<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Heippa naiset!

Tervetuloa uusille! Elkää viipykö kauan :) Päärynärouva :hug: Ja Empsukalle tsemppiä tupakasta irtautumiseen. Mä en oo koskaan polttanut mutta viime aikoina on välillä vituttanut niin paljon, että on suorastaan harmittanut etten polta...

Kauheasti olen taas onnistunut oireita kehittämään itselleni. Alavatsaa jomottelee aina silloin tällöin, suorastaan pistää välillä. Tissit on aivan sairaan kosketusarat ja nännipihassakin vähän ehkä extraa nypylää. Nyt pitäis jaksaa odottaa ens viikon puolivälin paikkeille ennen testaamista. Onpa meinaan aika vaikeaa :D

Ja niinhän siinä kävi, että vauvauutiset 11 ja 12 eivät myöskään olleet meidän uutiset. Tää alkaa olla jo vähän surkuhupaisaa.....
 
Päärynärouva, halit sinne.
Empuska, kyllä se siitä vielä sutjaantuu! Tupakattomuus oiskin hyvö alottaa stressin keskeltä, niin alkaa löytämään heti keinoja miten kohdata vaikeita tilanteita muuten kuin tupakoimalla. :) (täällä tulee helmikuussa 2 vuotta tupakatta täyteen)

Anskutin, täälläkin alko laskeskelu kuinka monta vauvauutista vielä ehtii tulla.... :/
 
Huomenta kaikille! :)

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille JA oikein suuret pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!! Tiedän miltä pettymys tuntuu :( Tsemppiä kuitenkin seuraaviin kiertoihin! :)

Mä olen pitänyt aika kauan hiljaiseloa, koska otti aiemmin, niin paljon päähän joka kuukautinen pettyminen ja epäonnistumisen tunne.
Nyt kuitenkin mieli on muuttunut ja olen positiivisella asenteella yrityksen suhteen "Tulee, kun on tullakseen!". Se mikä sai mut ajattelemaan taas noin, niin tapahtui siksi, kun kaverini yritti miehensä kanssa lasta 5,5 vuotta, kunnes tärppäsi! Tuli väkisin ajatus, että kaikki on mahdollista ja tämä mun kohta 11kk yrittäminen ei ole MITÄÄN verrattuna siihen 5 vuoden tuskaan. Tottakai sitä siltä alitajuisesti pettyy, kun ne menkat alkaa ja on se pelko takaraivossa "mitä jos", mutta en anna sille valtaa! :)
Olen pistänyt ruokavalioni uusiksi ja ensiviikosta alan käymään salilla! Ruokavalio muuttui tossa 3 viikkoa sitten ja painokin on inauksen tippunut! :) Ensin kroppa kuntoon ja sitten raskaus.. vai miten se menikään :D.

Joka tapauksessa toivon kaikille täällä olijoille sitä tärppiä ja niille kenellä on ns. vaikeuksia raskautua, niin toivottavasti saatte pienen nyytin syliinne tavalla tai toisella!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
1+1 lapsen äiti.....24..............19/28..... .......yk 1.........ya 11/2014......3.
En nyt saanut punasella mutta täällä olis uusitulokas :) kävi hieman hassusti tämä meidän päätös aloittaa yritys ja mahdollisesta vahingosta tulikin haluttu :) ja tämän myötä päätettiin aloittaa piinailu :) aika hyvillä mielin itse olen kun kolme raskautta takana ja jokainen tärpännyt ekasta kierrosta, mutta vielä saa viikon päivät jännittää ennen kun voi testailla :) vauvakuume ittellä vaivannu kyllä jo vuoden ajan ainakin.. ja nyt sitten vihdoinkin saa siirtyä kuumeilusta yritykseen.. oireita ollu olevinas 2 päivän ajan jo.. tai sit mielikuvitus tekee kepposia.. mutta ei muuta kun plussatuulia meille ja myös muillekkin jotka eivät vielä ole plussanneet :) ja paljon onnea kaikille jo plussanneille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Jks14
Päärynärouvalle tsemppiä! Ehkä se pieni vielä tulee kun ei enää niin yritä ja stressaa? :hug:

Empuska tsemppiä tupakoimattomuuteen ja ylipäätään tulevaisuuden pohdintoihin. Tämä vauvan yrittäminen on kyllä stressaavaa aikaa : /

Jks14 Tervetuloa takaisin :D Ihana asenne sulla! Ja voi kun saisi myös itseään niskasta kiinni ja tiputtaisi painoa parisen kiloa ennen raskautumista ja muutenkin vähän tarkkailii mitä suuhun tulee pistettyä!

