<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

1+1 lapsen äiti Toivotaan viivalle vahvistumista! Kyllähän ne roskishaamut taisi jotain enteillä :)
Mullekin tulossa tänään postissa noita herkkiä 10mIU testejä. Pakko testata heti, nyt siis kp 25/27-28. Toisaalta oireita ei kyllä ole, välillä vihloo vatsaan mutta pistän alkavien menkkojen piikkiin. Tänään alkoi taas päänsärky joka mulle tulee aina ennen menkkoja näköjään.
Mulla ainakin jo katse seuraavassa kierrossa, jospa sitten tärppäisi.

Olen aiemminkin maininnut että nuo kaksi aiempaa lasta sai alkunsa heti ekassa kierrossa. Niitä ei oikeastaan edes tarvinut "yrittää". Tämä kolmas antaakin nyt sitten vähän odotella itseään : /
Ensi kierto on neljäs yk, eli eihän me olla todellakaan jouduttu kauaa odottelemaan. Monet joutuu todella pitkiä aikoja yrittää ennen kuin plussaavat, joten mulla ei ole varaa valittaa mielestäni.
Mutta on tämä odottavan aika silti pitkä! Ja kun oletin että tämäkin tärppää heti, nyt mietin että missä menee vikaan? Silloin kun kävin poistattamassa hormonikierukkaa, gynekologi sanoi että hormonikierukan jälkeen menee hyvinkin se neljä kuukautta-puoli vuotta ennen kuin raskautuu!?
Sori vuodatus, oli pakko :D

Mitens FantaViona ootko testaillut?
Entäs Päärynärouva, onko menkat alkaneet vieläkään? Ootko testaillut?
 
Päärynärouvalle ja anskutimelle hyvää jatkoa, jospa stressittömyys toisi odotetun tuloksen.! Plussanneille paljon onnea ja muille tsemppiä! Mulla on täällä sama fiilis, kuin apsulilla. Kahtena yönä oon nähny unta, että oon tehnyt positiivisen raskaustestin. Aamullahan sitä piti sitten kokeilla ja puhdas negahan sieltä tuli. Koko päivän on olo ollut itkuisa ja mielimaassa. Esikoinen sai meillä alkunsa pian ja nyt odotellaan viidettä yrityskertaa alkavaksi. Vaikka eihän sekään vielä paljoa ole, mutta nyt tuli totaalinen uskon romahtaminen. Tilannetta ei helpota yhtään se, että kaikki lähipiirissä odottavat vauvauutisia ja saan jatkuvasti vastailla kysymyksiin milloin meinasitte toisen tehdä.. Pian joku utelias saa vastaukseksi että heti kunhan tämä paneminen tuottaa tulosta.
 
Testi vielkin nega. Testaan davidin liusketestillä ja heitän ne heti roskiin etten katso roskishaamuja kun ne on kai aika yleisiä tuolla testillä. Ei yhtään olo et menkat alkais.... Jotenkin olis olo et vois olla raskaana mut en halua innostua liikaa.
 
Tänään on siis kp13

Gynellä on nyt käyty! Kuulemma kaikki näyttää hyvälle, kauniit munasarjat :D johtofolliikkeli on nyt 13,2mm eli se ois kypsä la-ma välillä :) parin viikon päästä on sitten labra missä selviää että tapahtuiko ovulaatio. Nyt on niin paljon parempi mieli!

Ja teroista, vaikka oletettu ovis on vasta la-ma nii gyne käski terot silti aloittaa kp15 joten näillä ohjeilla meikä menee.
 
adalmiinalle tsempit uuteen kiertoon.
wivi kuulostaa lupaavalta :)
1+1 lapsen äiti toivottavasti haamu muuttuu ihan oikeaksi plussaksi.
Täällä kp 30 ja pakko oli käyttää toi viimeinen testi pois tuolta ja se näytti 5minuutin sisällä hailakankin hailakkaampaa haamua, aiemmat samat testit ollu selviä negoja, viimeks sunnuntainakin tehty...nyt jännittää, pakko käydä ostamassa varmaan digi ja katsoa näyttäiskö se jotain :)
 
Onnea Pajunkissa!! :flower:

