30 vankia karkasi, 10 lasta hukassa

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
tytönjapoikienmamma
Hyi, että...ahdistavia nuo lapsiin kohdistuvat tuon tyyppiset unet:( En ole pitkään aikaan muistanut aamulla , mitä unta olen nähnyt...mistähän mahtaa johtua..?
 
No voi hyvänen aika, mun aivot on isommassa jumissa kuin luulinkaan..ehämmä nyt tajunnu et kyse oli unista..OMG.

No mitäs, ei kovin dramaattista. Mulla oli kumpparit jalassa ja olikin kauhea helle. otin kumpparit pois mutten kehdannut olla paljasjaloin ja menin Alppilaan kenkäkauppaan ostamaan balleriinoja. Myyjä oli tosi tyly kun tulin kauppaan ilman kenkiä. Sitten mä kuulin esikoisen äänen...
 
Ken guru
Olin ahdistavassa uimahallissa lasten kanssa, jonne joutui kävelemään biksut päällä en tiedä miksei mulla ollut kokouikkaria) vähän niinkuin autotien vierestä, ja uima-allas oli nyrkin kokoinen, jossa oli hädin tuskin tilaa kääntyä, kun oli tupaten täynnä. Muistan vaan että mua ahdisti koko ajan.

Vähän on ollut huonoa mielialaa juuri nyt mullakin, ja viime yönä sain unta vasta viiden aikaan. Että varmaan näistä syistä unikin oli ahdistava.
 
"vieras"
Hemoglobiini oli 48, joten veritankkaus edessä. Oon kyllä miettiny tän väsymyksen vuoksi että kuinkahan matala se nyt on.. Toissa yönä harrastin seksiä yhden julkisuuden henkilön kanssa..
 
No voi hyvänen aika, mun aivot on isommassa jumissa kuin luulinkaan..ehämmä nyt tajunnu et kyse oli unista..OMG.

No mitäs, ei kovin dramaattista. Mulla oli kumpparit jalassa ja olikin kauhea helle. otin kumpparit pois mutten kehdannut olla paljasjaloin ja menin Alppilaan kenkäkauppaan ostamaan balleriinoja. Myyjä oli tosi tyly kun tulin kauppaan ilman kenkiä. Sitten mä kuulin esikoisen äänen...
en määkään heti tajunnu että on unesta kyse :D
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Viimeöistä unta en muista, mutta pari yötä sitten näin todella ahdistavan unen. Yhtäkkiä mieheni muuttui ihmisenä täysin erilaiseksi kertalaakista. Yhtäkkiä hän oli täysin välinpitämätön minua, sekä lapsiamme kohtaan. Kauhea painajainen, todellisuudessa hän on ihana ja rakastava mies ja isä.

Kuka on Lisa Williams... pitää vissin alkaa googlettelemaan.
 
"Vieras"
Olin unessa Keskisellä kaupassa, joka paikassa oli hirveät jonot, jopa vessaankin...Ihmisiä tungeksi kaikkialla. Mulla oli kuuma ja raskas hengittää, ahdisti...onneksi heräsin.
 

Yhteistyössä