Tervetuloa uusille :wave:

ON: Aamulla heräsin kamalaan päänsärkyyn, illalla nukahdin kesken tv:n katselun ja nukuin aamulla tosi myöhään. Vatsassa silloin tällöin jomottaa, rinnat ei enää ole niin kipeät kuin eilen! Enpä tiedä, ensi viikkoon on odoteltava :kieh:

On tämä naisen mieli niin kummallinen. Aluksi oli ihan kamala vauvakuume, sitten alkoi yrittäminen. Nyt tässä neljän kuukauden aikana onkin aina välillä tullut sellaisia ajatuksia että onko tätä kolmatta lasta edes "järkevä" tehdä? Tuntuu että pääsisi paaaljon helpommalla kun olisi vain nämä kaksi, mutta samantien tuleekin kova vauvan/kolmannen lapsen kaipuu ja ajattelee että helpostihan se yksi vielä menee tässä kaikessa hälinässä mukana. Kaipa se kuuluu asiaan? Ainakin näitä kahta odottaessa on tullut välillä sellaisia ajatuksia että miten tästä selvitään, hienostihan sitä ollaan selvitty :heart:
Onko teillä muilla tällaisia mietteitä?
 
Apsuli: mul oli samat ajatukset silloin kolmatta yrittäessä.. Mut on tuo kolmas ollu niin ihana ilo elämälle et en luopuisi <3

On: testi nega. Itkuisuus vaan lisääntyy ja kiukuttelin miehellekin eilen niin et kysyi mikä on?? En kuulemma oo viimeiseen puoleen vuoteen kiukutellut niin paljoa....
 
Mä oon kans vauvauutismagneetti. Viineksi eilen sain kuulla yhdestä masuasukista.

Ja tosta kiukuttelusta, mietin välillä miten mun mies jaksaa mua :D en ollut viime vuonna näin herkkä.

Tiistaina menen gynelle tutkimaan tota ovista. Katsotaan mitä hän kertoo.. jännittää kamalasti!

Kaveri eilen antoi neuvoja. Luovuttakaa yrittäminen, silloin se tulee. Mutta en minä vielä pysty luovuttamaan!! Toki stressi vaikuttaa raskautumiseen mutta miten näin pahassa vauvakuumeessa voisi unohtaa yrittämisen?

Hyvää viikonloppua! :)
 
Täti pamahti paikalle!

Minulle voi siis päivittää kp 3/28 ja yk2.

Toissapäivänä alkoi megajärkyttävien vatsakipujen kans menkat. Toisaalta kyllä osasin odottaakin että sieltä ne alkaa, joten ei mikään ylläri ollut.

Aattelin että tämän kierron menen täysin rennolla meiningillä, en laske mitään oviksia tai muutenkaan ala hermoilemaan. Jos osuu systeemit kohdalleen, niin sitten osuu. Pidän jonkin aikaa hiljaiseloa. Toki sitten päivittelen muutaman viikon päästä tilannetta sikäli kun siinä on jotain päivittämistä.

Plussatuulia kaikille :)

Joline
 
jolinelle tsempit uuteen kiertoon. Täällä ei enää pelkästään nännit kipeät vaan ihan koko rinnat, lämmöt edelleen koholla...saa nähdä miten käy. Huomenna olis kp 27, en tiiä viittiskö vielä uudestaan kokeilla testiä, kun jo torstaina testasin negan. Jättää sit toi viimenen testi myöhemmälle, jos ei menkkoja näy.
 
Iltaa kaikille! Ja tervetuloa uusille!

Jks14 Millasella ruokavaliolla meet?

Kultasieni ja Ikkuspikkus Hienoa, jos ootte saaneet pidettyä kiinni siitä, ettei seksiä vain vauvantekopuuhien vuoksi. Mulla oli ovistikut käytössä eka kerran viime kierrossa (yk3) ja innoissani näytin sitten miehelle ovisplussaa. Voi vitsi se sitten petipuuhissa jännitti sinä iltana. Siitä tulikin sitten just sitä suorittavaa vauvantekoa... Tässä kierrossa jätin sitten kertomatta ovisplussista tai että testailin ollenkaan :D

Täällä on menossa nyt kp 16/26-34 ja dpo0. Toki oisin toivonut että ekasta yrityksestä olisi heti tärpännyt, mutta toisaalta ollut tosi jännää huomata, millainen se oma kierto on. Nyt osaa jo tunnistaa, milloin se ovis on tulossa ja milloin se on. Voi varmaan jättää tikuttelunkin sitten tulevissa kierroissa pois, jos ei nyt tärppää.
 