Eipä päivitettäkkää mulle vielä sitä uutta kiertoa, vuoto loppu eilisen jälkeen kuin seinään. Oon monta päivää kärsiny hirveistä alaselkäkivuista, viime yö meni valvoessa. Samanlaista kipua oli aikoinaan kierrukan kanssa, joka silloin todettiin kohtutulehdukseksi. Aamulla marssin sitten työterveyslääkärille ja sain lähetteen gynelle tarkastukseen. Gyne meinas ettei tulehdusta ole, kaikki näytti muutenkin olevan kunnossa. Kyselin häneltä muuttuneesta ja lyhyestä kierrosta ja hän meinasi, ettei kannata olla huolissaan. Sanoi, että voi määrätä terot pitämään vuodon poissa, mutta ei usko sen vaikuttavan hedelmällisyyteen. Otettiin vielä varalta papa koe, josta tuloksien pitäisi tulla muutaman viikon päästä kotiin. Nyt tuntuu siltä, että olis aika huokaista syvään ja yrittää keskittyä johonkin muuhun kuin vauvantekoon...
 
Pajunkissa-85 paljon onnea ja tarrasukkia!
Adalmiina1, tsemppiä ja jaksamisia uuteen kiertoon :hug:
Wivi, hyvältä kuulostaa :)

Omaa napaa: täällä meneillään varmaankin dpo5. Koitan rauhallisesti odotella, mutta vähän väliä ajatukset meinaa lähteä juoksemaan ja haaveilen kuinka meillä olisi lapsi loppukesästä 2015 jos tässä kierrossa tärppäisi. Makuuhuoneessa oli sutinaa oikein sopivasti eli yrityksen puutteesta ei ainakaan pitäisi johtua. Stressi yrittämisestä on ollut aika hyvin poissa, tämä on ollut ensimmäinen kierto kun on tuntunut siltä että ei väkisin yritetä vaan mennään fiiliksen mukaan. Jotenkin ihana olo, mutta voi olla että fiilikset muuttuu jos viikon päästä kuukautiset alkaa. Kuitenkin olen selkeästi tullut rauhallisemmaksi yrityksen pitkittyessä, enää ei edes ahdista ajatus siitä, että ei välttämättä tärppää tämän vuoden aikana.
 
Adalmiina1 Olisiko kuitenkin vielä mahdollista että olisitkin raskaana? Oletko testannut uudestaan? Vai voiko tuo outo yhden päivän vuoto siis johtua jostain muusta? Tsemppiä joka tapauksessa :)

Pajunkissa-85 Oikein paljon onnea :flower:

ON: Eilen koko päivän menkkamaista jomotusta ja välillä vihloi alavatsaa. Oli ihan semmoinen tunne että menkat saattavat alkaa ihan kohta. Menkat pitäisi alkaa vasta pe tai la. Eilen aloin sittenkin miettimään että jospa sitä olisikin raskaana? Nyt aamulla (dpo12) testasin herkällä testillä ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Ei haamun haamua, ei niin mitään. Kyllähän tuon varmasti pitäisi jo tässä vaiheessa herkällä testillä näkyä? Nyt jos oikeasti malttaisin odottaa lauantaihin asti ja katsoa tuleeko menkat etten enää tuhlaisi yhtään testiä :D
 
Onnea Pajunkissa! :flower:

Wivi, mistä noita hyviä gynejä oikein löytää? Miekin tarvitsen hei!

Adalmiina1, nää on vaikeita juttuja :/

Päärynärouva, toivotaan ees että se ovisajankohta selviää :)

FantaV, ehkä niin oiskin paras :) jos rupee taas päivittelyt venymään ja arki alkaa ahdistaa niin tietää ainakin ettei tarvii yksin pysyä laskuissa :)

Täällä pitäis alkaa viikonloppuna uus kierto, jos ei oo tärpännyt. Huomenna siis viimeinen teropäivä... Uutta ei vielä näkyvissä, kun siis jossei plussaa tuu nii sit polille soittoa et mitä jatkossa.
 
