, ei mitään menkkakipuja. Huomenna kilahtaa testit laatikkoon, saapa nähä pääseekö tämä tyttö edes testaamaan.
 
Peipi onnea!!! On kyllä aivan upea plussausryysis täällä :)

Sparkle tervetuloa! Uusia tarvitaan kipeästi! :)

Porkkana saa (ja pittääki) käyä täälläki välillä ;)

Mie ostin rfsu:n ovistikkuja kauppareisulla ja on kyllä nyt ihan ikionnellinen ko siihen tuli tältä aamulta aivan oikea viiva! Tammityttö sanoppa sie ko tunnet nämä tikut (käythän sie vielä kurkkimassa täällä, käythän!) niin antaako se tämmöstä viivaa pitkin kiertoaja sitte kunnon plussa ko on se aika vai voisko tämä olla jo vähän vahavistunu?
 
Pupelaattori. Tuolla hätähousuissa on mun värisuora yhdeltä kierrokselta. Mulla se antaa kyllä koko alkukierron viivaa. Ensin se viiva tulee esille aika hitaasti testiajan kuluessa, ku ovis lähenee niin se viiva alkaa näkyä siinä just kastetussa tikussa haaluna taustalta joka vahvenee testiajalla. Ja ihan oviksen aikaan se viiva näkyy siinä pissan mentyä vähä voimakkaampana haaluna ja Tummenee nopeasti testiajalla. Oliko tarpeeksi sekava :D
 
Onpa täällä hiljasta! Mie tässä uittelen näitä ovistikkuja ja melekonen droppi eilisestä. Että ei oo ainakkaan ovis tulossa.



ON eilen tuli ihimeellistä pissauskipua pari kertaa. Ei kirvelly eikä tavallaan käyny se ite pissaaminen kipeää, vaan ihanko se täys rakko olis tukenu jotaki ja sittekkö se tyhyjeni tuntu niinkö joku olis 'kaatunu' tai jotaki semmosta. Hyvin hankala selittää. Mutta se tuntu niin kovana että ihan ekana mietin kyllä vti:n mahollisuutta. Sitte tosin mietin uuestaan että aika hankala vti:llä tulla ko koko ajan juo ja pissii, ei siinä ehi pöpöt pesiä. Ja se kyllä tuliki vaan sen kaks kertaa.

Mies sano tässä eräänä päivänä että ei tähän kyllä kolmatta enää tehdä liittyen aiheeseen josta en sen enempää avaudu. Mie kuitenki keksin siihen kolomanteen pari erittäin hyvvää puolesta-argumenttia ja sen jäläkeen mies onki innostunu taas tuolla kamarin puolella. Hankala vaan ko sekkään ei halua YRITTÄÄ. Pittää antaa sen elellä siinä illuusiossa että me vaan tjottaillaan. Kjähkjäh!! :D
 
Pupelaattori. No pöh. Niin sr vähä on ettei viivoista oikein aina voi päätellä onko ovis nurkalla. Mut jospa se siitä :)

Mulla oli oviksen jälkeen vastaava ja vieläkin on tota "pissatulehdus oloa". Ei kirvele tms (mulla on ollu oikeestiki Virtsis monesti) mutta kokoajan sellanen paine tuolla rakossa/putken suulla. Ei perus raskaana-olevan-tihentyny-tarve vaan sellanen kummallinen tosiaan.
 
Tammityttö mullon ollu vti vaan kerran elämässäni ja olin sillon niin kipeä että oksat pois, pissalla käyessä piti piettää seinistä kiinni ja huutaa ko kävi niin kipeää. Voiko olla että oikein lievä pissiitti jäis huomaamatta?

Kiiltokuva mikä päivä sulla on menoillaan?

Tajusin just että mieshän jää lomille nyt ja meillä oli tarkotus lähteä käymään sen tätin luona yökylässä tässä heti loman kärkeen. Harmittaa vähän että mennee tieten nämä ovistikuttelut aivan hukkaan. No kai se riittää että painii petissä tarpeeksi tiuhaan, vaikka olishan se ihan sairaan kiva tietää jos sitä sattuiski ovistelemaan :D
 
Heeeeeeeeei kaikille! ja paljoooooooon onnea plussanneille :flower: ihania uutisia. Sparkle teretulemasta

Mäkin päätin pitkästä aikaa oikeen jopa kirjoitella tänne, jotta tiedätte että mukana hengessä ollaan :heart: Meidän suunnitelma A oli ensi kuussa poistattaa kierukka, mutta mies ei edelleen tiedä yhtään mitä haluaa. Mä koitan nyt käänteispsykologiaa ja sanoin, että unohdetaan koko juttu. Oon laittanut "pois" vauvanvaatteita hänen nähden jne. Mies onkin nyt useamman kerran sanonut, että hän on varma että haluua kolmannen eikä halua unohtaa asiaa. Yritän olla kärsivällinen ja antaa ajan kulua ja odottaa että mies saa varmistuksen tuntemuksilleen. Epävarmaan tilanteessa en halua lasta yrittää sen verran on ollut komplikaatioita kahden aiemman raskauden, synnytyksen yms. kanssa ja muutenkin ollut ongelmia jos jonkinlaista. Eli nyt sitten vaan pitäs yrittää pitää oma pää kasassa ja olla "painostamatta" miestä :headwall:
Paljon plussatärppejä kaikille :heart:
 