Hei naiset! Työssä ollut hulinaa, enkä ole ehtinyt saatikka jaksanut käydä täällä. Hurja stressi ollut nyt muutaman viikon ja aivan karmea väsymys.

Noh, tänään dpo 10 ja miehenkin helposti bongaama haamu sofin testillä! Tai en tiedä oliko se enää edes haamu vai jo plussa. Huomenna uutta testiä kehiin. Mutta IIIIK! Kyllä iski pienoinen paniikki vaikka asiaa onkin ehtinyt jo kuukausien ajan pohtia :D

Oireista vähän vaikea sanoa. Väsymys on tosiaan ollut kova mutta sen olen kyllä pistänyt töiden piikkiin. Tissit on kipeät, vatsaa nipistellyt eilen ja tänään. Eilen jo tuli sellainen kutina takaraivoon että olisikohan nyt tilanne tämä... Tänään tuli vähän vaaleanpunaista limaa. Vatsa myös oli muutama päivä sitten ihan sekaisin. Päänsärkyjä ollut, jotka nekin yhdistin töistä johtuneeseen stressiin.

Hassua tässä on että ennen ovista oli vahva tunne että nyt tärppää =)

Iik!


muoks. // Ainiin, aivastellut olen joitain päiviä useita kertoja päivässä. Tuokin kai voisi olla oire. Ehdin jo työkaverille ihmetellä että jokohan olen tulossa kipeäksi :D
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa luvassa nyt pääasiassa. Näin ne tilanteet kääntyy yhdessä päivässä päälaelleen. Me laitetaan (tai mies ei sitä vielä tiedä) nyt hetkeksi yrittäminen tauolle (tai noh, katsotaan nyt mitä tämä kierto tuo tullessaan) ja katsotaan mihin elämä kulkeutuu. Parisuhteessa on kaikki hyvin, mutta mä tarvitsen nyt vähän oman itseni kunnostusta.

Sikäli jännittää tosiaan, että oloja on. Rinnat on kipeät, alavatsaa vihloo, (mäkin oon aivastellut aivan järjettömiä määriä!) ja unettaa. Toisaalta osa näistä voi johtua tähän mun omaan yleisolotilaankin.

Kaikille hurjan paljon tsemppiä, olkaa jo kadonneet plussaketjuihin, kun minä joskus palaan <3
 
täällä alkaa oireita olemaan enemmän ja vähemmän :) piruuttani kokeilin ovistestiä ja perjantaina oli vahva viiva siinä testissä ja tänään pelkkä haamu :O raskaustesti tietty nega eilen vielä tai no roskishaamu tuli mut en laske sitä mikskään vaik kurkkasinkin sitä myöhemmin vielä :D ihmetyttää toi ovistesti vaan että uskaltaako siitä mitään ajatella ja koskakohan uskaltais alkaa testailee edes haamun toivossa :)
 
päärynärouvalle tsempit jatkoon!
mariille onnittelut plussasta!
Tein sit sen testin, mutta negahan se oli...en vaan ymmärrä miks noi tissit on noin kipeät ja pinkeät sekä nännit suurentuneet. Ei oo ikinä olleet kipeät ennen menkkoja ja tätä jatkunut jo viikon ja kipeytyy vaan enemmän. kp 27
 
Heips pitkästä aikaa .. kovasti oli tekstiä tullu .. On ollu niin tohinaa etten ole kerenny kirjoitteleen, lukenut olen silloin tällöin. Täytyy perehtyä teksteihinne ja kuulumisiin rauhassa on tullut niin paljon.

ON: Menkat alkoi sitten viikon myöhässä kovalla vuodolla ja kp2 tuli 4 kertaa housuista läpi ja holopissakin penkit veressä :mad: 2kertaa petivaatteet vaihdettu yms. ajattelin jo että johan kohta heikottaa kun pöntöllekin menin niin lorina kuulu kun veri valu pönttöön. Mikä lie puhdistuminen normaalisti kun ei tule kun pikkusen- No onneks on loppu .

