30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

Sompio: jos mustaat ton etusivun ja painat sitten ctrl ja c, niin olet kopioinut sen mustatun aueen. Sitten vaan uuden pinon ekalle sivulle painat ctrl ja v, niin ne kopioituu sinne. Linkit saat lisättyä, kun kopioit samalla tavalla tuosta osoitepalkista vanhan pinon osoitteen, sitten kun olet siirtänyt sen uudelle sivulle, niin mustaat sen uudelleen ja painat tuosta ylhäältä tuota linkki-nappulaa. Ja muokkaamalla tosiaan saat lisättyä uusia tietoja siihen etusivulle. Noita hymiöitä löytyy eri osoitteista, itse olen käyttänyt seuraavaa:

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=2&ziel=frech

Kyllä tuo pinon päivitys sulta sujuu hienosti, don't worry!
 
Kiitos Lentis :flower:
Mä huomenissa yritän perustaa uutta pinoa ja ottaa sitten päivityksen. Vaikka aika hiljainenhan tämä pino on, että ei paljon päivitettävää tule. Mutta tuleepa kokeiltua onnistuuko :D
 
Katilla taitaa ainakin olla reilu 2 kk:n ja Lentiksellä 1 kk... Paljonko on teidän vauvan jalankoko sentteinä? Siis kun virkkaan prinsessatossuja ja niistä pitäisi tulla ristiäisiin tossut :)
En vain googlettamalla löydä kokoa mikä tuonikäisellä mahtaisi olla. Ja yritin tuolla mitäsnytin puolella kysyä, mutta en saanut vastauksia :ashamed:
 
Kiitos Kati :heart:
Tossun toisesta parista tuli nyt tuolla silmukkamäärällä 10 cm. Ja siihen reunaan pistetään kuminauha, joten kyllä niiden jalassa pitäisi pysyä. En alkanut vielä toista tekemään kun sitä kokoa jäin miettimään. Vau-kirja meinaan sanoi 41 viikkoiselle 8,3 cm.
 
Sompio: meillä on Gretalla isot jalat ja kädet niin kuin vanhemmillaankin (mulla kengännumero 39 ja miehellä 45, vaikka on vain 175cm pitkä! Ja kummallakin ns. pianistin kädet tai vaihtoehtoisesti satamalastaajan kourat :D ), ja Gretalla jalka on myös suunnilleen 8cm. Noi vastasyntyneiden sukat olivatkin melkein kaikki liian pieniä jo synnärillä...
 
Ok, kiitos Lentis. Eli voin huoletta tehdä 10 cm:n tossut ja tarpeen mukaan sitten kiristän kuminauhaa enemmän. Me ollaan miehen kanssa molemmat pienijalkaisia, mutta tiedä sitten periytyykö se Nupulle :heart: Mutta ei ne tossut kyllä sitten välttämättä mahdu pitkään. Eli olisi voinut olla toisaalta muutama silmukka lisääkin. Hmm... pitänee miettiä :/
 
Heh, onnistuin kuin onnistuinkin!

Uusi pino kolmekymppisille odottajille ja jo vauvautuneille on osoitteessa

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1347476#m14972688

Tervetuloa uuteen pinoon :wave:

*muoks* Hymiöiden lisääminen tuottaakin vaikeuksia. Uusi pino on vielä hieman riisuttu malli :)
 

Yhteistyössä