3 vuotiaan nukkuminen?

vieras
nukkuu noin 11h per vrk. Päikkäreitä vaihdellen, yleensä noin tunti tai puoltoista jos nukkuu. Mut tuo 11h yleensä tulee vuorokaudessa. Ja on justiinsa 3v täyttänyt.
 
vieras
Nukkumaan klo19-20,heräilee klo 7-8.30.Noin 12tuntia kestää yöunet siis.
Nukkuu päikkärit todella harvoin,ja silloin menee illalla nukkumaan klo20-21,ja aamulla herää klo 6
 
apua kuin kade oon muiden yöunista!meidän 3v nukkuu päivällä 30min-1h (pakko nukkua, muuten nukahtaa illalla jo 19 maissa)yöunille alkaa pyytämään 20-20.30 ja nukkuu 5-6 asti...
hyvänä aamuna nukkuu 6.30 asti.Tätä on nyt jatkunut pikkuveljen syntymän jälkeen jo yli 6kk.Milläköös sen sais nukkuun ees 7 asti..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
apua kuin kade oon muiden yöunista!meidän 3v nukkuu päivällä 30min-1h (pakko nukkua, muuten nukahtaa illalla jo 19 maissa)yöunille alkaa pyytämään 20-20.30 ja nukkuu 5-6 asti...
hyvänä aamuna nukkuu 6.30 asti.Tätä on nyt jatkunut pikkuveljen syntymän jälkeen jo yli 6kk.Milläköös sen sais nukkuun ees 7 asti..
laita myöhemmin sänkyyn, eikä muutamana päivänä eroa huomaa, et kannattaa koittaa useampana yönä, ja sit kattoo vasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
apua kuin kade oon muiden yöunista!meidän 3v nukkuu päivällä 30min-1h (pakko nukkua, muuten nukahtaa illalla jo 19 maissa)yöunille alkaa pyytämään 20-20.30 ja nukkuu 5-6 asti...
hyvänä aamuna nukkuu 6.30 asti.Tätä on nyt jatkunut pikkuveljen syntymän jälkeen jo yli 6kk.Milläköös sen sais nukkuun ees 7 asti..
laita myöhemmin sänkyyn, eikä muutamana päivänä eroa huomaa, et kannattaa koittaa useampana yönä, ja sit kattoo vasta
mä laittasinkin mutta kun tuo menee ite sinne sänkyynsä!ja jos ei anna mennä niin nukahtaa sohvalle/lattialle...kokeiltiin meinaan tota nukkumaan menon myöhästämistäkin mutta ei se vaan pelitä kun ei tuo jaksa valvoa vaikka mitä sen kans leikkis
 
meillä nykyään alkanu nukkumaan tosi vähän toi poika :| ennen nukku 1,5h päikkärit sit 22.00 yöunille ja aamul heräs siin 8.00.nyt menee 21.00 nukkumaan ja aamul herää 07.00,yöllä heräilee 2-4kertaa ja päiväunille ei mee niin millään..kait tää on jotain ohimenevää 3viikkoa jatkunu,poika siis kuukauden päästä 3v.
 
hyvätunet
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
apua kuin kade oon muiden yöunista!meidän 3v nukkuu päivällä 30min-1h (pakko nukkua, muuten nukahtaa illalla jo 19 maissa)yöunille alkaa pyytämään 20-20.30 ja nukkuu 5-6 asti...
hyvänä aamuna nukkuu 6.30 asti.Tätä on nyt jatkunut pikkuveljen syntymän jälkeen jo yli 6kk.Milläköös sen sais nukkuun ees 7 asti..
Meillä oli myös ennen noin.Mutta jätettiin sitten tosiaan nuo päikkärit pois,niin tyttö löysi aivan uuden ihanan rytmin tuolle nukkumiselleen.
Annettiin parina iltana nukahtaa tuolloin klo19,niin eipä herännytkään yöllä,vaan nukkui aamuun asti.Hassua että voikin mennä noin,mutta menipä kuitenkin.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
apua kuin kade oon muiden yöunista!meidän 3v nukkuu päivällä 30min-1h (pakko nukkua, muuten nukahtaa illalla jo 19 maissa)yöunille alkaa pyytämään 20-20.30 ja nukkuu 5-6 asti...
hyvänä aamuna nukkuu 6.30 asti.Tätä on nyt jatkunut pikkuveljen syntymän jälkeen jo yli 6kk.Milläköös sen sais nukkuun ees 7 asti..
laita myöhemmin sänkyyn, eikä muutamana päivänä eroa huomaa, et kannattaa koittaa useampana yönä, ja sit kattoo vasta
mä laittasinkin mutta kun tuo menee ite sinne sänkyynsä!ja jos ei anna mennä niin nukahtaa sohvalle/lattialle...kokeiltiin meinaan tota nukkumaan menon myöhästämistäkin mutta ei se vaan pelitä kun ei tuo jaksa valvoa vaikka mitä sen kans leikkis

No hei,kohtahan niitä kelloja siirretään tunnilla.Sitten vaan samat rytmit niin menee 9aikaan nukkuun ja herää 7. =) =)
 

Yhteistyössä