Ai niin päivitetääs kp:t eli nyt tänään on kp 11 ja uutta ovista kohden. Miehen käsi leikataan keskiviikkona ja oletettu ovis ois to mutta katsotaan miten käy pupuilujen. ehtiihän ennen sitä vielä. leikkuun jälkeen tuskin pystyy. Luutasolle kun leikkuussa mennään :(

Nyt otan peruutusta ja käyn lukemassa teidän kuulumisia :)
 
Päivittelen tänään illasta tai huomenna taas (ja lupaan et ei veny taas viikoks :D)

Täällä oon vuodattanu kyyneleitä sekä angstannu blogiin. Haikeet on fiilikset vaikkei sinänsä oo tapahtunu mitään. Tai ehkä just siks.. :p
 
Mariiii, ihana uutinen! Onnea ja tarrasukkia!:flower:

Päärynärouvalle ja Anskuttimelle tsemppiä jatkoon, joskos ne tilanteet siitä selkiytyy!

Spukka, jos tykkäät, niin voidaan kyllä palata ns. vanhaankin systeemiin, eli mä voin päivitellä välillä tänne juttujen sekaan listaa ja sä etusivulle. Ei sitten kohdistu sulle liikaa päivityspaineita, ja mä kyllä ihan mielelläni sitä välillä päivittelen.

Täällä jo kp 7/yk 7. Ajattelin, että kerrankin "normaalit" menkat kun vuoteli maltillisesti ja vuoto näytti jo loppuvan, mutta mitäs vielä - eilen alkoi sitten ihan tosissaan. Eli jos nää menkat ei kohta lopu niin sitten ne varmaan saa jatkua, hmph. Mä luulin, että Teroluttien piti tasata kiertoa, mutta ei näköjään vielä ainakaan.

Terolut-mimmit, mikä kp aloitatte pillereitten ottamisen? Gyne ohjeisti mua aloittamaan ovulaatiopäivänä ja nyt mietinkin, että jos saan ovisplussan niin ei varmaan kannata aloittaa dpo-1 jos se jotenkin häiritsee ovulaatiota? Vaan vasta dpo 0.
 
Viimeksi muokattu:
1+1 lapsen äiti hei mutta roskishaamukin voisi jo enteillä jotakin? Itse en saanut edes sellaisia aikaisemmissa kierroissa. Mutta jännät paikat siellä! Tsemppiä piinailuun!

Pajunkissa-85 itsellä tissit kipeytyi ensimmäistä kertaa ikinä kun aloitettiin yritys eli onnistuin todennäköisesti itse toiveillani aiheuttamaan kipuilun. Mutta toivottavasti siellä olisi parempi aiheuttaja!

Peukut pystyssä myös Päärynärouvalle!

tirppaliisa hui mitkä vuodot!! Järkkyä! Lykkyä miehelle leikkaukseen ja että ovis ajoittuisi sopivasti ;) Ihmeellisiä menkkasekoilua myös FantaVionalla, toivottavasti normalisoituvat.

Spukka Jakselemisia :hug:

Ja kiitoksia onnitteluista, jännää!
 
marii: Joo, en tiiä mikä noita tissejä vaivaa, eivät ole aiemmissa yrityksissä kipeytyneet ennen kuin oon ollut oikeasti raskaana ja koskaan ennen menkkoja ei ole ollut. Tää voi olla kyllä jotain hormonisekoiluakin, pelkään, että kierto venyy :(
 
Wivi, kai se kp 15 on se "perusohje", mutta kun gyne tiesi mun tikuttavan ovulaatiota niin sanoi, että aloittaisin Terot heti ovulaatiosta (se kun on heitellyt kp 14-20 näitten kiertojen aikana).

Mä päätin muuten tilata B6- ja B12-vitamiinia. Etenkin B6:sta olen kuullut paljon hyvää raskautumiseen liittyen ihan lähipiirissäkin! Tilasin sitten melkein myrkytysrajaan asti meneviä tabuja, eli onnea mulle... :D Nooo jos kuurina ottaa niin ei kai se kuukausi-pari vielä ketään tapa *kuuluisia viimeisiä sanoja*. Samalla meni iHerb-neitsyys, eli Jenkeistä odotan nyt postia. :)
 

Yhteistyössä