<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Ihanaa!!! oikein paljon onnea anskutin!! On: eilen tuli ruskeaa tuhruvuotoa, tänään ei mitään.. Rinnat meinaa räjähtää, väsyttää, palelee ja ällöttää.. Testiä en oo uskaltanu vielä tehdä.. Ehkä aamulla, jos vuoto pysyy pois..
 
Anskutin, ihan huippua! Liimaa ja tarrasukkia ja onnea!! :flower:

Mulla varmaan ovis lähenee (mikä on sillain huono homma, kun vastahan loppui vuoto - missä välissä sen limiksen pitäisi kasvaa), kun kaikki miehet alkaa näyttää houkuttelevilta. Voi elämä tätä naisen hormonitoimintaa. :p Onneksi en oo sinkku, heh. :D
 
Onnea Pajunkissa85 ja Anskutin! :)

päärynärouva Toivottavasti ois plussa tulossa :)

Mullakin vois ehkä ovis olla lähettyvillä, haluista ja limoista päätellen. Mietin jo että meniköhän se jo kun on ollut joskus ennemmin ilmeisesti jo kp8-9. Kun ei tietenkään niin aikaisin nyt aloitettu talletuksia. Mutta ehkäpä se ei vielä mennytkään... Mitään kipuja en ole ikinä tuntenut niin vaikea arvioida tarkkaan, limojakin tulee 1-1,5vkoa.

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, jospa tää ois SE kierto :)
 
ONNEA {Anskutin}!!!!

Apsulille voimahalit.

Kaikille piinailijoille ylimääräsiä hermoja ja testailumalttia! :D

Vaikka tiistaina kovin olin että jes, en voi testata ennen viikonloppua, niin sitten keskiviikkona kuitenkin menin ja ostin digin ja tein sen heti kp 24 :D Jotenkin ajattelin, että kun edellinen kierto oli vaan 25 ja mahaa tuikkii, niin pakko oli tehä. Tottakaihan se oli nega... Jomotukset vaan jatku... Mut enää ei niinku oo mitään! Eilen ja tänään tullu semmosta kellertävää valkkaria, mut ei muuten oo mitää tulehuksen merkkejä tai mitään ja kaikki on ihan outoo.. Luulis nyt niitten menkkojen tulevan jos tuleevat :eek:
 
Anskutin hurjasti onnea! <3

päärynärouvalle halaus! Ehkä jos sitä kunnolla sais ajatukset pois yrityksestä niin vois onnistuakkin :)

Mut voi lisätä piinailijoihin dpo -1
Tikut on kauheen epäselviä, mut folliultrassa gyne sano la-ma niin mennään tolla keskimmäisellä eli uskotaan että su ois ovis :)
 
Päärynärouva ja Apsuli :hug: Jospa seuraavasta kierrosta tärppäis.

Täällä ei vieläkään tätiä näy. Mielenkiintoinen viikko ollut kyllä kun tiistaina tuli siis vähän veristävuotoa, keskiviikkona ei mitään, torstaista eteenpäin on sitten tullut ruskeaa valkovuotoa, mutta ei tippaakaan tuoretta verta. Tänään dpo 14, eikä aikaisemmissa yrityskierroissa ole päästy tänne asti. Kunnon piinailua siis.. :stick: Tiistaina siis testasin negan ja nyt mietin uskaltaisinko aamulla tehdä uuden.. Hitto, jos pitää taas tihrustaa silmät ristissä epätoivoisesti sitä tikkua ja kuvitella, että siinä jotain näkyy.. :|

Mies on varmaan kohta mun kans ihan sekasi, kun sille oon jo monta kertaa sanonu, että nyt ne menkat alko, ei alkanukkaa, alko sittenkin jne.. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hei,
minäkin tuun tuolta yrityksen odottajista.
Vaikka onkin ehkä vähän "petturi"-olo kun en sielläkään hirveesti käynyt vaan lähinnä valitsin selviytymistaktiikaksi sen että en ajattele koko asiaa keskityn muihin juttuihin kokonaan. Nyt kuitenkin alettiin yrittää. Itsekin vähän vaikee uskoa koko asiaa. :heart:

InkeriIisakki.......27.........kp12/27-30........ .......yk 1.........11/14.......3.


Ensimmäinen ja toinen poika on tärpänneet molemmat n. 2 kierrosta. Mutta tätä kolmatta yritettiin ekan kerran 2011 kun kuopus oli 1 vuotias. Sain toisesta kierrosta positiivisen joka varmaan olikin kemiallinen.
Olin silloin toki n. 20 kg painavampi ja aika väsynyt ja stressaantunut. Uskon että oma yleisvointi esti raskautumisen.
Tällä hetkelle tosi hyvät fiilikset ja pieni tauko äitiysloman muodossa opintoihin olisi kyllä tarpeen. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa inkerilisakki! Toivotaan sinulle nopeaa visiittiä täällä :)

Eilen oli henkinen romahdus. Itkin varmaan neljä tuntia miehelle. Ei haluta lopettaa yrittämistä, mutten tiedä kestänkö enään uusiin kiertoihin joutumista. Se joka sanoo että vauvan yrittäminen on ihanaa aikaa ei ole kokonut näitä tunteita.

