30-50-vuotiaita äitejä Hyvinkäältä?

Myös Hyvinkään lähialue esim. Tuusula, Järvenpää yms. käyvät, omistan auton. Olen 44-vuotias, avoliitossa asuva, vastikää Hyvinkäälle muuttanut nainen. Minulla on syksyllä koulun aloittava 7 v. poika. Etsin ystäviä Hyvinkäältä, mieluiten äiti-ihmisiä, kuten olen itsekin. :)

Rakastan eläimiä, luontoa, taidetta, musiikkia ja kaikea kaunista. Nautin maaseudun rauhasta, vaikka välillä on kiva pistäytyä kaupungilla kaupoilla tai kahvilla. Mökillä olemista suorastaan rakastan.

Harrastan laulamista ja musisointia yhdessä mieheni kanssa ja eri musaprojekteissa. Lisäksi kirjoitan-runoja ja kappaleiden sanoituksia pääasiassa.blogia myös jonkin verran. Tällä hetkellä opiskelen merkonomiksi ja olen työharjoittelussa Helsingissä. Asumme rintamamiestalossa ja meillä on kaksi kissaa. Rakastan kirppiksiä ja alennusmyyntejä, tykkäisin myös käydä esim. taidenäyttelyissä, teatterissa, kävelyllä, kahvilassa, piknikillä tai oikeastaan missä vaan mitä mieleen juolahtaa.

Olen luonteeltani edellämainittujen lisäksi puhelias, valoisa ja huumorintajuinen. Lisäksi hyvin luova ja idearikas sekä touhukas. Myös pikkuisen sählä, kun koko ajan on joku hukassa. :whistle: Kaiken touhotukseni alta löytyy kuitenkin pohdiskeleva kotifilosofi. Nimimerkkini on pelkkä vitsi. :D

Olisi kiva jos sinä olisit myös puhelias ja välitön, sekä avoin kuten minäkin. Sellainen mutkaton, positiivinen persoona, huumorintajuinen, rempseä ystävä lähistöltä olisi ihana. Eikä herkkyys ja tunteellisuus tai niiden ymmärtäminenkään pahitteeksi olisi. :)

Ystäviä minulla on, mutta kaikki eri paikkakunnilla, ja tunnen itseni varsinkin arkena hieman yksinäiseksi-olisi ihanaa jos voisi vain soittaa toiselle, että mulla on tylsää, lähdetäänkö tunnin päästä kävelylle/kahville/kirjastoon tms.

Laita yyveetä jos tuntuu että kemiamme voisivat kohdata.
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelin kirjoitella vaikken Hyvinkäällä asukaan mutta olen sieltä kotoisin joten aina osuu silmiin sieltä kirjoitukset :) Olen 36v kahden pojan äiti, asustellaan Lammilla (n 1h Hyvinkäälle). Ystäviä ei valitettavasti juurikaan löydy vaikka olen ahkerasti niitä yrittänyt löytää. Pidän myös paljon kirppareista, kahviloista, eläimistä, musiikista ym.
Jos haluat tutustua saa laittaa viestiä piri-@suomi24.fi
 

Yhteistyössä