Kiiltokuva hyvältä kuulostaa, työn iloa ;)

Ovistestailuun tulleeki heti pitkä tauko. Mies jää lomalle. Toisaalta ihan kiva taas ko joutuu olemaan/saa olla väkisin lomalla tästä hommasta :) Ihime tikkuja muutenki, joka toinen päivä on kaunis punanen viiva ja joka toinen päivä ihan blankko!? Heitteleekö se lh-tuotanto juuri nuin paljon? Pitäs vissin perehtyä asiaan. On kyllä niin mielenkiintonen tämä oma henkilökohtanen mikrokosmos ettei riitä sanat selittään :)

Mies on ihan oikeasti lämpeämässä kolomoselle :xmas: Eilen katottiin pikkukakkosen vauvakuvia (öö, siis vauvahan se on vieläki, mutta niitä vastasyntyneenä otettuja kuvia :)) ja se muisteli kaiholla kuinka pieni ja ihana se oli sillon. Illalla se mietiskeli että jos se ihime käy että me vielä saahaan pikkukakkoselle pikkuveli niin öööööö jotaki se sano siihen päätteeksi, kääk en muista ko tuon tärkeimmän :LOL:
 
Huomenta! Hiljaiseloa ollut, kun palasin töihin :) Aamuvuorot plus jatkuva väsymys on loistava yhdistelmä :LOL: Pahoinvointi sentään jäi pois, kun lopetin kahvin juonnin liki kokonaan. Oloissa ei kummempia, maha kasvaa nyt jo ja tiistaita jännitän :)

sparkle mikä tilanne kierron suhteen? :popcorn:

Sonay Mä tilasin itselleni kotidopplerin ja siinä samassa paketissa tulee tuo sukupuolitesti :whistle: ;) Joko sulla on ultra ollut?

tsilinut pahoittelut uudesta kierrosta, mutta onnittelut kierron lyhenemisestä :heart:

ovistestit Täysi peesi tuolle Tammitytön kommentille. Ainakin näin oletan ja toivon mukaan saan vahvistuksen käsitykselleni alkuviikosta. Ja mikäli sitten näin on, niin en ole edes ovuloinut edellisessä negakierrossa. Ja mulla oli myöskin RFSU:n testit ja koko kierron näytti jonkinlaista viivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30736873:
ku ovis lähenee niin se viiva alkaa näkyä siinä just kastetussa tikussa haaluna taustalta joka vahvenee testiajalla. Ja ihan oviksen aikaan se viiva näkyy siinä pissan mentyä vähä voimakkaampana haaluna ja Tummenee nopeasti testiajalla
Kiiltokuvalle tsempitykset piinailuun :heart:

Mollimilla kiva kuulla sinusta ja toivottavasti alkava kevät saa miehenkin varmistumaan tuntemuksistaan. Rutkasti kärsivällisyyttä sinne :heart:

Pupelaattori toivottavasti saisit pian jotakin selkoa tuohon kiertoosi ja pääsisistte aloittamaan oikean yrityksen :hug:
 
Joo no edellisen kirjotuksen jälkeen ei menny varmaan kun pari tuntia niin alko vuotaan. Oli kyl aika hintsut vuodot mutta kuitenkin. Nyt sitten vuodot loppunu ja kunnon yritykset käyntiin :D jotenki ajatus vauvasta ahdistaa kun tuo nuorin on niin pieni vielä, mutta silti haluan raskautua heti :D toisaalta myös se että pitää hommata tuplavaunut ja toinen häkkisänky ja ties mitä. :O
 
heidip mulla on ultra tulevana keskiviikkona. Vielä ei kaiketi kätilöt osaa sanoa 12+ viikkojen perusteella kumpi on tulos, eivät kahden edellisen kohdalla ainakaan. Gendermaker näytti aamulla että tyttö olisi nytkin tulossa, mutta mä en oikein täysin luota siihen kun netissäkin porukka on saanu aika lailla niitä vääriäkin tuloksia sillä, JA mulla on ihan poika-olo! Tai sitten johtuu vaan kovasta halusta saada välillä poika ;-). Koitan nyt vielä varuuksi ke kysästä osaako yhtään sanoo kummalta vaikuttaa. Jep, KÄRSIMÄTÖN OON :D..
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*

Yhteistyössä