Tänään on dpo 0

Viikon päästä on labrassa verikoe jolla varmistetaan tapahtuiko ovulaatio. Seuraava askel on sitten viedä mies lääkäriin. Tammikuussa tuleekin se vuosi täyteen ja silloin päästään kunnallisen puolen asiakkaiksi. Lapsettomuus. Siinä vasta iso mörkö. Apua. Tämä on oikeasti kamalaa aikaa.

Miten te muut kauan yrittäneet voitte?
 
Hei leidit! Tää menee nyt totaalisesti omanapailuksi, mutta mä tarviin teidän apuja nyt. Mut aluksi onnea kaikille plussanneille! Varsinkin anskutin! Ihan huippua ku teilläkin yritystä takana jo kuukausia.:)
Onnea toki kaikille muillekin! Onnellinen olen teidän puolesta vaikkakin kateellinen.
Sitten siihen ongelmaan. Eli mulla on tullut koko yritysajan kp20-23 vaihtelevasti pieniä välivuotoja. Ne ilmenee vain vessahätä 2 yhteydessä eli kun joutuu vähän "pinnistellä" niin paperiin tulee ihan semmosta verta. Joskus enenmpi ja joskus vähempi. Ei kuitenkaan koskaan housuun saakka ja aina tosiaan ton hätä2 yhteydessä ja aina kp20-23. Ja kyllä, vuoto tulee emättimestä paperiin. Ei siis mitään peräpukamia:D
Mitä mieltä olette. Pktäisikö gynelle? Kävin perus lääkärille valittamassa muutama kuukausi sitten mutta se sanoi että ihan normaalia. Itsestä kumminkin tuntuu että onkohan kuitenkaan kun yritystäkin jo 8kk.... Ovulaatio tulee kellontarkasti ja samoin menkat. Eli noi ihme vuodot on ainoa kumma...
Ja siis näitä on ihan joka kierrossa tismalleen samoille dpo..?
Onks kellään tietoa/kokemusta?
 
Wivi mä niin tiedän mitä tunteita käyt läpi! :( Tän ei todellakaan kuuluis olla näin pitkäkestoista hommaa!! Meillä tulee tammikuussa myös vuos täyteen ja se on aivan käsittämätöntä. En ymmärrä, en ollenkaan. Miehen tarttis käydä lekurilla, mutta ei ole kovin innostunut ainakaan vielä. Mä luulen, että odotellaan rauhassa yht. 1,5v ja sen jälkeen mies saa luvan marssia lääkäriin ja minä itse myös. Hermoja raastavaa!! Oikein suuret tsempit sulle ja toivottavasti sulla tapahtui ovulaatio ja tärppi olis käynyt! <3
Mulla alkaa menkat tällä viikolla ja tiedän sen siitä, että lämmöt on todella alhaalla. :'(
Enskiertoon ostan niitä tikkuja varmaan pitkästä aikaa.
 
Ikkuspikkus päätti sitten ottaa ja aloittaa testaamisen jo kp 20jtn.. tulos oli tällainen ja en kyllä yhtään fiksummaksi muuttunut. Hailuraa viivaa näen, mutta saattaa olla viivanpaikka, mitä mietä ootte? olotilat voisi sopia tärppiin..

unnamed <--- lähempää

unnamed

Testitulos 5min.
 
Viimeksi muokattu:
Ikkuspikkus kyllä siinä jotain hailuraa on. Toivottavasti vahvistuu. Itse en enään ikinä testaa ellei menkat joskus myöhästy, koska parin kerran hailurat olen kans saanut ja kuukautiset aina alkoi ajallaan. :( Toivon todellakin sinun viivasi vahvistuvan!! :)
 
ikkuspikkus mä näen ainakin tuossa ylemmässä ihan haalean viivan, testaa aamulla uudestaan vaan olisko vahvistunut! =) Mutta punertavaa näkyy minusta, eikö viivanpaikka ole väritön? En ole koskaan saanut viivanpaikkaa niin en tiedä... Mutta aamulla kannattaa tehdä niin on mahdollista hormonia enemmän.
 
tänään kp27/27 ja aamulla alkoi menkkakivut. Yleensä ne alkaa vasta seuraavana iltana/yönä eli kp 27-28 välinen yö, mut nyt näemmä ajoissa. Ovisakin kyllä oli päivän "etuajassa" eli niin ne on sitten näköjään menkatkin.
Joo menkat ei siis vielä alkanut mutta se nyt on vain ajan kysymys kun nää kivutkin jo alkoi. Voi prkl sanon minä. Ei se oo ku kierot numero 9 sitten käyntiin. Huikkaan kun vuoto alkaa ja saa päivittää yk9 alkaneeksi.
Mä kyl taidan ihan oikeesti vaatia lääkäriltä lähetteen gynelle. Ottaa meinaan vähän päähän jos ne kp20-23 välivuodot onkin sit jotain joka estää raskaaksi tulon ja jos se on viel sellanen jonka vois hoitaa. Se perus työterveylääkäri oli tosiaan sitä mieltä että ei se oo mitään, mut mistä se voi sen muka tietää.
Ja siis siks lähetteellä, koska jos on jotain vikaa/oireita niin sillon gynekäynnit kuuluu meidän työterveyssopimukseen = ei tarvi ite maksaa. Perus kontrollikäynnit ei kuulu, mut eihän tää oo semmonen.