Viimeksi muokattu:
Vatsa- ja selkäkivut ovat pahentuneet, sekä loputkin unenriippeet haihtuneet nyt tämän viikon aikana. Tämä kertonee siis, että menkat ne siellä kolkuttelee taas kerran.. :( Ootellaa nyt rätti housuissa kuitenkin sitä viikonloppuu. Onneks en ostanu testejä "valmiiks".. :(
 
Spukka: hali <3

On: ei viel menkkoja. Maha tuevonnu,alaselkä kipeä ja rinnat turvonnu mut voi merkata kumpaa vaan .. Huomenna ostan testin jos tarvii. Menkkojen pitäis alkaa viim la kun silloin tulee 2 vko kipupäivästä.
 
Viimeksi muokattu:
Spukka tsemppiä ja todella toivon, että tärppi kävisi!

Kaikille sitä plussaa toivoisi. Ihanaa, että joillakin tärppää heti ekalla <3 Meillä ei tärppi nopeasti käynyt.. odottelua. Toisaalta, en koe, että asialla on kiire, joten ei tunnu kipeältä ajatella, ettei plussaa näy. Ajatukset voi muuttua tulevaisuudessa, mutta vielä ei masenna vaikka yrityskertoja kertyy. Välillä huolettaa, että mahtaako olla isojakin vikoa, mutta nekin ajatukset menee aika nopeasti ohitse.

Verikokeet nro 2, on otettu ja tulokset tullut. Prolaktiini oli laskenut normaalille tasolle, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan. Hemoglobiini ja rauta-arvot olivat vähän huonoja, mutta kävin 2kk sitten verenluovutuksessa, joten se selittää tuonkin. Loput näytti hyvältä.
Eli lääkäri konsultoi vielä kollegaansa, että onko vielä jotain mitä voitaisiin testata ja sitten kirjoitetaan lähete naistentautien puolelle. Aluksi meinasimme lähteä tutkimaan yksityisellä, mutta kun kyse on vain ajasta, jota meillä on niin menimmekin julkiselle puolelle. Kuten kirjoitinkin, ei ainakaan vielä masenna :) Näillä eväillä jatkoa.. ja on se silti mukava jännitellä kiertopäivien lopussa, että kävikö tärppi.. jos ei niin sitten ei :)
 
Moikka täältä taustalta!

Onnea plussanneille :flower:

Tänään on kp28 ja menkkoja ei varsinaisesti näy. Maanantaina oli vuotoa, mutta sitä ei tullut housuun asti ja se kesti vain hetken. Siis paperiin pyyhkimällä tuli hetken kirkasta vuotoa. Väsyttänyt on aivan törkeästi viime päivinä ja nyt pitäisikin lähteä hakemaan testi. Ovulaatio oli kp14 tienoilla, joten jos pidetään periaatteena, että ovulaatio on kierron puolivälissä niin nyt ollaan jo myöhässä. Jännittää...Taidan ostaa kaksi testiä varmuuden vuoksi. Viikko sitten tehnythän näytti miinusta. Luonnollisesti :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14 ja Spukka
Onnea Pajunkissalle! :) Toivottavasti muutkin piinailijat saa plussia!!! :)

Mulla tällä hetkellä dpo6 menossa (luultavasti) en oikein tarkkaan tiedä milloin oli ovulaatio, mutta luulen sen olleen kp16.

Mulla ei ole yhtään oloja (vielä ei vissiin pitäiskään olla) ja on aika vahva olo, että tärppiä ei taaskaan tullut! :( Mä, kun olen epävarma siitä menneen ovulaation ajankohdasta, niin en ole edes varma touhuiltiinko oikeaan aikaan. Taidan hankkia o-testejä ensi kierrolle.
 
Aikamoista. Päätimme siis antaa yrittämisen olla kunhan tämä kierto on ohi. Tissit oli kipeänä vaikka kuinka kauan, mutta se meni ohi. Maanantaina tuli hieman veristä vuotoa, mutta se meni ohi nopeasti. Tänään tein iltapissasta RFSU:n tikkuun haamun. Ihanan, täydellisen, ilmiselvän haamun. Eikä se edes ollut arvauksen varassa vaan aivan selvät kaksi viivaa :heart:

katso liitettä 19764

odotan nyt vielä pari päivää ennen kuin rupean tosissani kutomaan kesävauvalle tumppuja :D Mutta kylläpä huojentaa tieto edes siitä että elimistö toimii edes jotenkin :heart:
 

Yhteistyössä