ärsyttää
 
Pientä päivitystä :) mutta alkuun suuret onnittelut kaikille plussanneille :) ittellä menossa kp 31/28 menkoista ei tietoakaan ja davidin tikut näyttää niin hentoa haamua ettei uskalla luottaa siihenkään.. vähän jo miehen kans toivo menetetty tässä kierrossa mutta menkkojen puuttuminen pitää sitä pientä toivoa yllä.. kun vaan nyt sais jonkunlaisen vastauksen edes ettei tarvis jahkailla.. :)
 
Kultasieni, mulla kans on tuota ihme vuotoa, oikeestaan hyvin samanlaista mitä sulla, mutta mulla ei noin säännöllisesti tiettyinä päivinä. Mutta kuitenkin aina ovulaation jälkeen. Sain itse sen lähetteen gynelle työterveyshuollon kautta kun oli se kohtutulehdus epäily ja gyne meinas silloin, että on normaalia, eikä kannata olla huolissaa, mutta toki kannattaa varmaan käydä sullakin että saat mielenrauhan. itsellä ainakin mieli rauhottu keskustelun jälkeen.ON: Eihän minun tarvinnu testata, alko sunnutai aamuna hirveät kivut ja vuoto. Nyt sitten vain odotetaa, että vuoto loppuu ja päästään taas hommiin. :D Puhuttiin tuossa miehen kanssa, että kokeillaan harrastaa seksiä tässä kierrossa aamusta, ihan sillä mielin, että onhan se hyvä tapa aloittaa päivä ja vähän poppakonsteja käyttöön, ei kai siitä haittaakaa oo. :D Eli saa päivittää kp3/21+ yk5..
 
Norna ja tuuutikki hihkaiskaapa kuulumisia ja jos haluatte vielä takaisin listoille! :)

Dääm... Miks miun menkat ei ala ja testit sen kun näyttää negaa (eka kp 24 to ja toka(t) kp 28 ma). Alkais ees uus kierto, niin pääsisin soittaa polille!!

Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille <3

Wivi, kysyit miten kauemman yrittäneet mietiskelee. Myö ei olla vielä niin pitkään yritetty kun työ, mutta vastaan kuitenkin. Masentaa, itkettää, ahistaa... Turta fiilis. Siillee ihan tällee yleismaallisesti...
 
Meinaa jännittää liikaa.. testasin tänään uudestaan saman merkkisellä testillä. Testasin 5 tunnin pidätyksellä kun ei aamulla ollut testiä valmiina. (Tänään tuli sit mammaksilta 12 herkkää testiä), yleensä kun olen testaillut apteekin omilla.. kallista lystiä. Molemmat testit sano jotain.. apteekista ostettu paremmin. Sain siitä kuvan. Ihan kuin olisi eiliseltä vahvistunut. Mitä sanotte?
Vähän epävarmana itse kun kaksi kertaa välähtänyt testissä ja sit alkanu menkat.. yk 9 tällä hetkellä.

Tämäpäivä <-- Tämän päivän testi

tänään <---- kuivunut testi
 
Viimeksi muokattu:
Ikkuspikkus,kyl mä näen haamun. Ja kyl se ainakin on selkeesti tummunut edellisestä.

On. Mulla taitaa olla ovis. Niinku ny.
Vaikka kaikkien laskurien mukaan vasta joskus loppuviikosta.
Noh. Onneks ollaan joka päivä ehditty peiton alle ainakin kertaalleen. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, onnea {Anskutin} hurjan paljon!

Omanapailua, koska menossa on kp 26 ja menkkoja ei näy. Heräsin yöllä viideltä ja oli todella outo olo. Normaalisti menkat alkaa aina yön aikana ja aamuyöllä vessassa oli sitten pakko tehdä testi kun menkkoja ei näkynyt. Alkuun oli mielestäni ihan selkeä nega ja menin takaisin sänkyyn. Pötköttelin tunnin verran ja vilkaisin testiä uudelleen, jolloin siinä näkyi TODELLA haalea viiva. Mies sanoi, etten saa nyt innostua vielä, joten koitan olla rauhallinen ja testailen uudestaan vaikka viikonloppuna jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet. Mutta saisko ihan pikkaisen toivoa... ? :)
 

Yhteistyössä